שגרת טיפוח שיער \\ Let's talk hair

16.8.15

 בין איפור, אופנה וטיפוח יש נושא שאיכשהו נדחק הצידה והוא - שיער.
בעייני, שיער זה אחד המאפיינים הכי חשובים, מאז ומתמיד תמיד היה חשוב לי שהשיער שלי ייראה במיטבו, ואם אפשר שיהיה ארוך ארוך ומלא נפח. לצערי הרב לא בורכתי בשיער עבה ומלא ולמרות שהוא חלק לגמרי לטעמי יש לי מעט מידי ממנו, חלק - אבל יחסית דליל.
בגלל שהוא חלק ואין ממנו הרבה הכי טוב שאפשר לעשות בשבילו זה לדאוג שהוא ייראה טוב במצבו הטבעי.

לאחרונה מצאתי שגרה שאני דובקת בה כבר זמן מה והחלטתי לשתף.


LUSH - ROOTS HAIR TREATMENT



את המסכה הזו יש לי כבר יותר מידי זמן, היא נקנתה באחד הטיולים האחרונים שלי בלונדון לפני מעל שנתיים. לצערי מידי פעם שכחתי שהיא אצלי ולכן לא סיימתי את כולה. למי שלא מכירה את LUSH היא חברת טיפוח לגוף (ולנפש) ומציעה מוצרים עשויים עבודת יד וממרכיבים טבעיים בלבד. המסכה מיועדת לשיער דק ודליל אז כשקראתי את התיאור הבנתי שהיא מתאימה לי מיד, את המסיכה מורחים על שיער יבש מהקצוות ועד הקרקפת למשך 15-20 דק'. על הקופסא מומלץ לעסות את המסיכה אל השיער תוך עיסוי הקרקפת והמרצתה. המרכיב העיקרי במסיכה הוא מנטה ולמרות שהיא מלאה בשומנים ודברים טובים היא עדיין משאירה תחושה רעננה וקרירה "על הראש". אחרי חפיפת המסיכה השיער נשאר נעים למגע ורך, השמנים מעשירים את השיער ומרככים אותו.

AUSSIE 3 MINUTE MIRACLE SHINE


את המסיכה הזו קיבלתי יחד עם השמפו והמרכך החדשים שהגיעו ארצה, מדובר בסדרת SHINE של אוזי. כבר התנסיתי בעבר במוצרי אוזי שרכשתי בעצמי ואהבתי את השמפו מסדרת ה-LUSIOUS LONG, הריח שלו מדהים (מזכיר את הניחוחות של הרבל אסנס שכבר לא ניתן להשיג בארץ) והוא השאיר את השיער נעים ונקי.
דגמתי גם מסיכות מהקווים הקודמים אבל הריח בניגוד לשמפו ממש הפריע לי ולא יכולתי להמשיך להשתמש בהן. הפעם - המוצר שתפס אותי הייתה דווקא המסיכה לשיער. היא מריחה נהדר, משאירה את השיער רך ונעים ובאמת מעניקה לו ברק. אני מניחה את המסיכה על השיער ונמנעת מהשורש ,ממשיכה בשאר העיסוקים שלי במקלחת ושוטפת לאחר כמה דקות - הבקבוק שלי כבר כמעט ריק, ולחלוטין אקנה לי אחת נוספת.

TONI&GUY PREP - LEAVE IN CONDITIONER


את המוצר הזה קיבלתי לסקירה באירועי הביוטי סיטי, פעם ראשונה שהשתמשתי בו לא התרשמתי, הריח ככה-ככה ולא הרגשתי שינוי משמעותי. המוצר מיועד במקור לעזור לעיצוב שיער שורר ולרסן אותו ולהפוך אותו לבר-עיצוב ו"קופצני" או במילים אחרות "מסייע בהפחתת קרזולים ומאזן את רמת הלחות". כמו שאמרתי, בשימוש ראשוני עם המוצר לבדו לא התרשמתי יותר מידי, אבל אז - שילבתי אותו עם המוצר הבא:

L'OREAL PARIS ELVIVE EXTRAORDINARY OIL


 לשמן הזה אני מכורה כבר הרבה זמן, ואף הופיע מזמן בבלוג. הוא מריח נהדר, מעניק לשיער רכות ועוזר לסירוק כשהוא רטוב. אני מניחה לחיצה או שתיים על קצוות שיער רטוב ורק לאחר מכן מסרקת ומייבשת אותו. ניסיתי כמה פעמים לסרק את השיער בלי המוצר הזה - זה לא היה אפשרי, למרות שיש לי שיער חלק ברגע שאני חופפת אותו הוא הופך למלכודת קשרים וכדי להעביר בו מברשת נדרש שימון רציני.
ואז עשיתי את הדבר הבא - שילבתי בין השניים, מהשמן נשאר לי פחות משליש בקבוק - החלטתי להאריך את השימוש בו על ידי "דילול" המוצר עם מוצר אחר, והחלטתי לנסות את הקונדישר ללא שטיפה של טוני&גיא. מסתבר ששני המוצרים נועדו אחד לשני, ריח השמן מתגבר על כל ריח אחד ומותיר שובל ניחוח נעים אחריו, הקונדישינר נותן יותר "גוף" לתערובת ביניהם ומעניק רכות לשיער ומסייע בהפחתת קשרים.  בקיצור, נועדו להיות ביחד.

TANGLE TEEZER



מי לא שמעה על המברשת הזו? מברשת הפלא ה"טנגל טיזר" נועדה להתיר קשרים ולהפוך את כל מטלת סירוק השיער לפשוטה ומהירה. גם היא הופיעה באחד הפוסטים הישנים בבלוג.
כמו כולם, בהתחלה לא הבנתי איך מברשת אחת קטנה יכולה להשפיע, וכמו כולם - אכלתי את הכובע, לגמרי. המברשת הזו מדהימה היא מתירה את רב הקשרים והופכת את כל הליך הסירוק לכה פשוט. היא מחליקה בין השיער וגורמת להרבה פחות תלישה ונשירה. מומלץ לא לסרק שיער כלל כשהוא רטוב - אבל אני שונאת להסתובב עם שיער רטוב והפוך אז לרב כן חוטאת בסירוק רטוב. אני מתחיל בסירוק הקצוות ועולה מעלה כדי "לשבור" כמה שפחות שיער. המברשת הזו נחוצה לי, ניסיתי כמה פעמים להתמודד בלעדייה וזה היה נורא, כואב וארוך. ההוכחה האמיתית - גם לחצי השני, שיש לו שיער ארוך, קניתי מברשת כזו (שחורה וגברית ;) ).
אם תיקחו משהו אחד מהפוסט הזה - קחו את המברשת הזו, מוצר מאסט בשבילי.
ניתן להשיג בFeelunique  או בASOS. באסוס היא כרגע בסייל אז המחיר דומה בשני האתרים, 9.50 פאונד.


איזה מוצרי שיער הם מאסט מבחינתכם?
אשמח לשמוע ממכם בתגובות!
אגב, פתחתי סנאפצ'ט והתמכרתי,
אם גם אתם בעניין אתם מוזמנים להצטרף אליי @bareleanor

אלינור

You Might Also Like

4 תגובות

  1. השיער שלך נראה מיליארד דולר תמיד! כיף לדעת מי אחראי לכך

    השבמחק
  2. מסכימה עם גלוסברי :) שיער של נסיכות!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. הלוואי והיה לי שיער נסיכות! אבל תודה אהובה :)

      מחק

Labels

אביב אווטפיט אוסף איפור אופנה אורבניקה איפור אסנס אפייה ארגון בגדים בובי בראון בושם בישול בשמים גיבאווי דורית בר אור הגרלה הלבשה תחתונה השקה חו"ל חורף טאג טיולים טיפוח טלוויזיה יוטיוב יומולדת ירין שחף לוקפנטסטיק מאק מהדורה מוגבלת מועדפים מועדפים 2014 מייבלין מייקאפ מייקאפגיק נסיעות סבון של פעם סטורי סטייל סמאשבוקס ספורט סקירה עיצוב עמנואל צלליות קופסאת הפתעות קוקטית קניות רבלון שיער שלומית אופיר שלל תיוג תיק איפור תכשיטים Adika Asos AUSSIE barcelona Bath And Body Works Being the scenes Benefit Birthday Bobbi Brown boohoo bourjois Castro Clarins Clinique Collabarations Collection ColourPop design Dior ebay ecsentric molecules Eleanor Bakes EOS essence Estee Lauder FAB Fashion Favorites Feelunique FIX Food foresta forever21 Forever21 Active fragrance Gerard Cosmetics Geurlain giveaway Glambot glamglow GOLF GOLFDODOBAROR H&M Haul home stuff homewear Instagram its skin Jeffery Campbell Jewellery Jewelry JIMMY CHOO KARL LAGERFELD KAT VON D kielh's Kiko L'occitane la prairie Lancom Lifestyle Lipstick lookfantastic LORAC LUSH luxury mac MACxCinderella MACXZACPOZEN Make up Makeup makeup geek Mango MARC JACOBS mark jacobs Maybelline medusabrand Milani mineralz missoni nars nastygal NIKE NYX Online Shopping origins outfit paper goods perfume Pioo Pioo primark RealTechniques revlon Rimmel Rockglam ruby star sale salon skincare soap and glory Sparkle stradivarious sugar mama boutique summer Tanya Burr The Balm the body shop Tony&Guy TOPSHOP Topshop beauty Travel wet n wild Winter wishlist youtube Z palette zara

רשומות פופולריות