Winter Skin & Body Care \\ שגרת טיפוח ופינוק חורף, פנים וגוף

7.2.16

החורף כבר כאן זמן מה ולא נראה שהוא הולך לאנשהו בקרוב,
אז זה זמן מצוין לחלוק איתכם את שגרת הטיפוח שלי לחורף והמוצרים שאימצתי לחיקי לאחרונה.


ראשית בואו נכין את האווירה, באופן אישי אני ילדת חורף - מאלו ששומעים קולות של גשם וצווחים בשמחה (כן כן) וכשקמים בבוקר ואפרורי ועגום חיוך מתפרס להם על הפנים, זו אני. לא הרבה יודעים להעריך את האפרוריות של החורף אבל אני נהנית מכל שנייה ממנה.
הרבה דברים יכולים להקל על הקור ולחמם את האווירה, מעבר לכוס תה ענקית אני התמכרתי מהר לנרות של Bath & Body Works וזה שבוער אצלי עכשיו (וגם לעת כתיבת הפוסט) הוא נר מתקתק ונעים בריח HOME עם תווי קרמל ווניל נעימים שמחממים את האווירה מבלי להעיק ולהשתלט.


כשכל מה שרוצים זה להתכרבל בשמיכה נעימה על הספה אחרי שהנר בוער ברקע אני מצטיידת בכמה מגזינים אחת לחודש ומעלעלת בהם בהנאה. נכון - המון אינפורמציה קריטית אין שם אבל לעיתים רק תחושת העלעול והעובדה שמקדישים שעה קלה לעשיית כלום היא בדיוק מה שצריך, בין אם העיתון חדש או כבר די פאסה, בעיני לא חשוב. בונוס: קולות טפטוף ורעמים ברקע. 


אם כבר יושבים ומתעסקים במשהו אחר, זה זמן מצויין לתת למסיכת פנים כזו או אחרת לעשות את קסמיה. בחורף אני מעדיפה להתמקד במסיכות לחותיות אבל גם מסיכת ניקוי עמוקה יכולה להיות נפלאה מידי פעם. כשזה נוגע למסיכות מתחילים קודם כל עם המסיכת ניקוי ולאחר מכן עם הלחותית.
למסיכת המנקה אני אוהבת את המסיכה הזו של אוריג'ינס - ORIGINS clear improvement active charcoal mask. מסיכת הפחם של אוריג'ינס עוזרת לנקות את עור הפנים והנקבוביות ומעט לצמצם אותן. העור מרגיש נקי ומתוח לאחר הסרתה מבלי תחושת אי נעימות או מתח בעור עצמו. את המסיכה אני אוהבת להניח עם מברשת מייקאפ שטוחה שקניתי בכמה שקלים להנחה שווה ובלי ללכלך את האצבעות. כדי להסיר את המסיכה אפשר לשטוף את הפנים "ידנית" עם מים פושרים או בעזרת מגבת פנים רכה. 
את המסיכה הזו הזמנתי דרך Strawberrynet.


לאחר מסיכה מהסוג ה"מנקה" אני תמיד מניחה לחות, ואם אתן לגמרי בקטע של פינוק אז לכו עד הסוף ותניחו עוד מסיכה. את המסיכה המפנקת במיוחד של גלאם גלואו קניתי בספורה בטיול האחרון בספרד. המסיכה היקרה להחריד מגיעה באריזה מפונפנת ומהממת של 50 גר'. 
אין מה להגיד - כל ההייפ מוצדק, המסיכה מרגישה נפלא על הפנים ונותנת בוסט של לחות ששום דבר לא ממש משתווה לו. מאחר והרגיש לי נורא "חבל" פשוט לשטוף כזו מסיכה מהפנים אחרי חצי שעה אני מניחה אותה כמסיכת שינה ונשארת איתה לאורך כל הלילה ובבוקר מסירה את השאריות. אם יש לכן אפשרות לקנות את האריזה המוקטנת ולנסות, אני ממליצה בחום. גם את המסיכה הזו אני כמובן מניחה עם מברשת - בעיקר כדי להימנע מבזבוז חומר.



מוצר נוסף שהתאהבתי בו ממש מהר הוא קרם העינים של קיהל'ס שקניתי בחנות בדיזנגוף סנטר. אגב, המחירים בארץ הם בערך הכי זולים שניתן למצוא - אז אין ממש טעם לקנות בחו"ל או להזמין באינטרנט. קרם העינים אבוקדו עשה הרבה רעש ברשת, ואני מצאתי שבצדק. הקרם שמגיעה בצנצנת קטנה (פחות טוב) מחזיק לנצח (מצוין) והכמות המזערית שצריך לשים מצדיקה את המחיר היחסית גבוה לצנצנת הקטנה (135 ש"ח). הקרם עשיר ונעים ומזין את עור העיניים העדין ומאחר והוא עשיר לא צריך הרבה ממנו ולכן התמורה יחסית למחיר היא מצוינת. אני מניחה אותו יום ולילה, יש לי עור רגיל-יבש וכל בוסט של לחות עוזר, במיוחד מתחת לעיניים. 


אחרון חביב לפנים, גם הוא של קיהל'ס הוא הסרום המרוכז ללילה, את מחירו אני לא זוכרת אבל גם פה התמורה למחיר מצוינת. צריכים רק כמה טיפות כדי להזין את כל הפנים, אני מניחה עם הטפטפת ישר על הפנים (מטה את הראש מעט אחורה) ואז מעסה עד שמעט נספג. לשמן יש ריח מעולה ובמהלך הלילה הוא עושה את קסמיו, בבוקר אני קמה עם עור מלוחח ונעים. אל השמן הזה ממש התמכרתי והוא עוזר לי להתגבר על כל מיני מצבים של פצעונים או יובש בעור וכשייגמר לגמרי יירכש בשנית. 


גם את הגוף אי אפשר לשכוח בחורף ותכלס, מה יותר כיף ממקלחת רותחת ביום חורף קר? לאחר המקלחת אפשר עוד להתפנק בחלוק עבה ולהתמרח בהנאה. כדי להנות כפליים מהנחת הלחות אחרי המקלחת כדאי ורצוי להקדים ולהשתמש בפילינג במקלחת, כרגע אני משתמת בפילינג של זואלה שקניתי בפיליוניק באחת הקניות האחרונות (ושכחתי לצלם לפוסט) והוא בהחלט מספק, היו לי טובים יותר אבל יחסית למחיר שלו ולפורמולה הנעימה שלו הוא מצויין. 
לאחר המקלחת אני מתמרחת בקרם גוף, יש לי כרגע כמה פתוחים אז אני עושה ביניהם רוטציה. אחד מהם הוא הקרם שקדים של ל'אוקסיטן שקיבלתי אליי לאחרונה. אם הבנתי נכון לא מדובר בחמאת השקדים המהוללת אלא במוצר חדש שנקרא Velvet Balm ואמור להיות גרסא יותר קלילה של החמאה למי שפחות אוהבת את התחושה הכבדה. הקרם נעים מאד על העור והצנצנת הגדולה תספיק לזמן רב. הוא נספג במהירות ומשאיר את העור נעים ורך. לגבי הריח כנראה שאני מהמוזרות שפחות מעדיפות ריח של שקדים, ברחבי הרשת יש רק תשבוחות על הריח הנפלא של קו השקדים של ל'אוקסיטן אבל הריח הספציפי הזה פחות מועדף עליי, עם זאת - הפורמולה שלו מאד מוצלחת.
את המוצר ניתן לרכוש בחנויות או באתר האינטרנט - לרכישה.



זו שגרת החורף המועדפת עליי לאחרונה, מה המועדפים עליכם לטיפוח בחורף?
אשמח לשמוע ממכם בתגובות!

אלינור

You Might Also Like

8 תגובות

  1. אחלה פוסט! קניתי גם את מסיכת הפחם של אוריג'ינס ורציתי לשאול אותך אם את מניחה אותה עד שמתקבלת שכבה אטומה ממש? בינתים שמתי אותה פעם אחת ולא משנה כמה חומר הוצאתי עדין זה לא היה אטום לגמרי ונראה לי מוזר שצריך לשים כזאת כמות גדולה...

    השבמחק
    תשובות
    1. גם אני מאד התקשיתי למרוח שכבה עבה ואחידה עם האצבעות, אבל ברגע שהעברתי למברשת שטוחה הצלחתי למרוח שכבה אטומה (ולווא דווקא מאד עבה) וככה מאד נוח למרוח אותה

      מחק
  2. יופי של תמונות! אני מאוד אוהבת את המסיכה של אוריג׳ינס, ורשמתי לי לנסות כמה מהמוצרים שכאן!

    השבמחק
    תשובות
    1. זה נחמד הטיזינג שאנחנו עושות אחת לשניה בפוסטים!

      מחק
  3. חולקות אהבות הן לחורף והן למוצרים. מסיכת לחות טובה שאולי תאהבי היא של לנקסטר, מצאתי אותה מאוד נעימה

    השבמחק
    תשובות
    1. את לגמרי נראית ילדת חורף :) איזו של לנקסטר בדיוק? הסתקרנתי

      מחק
  4. יש לי גם את המסיכה הזו של origins. לכמה זמן את שמה אותה על הפנים?

    השבמחק
    תשובות
    1. עד שהיא מתייבשת, תלוי איזו שכבה הנחת (דקה\עבה) יכול לקחת גם 15 דק'

      מחק

Labels

אביב אווטפיט אוסף איפור אופנה אורבניקה איפור אסנס אפייה ארגון בגדים בובי בראון בושם בישול בשמים גיבאווי דורית בר אור הגרלה הלבשה תחתונה השקה חו"ל חורף טאג טיולים טיפוח טלוויזיה יוטיוב יומולדת ירין שחף לוקפנטסטיק מאק מהדורה מוגבלת מועדפים מועדפים 2014 מייבלין מייקאפ מייקאפגיק נסיעות סבון של פעם סטורי סטייל סמאשבוקס ספורט סקירה עיצוב עמנואל צלליות קופסאת הפתעות קוקטית קניות רבלון שיער שלומית אופיר שלל תיוג תיק איפור תכשיטים Adika Asos AUSSIE barcelona Bath And Body Works Being the scenes Benefit Birthday Bobbi Brown boohoo bourjois Castro Clarins Clinique Collabarations Collection ColourPop design Dior ebay ecsentric molecules Eleanor Bakes EOS essence Estee Lauder FAB Fashion Favorites Feelunique FIX Food foresta forever21 Forever21 Active fragrance Gerard Cosmetics Geurlain giveaway Glambot glamglow GOLF GOLFDODOBAROR H&M Haul home stuff homewear Instagram its skin Jeffery Campbell Jewellery Jewelry JIMMY CHOO KARL LAGERFELD KAT VON D kielh's Kiko L'occitane la prairie Lancom Lifestyle Lipstick lookfantastic LORAC LUSH luxury mac MACxCinderella MACXZACPOZEN Make up Makeup makeup geek Mango MARC JACOBS mark jacobs Maybelline medusabrand Milani mineralz missoni nars nastygal NIKE NYX Online Shopping origins outfit paper goods perfume Pioo Pioo primark RealTechniques revlon Rimmel Rockglam ruby star sale salon skincare soap and glory Sparkle stradivarious sugar mama boutique summer Tanya Burr The Balm the body shop Tony&Guy TOPSHOP Topshop beauty Travel wet n wild Winter wishlist youtube Z palette zara

רשומות פופולריות