Orange is the new black \\ כתום לעונת החורף

7.1.16

אולי היום תפוזים יש כל השנה, אבל עונתם היא בהחלט בחורף. אם הפירות החליטו שכתום מתאים לחורף, מי אני שאתנגד?
לאחרונה אני מנסה לשלב יותר צבע בשגרת האיפור שלי - והדרך הכי קלה לעשות זאת היא בעזרת שפתון נועז. חורף זה זמן נהדר לאמץ שפתונים בכל הגוונים לשגרת האיפור, עם עור צחור ואיילנר חתולי נדירים הצבעים שלא מתאימים.
הפעם רציתי לבחון גוונים כתמתמים, שכן כמו שאומרים - כתום זה השחור החדש?



בשביל הפוסט הזה ליקטתי שלושה שפתונים מהאוסף שלי (שהופך למפלצתי), אחד ותיק, אחד פחות והאחרון חדש ונשלח אליי לסקירה לאחרונה.


נתחיל עם הוותיק של החבורה, שפתון שהוזמן מפיליוניק כשהתלהבתי שסופסוף הגיע קצת איפור של טופשופ, וזואלה המקסימה  (זואי סאג, הלוא היא יוטיובריות בריטית, אם אתן לא מכירות אותה - האם חייתן מתחת לסלע בשנה האחרונה?) היללה כמה גוונים שלהם - ביניהם הכתום העז הזה.
לגוון קוראים INFRARED ,כתום שיש הרבה אדום ויש לו תת גוון חם ועז, הוא פיגמנטי מאד ועם מרקם חמאתי ונעים, במשיחה אחת על השפתיים מתקבל צבע רווי ומספיקה שכבה אחת, הגימור הוא סאטן מאחר והוא לא מט לחלוטין.  תמורת פחות מ-50 ש"ח תקבלו שפתון חמאתי, נעים על השפתיים ומלא פיגמנט.
*כרגע הוא לא מופיע, אך ישנם גוונים שהופיעו גם בעבר אז יכול להיות שיחזור למלאי*
לינק לרכישה



השפתון הבא הוא של איל מקיאז', כל עולם היופי מסכים כי אם היה מגיע פרס השנה לחברה שעשתה את שינוי התדמית הכי גדול השנה הוא היה הולך לאיל מקיאג'. מעבר להשקות המצוינות של מוצרי האבקה האפויים השקה נוספת הייתה לייין שפתונים חדש בגימור מט - XO LIPSTICK שהקדשתי להם סרטון שלם בערוץ היוטיוב :)
בכל מקרה, במגוון יש הרבה צבעים שונים, בוהקים וניודים וכולם פיגמנטיים ונמרחים בקלות. המרקם דומה לזה של טופשופ אבל אפילו יותר מוצלח' הגוון יותר נוטה לכתום-קורלי ולכן מעט שונה מהקודם לו אך גם הוא - משגע.
הגוון - MIAMI BEACH



השלישי והאחרון הוא שפתון מהפארמים אך לווא דווקא יותר זול (109 ש"ח לפני הנחות), לרבלון יש סדרת שפתונים וגלוסים חדשה, REVLON HD המאופיינת במרקם רך ולחותי עם גוונים צבעוניים ומשגעים - שבעיני היו מתאימים יותר לעונת הקיץ מאשר לחורף. בליין הגלוסים יש גוונים מאד יפים, חלקם כהים וחלקם גלוסיים והייתי שמחה אם היו מתרגמים גם לשפתונים. עם זאת אני בכלל לא בחורה של גלוסים (אך הביקורות מהללות) והעדפתי להתמקד בשפתון. לשפתון יש מרקם רך ולחותי ובהתאם הפיגמנט הוא לא מלא כמו שפתוני מאט למיניהם אלא יותר שקפקף. השפתון נותן זריקת לחות ושטיפת צבע לשפתיים ונחמד למי שמחפשת איך להתחיל להכניס צבעים יותר עזים לאיפור היומיומי שלה או שפשוט מחפשת משהו עדין - השקות כמו אלו לפי דעתי מתאימות הרבה יותר לקיץ ולאביב מאשר לחורף שלנו בו כולנו מחפשות מאט וכהה אבל זה נחמד שיש מבחר!


פגם תכנוני - כאשר השפתון סגור הוא עדיין מבצבץ מעט החוצה ורק מבקש שהמכסה ייפגע בו ויכסח לו את הצדדים וכך כמובן קרה לי כבר פעמים ספורות. אספקט די מיותר שלא ברורה לי המטרה שלו...


הגוון הוא קורלי כתמתם ועדין... הגוון 860 HIBISCUS


כדי להבין בדיוק איך הוא נראה על השפתיים למה התכוונתי בשקפקף - סווטצ':


כבר אמרתי שאני מאוהבת במצלמה החדשה שלי?


אז איזה כתום אתן הייתן בוחרות? ועם איזה גוון אתם מעדיפות לשחק בחודשים הקרים יותר? אשמח לשמוע ממכן בתגובות!


אלינור

You Might Also Like

2 תגובות

  1. אהבתי מאוד את הצילומים! וכתום נראה עלייך נהדר :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה אהובה, כשזה בא ממך זו מחמאה גדולה :)

      מחק

Labels

אביב אווטפיט אוסף איפור אופנה אורבניקה איפור אסנס אפייה ארגון בגדים בובי בראון בושם בישול בשמים גיבאווי דורית בר אור הגרלה הלבשה תחתונה השקה חו"ל חורף טאג טיולים טיפוח טלוויזיה יוטיוב יומולדת ירין שחף לוקפנטסטיק מאק מהדורה מוגבלת מועדפים מועדפים 2014 מייבלין מייקאפ מייקאפגיק נסיעות סבון של פעם סטורי סטייל סמאשבוקס ספורט סקירה עיצוב עמנואל צלליות קופסאת הפתעות קוקטית קניות רבלון שיער שלומית אופיר שלל תיוג תיק איפור תכשיטים Adika Asos AUSSIE barcelona Bath And Body Works Being the scenes Benefit Birthday Bobbi Brown boohoo bourjois Castro Clarins Clinique Collabarations Collection ColourPop design Dior ebay ecsentric molecules Eleanor Bakes EOS essence Estee Lauder FAB Fashion Favorites Feelunique FIX Food foresta forever21 Forever21 Active fragrance Gerard Cosmetics Geurlain giveaway Glambot glamglow GOLF GOLFDODOBAROR H&M Haul home stuff homewear Instagram its skin Jeffery Campbell Jewellery Jewelry JIMMY CHOO KARL LAGERFELD KAT VON D kielh's Kiko L'occitane la prairie Lancom Lifestyle Lipstick lookfantastic LORAC LUSH luxury mac MACxCinderella MACXZACPOZEN Make up Makeup makeup geek Mango MARC JACOBS mark jacobs Maybelline medusabrand Milani mineralz missoni nars nastygal NIKE NYX Online Shopping origins outfit paper goods perfume Pioo Pioo primark RealTechniques revlon Rimmel Rockglam ruby star sale salon skincare soap and glory Sparkle stradivarious sugar mama boutique summer Tanya Burr The Balm the body shop Tony&Guy TOPSHOP Topshop beauty Travel wet n wild Winter wishlist youtube Z palette zara

רשומות פופולריות