פינת היוקרה - לה פרירי \\ La Prairie

29.8.16


הפוסט הזה יעסוק במוצר שאולי הכי מצדיק את הכותרת, פינת היוקרה זה כאן. עם תחליב פנים שיכול לחסל לכם את תשלום שכר הדירה, או תיק מעצבים קטן.


היום נדבר על מותג הטיפוח היוקרתי בעולם -  La Prairie. כשקיבלתי הזמנה לאירוע מאד התרגשתי, לא הייתי בטוחה שהמותג בכלל קיים בארץ ואני נתקלתי בו רק בערוץ של טאטי בפינת היוקרתית להחריד שלה, תרתי משמע. 
אז את שם המותג הכרתי; אבל לא הרבה מעבר, אז תנו לי לספר לכם קצת על המותג לפני שנצלול למוצר שלפנינו. לה פרירי התחיל עוד בשנת 1931 בקליניקה של ד"ר פול ניהאס שהאמין שמצא את הנוסחה להישאר צעיר - או לפחות לגרום עור הפנים שלנו להיראות ככה ולהאריך בריאות וחיוניות וכמעט כמו לחזור בזמן. התגלית הזו באה לאחר שנים של מחקר שבהמשך התפתחו וגדלו להיות המותג שאנחנו מכירים היום. 


המושג העיקרי במותג הזה הוא "קומפלקס", בכל מוצר של לה פרירי יש קומפלקס ייחודי וסודי שאמור להכיל בתוכו את הפיתרון ליופי ניצחי, הוא מורכב מעשרות אם לא מאות מרכיבים יקרי ערך, מקורות בוטניים ותמציות ששמן לא יגידו לאישה הממוצעת יותר מידי. למי שמכירה את המרכיבים הכי יקרים בעולם היופי בהחלט תכיר את השמות כמו קוויאר, זהב, וקומפלקס הקרח. 


 אני חייבת להודות שלאחר המצגת שעשו לנו היה קשה שלא להאמין בסגולות הקסם של המוצרים - עם זאת, את כולנו לימדו שהדבר היחידי שאי אפשר לעשות הוא להחזיר את הזמן לאחור.. בלה פרירי יוצאים כנגד הקביעה הזו ואומרים שעם המרכיבים הייחודיים בקומפלקס שלהם אפשר להיאבק בסימני הזמן ואף להעלים אותם במידה מסוימת. 


המוצר הספציפי שנדבר עליו היום הוא מהקו הצעיר ביותר של לה פרירי וגם ה"זול" ביותר, זול זו אולי המילה הלא נכונה פה - הכי פחות יקר.


התחליב הוא המוצר הכי חדש במותג ובקו הזה ספציפית ומיועד לשכבת הגיל היותר צעירה, זו שרק מתחילה להתעסק באנטי אייג'ינג ולא ממש נאבקת בסימני הגיל באופן יומיומי. אני טרם בת 30 - אבל בימינו האנטי אייג'ינג בהחלט לוקח מקום בשנות העשרים המאוחרות אז מהבחינה הזו המוצר התאים לי בדיוק. 


התחליב מאד קליל ובהחלט מתאים למזג אוויר החם של הקיץ. "תמצית הנעורים" שבקומפלקס אמורה להילחם בשינויי האקלים, זיהום האוויר והלחות שהעור שלנו נחשף אליהם ולתת לו חוסן לעמוד בכל תנאי הסביבה האלו. התחליב אמור לעכב הזדקנות ומיועד לאלו שמעדיפים קרם\תחליב לחות קליל ולא כבד שניתן לשימוש גם ביום וגם בלילה.


את התכשיר אמורים לעסות לעור הפנים, הצוואר והמחשוף (תהיו בטוחות שבמידה ותרכשו את המוצר, תנצלו כל טיפת חומר על כל מקום שמתקרב לפנים). אני העדפתי להשתמש בתחליב בבקרים ובלילה להיעזר בקרם פנים מעט עבה יותר כבעלת עור יבש. 


שתי נקודות שחשוב לציין; הראשונה היא שלאחרונה העור שלי עושה סימני מעבר מיבש, למעורב. הוא לא בדיוק שומני והוא עדיין נוטה לכיוון היבש אבל בהחלט יש שינוי בסוג העור שממש שמתי לב אליו בחודשים האחרונים. הקרם התמודד עם העור שלי באופן מצויין, ליחח וישב בצורה נוחה ונספג במהירות, לא היה שומני באיזורים הבעיתיים ולא גרם להברקות יוצאות דופן.
נקודה שנייה היא שאני לא השתמשתי בקרם באופן בלעדי או עיקבי לחלוטין. פה קצת פיקששתי - תכננתי להיות אדוקה ולעשות בו שימוש בלעדי ויומיומי ואז החיים התערבו, לעיתים שכחתי ולעיתים שלחתי יד אוטומטית למשהו אחר, אז חוות הדעת שלי היא לא מקיפה ומשקפת כפי שיכלה להיות. 


נקודת התורפה העיקרית פה היא כמובן המחיר, 1,835 ש"ח ל50 מ"ל. כן כן, קראתן נכון. הון קטן על תחליב פנים של 50 מ"ל. בואו נדבר על מה שכן שמתי לב: העור מלוחח ותפוח ובשימוש תכוף נראה טוב ובריא. אין לי סימני גיל מובהקים או קמטים קטנים אז קשה לי להגיד שהוא עשה משהו יוצא דופן בחזית הזו, אבל גם לא להיפך. ריח הקרם הזכיר "קרם של אמא" כזה יוקרתי שאסור להשתמש בו, ודווקא נהניתי מזה. האם היה שינוי מובהק במצב העור? לא ששמתי לב. יכול להיות שברגע שהקרם ייגמר העור שלי פתאום ישוב לקדמותו ואני אתאכזב ואבין שהקרם עשה הבדל משמעותי - אם כן, כמובן שאדאג לעדכן אתכם באינסטגרם, פייסבוק או סנאפצ'ט. 


מהי השורה התחתונה? קשה לענות, בפועל - מעטים האנשים שיש להם סכום כסף שכזה להוציא על תכשיר טיפוח בודד, עם זאת יכול להיות שמוצר אחד יחסוך לכם את השימוש בסרום למשל. אם אתם מאותם האנשים שמעדיפים להשקיע בטיפוח מאשר למשל בתיק מעצבים קטן או מעיל עור יכול להיות שבדיוק בלה פרירי תמצאו מה שאתן צריכות, אם אתן כבר בוחרות להוציא הון קטן - זה בהחלט המותג לפנות אליו.
ההתאמה של הקרמים והבדיקה נעשית באופן מדוקדק בעמדות של לה פרירי בפארמים; הדיילות הן של המותג ומודרכות בקשר למרכיבים והשפעותיהם ואמורות להתאים באופן מדויק את התכשירים המתאימים ללקוחה, מה גם שתשוחררו הביתה עם דוגמיות מכובדות כדי לבדוק את המוצרים ולא לקנות על עיוור. 


את המותג ניתן למצוא בפארמים, אפריל, משביר לצרכן.
מה הסכום הכי גדול שהוצאתן על מוצר טיפוח? הייתן שוקלות להוציא יותר?
אשמח לשמוע ממכם בתגובות! 

אלינור

You Might Also Like

0 תגובות

Labels

אביב אווטפיט אוסף איפור אופנה אורבניקה איפור אסנס אפייה ארגון בגדים בובי בראון בושם בישול בשמים גיבאווי דורית בר אור הגרלה הלבשה תחתונה השקה חו"ל חורף טאג טיולים טיפוח טלוויזיה יוטיוב יומולדת ירין שחף לוקפנטסטיק מאק מהדורה מוגבלת מועדפים מועדפים 2014 מייבלין מייקאפ מייקאפגיק נסיעות סבון של פעם סטורי סטייל סמאשבוקס ספורט סקירה עיצוב עמנואל צלליות קופסאת הפתעות קוקטית קניות רבלון שיער שלומית אופיר שלל תיוג תיק איפור תכשיטים Adika Asos AUSSIE barcelona Bath And Body Works Being the scenes Benefit Birthday Bobbi Brown boohoo bourjois Castro Clarins Clinique Collabarations Collection ColourPop design Dior ebay ecsentric molecules Eleanor Bakes EOS essence Estee Lauder FAB Fashion Favorites Feelunique FIX Food foresta forever21 Forever21 Active fragrance Gerard Cosmetics Geurlain giveaway Glambot glamglow GOLF GOLFDODOBAROR H&M Haul home stuff homewear Instagram its skin Jeffery Campbell Jewellery Jewelry JIMMY CHOO KARL LAGERFELD KAT VON D kielh's Kiko L'occitane la prairie Lancom Lifestyle Lipstick lookfantastic LORAC LUSH luxury mac MACxCinderella MACXZACPOZEN Make up Makeup makeup geek Mango MARC JACOBS mark jacobs Maybelline medusabrand Milani mineralz missoni nars nastygal NIKE NYX Online Shopping origins outfit paper goods perfume Pioo Pioo primark RealTechniques revlon Rimmel Rockglam ruby star sale salon skincare soap and glory Sparkle stradivarious sugar mama boutique summer Tanya Burr The Balm the body shop Tony&Guy TOPSHOP Topshop beauty Travel wet n wild Winter wishlist youtube Z palette zara

רשומות פופולריות