DIOR GLOWING GARDENS \\ פינת היוקרה - דיור

5.6.16

 יש משהו במותגי איפור יוקרתיים, שכשאתה מוצא את האחד הנכון להוציא עליו את הכסף אתה יודע שהוא הכי שווה את ההשקעה.


אני לא מאלו שלרב הולכת לכיוון המותגים היוקרתיים, למרות שהם מאד מפתים. המחיר (שבא בעקבות האיכות ושם המותג) לרב עוצר אותי בעקבותיי ולכן כשאני כן בוחרת משהו לקנות אין לי ספק שזו הייתה בחירה נכונה. 


אם כבר לא ניחשתן - הפעם מדובר במותג העל דיור. לפני בערך כשנה יצא לי לקחת חלק בפרזנטציה של דיור ולהכיר את המותג קצת יותר מקרוב, הקשבתי בשקיקה לכל פיסת מידע ונהניתי ללמוד קצת יותר על המותג שנראה די מרוחק ממני אישית ביומיום. בין השאר נאמר לנו כי דיור עשו הורדת מחירים יוצאת דופן ולמרות שהמחירים עדיין גבוהים - הם לא כפי שהם היו. המברשות למשל - זולות מאלו של מאק לצורך ההשוואה. 


קולקציית האביב של דיור נשאה את השם GLOWING GARDENS והלמה באופן מושלם את העונה, הקולקצייה כללה שפתונים, סומק, שתי פודרות הארה (הילייטרים), איליינר וצלליות. 
המוצר הפופולרי ללא ספק מהקולקצייה הוא ההילייטר. מוצרי הארה הפכו לפופולריים בשנה האחרונה ולא נראה שהם הולכים לשום מקום, לכן באופן טבעי זה היה המוצר הנחשק ביותר בקולקצייה. 
מעבר לכך - זה כנראה ההילייטר הכי יפה שתפגשו בחייכן. 


לא כך? DIORSKIN NUDE AIR ILLUMINATING POWDER \ GLOWING GARDENS מגיע בשני גוונים, האחד יותר ורדרד והשני מעט יותר ניוד. הגוון שיצא לי לתפוס (ובואו נודה בזה, הייתי שמחה מכל אחד) הוא דווקא הניוד שקרץ לי יותר. הפודרה מגיעה באריזה יוקרתית כסופה עם הטבעה קלאסית של דיור ומראה. על המוצר עצמו מוטבע החותם של הקולקציה בצורה פרחים יחד עם המילה NUDE. 
לא צריך להכביר במילים כשמדובר במוצר כל כך יפה - מספיק להביט בתמונות. 


ההילייטר מגיע יחד עם נרתיק קטיפה ומברשת קבוקי קטנה, המברשת לא תשמש אותי למוצר עצמו כי לטעמי לא ממש מתאימה לו אבל תעמוד בגאווה על שידת היופי שלי. היה לי נורא קשה להשתמש במוצר בפעם הראשונה ו"להרוס" אותו קצת, רציתי לשמור אותו כמו חדש כראוי לפריט אספנות שכזה. עם זאת כבר למדתי את השיעור של אם משהו שווה את הכסף ההנאה הכי גדולה תהיה לעשות בו שימוש - והרבה, אחרת למה לקנות בכלל?
בכל מקרה השתמשתי במברשת הכי קטנה שלי ובנגיעת יד הכי עדינה כדי להסוויץ' ולנסות את המוצר.


המרקם של האבקה חלומי, פיגמנטי אבל לא יותר מידי ומטשטש בקלות. הפודרה חמאתית ורכה אבל שומרת על ההטבעה שעליה. גוון ההילייטר שונה מאחרים שיש לי, וזו הצלחה בפני עצמה!
כנראה כי בדרך כלל אני הולכת לכיוון הזהובים ופחות לכיוון הניוד\ורדרד. 


 הפודרה עצמה מורכבת מהמון גוונים ומה שנראה כמו מיקרו גליטרים בגוונים ורוד, זהוב, כתמתם ואפילו קצת דואוכרום. ההברקה עדינה ובוהקת בו זמנית ונותנת זוהר יפייפה. 


אני יודעת שהפוסט הזה יוצא מעט משתפך אבל קצת קשה לעצור את עצמי כשמדובר בדיור, בהילייטר ובמוצר במהדורה מוגבלת הכל בבת אחת - סורי!


סווטצ'ים עדינים של הפודרה, כל כך פחדתי להרוס את ההטבעה!


לצערי בעת צילום וכתיבת הפוסט הזה עוד לא יצא לי להצטלם עם המוצר - אבל תדאגו שאתם רשומים לערוץ היוטיוב, בקרוב הוא יעשה הופעה בכורה בלייב שם. 
התענוג, במידה ואיכשהו תצליחו להשיג אותו, 282 ש"ח. 

מה דעתכם על מוצרים יוקרתיים? שווים את ההשקעה הכספית?
מה לגבי הקולקציות המוגבלות? איזה מוצר יוקרתי יש לכם שאתם נוצרים בכל יום?
אשמח לשמוע ממכם בתגובות!

אלינור

You Might Also Like

8 תגובות

  1. מהמםםםם! עשית לי חשק לורוד :(

    השבמחק
  2. כמה יופי! אין מוצרים שמצטלמים יפה יותר מדיור :) תתחדשי ותהני!

    השבמחק
  3. נראה מוצר ממש ממש מוצלח, סומכת לגמרי על דעתך ועכשיו בא לי לרכוש אותו :)

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כיף לשמוע :) הוא באמת יפייפה

      מחק
  4. אויש, כמה מוצרים יפים יש לי שאני לא יכולה להשתמש בהם. גררר. אולי באמת צריך לשחרר ולהינות... מפחיד כמעט.

    השבמחק
    תשובות
    1. נראה לי שברגע שמשתחררים ומשתמשים בהם באמת נהנים מהם כמו שצריך!

      מחק

Labels

אביב אווטפיט אוסף איפור אופנה אורבניקה איפור אסנס אפייה ארגון בגדים בובי בראון בושם בישול בשמים גיבאווי דורית בר אור הגרלה הלבשה תחתונה השקה חו"ל חורף טאג טיולים טיפוח טלוויזיה יוטיוב יומולדת ירין שחף לוקפנטסטיק מאק מהדורה מוגבלת מועדפים מועדפים 2014 מייבלין מייקאפ מייקאפגיק נסיעות סבון של פעם סטורי סטייל סמאשבוקס ספורט סקירה עיצוב עמנואל צלליות קופסאת הפתעות קוקטית קניות רבלון שיער שלומית אופיר שלל תיוג תיק איפור תכשיטים Adika Asos AUSSIE barcelona Bath And Body Works Being the scenes Benefit Birthday Bobbi Brown boohoo bourjois Castro Clarins Clinique Collabarations Collection ColourPop design Dior ebay ecsentric molecules Eleanor Bakes EOS essence Estee Lauder FAB Fashion Favorites Feelunique FIX Food foresta forever21 Forever21 Active fragrance Gerard Cosmetics Geurlain giveaway Glambot glamglow GOLF GOLFDODOBAROR H&M Haul home stuff homewear Instagram its skin Jeffery Campbell Jewellery Jewelry JIMMY CHOO KARL LAGERFELD KAT VON D kielh's Kiko L'occitane la prairie Lancom Lifestyle Lipstick lookfantastic LORAC LUSH luxury mac MACxCinderella MACXZACPOZEN Make up Makeup makeup geek Mango MARC JACOBS mark jacobs Maybelline medusabrand Milani mineralz missoni nars nastygal NIKE NYX Online Shopping origins outfit paper goods perfume Pioo Pioo primark RealTechniques revlon Rimmel Rockglam ruby star sale salon skincare soap and glory Sparkle stradivarious sugar mama boutique summer Tanya Burr The Balm the body shop Tony&Guy TOPSHOP Topshop beauty Travel wet n wild Winter wishlist youtube Z palette zara

רשומות פופולריות