Estee Lauder \\ חדשים מאסתי לאודר

16.3.16

אסתי לאודר הוא אחד מהמותגים שתמיד דילגתי עליו כשהייתי מחפשת להתחדש במשהו, אבל בדומה לעוד כמה מותגים אסתי לאודר שינו כיוון השנה ועשו מהפך תדמית.


בעבר המותג היה מכוון לקהל יותר בוגר ולי האיפור תמיד היה מזכיר "איפור של אמא", לטוב ולרע. אבל באסתי לאודר החליטו שיש צורך ברענון ולקחו לכוחותיו את הפרזנטורית קנדל ג'נר, אחת מהבחורות הכי מדוברות ומובילות כיום. בין אם אתן אוהבות אותה או לא היא מייצגת משהו מאד מסוים; מגניבה, יפה, אופנתית וצעירה - בדיוק הדחיפה שהמותג היה צריך.

ועכשיו למה שמעניין באמת, החידושים האחרונים....


האיילנר שקיבל את השם המקסים Little black eyeliner הוא לא האיילנר הסטנדרטי שתמצאו בכל מקום ויש לו שני ראשים. אחד דקיק לשרטוט מדויק ואחד עבה יותר למראה מודגש או מילוי. הוא פיגמנטי מאד ושחור לחלוטין אז הקו יוצא נקי ואטום, הוא מאד נוח ומחזיק לאורך זמן. נקודת התורפה שלו היא המחיר 180 ש"ח (לפני הנחות), אבל צריך לזכור שאסתי לאודר זה כן מותג יוקרתי יותר וכן - לפעמים יש מבצעים שווים בפארמים שיכולים לצמצם את העלויות.



שני מוצרים נוספים שהושקו הם צמד לגבות, אחד עיפרון מתחדד עם מברשת בקצה והשני הוא ג'ל עם גוון לגבות. לא ציפיתי ליותר מידי והופתעתי בענק, הגבות הפכו להיות החלק האהוב עליי באיפור! העיפרון בגוון מושלם לבלונדיניות בהירות כמוני והפורמולה שלו מצוינת, לא יבשה מידי והמרקם של העיפרון שעוותי ו"מדביק" את השיערות למקום. הוא פיגמנטי ורך ונותן מראה כל כך טבעי. ניתן לאפר את הגבות ולא לעשות שום דבר נוסף מלבד מסקרה ומעט קונסילר ופה סיימתן. המוצר האהוב עליי ביותר מההשקות האחרונות וללא ספק יירכש בשנית כשייגמר (וזה ייקח זמן מאחר והעיפרון ארוך ומתחדד). המחיר - 135 ש"ח לפני הנחות.



גם הג'ל לגבות מוצלח ביותר, הפורמולה לא רטובה מידי ולא יבשה, מעין מוס. הגוון משלים בצורה מדויקת את העיפרון שקודם לו ותורם למראה יותר מודגש ומדויק של הגבות, תוספת משלימה נהדרת לעיפרון, אם כי לא לכולן תהיה נחוצה. אני מאד נהנית ממנו - במיוחד מהצורה הקטנטנה של המברשת. המחיר - 135 ש"ח לפני הנחות.



ההשקה הפחות מוצלחת בעיני היא עפרונות צללית, הפורמולה מאד מעניינת - הצבע מגיע בצורת עיפרון אבל ברגע שמניחים ומתחילים לטשטש זה צללית יבשה לכל דבר שנעלמת ומטשטשת די מהר. פחות התחברתי לפורמולה ולא הצלחתי לקבל מראה מחמיא בעזרת העיפרון בלבד. אממה - העיפרון יהיה די מושלם בלהפוך מראה יום לערב. שמים מעט בשקע ומטשטשים עם מברשת והופה - מראה מעושן בדקות.


השקה נוספת היא שפתונים חדשים,הגימור אמור להיות מאט אבל בפועל הוא מרגיש מאד נוח ולחותי על השפתיים. הייתי מגדירה אותו יותר סאטן-מאט מאשר מאט לחלוטין. הפיגמנט עשיר ומלא והגוונים מהממים. האריזה עצמה משגעת ונסגרת במגנט, טאצ' קטן שמוסיף המון לחוויות השימוש.


הגוון שקיבלתי הוא שזיף מושחר מיוחד מאד, סגול כהה אבל לא ממש קר. מושלם לעונות הקרות למראה דרמטי מבלי להתאמץ. מחזיק נהדר על השפתיים ולא מייבש, חייבת להודות שאני מתכננת על גוון נוסף... גם פה נקודת התורפה היא במחיר; 190 ש"ח לפני הנחות.






מה אתן חשבתן? יש לכן מוצרים מהמותג ?
אשמח לשמוע ממכן בתגובות

אלינור

You Might Also Like

4 תגובות

  1. אסתי הבסטי! העיפרון נשמע מושלם וגבותייך אכן נראות אקסטרה פיין לאחרונה

    השבמחק
  2. מכורה למוצרים שלהם! המייקאפ והקונסילר הם המאסט שלי אבל יש לי צלליות מאוד פיגמנטיות מהם ברונזר שימר מסקרה כמובן סרומים מדהימים מסיר איפור מושלם והאודם הראשון שקניתי מהסדרה הזאת ממש הפתיע אותי בהחלט אקנה עוד לאוסף לא מאט-מת חחחח לחותי נעים ושרד עליי יפה. עפרון גבות אני לא אחליף בחיים אבל אבדוק את המסקרה לגבות והאיילנר תודה לך

    השבמחק
    תשובות
    1. ממליצה בחוווום על העיפרון גבות, טרם ניסיתי את המוצרי בסיס שלהם אבל אני מאד מרוצה ממה שניסיתי.
      בהצלחה עם הנסיונות, בטוחה שתאהבי :)

      מחק

Labels

אביב אווטפיט אוסף איפור אופנה אורבניקה איפור אסנס אפייה ארגון בגדים בובי בראון בושם בישול בשמים גיבאווי דורית בר אור הגרלה הלבשה תחתונה השקה חו"ל חורף טאג טיולים טיפוח טלוויזיה יוטיוב יומולדת ירין שחף לוקפנטסטיק מאק מהדורה מוגבלת מועדפים מועדפים 2014 מייבלין מייקאפ מייקאפגיק נסיעות סבון של פעם סטורי סטייל סמאשבוקס ספורט סקירה עיצוב עמנואל צלליות קופסאת הפתעות קוקטית קניות רבלון שיער שלומית אופיר שלל תיוג תיק איפור תכשיטים Adika Asos AUSSIE barcelona Bath And Body Works Being the scenes Benefit Birthday Bobbi Brown boohoo bourjois Castro Clarins Clinique Collabarations Collection ColourPop design Dior ebay ecsentric molecules Eleanor Bakes EOS essence Estee Lauder FAB Fashion Favorites Feelunique FIX Food foresta forever21 Forever21 Active fragrance Gerard Cosmetics Geurlain giveaway Glambot glamglow GOLF GOLFDODOBAROR H&M Haul home stuff homewear Instagram its skin Jeffery Campbell Jewellery Jewelry JIMMY CHOO KARL LAGERFELD KAT VON D kielh's Kiko L'occitane la prairie Lancom Lifestyle Lipstick lookfantastic LORAC LUSH luxury mac MACxCinderella MACXZACPOZEN Make up Makeup makeup geek Mango MARC JACOBS mark jacobs Maybelline medusabrand Milani mineralz missoni nars nastygal NIKE NYX Online Shopping origins outfit paper goods perfume Pioo Pioo primark RealTechniques revlon Rimmel Rockglam ruby star sale salon skincare soap and glory Sparkle stradivarious sugar mama boutique summer Tanya Burr The Balm the body shop Tony&Guy TOPSHOP Topshop beauty Travel wet n wild Winter wishlist youtube Z palette zara

רשומות פופולריות