HOME BITS \\ התמכרות לעיצוב הבית

1.3.16

בוקר טוב לכולן!
היום רציתי לחלוק איתכן התמכרות שתפסה אצלי חזק לאחרונה..


תמיד היה בי את החלק שאוהב לאסוף לעצמו דברים יפים, בין אם מדובר במחברות, ספרים,ספלים או סתם שטויות לבית..
לאחרונה החלק הזה יצא מכלל שליטה ופיתחתי אובססיה *קלה* למוצרי נייר ועוד דברים שנראים ממש טוב באינסטגרם, בואו נהיה כנים - 90% מהרכישות שלי הן די מיותרות ואין לי צורך בחמישה פנקסים ללקיחת רשימות או 15 מחברות ששוכבות ללא מעש על השולחן...


אבל אני פשוט לא מסוגלת לעצור את עצמי, ולפעמים עצם העובדה שאני יודעת שהן *שלי* ויחכו לי עד לרגע שאזדקק להן עושה לי טוב בלב.
חוץ מזה, שאם לא באמת יוצאים מכלל שליטה כמוני - להתפנק במחברת יפיפיה מידי פעם או פנקס משגע זה ממש סביר, לא?


פה נכנס החלק של הדברים לבית, את מוצרי הנייר אני עוד יכולה לתרץ איכשהו אבל לדברים הבאים אין לי ממש הסבר.
כוס E מחנות בשם MEANWHILE בכיכר מסריק, התירוץ: נשארו שלוש ואחת מהן נשאה את האות E, מה? לא נקנה? אבל זו האחרונה!!! פרט טריוויה קטן, הכוס עדיין יושבת מיותמת על מגש הנחושת המהמם מגלה (שגם הוא לא שימושי במיוחד - אך הכרחי).
צלחת אלפבית, גם היא מאותה חנות. אין לי הרבה הסברים מלבד שיש לי קטע חזק עם אותיות והעובדה שהן מקשטות את שולי הצלחת אומרת שהיא תצטלם מצוין והיא אפילו מפלסטיק אז לא תישבר.
כוס בלוגר - אני באמת צריכה להסביר את עצמי?


דברים נוספים: פוסטר משגע של הדפסי פרחים לבנים על רקע אפרורי מיוחד, מצוין לצילומים או כנייר עטיפה לחשובים באמת.
אטבי נחושת: אוקיי, עוד לא מצאתי להם שימוש אני מודה. אבל הם בגודל אידאלי לתליית הדפסים על הקיר או לצרף דפים ביחד להרגשה טובה על הלב ו.. הם ברוז גולד, I rest my case.


לא את כל המוצרים האלו קניתי בבת אחת, או שכן בעצם?...


פנקס משימות משגע של Rifle Paper CO בשיתוף פעולה עם בלוגרית אופנה משגעת ואיורים משגעים עוד יותר. פשוט לא הייתי מסוגלת להשאיר אותו שם. לא משנה שיש לי ארבעה פנקסי משימות של מיכוש בבית, לא רלוונטי.


את כל הרכישות ההיסטריות מאפשרת החנות הקסומה ביותר בארץ, יולטה בכיכר מסריק. ממליצה בחום להישאר כמה שיותר רחוק מהחנות כי ברגע שתיכנסו זה ייגמר רע, רע מאד (וכל כך טוב..)
יש להם גם חנות אינטרנטית אבל אתם חייבים לעצמכם ביקור בחנות הפיזית.
רוצה לציין את המאפשרת הלאומית  - לובה, שגם היא חולקת איתי את אותה סטייה בלתי נשלטת.


אתן חולקות את האהבה שלי לפריטים עיצוביים לבית בכלל ולדברי נייר בפרט?
אשמח לשמוע בתגובות,



אלינור


You Might Also Like

6 תגובות

  1. ברור! חולה על כל השטויות האלה שסתם זרוקות בחדר כקישוט:)

    השבמחק
  2. זה פשוט פורנוגרפי!

    השבמחק
  3. מאז שהכרתי את הגרסה הבלונדינית שלי, חיי לא חזרו להיות אותו הדבר (וטוב שכך). היי פייב לקניות מיותרות אך פוטוגניות!

    השבמחק

Labels

אביב אווטפיט אוסף איפור אופנה אורבניקה איפור אסנס אפייה ארגון בגדים בובי בראון בושם בישול בשמים גיבאווי דורית בר אור הגרלה הלבשה תחתונה השקה חו"ל חורף טאג טיולים טיפוח טלוויזיה יוטיוב יומולדת ירין שחף לוקפנטסטיק מאק מהדורה מוגבלת מועדפים מועדפים 2014 מייבלין מייקאפ מייקאפגיק נסיעות סבון של פעם סטורי סטייל סמאשבוקס ספורט סקירה עיצוב עמנואל צלליות קופסאת הפתעות קוקטית קניות רבלון שיער שלומית אופיר שלל תיוג תיק איפור תכשיטים Adika Asos AUSSIE barcelona Bath And Body Works Being the scenes Benefit Birthday Bobbi Brown boohoo bourjois Castro Clarins Clinique Collabarations Collection ColourPop design Dior ebay ecsentric molecules Eleanor Bakes EOS essence Estee Lauder FAB Fashion Favorites Feelunique FIX Food foresta forever21 Forever21 Active fragrance Gerard Cosmetics Geurlain giveaway Glambot glamglow GOLF GOLFDODOBAROR H&M Haul home stuff homewear Instagram its skin Jeffery Campbell Jewellery Jewelry JIMMY CHOO KARL LAGERFELD KAT VON D kielh's Kiko L'occitane la prairie Lancom Lifestyle Lipstick lookfantastic LORAC LUSH luxury mac MACxCinderella MACXZACPOZEN Make up Makeup makeup geek Mango MARC JACOBS mark jacobs Maybelline medusabrand Milani mineralz missoni nars nastygal NIKE NYX Online Shopping origins outfit paper goods perfume Pioo Pioo primark RealTechniques revlon Rimmel Rockglam ruby star sale salon skincare soap and glory Sparkle stradivarious sugar mama boutique summer Tanya Burr The Balm the body shop Tony&Guy TOPSHOP Topshop beauty Travel wet n wild Winter wishlist youtube Z palette zara

רשומות פופולריות