Birthday Wishlist \\ מתנות חלומיות

5.9.16

פוסט מתנות ליומולדת יכול להישמע מעט חומרני,
ובכן..
We are living in a metirial world and I am a metirial girl 

נכון שבסופו של דבר יותר חשובות לי החוויות שאצבור עם החברים והמשפחה ולהנות מהיום עצמו והימים שעוטפים אותו אבל אני חייבת להודות שמתנות יומולדת זה חלק מאד משמעותי מהיום הזה! על כן, החלטתי השנה שאהיה יעילה ואכין רשימה, ויפה שעה אחת קודם (17.9 למי שתהה) - אם אנשים יכולים להכין רשימת מתנות לחתונה, למה ליום הולדת לא? 

יש כאן כמה מתנות שהן באמת בגדר משאלה, ואני לא מאמינה שאזכה לקבל ביום הולדת הזה אבל תמיד אפשר לקוות :) והן בעיקר תזכורת לעצמי לדברים שאני די נחושה להשיג בסופו של יום.

שנתחיל מהדברים הקלים?



התכשיטים של רובי סטאר הם מהאהובים עליי, ובחודשים האחרונים אני לא יכולה להפסיק לחשוב על הטבעת עין הזו! בינינו, גם בא לי עוד טבעת פירסינג אחת כי מרגיש לי שהיחידה שיש לי מרגישה בודדה. אני מרגישה שהטבעת הזו תהיה קבועה עליי ותתאים לכל לוק - בקיצור, חייבת אותה. אם מישהו רוצה לקנות לי אותה אפשר לקנות באתר, בחנות של רוביסטאר בשוק הפשפשים או ברזילי (קיימים בטח גם בעוד חנויות). 


אם כבר בטבעות עסקינן, גם אלו של הוטקראון תפסו את תשומת ליבי. המחירים נעים בין אלפים לכמה מאות, שמתי עין על המותג כבר הרבה זמן ועוד אין לי אף תכשיט שלהם. התכשיטים שלהם עדינים ומדויקים, רומנטיים ופשוטים אבל כל כך מלאים בסטייל. מעבר לטבעות שלהם גם שרשרת המעגל נראית מהממת! אם אני לא טועה את הוטקראון ניתן להשיג באתר, בחנות המותג בדיזינגוף ובירידי מעצבים בארץ (סופי שבוע בדיזנגוף). 


המברשות של זואיבה הן בהחלט בין המברשות היפות בשוק, במיוחד אלו ברוז גולד! הסט החלומי מבחינתי הוא הניוד עם גימורי הרוז גולד - כל כך יפה! את מברשת הזואיבה הראשונה שלי קיבלתי רק עכשיו כשחזרתי מברלין, וכמה שהן יפות - כך הן איכותיות. בקיצור, בא לי סט ניודי רוז גולד #רקאומרת. 

כבר זלגנו לביוטי, אז נמשיך. יום הולדת זו הזדמנות טובה להתפנק, ושפתון של שאנל זה לגמרי פינוק! לפי מה ששמעתי השפתונים של שאנל, במיוחד אלו בגימור סאטן ומאט (ולא מבריק) גם פיגמנטיים ונעימים אז מקבלים תמורה למחיר - אבל אין ספק שהמחיר הוא גבוה. עם זאת, אין שפתון יותר יפה מכזה עם לוגו של שאנל. אין לי אף מוצר של שאנל ושפתון זה המוצר המושלם להתחיל איתו. 


איפור של שרלוט טילבורי, עוד אין לי ואני צריכה. האריזות והאיכות שתיהן מדהימות, ויש כמה מוצרים ששמתי עליהם את העין. הראשונים הם השפתונים, אריזת הרוז גולד וגימור המאט מהממים! עוד מוצר חלומי הוא כמובן הפלטת קונטור שלה, עם השימר המשגע וכמובן - אריזה הכי יפה בעולם! הבאסה; מוצרים של שרלוט צריך להזמין מכל מיני אתרים בחו"ל והמחירים שלה יוקרתיים בלשון המעטה, אבל נדמה לי שלגמרי שווים את זה. 

גם מוצרי הטיפוח שלה לא חמקו מעייני, בעדיפה ראשונה המסיכה שלה, שאמורה לחולל פלאים בעור ולגרום לכל אחת להיראות כאלה יוונית. 


מי שמכיר אותי היטב יודע שאני פריקית של מוצרי נייר, ויש לי אוסף בבית שלא יבייש כותבת רומנים שנוהגת למלא מחברות על בסיס שבועי. אצלי הן בעיקר יושבות ונראות יפות, ונותנות הופעות אורח באינסטגרם (תקפצו, פאן שם). בכל מקרה, העובדה שיש לי המון לא באמת רלוונטית כי תמיד בא לי עוד! לא סתם אחת החנויות האהובות עליי היא יולטה, גן עדן לחובבי מוצרי נייר. לקראת היומולדת אפשר לחדש ולדגום ממוצרי הנייר של קייט ספייד - שהם כולם ללא יוצא מן הכלל כליל השיק והיופי. עם זאת, אני גם לא אתנגד לעוד מוצרים של באנדו, רייפל פייפר או פייפרצ'ייס. 


אני מאד אוהבת ספרים, במיוחד ספרי לייף סטייל ובישול. בין ספרי הלייפסטייל המבוקשים יש לי את אינציקלופדיית האופנה, הספר של קייט ספייד וזה של קינקפולק ועוד, אבל ממש בא לי את ספר הבישול החדש של כריסי טיגן; כי היא הורסת וכל הספר מלא בדברים שהם בייסיקלי קומפורט פוד. תמיד נדמה לי מעט מיותר לקנות ספר במצבי העכשווי (אין לי מקום אליהם!) אבל אם מישהו אחר קונה לי, זה לא נחשב :) 

עכשיו בואו נתחיל להעלות הילוך - לדברים שהם באמת בגדר WISH LIST! שאם אקבל אותם ליומולדת אני אהיה מעבר לשמחה, מאושרת זה יותר מתאים, וכל פריט פה הוא בגדר חלום.
גם פה נתחיל בהדרגה..

לפני כמה שנים קיבלתי ליומולדת ארנק מהמם מעמנואל ונטע שדה, הוא גדול ומכיל את כל הדברים שאני צריכה אבל לאחרונה הבנתי שאני צריכה גם ארנק קטן ואם אפשר יוקרתי. כשאני יוצאת בערב עם תיק קטן אז אני שמה את כל הכסף וכרטיסים בשני מחזיקי כרטיסים קטנים ובמקום כל החלוקה הזו אני חושבת שאוכל להיעזר בארנק קטן. המועדפים - שחור וחמוד של קייט ספייד, ואם ממש בא לכם לפנק - אז ארנק של ולנטינו (מה כבר ביקשתי?)

אם כבר ארנק קטן - צריך גם תיק קטן לערב, כי בעצם הם הולכים ביחד. תיק שאני מפנטזת עליו כבר המון זמן הוא השחור הקטן של רבקה מינקוף. גם במציאה הזו אפשר להאשים את עפרי (יחד עם הרבה פריטים ברשימה הזו). הדגם הספציפי; מיני מק עם מתכת זהב או רוז גולד. הוא קלאסי אבל עם בעיטה אדג'ית אז יתאים גם לאווטפיט קלאסי וגם ליומיום. אפשר להזמין מאתרים כמו שופבופ או נט א פורטה - לא חסר :) 


סניקרס זמש של אדידס בצבע אפור. מהממות, יהיו מושלמות לסתיו ולחורף ומרגע שראיתי אותן בפינטרסט ממש בא לי עליהן.


הגרסא הסופר יוקרתית של הסניקרס, נעליים של גוצ'י עם דוגמאות ריקמה. יפות זו לא מילה שמספיקה כדי לתאר אותן, אם מישהו ממש רוצה לפנק אותי אז נעליים של גוצ'י זה רעיון מצוין (וריאלי לחלוטין, לא?)


עוד גרסא יוקרתית של נעליים יומיומיות, סליפ-אונז של שאנל. הצבע האפור-כחול מהפנט והגימור בזמש מוסיף עוד קיק מעניין לנעל. אני רואה את עצמי חורשת עליהן באופן יומיומי. אז מישהו רוצה לקנות לי זוג של שאנל?


אני מרגישה שכל אישה צריכה רוקסטאד של ולנטינו, ואם לא כל אישה - אז לפחות אני! הנעל החלומית הזו באה בכל כך הרבה גוונים, ולי ממש מתחשק זוג ניודי שיילך עם כל כך הרבה שמלות ערב וייתן להן סיומת אדג'ית ומיוחדת. בהחלט זוג חלומות שנכנס לרשימת המשאלות שלי. 

אם חשבתם שהרשימה נגמרת פה, אתם ממש טועים! יש עוד לוח פינטרסט גדוש בהצעות ואפשרויות בפינטרסט. אז זו הזדמנות מצוינת להציץ ולראות על מה אני חולמת ליומולדת ובנוסף לעקוב אחריי בעוד פלטפורמה. פינטרסט זה פלטפורמה נהדרת להשראה ותזכורות שאני לחלוטין מכורה אליה, אז אתם יותר ממוזמנים להצטרף אליי גם שם.

מה כלול ברשימת המשאלות שלכם ליומולדת?
אשמח לשמוע ממכם בתגובות!

אלינור

You Might Also Like

1 תגובות

  1. איזה וייש ליסט יקירתי, השארת אותי ספיצ'לס!

    השבמחק

Labels

אביב אווטפיט אוסף איפור אופנה אורבניקה איפור אסנס אפייה ארגון בגדים בובי בראון בושם בישול בשמים גיבאווי דורית בר אור הגרלה הלבשה תחתונה השקה חו"ל חורף טאג טיולים טיפוח טלוויזיה יוטיוב יומולדת ירין שחף לוקפנטסטיק מאק מהדורה מוגבלת מועדפים מועדפים 2014 מייבלין מייקאפ מייקאפגיק נסיעות סבון של פעם סטורי סטייל סמאשבוקס ספורט סקירה עיצוב עמנואל צלליות קופסאת הפתעות קוקטית קניות רבלון שיער שלומית אופיר שלל תיוג תיק איפור תכשיטים Adika Asos AUSSIE barcelona Bath And Body Works Being the scenes Benefit Birthday Bobbi Brown boohoo bourjois Castro Clarins Clinique Collabarations Collection ColourPop design Dior ebay ecsentric molecules Eleanor Bakes EOS essence Estee Lauder FAB Fashion Favorites Feelunique FIX Food foresta forever21 Forever21 Active fragrance Gerard Cosmetics Geurlain giveaway Glambot glamglow GOLF GOLFDODOBAROR H&M Haul home stuff homewear Instagram its skin Jeffery Campbell Jewellery Jewelry JIMMY CHOO KARL LAGERFELD KAT VON D kielh's Kiko L'occitane la prairie Lancom Lifestyle Lipstick lookfantastic LORAC LUSH luxury mac MACxCinderella MACXZACPOZEN Make up Makeup makeup geek Mango MARC JACOBS mark jacobs Maybelline medusabrand Milani mineralz missoni nars nastygal NIKE NYX Online Shopping origins outfit paper goods perfume Pioo Pioo primark RealTechniques revlon Rimmel Rockglam ruby star sale salon skincare soap and glory Sparkle stradivarious sugar mama boutique summer Tanya Burr The Balm the body shop Tony&Guy TOPSHOP Topshop beauty Travel wet n wild Winter wishlist youtube Z palette zara

רשומות פופולריות