Jewellery designed by you - EleanorWearsXJulbox \\ לעצב בעצמי בשבילי

17.2.16

כשמדובר באופנה טעם אישי זה חלק גדול מהעניין,יש שיאמרו כל העניין.
בבגדים,איפור ואקססוריז המבחר הוא אינסופי ויש המון מקומות בהם אנחנו יכולים לחפש מה שמתאים לנו - אבל לעיתים אנחנו לא נמצא ב ד י ו ק מה שאנחנו רוצים ונתפשר על הדבר הכי קרוב.
צילום - מאיר ביטון | חולצה וחצאית - מאיה וולאס בוטיק | שרשרת- ג'ולבוקס

כשפנו אליי מ- JULBOX , סטארטאפ שמאפשר תכשיטים בעיצוב אישי, מעט היססתי. ראשית כי אני לא מאד יצירתית כשזה נוגע לליצור יש מאין ובכלל תכשיטים זה לא הצד החזק שלי, אבל הקונספט משך אותי וכשהתחלתי לשחק עם האפשרויות האינסופיות נתפסתי. 
אז מה זה בעצם Julbox? אתר אינטרנט בו אתן יכולות לשחק עם מאות צורות, תבניות וסמלים שונים וממש לעצב לעצמכן תכשיט. האתר מאד קל לשימוש וג'ולבוקס השקיעו הרבה מחשבה בעיצוב כדי שיהיה נוח ושימושי, לא מדובר בתוכנה מסובכת ובאמת שכל אחת יכולה לעשות את זה.


כל הכיף בעניין זה שאתן יכולות לעצב מה שבא לכן, בין אם מדובר בסמל משעשע שעושה לכן טוב על הלב או צורה גיאומטרית מסובכת ומשגעת שחלמתן עליה בלילה.
ליצירתיות פחות כמוני יש תמיד את האפשרות של לעשות ברנדינג עצמי בדקה, מה שנקרא מותאם אישית - עם שמכן, ראשי התיבות שלכן או מילה שמאפיינת אתכן...
ברגע שתסיימו לעצב (ובתהליך תוכלו לשמור עשרות טיוטות ביניהן תוכלו להתלבט בסוף) תוכלו לראות הדמייה של התכשיט הגמור בנוסף להדמייה של הגודל שלי - דבר שלי ממש עזר להבין איך התכשיט באמת ייראה פיזית.
את התכשיט ניתן לייצר בכסף או זהב - שוב, להתאמה מושלמת לטעם שלכן ועם שרשרות שונות ואפילו לולאות מגוונות, בתכשיטים אפשר אפילו לשלב אבני סוורובסקי לתופסת בלינג, התאמה אישית עד הסוף. 
האותיות הקטנות - מחיר התענוג הוא 139 ש"ח בלבד (מחיר מבצע להשקת האתר) והמשלוח הוא חינם עד הבית, לדעתי התמורה נהדרת למחיר.


קצת על התכשיטים שאני עיצבתי, הפריט הראשון שעיצבתי הייתה שרשרת עם תליון בצורת מטבע בו חרוטים ראשי התיבות שלי, אני אוהבת טיפוגרפיה על כל צורותיה ובמיוחד כשהיא באה בהתאמה אישית וזה הדבר הראשון שקפץ לי לראש. הוספתי אבן קטנה כדי שיהיה משהו אקסטרה לתליון שלא ייבלע על גבי חולצות וכו'. את האותיות הנחתי אחת על גבי השנייה כדי ליצור עוד קצת עניין וסגנון אישי.


הפריט השני היה צמיד שיצרתי גם בצורת מטבע ועליו חרטתי גלובוס, בעיקר כדי להזכיר לעצמי שאחת מההחלטות שלי לשנה החדשה הייתה לטייל יותר ולראות עולם, כי יש עוד כל כך הרבה לראות ולחוות. 


התכשיט השלישי עיצבתי אינו מטבע(!) ,החלטתי לעשות צמיד עם כתר קטן ולשלב בו אבן זירקון כיאה לכתר של נסיכות (או מלכות?) בכל מקרה, טאץ' קטן של קסם ורוח שטות ליומיום עושה יופי למצב רוח, ויצא שהוא אחד התכשיטים שאני מרבה לענוד. 


צילום - מאיר ביטון | חולצה וחצאית - מיה וולאס בוטיק | שרשרת- ג'ולבוקס
כבונוס משמח ג'ולבוקס בחרו אותי לבחירת השבוע שלהם! אז אם אהבתם את מה שראיתם פה ואפילו תרצו לרכוש תכשיטים בעיצובי - אפשר לעשות זאת באתר שלהם :)!  . בנוסף אני ממליצה בחום להיכנס לאתר ולהתחיל לעצב, השימוש באתר ושמירת הטיוטות הם בחינם לחלוטין ויכול להיות שתצליחו ליצור בדיוק מה שחיפשתן כבר שנים בחנויות תכשיטים ולא מצאתן או שהיה מעבר לתקציב, ממליצה בחום לנסות.
כבונוס מיוחד לקוראות הבלוג ג'ולבוקס סידרו לנו קוד הנחה משגע- 15% הנחה בשימוש בקוד EWEARS !

איך נשמע לכם הרעיון?
אשמח שתשתפו אותי בתגובות


אלינור



You Might Also Like

4 תגובות

  1. יפיפייה כתמיד! מאוד אהבתי את התכשיטים, במיוחד את מטבע הגלובוס

    השבמחק
  2. את יפיפייה כתמיד! אהבתי את הכתר, יש לי כאלה על ה פנדורה שלי.ממש יפה

    השבמחק
    תשובות
    1. עוד סיבה לשלב עוד תכשיט כזה על היד :)

      מחק

Labels

אביב אווטפיט אוסף איפור אופנה אורבניקה איפור אסנס אפייה ארגון בגדים בובי בראון בושם בישול בשמים גיבאווי דורית בר אור הגרלה הלבשה תחתונה השקה חו"ל חורף טאג טיולים טיפוח טלוויזיה יוטיוב יומולדת ירין שחף לוקפנטסטיק מאק מהדורה מוגבלת מועדפים מועדפים 2014 מייבלין מייקאפ מייקאפגיק נסיעות סבון של פעם סטורי סטייל סמאשבוקס ספורט סקירה עיצוב עמנואל צלליות קופסאת הפתעות קוקטית קניות רבלון שיער שלומית אופיר שלל תיוג תיק איפור תכשיטים Adika Asos AUSSIE barcelona Bath And Body Works Being the scenes Benefit Birthday Bobbi Brown boohoo bourjois Castro Clarins Clinique Collabarations Collection ColourPop design Dior ebay ecsentric molecules Eleanor Bakes EOS essence Estee Lauder FAB Fashion Favorites Feelunique FIX Food foresta forever21 Forever21 Active fragrance Gerard Cosmetics Geurlain giveaway Glambot glamglow GOLF GOLFDODOBAROR H&M Haul home stuff homewear Instagram its skin Jeffery Campbell Jewellery Jewelry JIMMY CHOO KARL LAGERFELD KAT VON D kielh's Kiko L'occitane la prairie Lancom Lifestyle Lipstick lookfantastic LORAC LUSH luxury mac MACxCinderella MACXZACPOZEN Make up Makeup makeup geek Mango MARC JACOBS mark jacobs Maybelline medusabrand Milani mineralz missoni nars nastygal NIKE NYX Online Shopping origins outfit paper goods perfume Pioo Pioo primark RealTechniques revlon Rimmel Rockglam ruby star sale salon skincare soap and glory Sparkle stradivarious sugar mama boutique summer Tanya Burr The Balm the body shop Tony&Guy TOPSHOP Topshop beauty Travel wet n wild Winter wishlist youtube Z palette zara

רשומות פופולריות