החבילה הגיעה !

22.3.14

I'm Eleanor, and I am a shopaholic.
 יש לי בעיה, אני יודעת. 
כבר ציינתי בעבר שיש לי בעיית התמכרות לשופינג,
ושופינג באינטרנט - זו ממש צרה צרורה,
קשה להפסיק!
בזמן האחרון זה מרגיש לי שאני חיה מחבילה לחבילה,
כל שבוע מגיע עוד משהו בדואר -
הכי כיף זה לקבל משהו בדואר! 
אז השבוע קיבלתי שתי חבילות,
אחת מבלה, והשניה מענק האינטרנט הבלתי מעורער- אסוס
בלה זה אתר אינטרנט שהוא בעצם סופר-פארם, רק בחצי מהמחיר!
וגם יש מותגים שלווא דווקא תמצאו בסופר פארם,
אבל מה שממש מרגש אותי זה שזה באמת מחצית המחיר, וגם יש הנחות ומבצעים.
לדוגמא, צללית קרם של מייבלין - Maybelline color tattoo, עולה 70 ש"ח בסופר פארם ורק 40 בבלה,
גם ככה כל הקומסטיקה כל כך יקרה בארץ - אז אם אפשר לחסוך, למה לא?
המשלוח הגיע מהר, עד הבית - המשלוח עולה 19 ש"ח, שזה לא זול - אבל אם מזמינים כמה מוצרים זה משתלם.
כרגע אין אופציה של משלוח אחר- רק משלוח עד כתובת הבית או העבודה, השליח פשוט מתקשר ומתאם.
בחבילה גם קיבלתי הפתעה קטנה לפורים - אריזה של שתי אוזני המן, מאד נחמד :)
 אפילו יצא לי לנסות את שירות הלקוחות שלהם - והם היו ממש נחמדים ואדיבים,
ו- אני אגלה לכם סוד קטן,
אם תאספו דברים לסל שלכם, אבל לא תיגשו ישר לקופה - תקבלו מייל עם 5% הנחה נוספים! סגנון "שכחתם משהו אצלנו הנה עוד הנחה כדי שתשלימו את הקנייה", 
אמנם הקוד תופס רק ל24 שעות, אבל אין ספק שזה עוד בונוס נחמד. 
אז אחרי הסקירה הקצרה הזאת - 
נעבור למוצרים,
נתחיל עם השלל מבלה-
 

Clean&Clear Advantage ג'ל לטיפול מהיר בפגמי עור הפנים / 15 מ”ל, פה.

אז ככה - לכולם יש את הימים האלו שמתעוררים בבוקר ובמראה רואים-
נקודה ענקית ואדומה שכנראה עומדי, לעצבן אותכם כל היום,
בזמן האחרון לי זה קורה המון, יותר מידי - וזה פשוט לא עובר, למרות שאני כבר לא איזה מתבגרת בתיכון.
קראתי המלצה על המוצר הזה בבלוג של אשלי, מאפרת מקצועית שהפכה יוטיוברית ישראלית מצליחה אמיתית וראשונה,
בחורה מהממת שבאמת יודעת על מה היא מדברת - בגלל שאני צופה בערוץ שלה כבר הרבה זמן אני סומכת על הדעה שלה והיא המליצה על המוצר הזה- אז קניתי, גם ככה הוא לא יקר מאוד (למרות שהוא קטן).
וזה פשוט קסם, אני לא אגיד שהפצע נעלם כלא היה - אבל באמת תוך שעות ספורות הוא מטשטש כמעט לגמרי ולא צריך יותר להתמודד עם פצע עקשן ומעצבן!

L'Oreal לוריאל Lumi Magique פריימר / 20 מ"ל, פה


 
לגבי המוצר הזה עוד לא החלטתי לחלוטין - רק כי לא בחנתי אותו באמת כמו שצריך באור יום - 
הוא פריימר ששמים מתחת לאיפור או במקום איפור וכתוב שאפילו אפשר מעל, וכמו שרואים פה על היד, הוא נותן מן גימור סאטן של משי פנינה - משהו באמת יפיפה. והשוס האמיתי של המוצר לדעתי - הוא מרגיש מדהים על העור, פתאום הפרצוף מרגש ממש כמו סאטן-משי ואי אפשר להפסיק ללטף את עצמך בפנים (תדמיינו את זה, מאד משעשע).
הוא נותן בסיס נחמד לעבוד איתו אבל כמו שאמרתי באמת לא הסתכלתי כמו שצריך במראה בשמש, אבל לפי איך שהוא נראה בסווטצ' על היד הוא מאד מבטיח, ואני משתמשת בו בינתיים נטו בשביל איך שהוא מרגיש על העור.

Super Stay 24 Color שפתון שפתון עמיד ל-24H גוון , 785, פה 


אגב - פה גם יש לי את הפריימר של לוראל שהזכרתי קודם, אבל אי אפשר לראות נוכחות ממש...
 

הצד השני של הסטיק, וזלין סטייל לובלו.
   
את 'ההמלצה' למוצר הזה קיבלתי מחברה בעבודה, היה לה מן אודם כהה כהה שממש סיתת לה את השפתיים,
אז שאלתי אותה מה זה והיא נתנה לי את השם ומספר הגוון, חיפשתי בבלה (כי כבר הבנתי שזה יהיה יותר זול מללכת לסופר פארם), ומצאתי. פייר - אם הייתי רואה את הליפגלוס-אודם הזה במדפים לא הייתי עוצרת להסתכל עליו בכלל, אני לא חובבת מוצרים דו-צדדיים כאלו והעטיפה שלו לא ממש מושכת, והצבע בשפורפרת נראה בכלללל לא משהו,
אבל בגלל שהוא נראה כל כך יפה עליה אמרתי שננסה- והאמת שהוא נראה ממש יפה, גוון מעולה לחורף (שכבר נעלם, אבל נשמור אותו לעונה הבאה) אדום-בורדו-חום עמוק עמוק, והפעם הראשונה ששמתי אותו לעבודה הרבה מאד התלהבו- אז כנראה שהוא נחמד :). האפליקטור מאד נחמד הבעיה זה שבגלל שזה צבע ממש כהה שישר מכתים את השפתיים - ולא זז מהשנייה שהוא מתייבש, קצת קשה לשים אותו בלי תוחם, אז צריך לקחת קצת יותר זמן בשביל זה.
והצד השני אתן שואלות - מן וזלין סטייל לובלו, שנותן גימור מבריק וכיסוי שממש - משלים את הלוק, קצת אי אפשר בלעדיו כי הגלוס עצמו מתייבש מאד יבש על השפתיים, הצבע לא עובר לסטיק השני - מה שממש עוזר למרוח אותו על השפתיים.
נקודה נוספת - הדבר. הזה. לא. זז. עשר שניות אחרי שמורחים אותו על השפתיים הוא שם בשביל להישאר - אפילו שמתי שמתי נייר כדי להוריד קצת מהצבע מהשפתיים ושום דבר לא ירד - וכשאני אומרת שום דבר אני מתכווננת שום דבר!!! כאילו לא היה לי כלום על השפתיים - זה מדהים! זאת הסיבה העיקרית שאני רוצה ללכת ולבדוק גוונים נוספים,
אפשר לאכול, לשתות, לנשק! הצבע לא יזוז לשניה, חייבים להוריד אותו עם מסיר איפור.

וווווווווואו. איזו חפירה, אם , במקרה, הגעתם עד לפה - כל הכבוד. 

איך אמור להיות בלוג אופנה בלי בגדים מהאינטרנט?
באסוס היה 60% הנחה על הסייל, What's a girl to do?
התאפקתי וקניתי רק שמלה.
העזתי וקניתי שמלה צהובה.
אין לי שום דבר בארון בצבע צהוב, והחלטתי לקנות שמלה צהובה.
מה זה אומר עליי?
אולי בגלל שזה לא צהוב-בננה-צהוב, זה צהוב-לימון-זוהר,
בראש שלי, כשאני אהיה שזופה השמלה הזאת תיראה ממש טוב.
לא צילמתי את השמלה עליי, חלק כי אני עצלנית וחלק כי אולי צריך להצר אותה טיפ טיפונת במותן, עוד לא נסגרתי על זה.
המשלוח הגיע בדיוק מתי שהם אמרו- כיף.
אחח, אסוס.
אומנותי \ לא היה לי כוח לקום מהכיסא כדי לצלם את השמלה.
זהו!
נהנתם? אם כן - ספרו לחבריכם אם לא - ספרו לי,
ולחבריכם, there's no such thing as bad press (;

וברצינות, אני אשמח לשמוע ממכם בתגובות מה אתם חושבים,
אפילו סתם הערות קצרות! וגם אם יש דברים או פוסטים מסוימים שבא לכם לקרוא,

 אלינור

You Might Also Like

2 תגובות

  1. עם שילוב הצבעים שלך - שיער, עור ועיניים - השפתון החום נראה עליך רוקיסטי ומשגע. על כמעט כל אחת אחרת זה פשוט לא היה עובד. נהדר.

    השבמחק
    תשובות
    1. זה תמיד נחמד לשמוע! האמת שמי שראיתי את האודם העליה היא בהירה אבל עם צבעים שונים משלי, כנראה שכל אחת לוקחת את זה לסגנון אחר, אבל הכי כיף לשמוע :)

      מחק

Labels

אביב אווטפיט אוסף איפור אופנה אורבניקה איפור אסנס אפייה ארגון בגדים בובי בראון בושם בישול בשמים גיבאווי דורית בר אור הגרלה הלבשה תחתונה השקה חו"ל חורף טאג טיולים טיפוח טלוויזיה יוטיוב יומולדת ירין שחף לוקפנטסטיק מאק מהדורה מוגבלת מועדפים מועדפים 2014 מייבלין מייקאפ מייקאפגיק נסיעות סבון של פעם סטורי סטייל סמאשבוקס ספורט סקירה עיצוב עמנואל צלליות קופסאת הפתעות קוקטית קניות רבלון שיער שלומית אופיר שלל תיוג תיק איפור תכשיטים Adika Asos AUSSIE barcelona Bath And Body Works Being the scenes Benefit Birthday Bobbi Brown boohoo bourjois Castro Clarins Clinique Collabarations Collection ColourPop design Dior ebay ecsentric molecules Eleanor Bakes EOS essence Estee Lauder FAB Fashion Favorites Feelunique FIX Food foresta forever21 Forever21 Active fragrance Gerard Cosmetics Geurlain giveaway Glambot glamglow GOLF GOLFDODOBAROR H&M Haul home stuff homewear Instagram its skin Jeffery Campbell Jewellery Jewelry JIMMY CHOO KARL LAGERFELD KAT VON D kielh's Kiko L'occitane la prairie Lancom Lifestyle Lipstick lookfantastic LORAC LUSH luxury mac MACxCinderella MACXZACPOZEN Make up Makeup makeup geek Mango MARC JACOBS mark jacobs Maybelline medusabrand Milani mineralz missoni nars nastygal NIKE NYX Online Shopping origins outfit paper goods perfume Pioo Pioo primark RealTechniques revlon Rimmel Rockglam ruby star sale salon skincare soap and glory Sparkle stradivarious sugar mama boutique summer Tanya Burr The Balm the body shop Tony&Guy TOPSHOP Topshop beauty Travel wet n wild Winter wishlist youtube Z palette zara

רשומות פופולריות