Bobbi Brown Mini's \\ מארז מועדפי בובי בראון

15.11.15

בואו נפתח את השבוע עם פוסט קצר על ערכת מיני'ס מבית בובי בראון,
בובי בראון הוא מותג שהתחלתי להכיר רק לאחרונה, אבל ככל שאני מנסה יותר ככה אני אוהבת יותר - אז כשהייתה לי את ההזדמנות לדגום ערכה מלאה בגדלי התנסות מקסימים זה התאים לי בול.

פרטים טכניים: בקופסא מגיעים 6 מוצרים בגודל מיוחד להתנסות שהם המומלצים ורבי מכר על פי המותג. הקופסא מכילה את המוצרים בתוך תיק איפור נסיעות מוצלח במיוחד (יכול להיות שהתלהבתי ממנו קצת יותר מידי) ומהמוצרים שמצורפים בהחלט אפשר להרכיב לוק שלם.
הערכות היו הצלחה מסחררת בשנה שעברה ונחטפו מהחנויות, לכן חזרו בשנית לסיבוב נוסף.





אז מה יש בפנים:
BB Cream -  בגודל התנסות, 15 מ"ל. לי באופן אישי יספיק לפחות לשימוש ראשוני או שניים. הגוון שקיבלתי הוא MEDIUM, ואאלץ לחכות לחודשים החמים יותר לנסות אותו כמו שצריך מאחר וכרגע הוא כהה מידי לצערי. בכל מקרה ניסיתי אותו על העור ומהתרשמות ראשונה הוא נעים על העור ובעל ריח טוב.



Long Wear Cream Shadow Stick - Sand Dune -  צללית סטיק קרמית עמידה בגוון בז' נייטרלי.
על צלליות הסטיק של בובי בראון שמעתי רק דברים טובים, וצללית בגודל כזה היא נהדרת להתנסות (שכן מי מאיתנו סיימה צללית סטיק בפעם האחרונה?) הצללית מגיעה בגודל 0.9 גר' (כאשר צללית סטיק בגודל מלא היא 1.6 גר'). בהתחלה הצטערתי שהגוון בערכה הוא רגיל, מאט וקרמי - ולא מנצנץ ומיוחד שאפשר להסתפק רק בו בתור צללית. במחשבה נוספת צללית סטיק היא דרך קלה ונוחה לתת בסיס לעפעף ללוק נייטרלי או כבסיס לצלליות אחרות. הצללית איננה מאט לגמרי ויש לה גימור סאטני והיא מאד נעימה על העפעף ומטשטשת בקלות.
פריט מהערכה שבהחלט משאיר טעם לעוד!



Smokey Eye Mascara - גם על המסקרה של בובי בראון שמעתי ביקורות טובות, בעיקר ביוטיוב. מסקרות בגודל כזה מושלמות להתנסות - מסקרה היא גם ככה דבר שכמעט אף פעם לא מסיימים ולרב זורקים לאחר 3 חודשים או  כי היא מתייבשת, מסקרה בגודל כזה בהחלט מספיק לתקופה ארוכה ומצויינת להתנסות. כרגע יש לי מבחר מכובד של מסקרות שאני צריכה לסיים מאחר והן כבר פתוחות, אבל זו של בובי בראון בהחלט תיכנס לרוטציה. מסקרה בגודל מלא מכילה 5 מ"ל לפי האתר והמיני הזה בגודל 3 מ"ל מכובד.



Soothing Cleansing Oil: לאחרונה התחלתי להתנסות עם שמנים להסרת איפור, כרגע מנסה את זה של הבודי שופ. שמחתי שבערכה צירפו גם משהו שהוא לא איפור מאחר ובובי בראון משקיעים מאד בקו הטיפוח שלהם ומאמינים ביופי שמתחיל מבפנים החוצה והזדמנות להתנסות במשהו כמו שמן להסרת איפור (גם כן בגודל מכובד, שכן אין צורך בהרבה) הוא דרך מצויינת לטעום מהטיפוח של המותג השמן מכיל שמנים רבים כמו חוחובה, זית, חמניות עם תמציות של ג'ינג'ר, לבנדר יסמין ועוד דברים טובים.


Pot Rouge For Cheeks & Lips: כדי להוסיף קצת צבע לערכה יש פה כמובן גם סומק. הסומק קרמי ואמור להתאים גם ללחיים וגם לשפתיים. הגימור של הסומק מעט גלוסי ומבריק מאחר והפורמולה אמורה להתאים גם לשפתיים. הוא מעט "מחליק" אבל הצבע שלו משגע ואוניברסלי. הגוון בערכה הוא Pale Pink מס' 11. כבונוס הסומק הקטן מגיע עם מראה בקופמקט, מתוק.



מלעלה למטה: צללית סטיק, סומק קרמי והBB 

Crystal Lip Gloss - מוצר נוסף בערכה שמוכוון בלעדיות לשפתיים הוא גלוס שקוף בטיובה מכובדת. לאוהבות הגלוסים - השפורפרת הקטנה הזו יכולה להספיק לנצח (ומזכירה לי קצת את הגלוסים שהיו לי בתיכון). באופן אישי מוצרים כאלו לא מתאימים לי בכלל, והייתי שמחה אם היו ממירים הגלוס בבערך כל דבר אחר, למשל צללית בודדת או שפתון מיני מוקטן.


לסיכום,
ערכת התנסות במוצרים בגודל כזה היא נהדרת לטעמי, יוצא לך לטעום מכל מיני של המותג ובהחלט אפשר להרכיב מהמוצרים המצורפים לוק שלם. הנגיעה של קו הטיפוח מוסיפה ליוקרתיות של הערכה ואלמלא הגלוס (די מיותר לטעמי) הערכה די מושלמת. תיק האיפור המצורף בהחלט מוסיף שכן הוא באמת מוצלח ולא סתמי.
הערכה זמינה עכשיו בחנויות ומחירה 200 ש"ח.

אני בטוחה שתראו את המוצרים המוקטנים מציצים פה ושם בערוץ היוטיוב שלי, אז תרשמו אם מעניין אתכם.


זהו להפעם,
מה חשבתם? יצא לכם לקנות ערכת התנסות בעבר? אתם הייתם קונים ערכה כזו?

אלינור

הערכה נשלחה לסקירה*

You Might Also Like

3 תגובות

  1. הו דברים מוקטנים, אהבת חיי!

    השבמחק
  2. גם אני סקרתי את הערכה וגיליתי שחשבנו בדיוק אותו הדבר :) מוזמנת לקרוא גם אצלי!

    השבמחק
  3. הערכה מאוד קרצה לי בחנות אבל לאחר שהסתכלתי מה יש בה החלטתי לוותר.. לא ברור לי מה הטעם לצרף גלוס שקוף ודוגמית ביבי בגוון שלא מתאים לכולן... התיק עצמו מהמם וחבל שלא נמכר בנפרד

    השבמחק

Labels

אביב אווטפיט אוסף איפור אופנה אורבניקה איפור אסנס אפייה ארגון בגדים בובי בראון בושם בישול בשמים גיבאווי דורית בר אור הגרלה הלבשה תחתונה השקה חו"ל חורף טאג טיולים טיפוח טלוויזיה יוטיוב יומולדת ירין שחף לוקפנטסטיק מאק מהדורה מוגבלת מועדפים מועדפים 2014 מייבלין מייקאפ מייקאפגיק נסיעות סבון של פעם סטורי סטייל סמאשבוקס ספורט סקירה עיצוב עמנואל צלליות קופסאת הפתעות קוקטית קניות רבלון שיער שלומית אופיר שלל תיוג תיק איפור תכשיטים Adika Asos AUSSIE barcelona Bath And Body Works Being the scenes Benefit Birthday Bobbi Brown boohoo bourjois Castro Clarins Clinique Collabarations Collection ColourPop design Dior ebay ecsentric molecules Eleanor Bakes EOS essence Estee Lauder FAB Fashion Favorites Feelunique FIX Food foresta forever21 Forever21 Active fragrance Gerard Cosmetics Geurlain giveaway Glambot glamglow GOLF GOLFDODOBAROR H&M Haul home stuff homewear Instagram its skin Jeffery Campbell Jewellery Jewelry JIMMY CHOO KARL LAGERFELD KAT VON D kielh's Kiko L'occitane la prairie Lancom Lifestyle Lipstick lookfantastic LORAC LUSH luxury mac MACxCinderella MACXZACPOZEN Make up Makeup makeup geek Mango MARC JACOBS mark jacobs Maybelline medusabrand Milani mineralz missoni nars nastygal NIKE NYX Online Shopping origins outfit paper goods perfume Pioo Pioo primark RealTechniques revlon Rimmel Rockglam ruby star sale salon skincare soap and glory Sparkle stradivarious sugar mama boutique summer Tanya Burr The Balm the body shop Tony&Guy TOPSHOP Topshop beauty Travel wet n wild Winter wishlist youtube Z palette zara

רשומות פופולריות