Summer Getaway \\ בתיק שלי לחופשת קיץ קצרה

21.5.16


חופש הוא משהו שלמדתי להעריך מאד לאחרונה, ואחת ההחלטות שלי לשנה החדשה הייתה לטייל יותר ולראות יותר. החופשה הראשונה שלי הולכת להיות בארץ, קצרה ומתוקה ואני מחכה לה בקוצר רוח.


למרות שמדובר רק בכמה ימים, כבר שבועות אני מתכננת מה אקח איתי ובתזמון מושלם קיבלתי לחיקי כמה מוצרים שמתאימים בדיוק לתיק נסיעות קומפקטי.


הראשון הוא הבושם החדש ממייקל קורס, בושם בניחוח מתקתק אבל עם אדג'יות מעניינת וחמוצה. על פי המותג הניחוח הוא בהשראת חושניות נשית וחופי הריביירה האיטלקית;"בליבת הניחוח שוכנת מתיקות רעננה של פטל ונשיות עדינה של פרחי תפוז לצד קסמו המהפנט של פרח הטוברוזה והפאר האקזוטי של היסמין".
הבשמים של מייקל קורס מוצלחים זה באחר זה, בדומה לקודמו שהופיע בפוסט כאן גם את זה מאד אהבתי.
מחירו עד סוף מאי 249 ש"ח, לאחר מכן קופץ ל- 545 ש"ח.

יש רעיון שאומר שלכל מקום חדש שמטיילים כדאי לצרף ניחוח אתם לא מרבים להשתמש בו או אפילו לקנות בושם חדש  - פעם הבאה שתשתמשו בבושם הוא מיד יעלה בכם זכרונות של אותה חופשה, זו הכוונה שלי הפעם...


המייקאפ החדש של אסתי לאודר מוגדר בתור מייקאפ טו-גו, הוא מגיע באריזה קומפקטית, נוחה ויוקרתית. הבסיס עצמו הוא הדאבל וור המוכר בנוסחה לחותית חדשה - הגימור הוא לחותי וחי ונותן זוהר של קיץ מושלם. המייקאפ יוצא בכמות מדודה בלחיצת כפתור וניתן להניח עם הספוגית המצורפת או מברשת (אני מעדיפה מברשת). לדעתי הוא יתאים יותר למי שעור הפנים שלה יבש עד מעורב ולא שומני - מאחר והגימור מאד זוהר הוא יכול להיראות פחות טוב על עור פנים שמן. לעומת זאת על העור היבש שלי הוא יושב נהדר ואפילו אחרי פידור יש לו זוהר בריא ומשגע.
מחיר השקה עד סוף מאי - 179 ש"ח, לאחר מכן עולה ל-288 ש"ח.
השתמשתי בו בסרטון הזה למי שמעוניינת בהדגמה.


חופשה זה זמן מצוין לנסות דומיות ומוקטנים של מוצרים, זה בדיוק מה שאני מתכננת לעשות! הפעם אקח איתי כמה דוגמיות של אמיקה לשיער ומוצרים שקיבלתי בקופסאת גלאם גורו - התקווה היחידה שלא יאכזבו..


על המחליק המיני המתוק של אמיקה דיברתי בסרטון "מה בתיבת הדואר", הוא מחליק טיטניום פצפון שמיועד לנסיעות והוא יבוא איתי בתיק הדובדבנים המתוק שלו. הצבע הקורלי זוהר שלו עושה שמח על הלב כל פעם שמסתכלים עליו והוא מצוין להחלקת השוונצים הקטנים של השיער לאחר ייבוש טבעי באוויר. לכאלו שמחליקות את שיערן באופן יומיומי הוא נהדר לנשיאה בתיק - קל,קטן ונוח.
ניתן להשיג ברשת אפריל, מחיר ההשקה -149 ש"ח.


הפלטה של סמאשבוקס היא חלומה של כל חובבת ביוטי שמרבה לטייל - יש כמעט הכל בפלטה אחת. מלבד מסקרה וסומק יש שם הכל והיא חוסכת המון מקום בתיק האיפור. אפשר לראות את הביצועים שלה בסרטון הזה:
הצלליות קרמיות ופיגמנטיות, פודרות הקונטור חמאתיות ומטשטשות בקלות והצלליות לגבות פיגמנטיות בדיוק במידה הנכונה. בפלטה יש 9 צלליות ביניהן מאט ושימר, מגוון מצויין של גוונים מבהיר עד שחור ליצירת כל מראה שתרצו בחופשה. היא מכילה את שלוש הפודרות מפלטת הקונטור בנוסף להיילייטר מהמם ופיגמנטי. יש שתי צלליות נייטרליות לגבות; בהירה וכהה ואפילו שעווה לקיבוע.
אחרי שימוש בפלטה אני אומרת בלב שלם שהיא מדהימה, הפורמולה מצויינת, קומפקטית ונוחה ומושלמת למי שמעוניינת להתאפר בחופשה אבל שונאת להיסחב עם אין ספור מוצרים.
המחיר - 320 ש"ח (ולדעתי שווה את זה), ניתן להשיג בסניפי אפריל ובמתחם סמאשבוקס בקניון עזריאלי בתל אביב.


אי אפשר לארוז לחופשת קיץ ולשכוח טיפוח, הפעם לקחתי איתי מוצר אחד להתנסות ושניים שכבר הספיקו להיכנס לשגרה הקבועה שלי.

הראשון הוא קרם היום של קלרינס - HydraQuench lotion, SPF15: מדובר בקרם יום קליל שבא באריזה נוחה עם משאבה, מכיל הגנה מהשמש ונותן לחות לעור. כבר השתמשתי בקרמים שנותנים יותר לחות אבל ליומיום במיוחד בימי הקיץ החמים הוא מספק לחלוטין. האריזה עם המשאבה מאד נוחה והבקבוק מרגיש יוקרתי מבלי להיות כבד ומסורבל.

מאחר ורמת הSPF לא מספיקה לשמש החמה שיש אצלנו הצטיידתי לא מזמן בקרם הגנה מהשמש נוסף של חברת BIORE, עליה שמעתי לראשונה בבלוג של גלוסברי.
Biore UV Perfect Protect Milk, moisture, SPF50+ PA+++ כמו שאפשר לראות בקרם הזה יש הגנה גבוה מאד מהשמש, והוא גם מעין קרם לחות. המרקם שלו מיימי אבל לא מאד כך שאפשר למרוח בנוחות על הפנים מבלי שייזל מכף היד אבל הוא נטמע בשניות ולא משאיר צל לבן. על המוצר כתוב שניתן להשתמש גם על הגוף אבל בשביל מאחר והאריזה קטנה אני מעדיפה להשתמש רק לפנים.
את הקרם קנו לי בחו"ל אבל ניתן להזמינו מאיביי או מהאתרים של היופי הקוריאני, הוא מאד זול - באיזור ה30 ש"ח.


המוצר שאני מתכננת לנסות הושק באופן מושלם לחופשה שטופת שמש, מדובר בספריי חדש המספק הגנה מהשמש לגוף ויש בו פורמולות אנטי אייג'ינג לעור חשוף לשמש. החברה הצרפתית השיקה את המוצר החדש שהצטרף לסדרת השמש אנטי אייג'ינג. הקרם אמור לתת הגנה מלאה יחד עם תועלות טיפוח עדי להגן ולשמור על עור מטופח ובריא ולהישמר כנגד הזדקנות עור הפנים והגוף.
רמת הSPF היא 30 ומעניק הגנה מלאה מקרני UVA + UVB, מומלץ לחש את המריחה כל שעתיים. המחיר נוח למוצר בקטגוריה הזו ממותג כזה - 89 ש"ח ל125 מ"ל והוא בא בתרסיס, הכי נוח.
אתנסה ואדווח... :)


אם אתם רוצים לראות לאן אני באמת נוסעת וחוויות שלי משם - אני מעדכנת הכל בסנאפצ'ט! אז תעקבו אחריי שם - שם המשתמש הוא bareleanor

איזה מוצרים אתן מתכננות לקחת לחופשה הבאה שלכן?
אשמח לשמוע ממכן בתגובות.

אלינור



You Might Also Like

3 תגובות

  1. איזה מוצרים מתוקים! והרווחת את הנופש הזה בכבוד

    השבמחק
  2. בחירות מעולות חמודית, מחכה לתמונות הורסות מהחופשה!

    השבמחק
  3. מגיעה לך חופשה שווה ומפנקת :-) המחברת בתמונות פשוט הורסת!!!

    השבמחק

Labels

אביב אווטפיט אוסף איפור אופנה אורבניקה איפור אסנס אפייה ארגון בגדים בובי בראון בושם בישול בשמים גיבאווי דורית בר אור הגרלה הלבשה תחתונה השקה חו"ל חורף טאג טיולים טיפוח טלוויזיה יוטיוב יומולדת ירין שחף לוקפנטסטיק מאק מהדורה מוגבלת מועדפים מועדפים 2014 מייבלין מייקאפ מייקאפגיק נסיעות סבון של פעם סטורי סטייל סמאשבוקס ספורט סקירה עיצוב עמנואל צלליות קופסאת הפתעות קוקטית קניות רבלון שיער שלומית אופיר שלל תיוג תיק איפור תכשיטים Adika Asos AUSSIE barcelona Bath And Body Works Being the scenes Benefit Birthday Bobbi Brown boohoo bourjois Castro Clarins Clinique Collabarations Collection ColourPop design Dior ebay ecsentric molecules Eleanor Bakes EOS essence Estee Lauder FAB Fashion Favorites Feelunique FIX Food foresta forever21 Forever21 Active fragrance Gerard Cosmetics Geurlain giveaway Glambot glamglow GOLF GOLFDODOBAROR H&M Haul home stuff homewear Instagram its skin Jeffery Campbell Jewellery Jewelry JIMMY CHOO KARL LAGERFELD KAT VON D kielh's Kiko L'occitane la prairie Lancom Lifestyle Lipstick lookfantastic LORAC LUSH luxury mac MACxCinderella MACXZACPOZEN Make up Makeup makeup geek Mango MARC JACOBS mark jacobs Maybelline medusabrand Milani mineralz missoni nars nastygal NIKE NYX Online Shopping origins outfit paper goods perfume Pioo Pioo primark RealTechniques revlon Rimmel Rockglam ruby star sale salon skincare soap and glory Sparkle stradivarious sugar mama boutique summer Tanya Burr The Balm the body shop Tony&Guy TOPSHOP Topshop beauty Travel wet n wild Winter wishlist youtube Z palette zara

רשומות פופולריות