Trends for 2017 // הטרנדים שכאן ושמעבר לפינה

11.1.17

נדמה שהיום כבר אפשר להיאבד מרב טרנדים שצצים בכל פינה! במיוחד שכל יום יש לפחות טרנד אחד חדש שמופיע באינסטגרם ומאד קשה לעקוב אחרי מה רלוונטי ומה כבר לא. אז כדי לעזור לכן קצת חברתי יחד למגזין הטרנדים של קניון עזריאלי ת"א לשנת 2017 עם סיכום של הטרנדים הנכונים לעת הקרובה - כי מה שיותר גרוע מלא לדעת על טרנד מסוים, זה לעשות אותו לא נכון 😉

המגזין מפרט עשרות טרנדים רלוונטיים, אבל אני החלטה להתמקד בארבעה במוצלחים ביותר בעיניי. 

מנומר
ויותר מכך, המנומר הנכון! מנומר הוא פרינט שמשדר הרבה דברים (יקר, זול, שיק או עממי). אבל אי אפשר להתעלם מהעובדה שבעונות האחרונותצ הוא בכל מקום. הוא הופיע על כל מסלול חשוב, הפקות אופנה ומגזינים ובכל צורה, בין אם מדובר במגפיים, חליפות או הפייבוריט שלי - מעיל פרווה מנומר. מעצם היותו פרינט נועז ובולט שמושפע מעולם דימויים רחב ומגון הוא יכול לעיתים להיתפס כשנוי במחלוקת, ולכן כדי לצלוח אותו צריך לעשות סטיילינג ואבזור מדויק. אם לרגע מתעלמים מהדעות הקדומות שיש לנו לגביו ומתייחסים אליו כמו כל פרינט אחר אפשר לראות שהשילוב שלו בכל לוק יכול להיות מאד פשוט - במיוחד אם מתאימים לו פריטים יותר רגועים ומונוכרמטיים. אם אתן רוצות להתחיל בקטן - תמיד אפשר לנסות לשלב נעליים או חולצות ולא ישר לקפוץ למעילי הפרווה הגדולים (אבל לטעמי - אם כבר אז כבר! לכו על המעיל). 

קרדיט לתמונה - מכאן
משפחת החתוליים 
אם אנחנו כבר מדברים על הטרנד המנומר והפרוותי, צריך להתייחס לכך שהחתוליים לא עצרו בפרינטים! למשל בתצוגת החורף של דולצ'ה וגבאנה הוצגה שמלת ערב אדומה עם איורים של חתלתולים, בגוצ'י יצד סוודר ורד ונועזר ועליו פאטצ' של נמר עשוי פאייטים ואצל קוואלי הפציעו עם חלת קטיפה מפוספסת. לגמרי דרך מקורית להתחבר לנמרה שבכן, דרך קלה להתמודד עם הטרנד - מסגרת משקפיים עם נגיעה חתולית. הדרך האהובה עליי להתחבר לטרנד - לואפרס מתוקות של שארלוט אולימפיה (הלוא היא מלכת משפחת החתוליים!) בצורת נמרים.

התמונה - מהאינסטגרם שלי
סניקרס
וליתר דיוק, סניקרס בצבעים אחידים או - המונוכרום סניקרס. הטרנד הפוסרטיבי שפרץ כל גבול סטייל פשוט לא נמאס. בין אם מדובר במותג חדש שנכנס לשוק, דגמים מיוחדים במהדורות מוגבלות, עיצובים בשיתופי פעולה עם סלבס או חידושים מעשורים קודמים - הסניקרס כאן והן לא הולכות לשום מקום. המגמה החדשה שצצה בעולם היא הסניקרס בצבע אחיד, גכלומר הגוף, הסוליהף השרוכים והאביזרים כולם בצבע אחד. הסטייל החדש והלא מתאמץ מעניק לסניקרס אווירה יותר מהודקת ומראה בולט ומחמיא לרגל. מה שנחמד זה שאת הטרנד הזה אפשר לקחת למקום שלך - בין אם בא לך משהו יותר סולידי ושקט על גווני השחור-אפור-לבן או הצבע הכי צבעונית שיש, שכולה בצבע אחד. איפה ראינו את זה בפעם הראשונה? זוכרות האדידס סופרסטאר בשיתוף פעולה עם פארל וויליאמס? הסופרקולור: נעלי אדידס אחידות בצבע בכל גווני הקשת (אני עדיין חושקת בזוג פסטלי). אני התחברתי לטרנד בצורה יותר עדינה, בואו נגיד שיש זוג סניקרס לבנות בדרך אליי.


קרדיט לתמונה - פינטרסט 
והטרנד האחרון והחביב עליי לאחרונה -
שחור זה השחור החדש
טרנדים הולכים ובאים, עונות מתחלפות אבל צבע שחור תמיד נשאר נכון, אופנתי והכי מחמיא. אומרים שהסטייל שלך מושפע מהסביבה שלך, ואצלי לאחרונה אפשר לראות יותר פריטים שחורים מתמיד. בין אם מדובר באלגנטיות מתוחכמת או רוקנרול בועט הבסיס הוא תמיד שחור. הצבע הנצחי שהפך לדרך חיים מלווה אותנו גם העונה באופנה ועיצוב הבית. צבע דחור הוא פשוט הכי פרקטי - אפשר לבנות ממספר פריטים מלתחה שלמה, פונקציונלית וקלה. הוא גם הצבע שהכי נוח לערבב איתו, גוונים כהים או בהירים שיוצרים מראה נקי וקולע, מחליפות מחויטות ועד להלבשה תחתונה. זה גם הצבע הכי נכון לנשים וגברים שלא בטוחים בסגנון הלבוש שלהם, הכל שחור - ואין ממש מקום לטעויות.  

התמונה - מהאינסטגרם שלי 
וכמובן, תבקרו במגזין הטרנדים של עזריאלי כאן >> https://azrieli-telaviv-trends.com/ 
אתן מוזמנות לקפוץ לאינסטגרם שלי ולראות את אחד הטרנדים פה מהפוסט, ולספר לי בתגובות מה חשבתן עליה :)

לאיזה טרנד אתן הכי התחברתן לאחרונה? מאיזה אתן חוששות?
אשמח לשמוע ממכן בתגובות!


אלינור

You Might Also Like

1 תגובות

  1. מנומר זה מהמם אבל ריסקי - או שעושים נכון או שלא עושים בכלל ;) מתה להשיג לעצמי נעלי סירה מנומרות!

    השבמחק

Labels

אביב אווטפיט אוסף איפור אופנה אורבניקה איפור אסנס אפייה ארגון בגדים בובי בראון בושם בישול בשמים גיבאווי דורית בר אור הגרלה הלבשה תחתונה השקה חו"ל חורף טאג טיולים טיפוח טלוויזיה יוטיוב יומולדת ירין שחף לוקפנטסטיק מאק מהדורה מוגבלת מועדפים מועדפים 2014 מייבלין מייקאפ מייקאפגיק נסיעות סבון של פעם סטורי סטייל סמאשבוקס ספורט סקירה עיצוב עמנואל צלליות קופסאת הפתעות קוקטית קניות רבלון שיער שלומית אופיר שלל תיוג תיק איפור תכשיטים Adika Asos AUSSIE barcelona Bath And Body Works Being the scenes Benefit Birthday Bobbi Brown boohoo bourjois Castro Clarins Clinique Collabarations Collection ColourPop design Dior ebay ecsentric molecules Eleanor Bakes EOS essence Estee Lauder FAB Fashion Favorites Feelunique FIX Food foresta forever21 Forever21 Active fragrance Gerard Cosmetics Geurlain giveaway Glambot glamglow GOLF GOLFDODOBAROR H&M Haul home stuff homewear Instagram its skin Jeffery Campbell Jewellery Jewelry JIMMY CHOO KARL LAGERFELD KAT VON D kielh's Kiko L'occitane la prairie Lancom Lifestyle Lipstick lookfantastic LORAC LUSH luxury mac MACxCinderella MACXZACPOZEN Make up Makeup makeup geek Mango MARC JACOBS mark jacobs Maybelline medusabrand Milani mineralz missoni nars nastygal NIKE NYX Online Shopping origins outfit paper goods perfume Pioo Pioo primark RealTechniques revlon Rimmel Rockglam ruby star sale salon skincare soap and glory Sparkle stradivarious sugar mama boutique summer Tanya Burr The Balm the body shop Tony&Guy TOPSHOP Topshop beauty Travel wet n wild Winter wishlist youtube Z palette zara

רשומות פופולריות