Lately Beauty Fav's ♥ מועדפי יופי וטיפוח

14.5.14

היי כולם,
עבר המון זמן מאז שפרסמתי פה משהו לאחרונה, והאמת - שפשוט לא היה לי זמן.
חופש פסח לא היה ממש חופש, בכל כולו עבדתי.. (עבדים היינו קיבל משמעות חדשה)
ואז היו עוד כל מיני הסחות דעת, לימודים, עוד עבודה, עצלנות...
אז אני מקווה שלפחות הזמן שעבר גרם לכם להתגעגע אליי קצת, נכון ;)?
יש יתרון בזמן שעבר..
הספקתי לצבור הרבה פריטים ומוצרים שהפכו למוצרי חובה ביומיום שלי,
החלטתי לשתף אתכם בהעדפות שלי ואולי תמצאו משהו שגם אתם רוצים לנסות.
 
הכל נראה יותר טוב עם אורות מנצנצים
L'OREAL PARIS ELVIVE Extraordinary OIL 
לאחרונה עשיתי כמה שינויים קלילים בשגרת הטיפוח של השיער שלי,
 אז נתחיל עם משהו מעט מרתיע - שמן לשיער, לי יש שיער יחסית דליל- או יותר נכון, פשוט יש לי מעט שיער. ההנחה הראשונית שלי הייתה ששמן כזה יכול להכביד עליו ולמשוך אותו למטה אבל נתקלתי בו בארון אצל אמא באמבטיה (אהמ אהמ... הוא כבר לא נמצא שם תקופה) והחלטתי לנסות.
 לפי מה שכתוב על הבקבוק השמן של אלביב מבית לוריאל הוא שמן רב שימושי לטיפוח השיער, ממה שכתוב עליו יש בו שילובמ של 6 תמציות פרחים והוא אמור לתת מרקם רך כמשי עם ברק וקלילות. הבקבוק עצמו די גדול (100 מ"ל) במיוחד שצריך רק כמה טיפות כל פעם, אפילו לא לחיצה מלאה על המשאבה.
אני לוקחת בערך חצי לחיצה על המשאבה, משפשפת בין הידיים ומסרקת בשיער תוך כדי שהוא רטוב, ניסיתי גם על יבש אבל התוצאות הרבה יותר טובות כשהוא רטוב. למרות שיש לי שיער חלק תמיד כשאני יוצאת מהמקלחת יש קשרים עקשניים, עם השמן הזה אין שום בעיה בסירוק ובונוס נוסף הוא שהריח שלו מעולה, כמו של מספרה. התוצאה - שיער רך ונעים, שאחרי הייבוש נראה מבריק וחלק והרבה פחות נזקים מהשמש שנראים לעין.
עוד לא הצלחתי למצוא אתר חו"לי שעושה משלוחים של המוצר הזה, בבלה ניתן להשיג את הגרסא לשיער צבוע. מתארת לעצמי שניתן להשיג בפארמים ובמספרות את הבקבוקון הזה...


TANGLE TEEZER
את המוצר הבא קניתי בגחמה מאסוס, את ה- Tangle Teezer כל חובבת יופי או מושבעת יוטיוב מכירה, המברשת הקטנה ללא הידית כבשה את הרשת בסערה והשתלטה על שוק המברשות, היא הספיקה לזכות בעשרות פרסים ותחרויות והפכה אותה לפריט חובה אצל כל חובבת יופי.. באסוס המברשת עולה 10 פאונד ותנו לי להגיד לכם, שווה כל שקל (או פאונד) ! כמו שכבר ציינתי יש לי שיער חלק אבל תמיד אחרי המקלחת והייבוש עם המגבת יש לי קשרים שמאד מעצבן לסרק אותם, מה שגורר סירוק קצת ארסיבי וגם אם אני מנסה להיות מאד עדינה - בסופו של דבר נתלשות להן הרבה שיערות יקרות מפז והתוצאה הסופית... די מבאסת. בקיצור, המברשת הקטנה הזאת מחליקה על השיער כמו כלום, פורמת כל קשר שנקרה בדרכה וכמעט תמיד המברשת נשארת בלי שיערות עליה בסוף הסירוק מה שמעיד שהיא עושה עבודה מצויינת.


 AUSSIE 
המוצר השלישי שמשלים את השילוש הקדוש בשגרת השיער שלי הם המוצרים החדשים של אוזי, Aussie היא חברה אוסטרלית שהושקה לאחרונה בארץ, המחירים נוחים והריחות מזכירים את הניחוחות המעולים של הרבל אסנס אם יש חובבות בקהל. לא יודעת מה יש בשמפו ובמרכך שלהם אבל משהו שם עובד, המרכך משאיר את השיער נעים ורך בלי שהוא כבד וחסר צורה, והשמפו משאיר את השיער נקי ומבריק, אני כרגע משתמשת במרכך FRIZZ MIRACLE ובשמפו LUSCIOUS LONG. השילוב של חפיפת השיער עם המוצרים של אוזי, השמן לפני הסירוק, והשימוש בטנגל טיזר משיג אתת התוצאות הכי טובות שראיתי לאחרונה, אני מרגישה בשינוי.

מוצרים ותוצאה, מה אתם חושבים?

MAC TAPERED FACE BRUSH NO.138
 את המברשת הזאת של מאק מספר 138 קניתי כבר מזמן, לפחות שלושה חודשים. ממחקר קטן שעשיתי בשוק (או יותר נכון שיוטיבריות ובלוגריות אחרות עשו במקומי) הבנתי שאין דיופ מושלם ויותר זול למברשת הזאת. כמו כל המברשת במאק, היא יקרה להחריד - 314 ש"ח והבובה הזאת שלכם.
 אני עושה בה שני שימושים עיקריים, לפדר - קונסילר מתחת לעיניים (היא בגודל המושלם), ובאיזור ה-T, השימוש השני הוא בברונזר - עם הקצה המחודד שלה אפשר לעשות הצללות מדוייקות ולטשטש אותן עם שאר ראש המברשת, המברשת רכה אבל יחד עם זאת מספיק צפופה כדי לעשות את העבודה ולפזר את החומר באופן שווה.


MAC FAST RESPONSE EYE CREAM
MAC PREP + PRIME  highlighter in bright forecast 
MAYBELLINE BROW drama in dark blond 
אני קצת מכורה למאק, שמתם לב?
בכל מקרה באתי אליהם גם בעניין הקונסילר, יש לי עיניים יחסית שקועות ואיתן באים גם עיגולים שחורים שלא משנה מה, לא מוסתרים לגמרי. גם עם המוצרים האלו אני עדיין מצליחה לראות את הצללים השחורים מתחת, אבל הם כן עושים הבדל.
כשאני זוכרת - אני מורחת את קרם העיניים שלהם, ואחרי כמה דקות משלימה עם טוש ההארה.  הקרם לא עושה שינוי משמעותי שנראה לעין, אבל עם הזמן שמתי לב שהיובש בפינה הפנימית והחיצונית בעין נעלם והעור נשאר רך ונעים, בטוש ההארה יש חלקיקי נצנצים קטנים שמחזירים אור (ריפלקטורים כאלו) וגם הצבע האפרסקי עוזר לנטרל את הצללים, השילוב הזה עובד לי :)
מישהו אמר מסקרה לגבות? גבות עבות זה אין, כבר כולם יודעים את זה. אבל למי יש כוח באמת להתעסק עם למלא ולעצב וכו וכו'? בטח לא לי, ובטח לא בבוקר כשבקושי יש לי כוח לשים מכנסיים,
אז השרביטון הקטן הזה, עגול ובעל צורה די משונה דווקא מאד נוח, החומר מתמזג עם השערות על הגבה וקל לעצב ולמלא במידה שלא ממש נראית מלאכותית אבל משפר את המראה ומשליט סדר על שיערות סוררות :), רכשתי אותה מכאן.


שרביט קטן וממזרי
MAYBELLINE the FALSIES VOLUME EXPRESS
מישהו לא מכיר את Tanya Burr מהיוטיוב? היא ביוטי בלוגרית \ולוגרית מאד פופולרית והיא חבה את כל המראה שלה למסקרה הזאת, מה שנקרא Swears by it. אני לא הצלחתי למצוא מסקרה שעושה לי את זה, אחת עם מכחול ממש נוח אבל התוצאה היא שמדביקה את כל הריסים ביחד, והשנייה לא עושה מספיק. אבל זאת בדיוק באמצע! צריך ללמוד איך לעבוד עם המברשת וכן צריך להסתכל איך מחזיקים אותה בדיוק, אבל ברגע שמתרגלים המסקרה באמת מצויינת, שחורה שחורה, והמכחול מפריד כל ריס ובאמת נותן אפקט ריסים מלאכותיים = Falsies . את המסקרה קניתי בבלה.

לא נראה מרשים במיוחד, אבל ממזרי

MAC MELBA BLUSH 
ימי הקיץ הגיעו, 
לפני כמה חודשים התארגנו ביחד כמה חברות ליציאה, אפילו פרסמתי פוסט על זה. לחברה שלי היה את הסומק הזה, שכבר שמעתי עליו ברחבי הבלוגספירה ויוטיוב, ניסיתי ונשביתי. הוא מעניק בשנייה סומק טיבעי ללחיים שנראה כאילו ישבתם בשמש והאדמתם, בדיוק במידה הנכונה. משהו בין סומק של אחרי ריצה לבין ישיבה בשמש, הסומק לגמרי מאט, סאטני ומשיי, הוא מתפזר באופן מושלם והצבע שהוא נותן מדהים. אני לא הצלחתי לעזוב אותו מאז שקניתי אותו, הוא פשוט נותן צבע ללחיים כל כך טיבעי. Your cheeks but better, בתמונה הצבעיים יצאו קצת שטופים ובז'יים, אבל הוא בגוון אפרסקי ורדרד ומ ו ש ל ם.


17 WILD Metallica EYES in Wild Nude
עוד מוצר ששלפתי בימים האחרונים הוא כזה ששכחתי שיש לי, 
קניתי אותו בלונדון כבר כמעט לפני שנה, וכמו שאפשר לראות עוד נשאר בו המון - פשוט כי צריך ממש מעט ממנו בשביל לכסות את כל העפעף, הצבע הוא חום-זהוב-ורדרד , אין צורך במברשת ויכול להיות שאפילו היא לא תעזור, החומר מאד מאד רך ולכן השימוש באצבע הוא הכי נוח. 
מספיק לשים את זה על העפעף, קצת מסקרה וסיימנו - לא צריך הרבה מעבר.
מישהו אמר סווטצ' ולא קיבל?
זהו,
מה אתם חושבים?
מעניין אתכם בכלל מה שמעניין אותי, תרצו לראות עוד פוסטים המלצות שכאלו?
כמו תמיד, אני ממש ממש אשמח לשמוע!

אלינור

You Might Also Like

2 תגובות

  1. פוסט נהדר, לא ידעתי שיש לך בלוג! :)
    אני מאוד אוהבת פוסטים של מועדפים ובחרת מוצרים מדהימים, הדלקת אותי על מלבה. יש לי את הרמוני ואני יודעת איכות הסמקים של מאק מהי ;-)

    השבמחק
    תשובות
    1. שמחה שגילית!
      מלבה הוא מושלם לכל מאורע, ממשהו עדין לסומק בולט, אין על מאק בזה אין ספק! :)

      מחק

Labels

אביב אווטפיט אוסף איפור אופנה אורבניקה איפור אסנס אפייה ארגון בגדים בובי בראון בושם בישול בשמים גיבאווי דורית בר אור הגרלה הלבשה תחתונה השקה חו"ל חורף טאג טיולים טיפוח טלוויזיה יוטיוב יומולדת ירין שחף לוקפנטסטיק מאק מהדורה מוגבלת מועדפים מועדפים 2014 מייבלין מייקאפ מייקאפגיק נסיעות סבון של פעם סטורי סטייל סמאשבוקס ספורט סקירה עיצוב עמנואל צלליות קופסאת הפתעות קוקטית קניות רבלון שיער שלומית אופיר שלל תיוג תיק איפור תכשיטים Adika Asos AUSSIE barcelona Bath And Body Works Being the scenes Benefit Birthday Bobbi Brown boohoo bourjois Castro Clarins Clinique Collabarations Collection ColourPop design Dior ebay ecsentric molecules Eleanor Bakes EOS essence Estee Lauder FAB Fashion Favorites Feelunique FIX Food foresta forever21 Forever21 Active fragrance Gerard Cosmetics Geurlain giveaway Glambot glamglow GOLF GOLFDODOBAROR H&M Haul home stuff homewear Instagram its skin Jeffery Campbell Jewellery Jewelry JIMMY CHOO KARL LAGERFELD KAT VON D kielh's Kiko L'occitane la prairie Lancom Lifestyle Lipstick lookfantastic LORAC LUSH luxury mac MACxCinderella MACXZACPOZEN Make up Makeup makeup geek Mango MARC JACOBS mark jacobs Maybelline medusabrand Milani mineralz missoni nars nastygal NIKE NYX Online Shopping origins outfit paper goods perfume Pioo Pioo primark RealTechniques revlon Rimmel Rockglam ruby star sale salon skincare soap and glory Sparkle stradivarious sugar mama boutique summer Tanya Burr The Balm the body shop Tony&Guy TOPSHOP Topshop beauty Travel wet n wild Winter wishlist youtube Z palette zara

רשומות פופולריות