Pop Goes My Heart - ColourPop \\ צבעוניות כובשת - קולורפופ

15.12.15


לאחרונה צץ מותג איפור אינדי חדש שכבר הספיק להפוך לדבר החם ביותר בקרב כל מי שידה בביוטי ובאיפור. מותג האינדי הנושא את השם הכיפי קולורפופ נוסד בלוס אנג'לס והוא צעיר, לכל כיס ולא מנסה את מוצריו על בעלי חיים, ואף יש להם כמה מוצרים טבעוניים.
אם תכנסו רגע לאתר (תנסו אחרי שתקראו את הפוסט, כי כנראה שלא תחזרו) תראו שהמגוון מאד רחב והדגש היא על צבעוניות לא מתפשרת.



באתר אפשר למצוא כבר כמעט הכל, בהתחלה לקולורפופ היו רק צלליות (שהן מעין פיגמנטים דחוסים), אבל אז התרחב הליין למוצרי שפתיים, סמקים, ברונזרים, הילייטרים, שפתונים נוזליים והתוספת האחרונה עפרונות וג'ל לאיילנר, ניתן רק לקוות שהם ימשיכו להרחיב אופקים לעוד ועוד תוספות.
כ-ל המוצרים באתר (היחידים, לא סטים מיוחדים) הם מתחת ל-8$, ומתחילים ב5$.
לצערנו הרב, קולורפופ לא שולחים מחוץ לארצות הברית (למרות הבטחות חוזרות ונשנות לעשות משלוח בינלאומי) ולכן יש להיעזר בחברת שילוח כדי להזמין מהאתר.
יש כמה חברות שילוח שניתן להיעזר בהן אבל היחידה שאני התנסיתי איתה עד כה היא ShipMyDeal (הסבר מפורט בסרטון הזה) , בקצרה: שיפמיידיל היא חברת שילוח קטנה יחסית שמתאימה לחבילות קטנות (עד קילו וחצי בערך) אחרת השילוח אינו משתלם בהם, השירות אדיב ומשפחתי וניתן למצוא מענה לכל שאלה בהתכתבות ישירה איתם. השילוח מתחיל ב10$ ולא ב20$ בדומה לחברות אחרות יותר גדולות. החבילות הקטנות מתאימות במיוחד לקוסמטיקה מאחר ולרב המשקל לא גבוה, לקולורפופ השילוח מתאים באופן מושלם.
לקוראות הבלוג יש הנחה של 5% מדמי המשלוח, עם הקוד EWEARS5. במעמד שליחת הקבלה לSHIPMYDEAL יש לציין את השימוש בקוד הרלוונטי :)
אם אתן רוצות אתן יכולות לקפוץ לסרטון הזה ולראות את הunboxing עצמו של החבילה.


בהזמנה הזו דגמתי קצת מכל דבר, החל מצלליות ועד לליפיסטיקס.
אז בואו נתחיל...
ראשית כמה מילים על הצלליות של קולורפופ: המרקם והפורמולה שלהן הן לא כמו שום דבר אחר שיש לי (או בכלל?) המרקם הוא בין רטוב ליבש כשהוא לא קרמי אבל כן "נמעך", הפורמולה מורכבת משמנים שונים ביחד עם אבקות ופיגמנט ולכן גם הצלליות ארוזות באריזות יחידות שלא ניתן לדפט (להוציא מהאריזה) מאחר והמכסה חייב להישאר סגור כדי שהצללית לא תתייבש ותהרס...
הצללית מתוארת על פי קולורפופ כצללית עמידה בפורמלות קרם-אבקה עם מרקם אלסטי קפיצי, די מדויק.
כדי לקבל פיגמנט רווי את הצלליות ממליצים להניח עם האצבעות ולא עם מברשת, ואת הטשטוש ניתן לעשות עם מברשת פלאפית.
מחיר צללית 5$


Super Shock Shadow - Central Perk
הצללית המאט היחידה שהוזמנה הפעם, גם בסרטון ציינתי שלא ראיתי ממש טעם להזמין צלליות מאט והתמקדתי בגימורים האחרים, אולם רק בגלל שמה של זו (האזכור ל'חברים') היא הייתה חייבת להיות שלי.  הצללית מאט הזו כמעט זהה לחלוטין לBitten של מייקאפגיק, היא מעט יותר סגולה אבל לא יותר פיגמנטית, ואולי אף פחות. בסך הכל - לא התרשמתי מאד, הגוון נחמד והפורמולה נחמדה אבל המברשת טשטוש כן "שואבת" הרבה צבע וצריך לחזור פעמים אחדות כדי לקבל צבע רווי ומלא.
סווטצ'ים והשוואות בין כל הגוונים בסוף הפוסט.


Super Shock Shadow - Stereo 
הצלית הזו היא בגימור "Mettalic" גימור מטאלי שיש בו יותר ניצוץ ובולטות. הצבע של הצללית מאד מיוחד, הוא יחסית כהה ובורגנדי אבל עם נצנצים זהובים-סגולים דואוכרומים ששזורים בה. הצללית הזו הגיעה אליי שבורה, אבל בגלל המרקם המיוחד של הצלליות דחסתי אותה חזרה למקום בלי בעיה בעזרת האצבע. הצללית הזו יחסית פיגמנטי וההנחה הכי טובה היא בהחלט עם האצבעות. 


Super Shock Shadow - Drift
צללית דריפט היא בגימור Pearlized , גימור די מיוחד שכן עדיין יש בו נצנצים וגימור מטאלי מעט אבל יותר שקט ועדין. למרות זאת - זו הצללית האהובה עליי מבין האחרונות, הצבע שלה מאד מעניין ולא דומה לשום דבר אחר שיש לי באוסף, הגוון הוא סגול ורדרד אדמדם שמאד מזכיר לי קרנברי. גם אותה בדומה לאחרות הכי כדאי להניח עם האצבע. 


Super Shock Shadow - Sequin
את הצללית הזו לא הזמנתי מהאתר יחד עם שאר ההזמנה שלי אלא צדתי אותה בגלאמבוט במצע כמעט חדש. גוון הצללית הוא ברונזה כתמתם, מעין רוז גולד על סטירואידים. הגוון עצמו מאד יפה ומתקבל על העין כנוחשת, הוא מאד פיגמנטי אך דווקא עם הגוונים האלו נתקלתי במעט בעיות בהנחה, היה נדמה לי שהנצנצים בצללית התפזרו לי מהר מאד על כל הפנים, בעיקר מתחת לעיניים למרות שהפורמולה מבטיחה אפס נשורת... בצלליות בגוונים האלו דווקא כן שמתי לב לנדידה מעצבנת של הנצנצים מהעפעף בעת ההנחה עם האצבעות. הגימור הוא כאן הוא Mattelic והוא אכן מאד מאד מטאלי ובועט. הגון משגע, אבל היה נראה לי מאד מוכר, ואכן... הוא כמעט זהה לGrandstand של מייקאפגיק, צללית הפוילד האהובה עליי. מבין שתיהן - כנראה שאבחר בזו של מייקאפגיק שדורשת מעט פחות עבודה, אם כי גם אותה עדיף להניח עם האצבעות. 
ההבדל הוא כמובן במחיר - כאשר צללית פוילד עולה 9$ וקולורפופ רק 5$.
לרכישה


Super Shock Shadow - LALA
הצללית הבאה היא להלה, צללית שהוזמנה עקב המלצותיה של קת'לין לייטס המקסימה, הגימור של הוא Ultra Mettacllic מה שאומר שהיא המטאלית מכולן, הגימור אכן יפיפה אבל לא שמתי לב להבדל משמעותי בין זה לבין המטאלי ה"רגיל" של קודמתה. גם איתה חוויתי את אותה בעיית נשורת נצנצים, לצערי הצללית הזו וקודמתה כמעט זהות, כאשר זו יותר נוטה לשמפניה ופחות לנחושת אבל בסך הכל... מאד דומות (כלומר לכל מישהו חוץ מביוטי ג'אנקי הן יראו אותו דבר). הצללית הזו מעט יותר "מתפשרת" מבחינת הגוון כי הוא יותר נייטרלי ופחות כתמתם. 




המוצרים הבאים שדגמתי הם סומק והיילייטר, גם הם בהמלצת קת'לין לייטס, המבחר באתר מבחינת גוונים וגימורים הוא עצום - ובאמת אפשר להיאבד שם בקלות, או להיפך -  פשוט לא לבחור ולהזמין ה כ ל. כדי להימנע מהתוצאה השנייה הגבלתי את עצמי למוצר אחד מכל קטגוריה כאשר לעכשיו, ויתרתי על ברונזר.
מחיר ברונזר\ הילייטר\סומק 8$


Super Shock Cheek - Wisp
ההייליטר הזה בגימור Pearlized הוא הייליטר זהוב שמתאים יותר לעונת הקיץ. הוא בעל תת גון מעט "ברונזי" וייראה מ ד ה י ם מעל שיזוף, לצערי לעונת החורף הוא פחות מתאים ובאמת מתקבל מעט זהוב מידי על העור, ניתן להניח אותו בצורה מאד קלילה וכן אפשר לבנות אותו, אבל נראה לי שהוא יחכה לעונות החמות יותר כדי להוכיח את עצמו - ככה או ככה, הוא משגע. מה שכן, הוא מלא בנצנצים גרוסים דק דק ועם גימור כזה, ולכן לא מתאים למי שאוהבת הברקה עדינה או שלא מעוניינת להבליט טקסטורה של העור. 
בגוגל ניתן לראות השוואות בינו לבין אופל של בקה או גילדד האני של לורה גלר, אכן די דומים.


Super Shock Cheek - Never been kissed 
הסומק הזה הוא בגוון שאין לי (HOORAY) ומאחר ואני אגרנית סמקים זוהי הצלחה כבירה, הגוון שלו מאד בולט ונדמה לי שהוא היה אמור להיקרא בכלל poppy מאחר והגוון עצמו מאד ורוד-אדמדם חם ומזכיר לי מסטיק בזוקה :). המוצרים ללחיים מאד פיגמנטיים ויש להניח אותם בעדינות, הגימור של הסומק הזה הוא מאט ואם מניחים אותו ביד קלה הוא פשוט משגע על הלחיים, נותן הסמקה בעל תת גוון אדמדם כמו סומק "קור" שכזה. מאד אהבתי. 

Central perk, stereo, drift, sequin,lala
top to bottom: central perk, stereo, drift 
top to bottom: Never Been Kissed, Wisp

LALA, Sequin


החידוש האחרון של קולורפופ הוא אייליינרים, עפרונות וג'ל. הצבעים פשוט זעקו לי "בואי קחי אותנו" ולמרות שאני כמעט ולא משתמשת באיילנרים ג'ל, החלטתי לדגום שלושה צבעים.
במחיר של 6$ לצנצנת, זה ממש מספק.


החלטתי לדגום שני צבעים "חורפיים" יותר ואחד שיכול להתאים לעונה קרה וחמה כאחד בגוון משגע שאי אפשר להישאר אדישים אליו.


 Crème Gel Colour
הצנצנות ליינרים מכילות 3 גר' של חומר, כמות מכובדת בהתחשב במחיר, ובכלל. מי מאיתנו אי פעם סיימה צנצנת איילנר צבעוני?
הצבע הראשון ששמתי עליו את העין הוא BEST OH, גוון בורדו סגלגל עמוק, שניתן להחליף בשחור המשעמם ללוק יותר מעניין.
הפורמולה של הג'ל הייתה לי מאד נוחה לעבודה, לא מחליקה מידי ולא יבשה מידי, הצבע רווי אך בהחלט צריך שתי שכבות כדי להשיג מראה מושלם.
לרכישה


הצבע השני הוא תכלת פסטלי מקסים עם השם המתוק PRANCE, באנגלית נקרא הצבע הזה פריווינקל (תכלת), יש לו תת גוון מעט סגלגל ולא תכלת בהיר מאד. צבע משגע!
לרכישה


לקולור פופ יש 28 גוונים שונים לג'ל, החל מלבן דרך כסף, ורוד בוהק, צהוב וגם את השחור הסטנדרטי. קולורפופ לא עצרו על הצבעוניים ה"רגילים" והוסיפו לאוסף גם המון גוונים מטאליים משגעים, כסף, זהב, נחושת או סגול מטאלי - הרבה גוונים מעניינים וכיפיים. אני בחרתי כזה שיכול לשמש גם כאיילנר וגם כמעין בסיס לצלליות. הגוון הוא OVER BOARD והוא גוון נחושת עמוק מלוכלך מעט.
לרכישה

כמה אנחנו אוהבים את המצלמה החדשה שלי?
המוצר האחרון להזמנה זו היה ליפיסטיק (לא ליפסטיק, lipistix), הוא הצטרף לשניים אחרים שהיו אצלי, מתנה מגלוסברי האהובה. הגוון שבחרתי הפעם הוא כזה שהיה אמור לשמש תחליף לשפתון דיווה שאני מתכננת עליו ממאק - ומה אני אגיד לכם.... הצלחתי!
הגוון DALIA הוא בגימור מאט, כמובן. בורדו עמוק וכהה שמתאים לחורף או סתם ליום דרמטי במיוחד, הוא יחסית עמיד והחזיק עליי כמה שעות, אבל לא יעמוד באכילה פרועה או מריחות על גב יד.
הגוון משגע, לצערי לא הצלחתי לצלם סווטצ'ים מספקים אבל אפשר לראות אותו עליי באינסטגרם שלי, כדאי להירשם לערוץ יוטיוב שלי - הוא בטוח יככב שם!


שני הגוונים הנוספים שברשותי הם קליק ולומייר. קליל הוא כתום-אדום משגע, דוגמאת ליידי דנג'ר של מאק, אבל לצערי לא כל כך עמיד ונוטה לזוז די הרבה, השפתון עצמו מאד רך ונעים על השפתיים והגימור הוא יותר מאט-סאטן ממאט לחלוטין.
לומייר הוא תוצאה של שיתוף פעולה של קת'לין לייטס וקולורפופ - ממש התלהבתי ממנו בהתחלה אבל לצערי הבנתי שעליי הוא מתקבל אפרפר וטואפי יותר ממה שהייתי רוצה ואחרי כמה נסיונות הבנתי שהוא פשוט לא עובד עליי.

DALIA



הנה כמה לוקים שייצרתי בעזרת הצלליות והאיליינרים ג'ל-

creas: central perk, outer corner: stereo, inner: drift, liner:best oh



lid - sequin & lala, liner: over board, inner corner: wisp

זהו להפעם,
אשמח לשמוע אם אתן הזמנתן מקולורפופ ועל מה אתן ממליצות! ואם לא, מה הכי מעניין אתכן?
אל תשכחו שעכשיו רצה הגרלה ענקית ביוטיוב שלו, מוזמנים! >> https://www.youtube.com/watch?v=FsIMc9a5B6o

אלינור

You Might Also Like

14 תגובות

  1. עשיתי עד כה הזמנה אחת מקולורפופ שכמובן רק פתחה את התיאבון! אחלה הזמנה ופוסט, האייליינר הסגול פשוט מושלם!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה אהובה!
      גם לי זה לגמרי פתח את התיאבון...!

      מחק
  2. התאהבתי לחלוטין בקולור פופ. יש לי ליפיסטיקס והם מעולים! הצלליות גם מיוחדות וכיפיות והזמנתי עכשיו את האולטרה מאט, נראה איך הם. פוסט צבעוני וכיפי במיוחד!

    השבמחק
    תשובות
    1. כן אני רוצה עוד ממוצרי השפתיים והלחיים שלהם!
      תודה שנטי יקירה 3>

      מחק
  3. הזמנתי בסייבר מאנדיי צלליות וליפיסטיקס ושפתוני אולטרה מאט אבל הם שלחו את זה לכתובת הלא נכונה. מחזיקה אצבעות שהחבילה תמצא את עצמה בכל זאת אצלי...

    השבמחק
    תשובות
    1. מחזיקה אצבעות בשבילך! תשלחי להם מייל, בטוחה שיוכלו לעזור

      מחק
  4. אלינור פעם ראשונה שאני קוראת בבלוג שלך, אחלה פוסט! אינפורמטיבי ומעניין. ממש אהבתי :)
    תהני מכל הגודיס!

    השבמחק
  5. יש לי רק כמה ליפסטיקים ניודיים מעולים שלהם, אבל וואו, עשית לי חשק עם הסווטצ'ים מעוררי התיאבון שלך!

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כיף לשמוע :)
      לא קשה לעורר תיאבון עם כאלו צלליות יפות...

      מחק
  6. מהממת שכמותך! אני רחוקה מלהזמין כמות כזאת של מוצרי איפור אבל אני פשוט אוהבת את הצורה שבה את כותבת ומסבירה על כל דבר ומוצאת את עצמי קוראת בשקיקה, מתעניינת ואפילו חושקת במוצרים!! המוצרים שלהם נראים מושלמים

    השבמחק
    תשובות
    1. חנוש! איזה כיף לשמוע דברים כאלו, למרות שאני מדיחה אותך לתרבות רעה ;)
      מוזמנת לבוא אליי ולחטט באוסף ולהתנסות :) !

      מחק
  7. מהמם! כמה צבע! איזה כיף!
    אהבתי את ההשווואות למייקאפגיק :)

    השבמחק

Labels

אביב אווטפיט אוסף איפור אופנה אורבניקה איפור אסנס אפייה ארגון בגדים בובי בראון בושם בישול בשמים גיבאווי דורית בר אור הגרלה הלבשה תחתונה השקה חו"ל חורף טאג טיולים טיפוח טלוויזיה יוטיוב יומולדת ירין שחף לוקפנטסטיק מאק מהדורה מוגבלת מועדפים מועדפים 2014 מייבלין מייקאפ מייקאפגיק נסיעות סבון של פעם סטורי סטייל סמאשבוקס ספורט סקירה עיצוב עמנואל צלליות קופסאת הפתעות קוקטית קניות רבלון שיער שלומית אופיר שלל תיוג תיק איפור תכשיטים Adika Asos AUSSIE barcelona Bath And Body Works Being the scenes Benefit Birthday Bobbi Brown boohoo bourjois Castro Clarins Clinique Collabarations Collection ColourPop design Dior ebay ecsentric molecules Eleanor Bakes EOS essence Estee Lauder FAB Fashion Favorites Feelunique FIX Food foresta forever21 Forever21 Active fragrance Gerard Cosmetics Geurlain giveaway Glambot glamglow GOLF GOLFDODOBAROR H&M Haul home stuff homewear Instagram its skin Jeffery Campbell Jewellery Jewelry JIMMY CHOO KARL LAGERFELD KAT VON D kielh's Kiko L'occitane la prairie Lancom Lifestyle Lipstick lookfantastic LORAC LUSH luxury mac MACxCinderella MACXZACPOZEN Make up Makeup makeup geek Mango MARC JACOBS mark jacobs Maybelline medusabrand Milani mineralz missoni nars nastygal NIKE NYX Online Shopping origins outfit paper goods perfume Pioo Pioo primark RealTechniques revlon Rimmel Rockglam ruby star sale salon skincare soap and glory Sparkle stradivarious sugar mama boutique summer Tanya Burr The Balm the body shop Tony&Guy TOPSHOP Topshop beauty Travel wet n wild Winter wishlist youtube Z palette zara

רשומות פופולריות