Girla Just Wanna Wear Crop-Tops

13.4.14

אופס
אני מתכוונת
אופסססססס
המון זמן לא עשיתי שופינג,
מסע קניות אמיתי כזה שעוברים מחנות לחנות ויוצאים עם שתי שקיות לפחות מהקניון,
את העובדה שאני חולת קניות כבר ציינתי,
באינטרנט או במציאות - זאת הטרפיה הכי מוצלחת שיש :)
RETAIL THERAPY

קצת הגזמתי
כלומר
ממש הגזמתי
התחלתי לעבוד לאחרונה אחרי תקופה ללא תזרים מזומנים...
מכירים את זה שאתם מתחילים להוציא את מה שעוד לא הרווחתם?
אז זה זה.
אבל לא נורא..
נחסוך..
או ננסה לחסוך..
נשתדל.
טוב,
אז אולי לפחות לא נגיע למינוס?
 ~~~
חשוב לציין שלא הכל קניתי בבת אחת, בערך חצי, השאר קניתי ממש היום וגם הזמנה אחת מהאינטרנט
אני אנסה לשים לינקים למה שאצליח למצוא באתרים,
בגדול הכל זה מ - FOREVER21, H&M, וBOOHOO.COM
אז ככה, 
נתחיל עם הקנייה הכי אחרונה -
מחנות הפופ אפ של עדיקה במתחם התחנה - 
קרוב לעבודה אז קפצתי, אני אהבתי מאד את המגוון שהיה שם - כי באמת היה הרבה ממש לבחור,
אבל המחירים לא היו סופר אטרקטיביים אז לא היה ממש ממה להתלהב- בחורה שאני, הצלחתי מה למצוא לקנות.
חצאית מותן מידי, ושרשרת גדולה מכסף
 מה שמגניב בחצאית הזאת זה כמה דברים, ראשון היא התאימה לי בדיוק במותן - בדרך כלל הכל גדול עליי במותן אבל היא הייתה מושלמת - גם באורך וגם בטליה.
הדבר השני שקנה אותי היה ההדפס, היא חצי שקופה עם פסים, קשה לראות מהתמונות הלא משהו שלי, אבל יש בה משהו מיוחד.
עכשיו השאלה לכמה עוד בנות כבר יש אותה?
 ההזמנה השנייה - מאתר הקניות הבריטי בוהו, גיליתי אותו דרך יוטיוב שמישהי הזכירה אותו , יש בו המון מציאות במחירים ממש אטרקטיביים, אז קניתי שלוש חולצות קרופ - על מי אנחנו עובדים, חולצות בטן. יותר בכיוון של חולצות צלעות כי הן ממש ממש ממש קצרצרות. הן נראות כאילו הן מתאימות מקסימום לילדה בת שלוש, אבל מדדתי וזה איכשהו עובד, סטרץ' שכזה. לבן\אפור, שחור.
או אוו.... מתחילים לראות מוטיב של צבעים? מי אמר מונוכרום ולא קיבל?
 אם אין אוברול לי מי אני, כל מקום שאני מסתכלת אני רואה אוברולים, יש לי כבר שניים ששוכבים בארון בלי הרבה שימוש...
אבל אלו שונים,
כי הם שחורים! וזה חייב להיות פשוט ללבוש אוברול שחור נכון? במיוחד בקיץ הישראלי שיבוא עלינו לטובה, בו בא לנו ללבוש כמה שפחות.
אז שני אלו מבד דקיק ונעים, מגזרות שונות, ששוב- בתמונות הגרועות שלי אי אפשר באמת לראות.
אחד הוא יותר יומיומי, רצועות ספגטי וסיומת מתוקה של פרחים, השני יותר לערב מבד קצת יותר משתפך ופרונט מעטפה.
את הראשון הצלחתי למצוא לכן באתר של FOREVER21
שחור זה השחור החדש?
 אה!
יש פה צבע!
אפילו שניים!
כחול וכתום, שילוב מזעזע
אבל המיתוג והקטע קנו אותי.
כן כן, בטח יהיו עוד מיליון בחורות עם החולצות האלו,
but I couldn't resist
ו...אממ....ג'ינס שחור קצר! אז הוא שחור! אז מה! אין לי אף ג'ינס שחור אחר, קצר לפחות. 
ובאתר: החולצה 
את המכנס לא הצלחתי למצוא
המכנס כמובן קצת גדול עליי במותן, אבל אני אצר אותו...ברגע שיהיה לי זמן, וכוח.
 נכון יש את הטרנד הזה של מכנסיים צבעוניים ארוכים ומשוחררים כאלו?
אז זה נראה לי מה זה נוח,
אבל אין לי כאלו בכלל,
זה גם ממש לא הסגנון שלי,
אבל בH&M נשאר זוג אחד, וההדפס היה יפה... ובשחור לבן. 
חוצמזה גם העזתי וקניתי SKORT, מכנס-חצאית שכזה, פרחוני וחמוד. 
המכנס הקצר הוא מFOREVER21 והארוך מH&M
It's all about the print
אז נכון שכבר קיץ,
אבל זה בדיוק הזמן שכל המעילים והקרדיגנים בסייל,
אז התחדשתי באחד דקיק לערבים ולמזגנים המקפיאים בלימודים ואחד פרוותי ומחמם ונעים בטירוף שיחכה לי לחורף הבא.
שניהם מH&M
אה כבר קיץ? #אופס.
שמים לב שאין שום סדר רציונאלי להצגת התמונות?
בגדול זאת שרשרת שהיא ממש לא הסגנון שלי,
לא הצבע, 
לא הפרחים,
לא הצורה
אבל חשבתי שאולי עם כל השחור הזה שקניתי לי
זה ילך ממש נחמד עם האוברול ויכניס קצת צבע וקייציות לאיזה אווטפיט.
מה'תן חושבות?
 מה מבשר יותר על הקיץ ממשקפי שמש??
הייתי במקרה ביריד חבר ותפסו את עייני הזוגות האלו,
הם היו כל כך צבעוניים ויפים שהייתי חייבת למדוד - ולהפתעתי הם ישבו עליי בול! אחד ב100, שניים ב150, כמה אתם חושבים שלקחתי?
ארבעה!!!!!
סתם,
שניים. 

כדי לא לקחת רק שחור גם במשקפים שמש, פינקתי גם בבז' ורוד עתיק שכזה.
 ואיך אפשר היסחפות בלי מוצרי טיפוח?
עשיתי עוד הזמנה מבלה,
רק כי רציתי ויטמינים! וגם זה יותר זול דרכם,
במקרה
התפלחו עוד כמה דברים לשקית-
אבל שוב בלה הפתיעו ופינקו במארז לחג - 
מארז קטן וחמוד של NUXE, מותג טיפוח ידוע - דרך מעולה (!) לבדוק אם אתה אוהב מוצרים מסוימים לפני שמוסיפים אותם לשגרה במקום להוציא הרבה כסף סתם.
אדווח לכם אם אצליח להתרשם מהדוגמיות
ממש חמוד, מי פנים, קרם פנים, מסיכה ושמן פנים
 ומה שבאמת הזמנתי,
מסקרה לגבות של מייבלין
ומסקרה רגילה של מייבילין,

זהו!
מספיק לא?
אני חושבת שיכול להיות שהיה עדיף אם הייתי ממתינה עם פרסום הפוסט הזה כדי להצטלם עם הבגדים עליי שתוכלו להבין יותר טוב על מה מדובר, מה אתן חושבות?
פשוט הבגדים כבר שוכבים בשקיות שבוע ואני לא יכולתי להתאפק יותר!
אולי בfלל ערוץ יוטיוב הוא התשובה?
מוזמנים ומוזמנות להגיב ולהגיד לי מה אתם חושבים,

אני אשמח לשמוע
 
אלינור

You Might Also Like

1 תגובות

  1. בחירות אופנתיות משובחות ביותר. בא לי כבר לראות אותך בחצאית השיקית!

    השבמחק

Labels

אביב אווטפיט אוסף איפור אופנה אורבניקה איפור אסנס אפייה ארגון בגדים בובי בראון בושם בישול בשמים גיבאווי דורית בר אור הגרלה הלבשה תחתונה השקה חו"ל חורף טאג טיולים טיפוח טלוויזיה יוטיוב יומולדת ירין שחף לוקפנטסטיק מאק מהדורה מוגבלת מועדפים מועדפים 2014 מייבלין מייקאפ מייקאפגיק נסיעות סבון של פעם סטורי סטייל סמאשבוקס ספורט סקירה עיצוב עמנואל צלליות קופסאת הפתעות קוקטית קניות רבלון שיער שלומית אופיר שלל תיוג תיק איפור תכשיטים Adika Asos AUSSIE barcelona Bath And Body Works Being the scenes Benefit Birthday Bobbi Brown boohoo bourjois Castro Clarins Clinique Collabarations Collection ColourPop design Dior ebay ecsentric molecules Eleanor Bakes EOS essence Estee Lauder FAB Fashion Favorites Feelunique FIX Food foresta forever21 Forever21 Active fragrance Gerard Cosmetics Geurlain giveaway Glambot glamglow GOLF GOLFDODOBAROR H&M Haul home stuff homewear Instagram its skin Jeffery Campbell Jewellery Jewelry JIMMY CHOO KARL LAGERFELD KAT VON D kielh's Kiko L'occitane la prairie Lancom Lifestyle Lipstick lookfantastic LORAC LUSH luxury mac MACxCinderella MACXZACPOZEN Make up Makeup makeup geek Mango MARC JACOBS mark jacobs Maybelline medusabrand Milani mineralz missoni nars nastygal NIKE NYX Online Shopping origins outfit paper goods perfume Pioo Pioo primark RealTechniques revlon Rimmel Rockglam ruby star sale salon skincare soap and glory Sparkle stradivarious sugar mama boutique summer Tanya Burr The Balm the body shop Tony&Guy TOPSHOP Topshop beauty Travel wet n wild Winter wishlist youtube Z palette zara

רשומות פופולריות