CASUAL \\ הלוואי והיה קצת קריר

13.7.16


אני יודעת שעכשיו יולי בחוץ, הטמפרטורות מטפסות וחום אימים זה ביטוי עדין למה שמתחולל ברחובות. אולי ג'ינס ארוך זו לא ההחלטה הכי חכמה במזג אוויר כזה אבל הלוק הזה הוא אחד המחמיאים עליי ולפעמים לזרוק על עצמך ג'ינס כחול וטי שירט לבנה זה הדבר היחידי שבא לך לעשות. 


סיילים של סוף העונה לא עזרו, וכך יצא שרכשתי כבר שני ג'ינסים ארוכים ונוחים בטירוף במחיר מציאה בזארה.


עוד דבר שגיליתי הוא אהבה מחודשת לחולצות טי שירט חלקות, בעיקר לבנות ואפורות. אלו של זארה נעימות וקלילות והגזרה האהובה עליי היא צווארון וי פתוח ונושם.


יש כאלו שיאמרו ששילוב תכשיטים של זהב וכסף פשוט לא הולך, אבל כל עוד מדובר בפריטים יחסית לא מצועצעים בעיני אין שום בעיה לשלב בין השניים. שרשרת חוליות עבות מH&M יחד עם טבעת זהובה של רובי סטאר מצליחות לעבוד מעולה ביחד.



עוד פריט שהמשיך איתי מהחורף הוא תיק "דלי" עם פרנזים מעמנואל, של המעצבת נטע שדה. הוא מוסיף טאצ' מעניין ואדג'י ללוק קלאסי ופשוט.


כבר השמעתי בקול רם את התנגדותי לכפכי פס אחד סטייל האדידס המוכרות. נכון - יש בחורות שזה עובד עליהן אבל פעם אחר פעם שמדדתי את הגרסא הסופר נוחה של מליסה נחרדתי מחדש כשהבטתי על הרגליים שלי. הגרסא שאני מצאתי לכפכפים האלו גורפת מחמאות מכל כך הרבה אנשים - ומדובר בזוג סנדלים מהפשוטים שיש, רצועות זיג זאג עבות בשחור וסוליה תואמת. הן מתאימות להכל, נוחות ומושלמות לקיץ - אלטרנטיבה נהדרת לכפכפי אצבע. 


אם אתם עוקבים אחריי באינסטגרם, כבר קיבלתם מספר הצצות פוטוגניות לסנדלים האלו. 


נגיעה אחרונה של עגילים מהפנטים (ואולי גם נגד עין הרע ;) של המותג המשגע פטיט דילייטס! חומדת עוד כל כך הרבה פריטים משם... 


ממליצה בחום על חשבון האינסטגרם של המותג, גם כדי להוציא לכן את העיניים וגם בגלל הופעות אורח שלי מהפקה מיוחדת שעשינו יחד. 

מה האווטפיט המועדף עליכם בקיץ?
יש ימים שאתם מוכנים לסבול בשביל פריט שלא כל כך מתאים לאקלים בחוץ?

אשמח לשמוע ממכם בתגובות!


אלינור

You Might Also Like

6 תגובות

  1. אחלה לוק. האם נדמה לי, או שזה צולם ממש ליד הבית שלי מתחת למגדל פרישמן?
    כמה שזה ניראה נחמד, אני נתתי לג'ינסים שלי מנוחה עד אוקטובר.

    השבמחק
    תשובות
    1. כן! ממש באיזור ההוא :)
      אני ממש משתדלת לעזוב אותם בצד אבל קשה לי לשחרר..

      מחק
  2. עגילים מושלמים! מעריצה אותך על האומץ ללבוש חולצה לבנה בחום הזה...

    השבמחק
  3. הג'ינס נהדר, והוא ממש מחמיא לך. אלך לבדוק אם נשאר משהו עבורי בזארה, אבל מצדיעה לך... אין שום סיכוי שאני מכניסה את רגליי לג'ינס בחום הזה

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה יקירה!
      וכן, לפעמים זו טעות מרה בקיץ אבל אני מאלו שקשה להם לקנות דברים חדשים ואז לא ללבוש אותם מיד..

      מחק

Labels

אביב אווטפיט אוסף איפור אופנה אורבניקה איפור אסנס אפייה ארגון בגדים בובי בראון בושם בישול בשמים גיבאווי דורית בר אור הגרלה הלבשה תחתונה השקה חו"ל חורף טאג טיולים טיפוח טלוויזיה יוטיוב יומולדת ירין שחף לוקפנטסטיק מאק מהדורה מוגבלת מועדפים מועדפים 2014 מייבלין מייקאפ מייקאפגיק נסיעות סבון של פעם סטורי סטייל סמאשבוקס ספורט סקירה עיצוב עמנואל צלליות קופסאת הפתעות קוקטית קניות רבלון שיער שלומית אופיר שלל תיוג תיק איפור תכשיטים Adika Asos AUSSIE barcelona Bath And Body Works Being the scenes Benefit Birthday Bobbi Brown boohoo bourjois Castro Clarins Clinique Collabarations Collection ColourPop design Dior ebay ecsentric molecules Eleanor Bakes EOS essence Estee Lauder FAB Fashion Favorites Feelunique FIX Food foresta forever21 Forever21 Active fragrance Gerard Cosmetics Geurlain giveaway Glambot glamglow GOLF GOLFDODOBAROR H&M Haul home stuff homewear Instagram its skin Jeffery Campbell Jewellery Jewelry JIMMY CHOO KARL LAGERFELD KAT VON D kielh's Kiko L'occitane la prairie Lancom Lifestyle Lipstick lookfantastic LORAC LUSH luxury mac MACxCinderella MACXZACPOZEN Make up Makeup makeup geek Mango MARC JACOBS mark jacobs Maybelline medusabrand Milani mineralz missoni nars nastygal NIKE NYX Online Shopping origins outfit paper goods perfume Pioo Pioo primark RealTechniques revlon Rimmel Rockglam ruby star sale salon skincare soap and glory Sparkle stradivarious sugar mama boutique summer Tanya Burr The Balm the body shop Tony&Guy TOPSHOP Topshop beauty Travel wet n wild Winter wishlist youtube Z palette zara

רשומות פופולריות