The Best Of The Net - BEAUTY ♥ מציאות ברשת - איפור

3.6.14

רק בחודש האחרון קיבלתי 4 חבילות בדואר,
זו ממש לא אימרה של התלהבות או השווצה... לצערי מאז שגיליתי את עולם האיפור והטיפוח גיליתי יחד איתו את עולם הקניות באינטרנט,
בבגדים כבר הייתי מכורה.
אבל קניות של קוסמטיקה באינטרנט.... צרה צרורה!
יש עשרות אתרים מעולים שמכילים בתוכם אלפי מותגי מעוררי תיאבון, כאלו שאת רק אוספת ואסופת אל תוך עגלת הקניות המקוונת ומקווה שאיכשהו שתגיעי לקופה המחירים יצטמקו וייתנו לך לקחת אותם בחינם הביתה :)
א-מא-מה, זה לא קורה! אז מתחיל תהליך הסינון של מה באמת את "צריכה" לבין מה שאת ממש ממש רוצה, לבין משהו די דומה למשהו שיש לך אבל מאד שונה, לבין משהו שבחיים לא ניסית, וזו עוד מהדורה מוגבלת!!!!
בקיצור
הפיתויים הם אינסופיים
ואני נפלתי בפח
וכמה טוב לי :), רע לכיס, רע לחסכונות, אבל כמה טוב לי!
יש כמה בלוגים שרק מחמירים את המצב; הבלוגריות והיוטבריות המבריקות בחו"ל, שרק קופצות לספורה או סלפרידג'ס ומעמיסות מכל טוב לעגלה האמיתית ואז מספרות מה הן רכשו לעצמן.. ואני ישר רצה לבדוק באיזה מהאתרים שאני מכירה יש את המוצר הזה.. וכמה זה יעלה לי.
בנוסף להן, יש בלוגריות בארץ שעומדות בחוד החנית של קניות קומסטיקה באינטרנט, ביניהן סיוון (נדמה לי! אין דף 'אודות' שכזה בבלוג) מ- "המדריך לקניית קוסמטיקה באינטרנט, Masks On Masks Off " בלוג שהוא הברקה של ממש והופך לאחד מטובים ביותר לדעתי בכל מה שנוגע לקניות באינטנרט, יש לה גם דף פייסבוק תחת אותו השם שגם אם אתן לא קוראות בלוגים, שווה לכן לתת לו לייק - כי היא דואגת לעדכן שם את כל המבצעים הכי חמים שקורים ממש עכשיו וגם כל מיני קודי הנחה לאתרים שונים - בקיצור, מומלץ ונחוץ לכל מי שמעוניינת להתחיל עם הקניות ברשת, בבלוג עצמו יש לה חיפוש אתרים על ידי שמות מותגים, הסברים על כל אתר והמשלוחים שמוצעים בו, מחירים עלויות, איך לחסוך כסף, ומבצעים עכשווים.
אז היום החלטתי לשתף אתכן בקניות הכי מוצלחות שלי נכון לעכשיו בגזרת האיפור\קוסמטיקה, יחד עם האתרים שבהם נרכשו.
מוכנות? :)

הנבחרים לשנת 2014 :)

אין מברשות יותר יפות מריל טכניקס
אז אחרי כל התמונות והקלוז-אפים בואו נרד לפרטים,
מברשות ריל טכניקס מבית האחיות צ'פמן (או pixiwoo ביוטיוב) הן המברשות שאני הכי אוהבת,
קודם כל מבחינת החיצוניות - איזה יפות הן!!! כתומות, ורודות, סגולות והכל בגוון מטאלי משגע וזוהר - 
דבר שני, הן לא יקרות; המחירים נעים בין 6$-20$, סטים של שלוש או ארבע מברשות נמכרות ב18$-20$. ממש לא יקר יחסית למה שיש בשוק.
דבר שלישי ואחרון - האיכות, המברשות הכי רכות שיש, את הראשונות שלי רכשתי בלונדון בסניף בוטס, מברשת הסומק והפנים (expert face brush). המברשות כל כך נעימות ורכות שסתם כיף ללטף איתן את הפנים, הן מאד נעימות ובו זמנית הסיבים צפופים ועבים אז הם עוזרים לפזר את החומר באופן מושלם.
מברשת הסומק - מרימה את החומר (רטוב ויבש כאחד) באופן מצויין, וצורת המכחול עוזרת בטשטוש הקצוות מבלי לפזר את החומר יותר מידי, אני אוהבת מבקשת יחסית גדולה להנחת הסומק, כי לי זה יותר פשוט לטשטוש, לפעמים אני גם משתמשת בה כדי לשים ברונזר ו"לשזף" את הפנים. 
מברשת הפנים - expert face brush, מברשת עם סיבים דחוסים וצפופים אבל עדיין מרגישים כל כך רכים על העור,
ניסיתי כל מיני מברשות להנחת בסיס על הפנים וכל פעם אני חוזרת לזאת, היא יחסית קטנה, אבל נוח ללטש איתה את כל האזורים כמו שצריך ולהתעכב על כאלו שדורשים יותר תשומת לב. בקיצור, אני מאוהבת בה.

עכשיו, איפה ניתן להשיג את המתוקות האלו?
iHerb - אתר שממנו הזמנתי את שני המוצרים האחרונים שרכשתי מהן, שעוד לא ניסיתי אז אני לא אכתוב עליהן פה. האתר נראה מאד בסיסי ולא מתוחכם אבל מציע מגוון רחב של מוצרי קומסטיקה וטיפוח. תמיד חוסכים בו איכשהו, תמיד יש קודים של הנחה ומקבלים הנחה של עד 5$ על ההזמנה הראשונה. בנוסף - כשאני הזמנתי את המוצרים היה 20% הנחה על כל המוצרים מהמותג הזה, אז שווה לשים לב!
רוצים עוד? כאן
Feelunique - אתר שיש בו כל כך הרבה דברים שחוץ ממברשות תבלו שם עוד המווווווווווווון זמן.
משלוח חינם נדמה לי! איזה כיף,
מימין- מברשת הפנים, משמאל - מברשת הסומק

יפות יפות שבא לבכות, מתוך האינסטגרם @realtechniquesbeauty
Sigma
המברשות של סיגמא הן מהידועות יותר ברחבי הבלוגספירה, ומציעות דיופים מצוינים למברשות אחרות יקרות להחריד שיש בחוץ (אהמ, מאק) וחוץ מדיופים יש מברשות ייחודיות להן שהן פשוט מעולות.
הבעיה? עלות המשלוח, עלות המשלוח היא בהתאם למשקל החבילה, אני לא בדיוק יודעת את החישוב, אבל אני בדרך כלל מזמינה בערך שלוש מברשות (הזמנתי פעמיים משם) והמשלוח עלה בערך 17$, כן ה מ ו ן. אבל אני תמיד משתמשת בקוד הנחה כזה או אחר (באחד מאלפי ערוצי היוטיוב שאני רשומה אליהם) והמחיר עצמו של המברשות הרבה יותר משתלם.
 הסקרנות בקשר לחברת האיפור הזאת התחילה בעקבות היוטיוב, בי היללו את המברשות האלו מקצה לקצה. 
במיוחד אצל ג'קלין היל (המוזרה והכי מתוקה שיש) ואצל אשלי וקסמן בקשי, הישראלית הכי טובה ביוטיוב.
כדי שהפוסט הזה לא יהיה ממש מבורבר - נעבור למברשות.
F80 -FLAT KABUKI- מברשת דחוסה וצפופה שמלטשת את הבסיס עד שלמות, היא יותר "כבדה" מזאת של רילטכניקס אבל נעימה באותה מידה גם אם פחות עדינה, היא מברשת מצויינת, במיוחד עם מייקאפים יותר כבדים שדורשים ליטוש יותר מסיבי, אני עדיין איכשהו מושיטה יד יותר לזאת של ריל טכניקס אבל היא מברשת מצוינת, ומאפרים מקצועים ברחבי יוטיוב נשבעים על פיה, ביניהן ג'קלין היל שבאמתחתה בטח יותר ממברשות מכאלו שנצבור כולנו בחיינו ועדיין כל סרטון מחדש היא משתמשת בה.
E35- TAPERED BLENDING- המברשת שהיא הדיופ המושלם ל217 המפורסמת של מאק, מברשת טשטוש מושלמת לשקע של העין, בדיוק בגודל הנכון, רכה, נעימה, פלאפית, מושלמת. אין לי מה להגיד מעבר...ברשותי כבר שתיים, אחרי שניסיתי אותה פעם אחת הבנתי שזה לא ייגמר טוב :)
אה כן, 217 של מאק עולה 141 שקלים, ואילו זאת של סיגמא פחות מ49 שקלים....
מה תגידו עכשיו?
E40 - TAPERED BLENDING- מברשת טשטוש עוד יותר גדולה, מעולה לשקע העין לטשטוש מושלם של צלליות שכבר הונחו, או להנחת צללית ראשונה של גוון מעבר בשקע העין. השתמשתי בה רק כמה פעמים וכבר התאהבתי. ג'קלין היל לא מעבירה טוטוריאל בלעדיה.
E55 - EYE SHADING- מברשת להנחת צללית, לא קטנה מידי ולא גדולה מידי, מרימה את החומר באופן מושלם, מפזרת אותו באופן משגע. היא המברשת האהובה עליי, ועכשיו שאני חושבת על זה, לא ברור לי איך לא הזמנתי עוד אחת.
יפות, יפות שבא לבכות

משמאל לימין למעלה: E55, E35, E40, F80

ונעבור לאיפור....
איך אפשר לדבר על איפור בלי לדבר על איפור?
אז האמת, שאני לא מזמינה הרבה איפור מחו"ל, אני בעיקר אוהבת לחלום על השופינג בלונדון או ניו-יורק או לקפוץ לסניף המאק הקרוב ולראות מה אני יכולה להרשות לעצמי...
אבל מה לעשות, בדברים מסוימים כבר לא יכולתי להתאפק, 
במקרה (באמת במקרה) שניהם מאותה חברה - The Balm חברה עם עשרות מוצרים מצוינים עם אריזות משגעות באווירת שנות החמישים.
על שני המוצרים כבר שמעתי רבות ברחבי האינטרנט, ראיתי הדרכות אחרי הדרכות בשימוש במוצרים האלו וכשנתקלתי בהנחה... לא יכולתי להתאפק. אז לפעמים כל הקודים והמצבעים שקופצים בניוז פיד בפייסבוק הם לא הכי עוזרים ;)
 את המוצרים רכשתי מ- Feelunique. 
הם לא ממש זולים, אבל על כל העסקה קיבלתי בערך הנחה של 7 פאונד.
כדי לראות את כל המבחר ולהזיל ריר, פשוט לחצו כאן

המוצר המושלם הראשון - פלטת צלליות מ ש ג ע ת The NudeTude
מעבר לאריזה ההורסת (שמגיעה גם בגרסא שמרנית אם פחות אהבתן את הקונספט) , הפלטה הזאת פשוט מטריפה. 12 צלליות יפיפיות, מתוכן 5 בגימור מט והשאר בגימור מנצנץ\שימרי\סאטני שכזה. קשה לי לתאר במילים את איכות הצלליות, כשתמיד שמעתי אנשים מתארים צלליות כמו חמאה לא הבנתי על מה הם מדברים, פעם ראשונה שהרמתי את הצצלית עם המברשת והנחתי אותה על העפעף והתחלתי לטשטש הבנתי את המשמעות. הן פשוט נמרחות באופן מדהים, חמאתיות ומטשטשות בקלות כמו קסם. 
 הייתי עצלנית בצילום סווטצ'ים אז זה נראה פחות מדהים ממה שזה, אבל באמת שהצלליות האלו הן קסם.
ועכשיו לצצליות השימריות - יש טריק כזה של מאפרים, שהם משפריצים קצת ספריי קיבוע (כמו מאק פיקס פלאס) ואז טובלים את המברשת בצללית ומניחים על העין, זה מעניק לצללית מראה מטאלי ו"רטוב" שכזה, גם פה שניסיתי את הצלליות האלו לראשונה הבנתי למה זה טריק שהם כל כך אוהבים. כי זה נראה כזה יפה!!! רק שאני, ברת מזל שכמותי, לא הייתי צריכה שום טריקים. הצלליות האלו עם גימור מטאלי כל כך מיוחד שהן נראות ככה ברגיל, בלי שום ספריי וטריקים וזה באמת לקחו אותי בהפתעה. השילוב האהוב עליי זה הצללית הורדרדה על החצי הפנימי של העפעף stand-offish וטשטוש עם הצללית החומה עם גימור המאט Sultry.
שתי צלליות ונגמר הסיפור.
פלטה שמרגע שניסיתי הבנתי ששווה כל שקל,
ממליצה בחום!
 
 
מישהו אמר היילטר ולא קיבל?
טוב אז אני לא יכולה להתיימר להיות נלהבת איפור בלי היילטר אחד באמתחתי, אז גם זה בהשארתה של ג'קלין היל, ועוד רבים אחרים. ההיילטר המוצלח - Mary-Lou manizer
המוצר אולי לא מהזולים ביותר בשוק, אבל העניין הוא שצריך כל כך מעט ממנו כי הוא כל כך פיגמנטי שזאת השקעה מאד נבונה, if I may say so myself. 
הוא חמאתי, פיגמנטי בטירווווווווווף, גוון הורס וזוהר באופן יוצא דופן.
הוא מדהים מדהים.
גם המוצר הזה מקבל המלצה מכל הלב.
והרי סווטצ' עלוב:

אולי הוא נראה צהבהב בתמונה, אבל הוא מ ש ג ע.
 זהו, תם הטקס
אני מרגישה משום מה שזה אחד מהפוסטים שהשקעתי בהם הכי הרבה.
(אולי כי מאתמול בצהריים אני מנסה לשמור אותו ללא הצלחה?)

אשמח ממש ממש לשמוע ממכן בתגובות או בדף הפייסבוק אם מתחשק,
מלא אהבה,
אלינור

You Might Also Like

15 תגובות

  1. אחותי, 4?? אני אוספת עשרות של חבילות בחודש! את בסדר. בסדר גמור אפילו!
    הפלטה הזאת אחת החמודות, קראתי עליה המון, אבל אני ממש-בכלל-לגמריי לא יודעת לשים צלליות בלי להראות כמו דוב פנדה, אז אני לא נכנסת לזה אפילו :(
    פוסט מקסים!

    השבמחק
    תשובות
    1. 4 חבילות שקשורות לאיפור כן...? כל שאר הדברים לא ספרתי ;). שמעי עד לפני חודשיים שלושה לא ידעתי כלום על איפור - ואז גיליתי את עולם היוטיוב, סרטון אחרי סרטון אחרי סרטון ומבינים את השטיק, באמת לא ביג דיל, מבטיחה!
      אבל מצד שני עדיף לא להיכנס לזה, חבל על הכסף ;)
      תודה שנכנסת וקראת והגבת מתוקה! 3>

      מחק
  2. טוב אז אמנם אני לא מבין חצי ממה שכתבת [מדי פעם צצות מילים כמו 'חמאתי' שאומרות לי משהו :P ] , אבל!
    אני לגמרי יכול להתחבר לתהליך הסינון של מה אני באמת צריך לבין מה שאני רוצה לבין משהו שדומה אבל שונה לבין משהו שבחיים לא ניסיתי ועוד מהדורה מוגבלת!!
    )
    תתחדשי על הכללללל

    השבמחק
    תשובות
    1. חחחח אני שמחה שהקדשת זמן לקרוא ולהגיב בכל מקרה! וכן - התמכרות זה התמכרות בכל תחום!
      תודהההה

      מחק
  3. בחירות משובחות. ההיליטר כה מושלם, והפלטה שימושית ושווה. תהני בובה!!

    השבמחק
    תשובות
    1. באמת שני מוצרים שאני כל כך שמחה שעשיתי את הקפיצה וקניתי, תודה בובי :)

      מחק
  4. פוסט מקסים! המברשות של ריל טכניקס ושל סיגמא מעולות ביותר! שמעתי וראיתי כל כך הרבה פוסטים/טוטוריאלים על הפלטה הזו של thaBalm אבל משום מה היא אף פעם לא על הראדאר שלי כשאני מזמינה איפור :). תתחדשי על הכל ובהצלחה עם הבלוג!

    השבמחק
    תשובות
    1. האמת שלא ראיתי מלא מדריכים עם הפלטה הזאת אבל כן ראיתי עליה המון סקירות, אבל היא כל כךךךךך יפה, ועוד הייתה עליה הנחה, שלא יכולתי לעמוד בפניה. אם עוד אין לך עשרות פלטות, היא בהחלט אחת להוסיף למגירה. תודה רבה ! :)

      מחק
  5. מאיפה הספוג הכתום?

    השבמחק
  6. פוסט כיפי עם הרבה מהמועדפים האישיים שלי :) כמובן שמרי לו היא המלכה הבלתי מעורערת של הרכישות שלך, תעשי איתי גוד טיים!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה :) כן מרי לו הזאת צרה צרורה :)

      מחק
    2. איתה, איתה גוד טיים! זו לא היתה הצעה מגונה.

      מחק

Labels

אביב אווטפיט אוסף איפור אופנה אורבניקה איפור אסנס אפייה ארגון בגדים בובי בראון בושם בישול בשמים גיבאווי דורית בר אור הגרלה הלבשה תחתונה השקה חו"ל חורף טאג טיולים טיפוח טלוויזיה יוטיוב יומולדת ירין שחף לוקפנטסטיק מאק מהדורה מוגבלת מועדפים מועדפים 2014 מייבלין מייקאפ מייקאפגיק נסיעות סבון של פעם סטורי סטייל סמאשבוקס ספורט סקירה עיצוב עמנואל צלליות קופסאת הפתעות קוקטית קניות רבלון שיער שלומית אופיר שלל תיוג תיק איפור תכשיטים Adika Asos AUSSIE barcelona Bath And Body Works Being the scenes Benefit Birthday Bobbi Brown boohoo bourjois Castro Clarins Clinique Collabarations Collection ColourPop design Dior ebay ecsentric molecules Eleanor Bakes EOS essence Estee Lauder FAB Fashion Favorites Feelunique FIX Food foresta forever21 Forever21 Active fragrance Gerard Cosmetics Geurlain giveaway Glambot glamglow GOLF GOLFDODOBAROR H&M Haul home stuff homewear Instagram its skin Jeffery Campbell Jewellery Jewelry JIMMY CHOO KARL LAGERFELD KAT VON D kielh's Kiko L'occitane la prairie Lancom Lifestyle Lipstick lookfantastic LORAC LUSH luxury mac MACxCinderella MACXZACPOZEN Make up Makeup makeup geek Mango MARC JACOBS mark jacobs Maybelline medusabrand Milani mineralz missoni nars nastygal NIKE NYX Online Shopping origins outfit paper goods perfume Pioo Pioo primark RealTechniques revlon Rimmel Rockglam ruby star sale salon skincare soap and glory Sparkle stradivarious sugar mama boutique summer Tanya Burr The Balm the body shop Tony&Guy TOPSHOP Topshop beauty Travel wet n wild Winter wishlist youtube Z palette zara

רשומות פופולריות