More vacation moments \\ בראשית - חלק שני

24.7.16


למה אני אוהבת את בראשית


האוכל; הארוחות בבראשית מדהימות, בדגש על ארוחת הבוקר. יש שפע רציני ואי אפשר שלא למלא את הצלחת יותר מפעם אחת. אני מאלו שאוהבים ארוחת בוקר גדולה ומפנקת, ירקות גבינות והרבה מאפים! יש הכל מהכל (גם לאלו שבוחרים לאכול בריא בחופשה) והכל טעים , סיבה טובה להצליח את עצמך מהמיטה הנוחה בחדר...
גם המסעדה החלבית ומסעדת הבריכה עם תפריט מצוין, אם כי מעט מצומצם - אבל גם ככה בין ארוחות העדפתי לנשנש חטיפים ליד הבריכה או להסתפק בסלט קיסר מרענן.



השקט; אם תכירו אותי היטב תדעו ששקט ורוגע זה לא בדיוק מה שאני מחפשת ביומיום. אני לא מאלו שאוהבים לבלות שעות לבד ולרב מעדיפה חברה אם מדובר בבילוי. אני משתעממת די מהר וכמעט תמיד יש לי רעש רקע מסוים בעבודה או בבית, בין אם מדובר בטלוויזיה (יותר נכון ב"חברים" שמתנגת בפעם המי יודע כמה..) או במוזיקה. בבראשית יש משהו מהפנט, השקט ממש עוטף אותך מכל כיון בצורה מלטפת ונעימה ושואב אותך לאווירה הכי מרגיעה ומעין "זן" - אני יכולה לשכב שעות ליד הבריכה או לשבת על המרפסת ולעשות כלום - שזה משהו שלא קורה באף מקום אחר. 
כשלירון מחליט לצלם תמונות בספונטניות


הפינוק; האווירה במלון נעשית בצורת "אם כבר אז כבר" הפינוק הוא עד הסוף ואין משהו יותר כיף מלקבל הפתעת קוקטייל צהריים וצלחת מתוקים אחרי ארוחת צהריים על המרפסת. החלטנו לוותר על ארוחה במסעדה לטובת נוף המכתש שנשקף מהמרפסת שלנו וזו אחת ההחלטות הטובה שעשינו! הקוקטיילים המרעננים החליפו את בקבוק היין שנגמר והתאימו לשקיעה האיטית והכתמתמה.


אפרול שפריץ, אם תהיתם



מזג האוויר; האווירה המדברית היא האיזון המושלם בחום הישראלי. נכון, לא היינו שם בשיא הקיץ הפעם - אך בחופשה הקודמת שלי שם הייתי בשיא יולי-אוגוסט וגם החום לא קדח. המיקום של המלון על המכתב מקנה בריזה כמעט תמידית ומרעננת ואפשר להתפנק עם בדים נעימים ואפילו ארוכים ועדיין להנות ולא לסבול מהחום. בערב הטמפרטורות צונחות וגם אם תגיעו בשיא הקיץ תאלצו להתעטף במשהו בשעות המאוחרות. 


לא היה מקום יותר מתאים לחנוך את אווטפיט החופשה המושלם ממנגו. סט של מכנסיים גבוהים וחולצת קרופ עדינה, שניהם מבד כותנה דק אך עם מבנה. הצבע הכחול לבן עדין ומשתלב בשלמות עם הנוף המדברי וכמו כל דבר אהוב עליי בארון - מקושט בפסים.



עם סנדלי זהב ומשקפי שמש, הלוק מושלם.


השיזוף כמובן, מוסיף.


הפרטנר; כמו שאמרתי, אני לא מאלו שיהנו לטייל לבד ומאמינה גדולה שחוויה הכי כיפית כשאפשר לחלוק אותה עם מישהו אחר. גם אם מדובר בגיחת חופש קצרה, זאת הזדמנות מצוינת לקחת רגע ולהתרכז רק בעצמנו וזה היה נפלא. 


CO ORD - MANGO
SANDALS - ASOS
SUNGLASSES - CELINE
WATCH - CASIO

אלינור

You Might Also Like

1 תגובות

Labels

אביב אווטפיט אוסף איפור אופנה אורבניקה איפור אסנס אפייה ארגון בגדים בובי בראון בושם בישול בשמים גיבאווי דורית בר אור הגרלה הלבשה תחתונה השקה חו"ל חורף טאג טיולים טיפוח טלוויזיה יוטיוב יומולדת ירין שחף לוקפנטסטיק מאק מהדורה מוגבלת מועדפים מועדפים 2014 מייבלין מייקאפ מייקאפגיק נסיעות סבון של פעם סטורי סטייל סמאשבוקס ספורט סקירה עיצוב עמנואל צלליות קופסאת הפתעות קוקטית קניות רבלון שיער שלומית אופיר שלל תיוג תיק איפור תכשיטים Adika Asos AUSSIE barcelona Bath And Body Works Being the scenes Benefit Birthday Bobbi Brown boohoo bourjois Castro Clarins Clinique Collabarations Collection ColourPop design Dior ebay ecsentric molecules Eleanor Bakes EOS essence Estee Lauder FAB Fashion Favorites Feelunique FIX Food foresta forever21 Forever21 Active fragrance Gerard Cosmetics Geurlain giveaway Glambot glamglow GOLF GOLFDODOBAROR H&M Haul home stuff homewear Instagram its skin Jeffery Campbell Jewellery Jewelry JIMMY CHOO KARL LAGERFELD KAT VON D kielh's Kiko L'occitane la prairie Lancom Lifestyle Lipstick lookfantastic LORAC LUSH luxury mac MACxCinderella MACXZACPOZEN Make up Makeup makeup geek Mango MARC JACOBS mark jacobs Maybelline medusabrand Milani mineralz missoni nars nastygal NIKE NYX Online Shopping origins outfit paper goods perfume Pioo Pioo primark RealTechniques revlon Rimmel Rockglam ruby star sale salon skincare soap and glory Sparkle stradivarious sugar mama boutique summer Tanya Burr The Balm the body shop Tony&Guy TOPSHOP Topshop beauty Travel wet n wild Winter wishlist youtube Z palette zara

רשומות פופולריות