רגע לפני החג; רעיונות למתנות \\ Gifts for everyone

2.4.17







אפריל הגיע ואיתו האביב וחג האביב הלוא הוא - פסח! מעבר לעובדה שזה אחד החגים שהכי מעוררים בי את תחושת הנוסטלגיה ומעלים בי זכרונות מהילדות זה חג שבו יש שני חגים, לא אחד!  וככל שיש יותר חופש, ככה החג יותר טוב, לא? 
שני ערבי חג אומרים שכנראה תראו את המשפחה וחברים בדרך כזו או חברת ולרב כשמדובר בהתכנסויות גדולות נהוג לתת מתנות, בין אם מדובר במארח או בבן משפחה שרוצים להוקיר לו תודה והחג הוא הזדמנות טובה לכך. אז איגדתי לכן מגוון רחב של מתנות מכל הסוגים והמחירים ולכן נותר רק לבחור.




קולקציית האביב של SABON; סבון הוא אחד מותגי טיפוח הגוף האהובים עליי, אני כבר שנים קונה שם את אותם מוצרים ובאותם הריחות ואני תמיד שמחה לגלות דברים חדשים. הקולקציית המוגבלות שלהם תמיד מרגשות ומעוצבות למשעי והתלהבתי כשגילית שהקולציה האחרונה כלל לא עוסקת בטיפוח הגוף - אלא הבית! הקולקציה מתאימה באופן מושלם לחג - שכן אם בפסח לא עושים המון כביסה, אני לא יודעת מתי כן. הניחוח המרכזי הוא ריח הדרים רענן ונעים וכזה שעוד לא היה קיים במותג לפני כן. למרות שהקולקציה מחדשת בפריטים שקשורים לעולם הכביסה יש כמה מוצרים נוספים בסדרה כמו: פילינג גוף (לגמרי מתכננת עליו), סבון נוזלי על בסיס שמנים, סורבה גוף, קרם ידיים וסבון מוצק. שני אלו מצטרפים למרכך הכביסה ומבשם הבדים שאתן יכולות לראות בתמונות. הניחוח מוגדר על פי סבון כמיקס של הדרים, קלמנטינות וברגמונט יחד עם תווי בסיס של פטשולי, ונילה ומאסק. המארז הגדול כל כך יפה - יהיה מתנה מושלמת לכל מארח. טווח המחירים: החל מ-19.90 ועד 87 ש"ח. 




אם בטיפוח הבית עסקינן אז המתנות הבאות מבית היוצר של SPRING מתאימות בדיוק. לספרינג יש מספר מתנות לחגים ביניהם המארז המתוק הזה, שמצטרף לדיפיוזר הענקי (!) שהופיע בסרטון הזה. ספרינג שכבר לא כל כך חדשים הם שחקן חדש שנכנס לעסק טיפוח הבית ועל כל כניסה של משתתף חדש יש לברך - במיוחד על אחד כזה מוצלח. המוצרים של ספרינג במחירים נוחים ובריחות מעולים. הנרות ספרינג נהדרים ומפיצים ריח נעים גם בחללים גדולים, החיסרון היחידי הוא במספר בפתילים (אני הייתי מוסיפה עוד אחד) אבל זה בהחלט לא מה שיפריע לי במידה וארצה לרכוש נוספים. המארז החגיגי כולל נר 100% שעוות קוקוס בניחוח Secret Garden ומפיץ ריח White Flower, שניהם מצוינים כשלעצמם וביחד שילוב מקסים. האריזה היא במהדורה מוגבלת למארז והיא ממש מהממת, והבונוס - במפיץ ריח יש נצנצים! בקיצור, מארז מקסים וקצת יותר מיוחד מכל מה שניתן למצוא בקניונים. המחיר - 180 ש"ח, ויש משלוח חינם בקנייה מעל 149 ש"ח. ניתן לרכוש באתר, כאן




מי שמכירה אותי יודעת שאחד המקומות שאני הכי אוהבת לקנות בהם דברים לבית הוא GOLF&CO, לפני כמה שנים הייתה הסבה בסגנון הרשת ומאז כל הקולקציות שמגיעות לחנויות אופנתיות, טרנדיות ומלאות בסטייל לבית. קניתי שם כל כך הרבה דברים לבית (לא שיש לי איפה לשים אותם) ואין ספק שגולף&קו כאן כדי להישאר. עם כניסת גולף לקבוצה שמונה גם את ענקית האינטרנט ADIKA ושילוב מוצרים מהליין בקטגוריית הליבינג באתר היה נדמה שהשלב הבא הטבעי הוא אתר משלהם, ועכשיו הוא כאן! היתרון הברור באתר הוא העובדה שיש את כל מגוון המוצרים ואין צורך לעבור מחנות לחנות לחפש משהו שאולי חסר. אז אם אתן מחפשות מתנה למישהי שאתן יודעות שכבר מכורה לרשת זו הזדמנות מעולה. במיוחד בהתחשב בעובדה שלכבוד השקת האתר יש 25% הנחה על כל האתר וגם 50 ש"ח מתנה בקנייה מעל 200 ש"ח עם הקוד GIFT50, אני מחכה לשלב שייכנסו לאתר רהיטים, כמו השולחנות, ההדומים והכורסאות שקיימים בחלק מהחנויות. לאתר. ולגבי ספל הפלמינגו ההיסטרי שבתמונה, חשבתי שאובססיית הספלים שלי עברה, אז חשבתי.



הקלאסיקה של חג הפסח בגזרת האוכל היא המצות, אבל כשמדובר במתנות בושם הוא המתנה המתבקשת ביותר בחג האביב, אז לפניכן גם כמה אפשרויות קלאסיות.

DKNY be tempted eau blush הבושם החדש והורדרד מדונה קארן משלב את הקלאסיות של המותג עם ניחוח חדש ורך. מיקס של אשכולית אדומה, תפוז דם, אדמונית ורודה עם ארז ויסמין. הניחוח מצליח לשלב ניחוחות פירותיים עם כאלו עציים ולמצוא את האיזון בין השניים. הבקבוק עצמו - ורדרד ומקסים. מכירות מכורות לבשמים עם נטייה לפרחוניים? יכול להיות שזה בדיוק הניחוח בשבילה. ניתן להשיג בכל רשתות הפארם, המחיר לפני הנחה - 179 ש"ח ל50 מ"ל ו279 ש"ח ל100 מ"ל.




אפשרות נוספת ויותר טרנדית היא הבושם החדש של MOSCHINO FRESH PINK, הבושם החדש של מוסקינו ממשיך את ההצלחה של קודמו. הבושם שנראה כמו שפריצר של רסס ונגב מתאים לנו בדיוק לתקופת הנקיונות ;) ועכשיו עם הצחוק בצד, הבשמים האלו של מוסקינו מעולים! יש לי המון בשמים ועל הרבה אני בוחרת לוותר ולהעביר לחברות ואת אלו של מוסקינו הכנסתי למאגר הקבוע. יש איזון מעולה בין מתיקות לרעננות והריח שלהם קליל ולא כבד, מצוין למי שקשה לה עם ריחות חזקים על הבוקר אבל לא רוצה לצאת מהבית בלי בושם בכלל (אני). ניתן להשיג ברשתות הפארם, מחירו 199 ש"ח. 

הפוסט הזה סקסיסטי להפליא - אז הכנסתי אפליה אחת מתקנת בצורת הבושם החדש של MONT BLANC, המותג השיג מספר ניחוחות חדשים; גם לאישה וגם לגבר, ומאחר ובן הזוג שלי משתמש כבר שנים בניחוח האחרון שיצא (ריח פשוט מדהים, מריח עליו מטורף), החלטתי שגם את החדש הוא הולך לקבל. הבקבוק דומה להשקה האחרונה, מעין קליע בצורת כוכב אבל בצבע זהב (בניגוד לקודם שהיה כסוף). כששנינו הרחנו את הניחוח החדש צחקנו, כי נדמה שהוא התבגר יחד איתנו - הניחוח הקודם היה צעיר ושובה, הניחוח החדש מאד גברי, בוגר ומתוחכם - ולא פחות מדהים מקודמו. בקיצור, אם מישהי מחפשת מתנה לבן זוג או קרוב משפחה ממליצה בחום על הבשמים של המותג, עוד לא נתקלתי באחד לא מוצלח. ניתן להשיג ברשתות הפארם.




מכירות מכורות צעירות לטיפוח? אם כן המוצר הבא בדיוק בשבילכן. MISS PRINCESS SCENTED SHOWER MILK, מותג PUPA גם יוצא מגבולות הגזרה שלו ומשיק תחליב רחצה ריחני ומתוק. הטיובות הענקיות מעוצבות באופן פריזאי ומקסים ותחליבי הרחצה נעימים וריחניים. הסבון מגיע בשני ריחות; יסמין ותה ירוק ומעניק לעור לחות ומגע רך. אני מאד אוהבת סבון שמגיעים בשפורפרת לחיצה, וכאן מדובר בשפורפרת גדולה במיוחד 300 מ"ל. המחיר המלא - 49 ש"ח, ניתן להשיג ברשתות הפארם. 





המתנה הבאה מצוינת לבת משפחה שאתן יודעות שהיא חובבת איפור, אבל לא בטוחות בדיוק מה היא צריכה או רוצה. מארז נחמד של איל מקיאג' עם מסקרה, שני לקים וצ'אבי לשפתיים שהפך לפייבוריט אישי שלי לאחרונה.  ניתן להשיג בסניפי IL MAKIAGE במחיר 159 ש"ח, מארז שני יעלה רק 139 ש"ח ושלישי 99 ש"ח בלבד. את המסקרה לא ניסיתי אבל אני יכולה להעיד שגם הלקים של המותג מעולים (מברשות עבות ופורמולה נוחה) ושפתון RAVE בצורת צ'אבי עם פיגמנט מספק ולחות והזנה. ישר ולעניין - מארז לחג שסוגר לכן את כל הפינות.



עוד אופציה בגזרת המארזים מגיעה מ- gaya שמתמחים באיפור מינרלי. ישנם מספר מארזי מתנה חגיגיים לפסח החל מ-149 ש"ח. המארז שהגיע אליי הוא של מארז ליפסטיק מינרלי ומסקרה, מעין מארז של פריטי החובה בתיק האיפור. ישנם מארזים נוספים כמו אייליינר + מברשת + מסקרה, חלב פנים + מי פנים + פילינג פנים וקרם לחות + סרום פנים. ניתן להשיג בחנויות בארץ ובאתר.




ועכשיו בואו נדבר על החלק הטוב ביותר של מתנות; אלו שאנחנו בוחרות להעניק לעצמנו! כי עבדנו קשה בניקיונות הבית, כי התמדנו בשגרה הבריאה שלנו או סתם - כי מתחשק לנו להתפנק ולנצל את הבונוס חג מהעבודה ;)



לאסתי לאודר יש אתר חדש לקניות אונליין ואני תמיד מברכת על אופציה של קנייה מהבית מאשר ללכת לחנות. אז בהזמנה הראשונה התנסיתי בכמה מוצרים וגם הצלחתי להספיק לנצל את ההטבה שניתנה ליום האישה לחריטה אישית על שפתון! החריטה יצאה מושלמת כפי שניתן לראות ובחרתי בכוונה גוון יומיומי שאוכל לשלוף את השפתון על בסיס יומיומי ולהשוויץ בעיצוב. מקווה שהאפשרות תהיה קיימת פעם נוספת בעתיד כי זו מתנה נהדרת לתת לעצמך או למישהי שחשובה לך. באתר ימכרו גם קולקציות שבלעדיות אליו בנוסף למגוון הקבוע שקיים גם בחנויות, בנוסף - ראיתי שכמעט כל מה שמופיע באתר מופיע במחיר מיוחד לאתר בהשוואה למחיר המלא, שזה כבר שווה. משלוח עם שליח עד הבית עולה 15 ש"ח אבל חינם בקנייה מעל 200 ש"ח. בכל קנייה מקבלים דוגמיות חמודות וניתן גם לבחור בחלק מן הפעמים איזה יגיעו אלייך. 
באשר למוצרים שהזמנתי: עיפרון הגבות החדש (או שהוא לא חדש? אבל מעולם לא שמעתי עליו) פשוט מדהים! הקצה שלו מוארך וזוויתי מה שמאפשר ליצור לוק של גבה מלאה בדקה, המברשת בקצה השנייה מצוינת והצללית המוחבאת באמצע העיפרון מצוינת למלא חלקים באמצע שלא הצלחתן להגיע אליהם. אני משתמשת בו באופן יומיומי ונהנית מהקלות שנדרשת כדי להגיע ללוק מהמם, לינק למוצר כאן
השפתונים של אסתי לאודר מעולים, יש להם סגירה מגנטית כיפית (כן, כיפית!) והם נמרחים בקלות עם פיגמנט מלא ורך. הגוון שבחרתי הוא Intense Nude וכשמו כן הוא, ניוד חום-ורדרד אך בולט, בהחלט נופל לקטגוריה של My lips but better, הגימור סאטן והפורמולה לחותית ולכן הוא נעים מאד על השפתיים לאורך זמן. לינק למוצר כאן. את המוצר השלישי המעניין, קרם EE אני עדיין מנסה, מבטיחה לעדכן. 



המייקאפ החדש של קליניק ישמח כל מכורת איפור. על ה- Superbalanced Silk Makeup שמעתי ביקורות עליו לכאן ולכאן אבל מההתנסות האישית שלי אני חייבת להגיד שהוא מייקאפ נהדר ליומיום. הוא קליל אבל נותן כיסוי, עם גימור טבעי מאד ונעים על העור. יש בו SPF15 לאלו מאיתנו שלא זוכרות להשתמש בקרם הגנה והבקבוקון יפיוף. החיסרון - אין לו משאבה והבקבוק מזכוכית, אז אל תפילו אותו. החסרונות לא מעיבים על השימוש בו יותר מידי, אני פשוט הופכת אותו ומניחה קצת על גב כף היד ומשם מעבירה לפנים. הגימור שלו טבעי ויפה והוא מחזיק מעמד יפה לאורך היום על העור שלי (יבש-מעורב). שמו של המייקאפ מרמז על היכולות שלו, הוא אמור לתת איזון בין כל הרצונות שלך מבסיס; נטול משקל עם כיסוי מושלם, מווסת שמנוניות ומספק לחות ומעניק כיסוי קליל שניתן לבנייה. הוא הפך לבסיס היומיומי שלי. את המייקאפ ניתן להשיג ברשתות הפארם או באתר של קליניק, מחירו 159 ש"ח. 

















אם יש מותג אחד שאני תמיד אהנה לקהל מתנות ממנו או כרטיס מתנה לרכישה בחנות זה ללא ספק MAC, אני יודעת שכרגע עם התחרות העצומה בשוק יש המון אופציות ואפשרויות אבל בשביל MAC תמיד תהיה חנות שאהנה להיכנס אליה, להסוויץ' ולשחק ותמיד יש עוד משהו שאני רוצה לנסות מהמותג! קולקציות מוגבלות של מאק הן עוד סיבה שאני אוהבת את המותג, הוא מחליף הרבה קולקציות מוגבלות וזה אומר שגם אם כיסיתן את עצמכן מבחינת הבייסיקס תמיד יש ממה להתרגש. לאחרונה מגיעות למאק הרבה קולקציות כאלו וכרגע יש מספר קולקציות באתר (המחודש והחתיך). לשמחתי הרבה קיבלתי טעימות משתי קולקציות חדשות! האחת היא קולקציית קפסולה עם מאפרי עילית שונים; אני קיבלתי את השפתון המשגע מהקולקציה של James Kaliardos בגוון אדום דם עם השם התואם BLOODSTONE, גוון אדום עם תת גוון כחלחל המועדף עליי, פורמולת Amplified. פריט נוסף שמעניין אותי ממהדורת המאפרים הוא הסטיק הדו צדדי של Diane Kendal, שוקלת בכבדות ראש להוסיף אותו לאוסף. שפתון נוסף שקיבלתי הוא מקולקציית האביב החדשה - WORK IT OUT קולקצייה קיצית וצבעונית עם המון מוצרים ביניהם מסקרות צבעוניות בהמון גוונים וסטיקים דו צדדיים שנראים מדהים. קיבלתי אליי ניוד בהיר, BI CEPTUAL שיוכל לאזן את כל הצבעוניות הזאת. לבדו לא אוכל ללבוש אותו על השפתיים אבל הוא מצויין כדי לתת נקודת אור במרכז השפה וליצור אשליה של שפתיים גדולות יותר - מצויין לערבוב עם גוונים נוספים. 










עד כאן פוסט המתנות שלנו לפסח! אהבתן? מקווה שמצאתן בדיוק מה שחיפשתן ושיהיה לך חג רגוע ומהנה! 
*המוצרים בפוסט התקבלו לסקירה
אלינור

You Might Also Like

3 תגובות

  1. כמו חנות ממתקים צבעונית הפוסט הזה!
    תארזי לי הכל כולל ה-Stationary המהמם הזה!

    השבמחק
  2. כמה ממתקים! נראה מעולה <3

    השבמחק

Labels

אביב אווטפיט אוסף איפור אופנה אורבניקה איפור אסנס אפייה ארגון בגדים בובי בראון בושם בישול בשמים גיבאווי דורית בר אור הגרלה הלבשה תחתונה השקה חו"ל חורף טאג טיולים טיפוח טלוויזיה יוטיוב יומולדת ירין שחף לוקפנטסטיק מאק מהדורה מוגבלת מועדפים מועדפים 2014 מייבלין מייקאפ מייקאפגיק נסיעות סבון של פעם סטורי סטייל סמאשבוקס ספורט סקירה עיצוב עמנואל צלליות קופסאת הפתעות קוקטית קניות רבלון שיער שלומית אופיר שלל תיוג תיק איפור תכשיטים Adika Asos AUSSIE barcelona Bath And Body Works Being the scenes Benefit Birthday Bobbi Brown boohoo bourjois Castro Clarins Clinique Collabarations Collection ColourPop design Dior ebay ecsentric molecules Eleanor Bakes EOS essence Estee Lauder FAB Fashion Favorites Feelunique FIX Food foresta forever21 Forever21 Active fragrance Gerard Cosmetics Geurlain giveaway Glambot glamglow GOLF GOLFDODOBAROR H&M Haul home stuff homewear Instagram its skin Jeffery Campbell Jewellery Jewelry JIMMY CHOO KARL LAGERFELD KAT VON D kielh's Kiko L'occitane la prairie Lancom Lifestyle Lipstick lookfantastic LORAC LUSH luxury mac MACxCinderella MACXZACPOZEN Make up Makeup makeup geek Mango MARC JACOBS mark jacobs Maybelline medusabrand Milani mineralz missoni nars nastygal NIKE NYX Online Shopping origins outfit paper goods perfume Pioo Pioo primark RealTechniques revlon Rimmel Rockglam ruby star sale salon skincare soap and glory Sparkle stradivarious sugar mama boutique summer Tanya Burr The Balm the body shop Tony&Guy TOPSHOP Topshop beauty Travel wet n wild Winter wishlist youtube Z palette zara

רשומות פופולריות