LANCOME Hydra Zen \\ לחות על פי לנקום

5.1.16

החורף בא עלינו לטובה ואיתו היובש שמאפיין אותו, לאחרונה קיבלתי לסקירה מסכה וסרום של לנקום שאמורים לתת לחות אינטנסיבית ללילה שאמורה לסייע לחשוף מחדש את הזוהר הטבעי של עור הפנים.



המסיכה מגיעה בצנצנת ואיתה מגיע קרם לחות תואם, הקרם יכול לשמש כקרם יום או כמעין סרום הכנה למסיכה\ קרם לילה העשירים יותר.
לנקום טוענים כי מסכת ההידרה זן אמורה לספק לחות אינטנסיבית לעור ופותחה במטרה לסייע בהפחתה של סימני עייפות. הם אף מוסיפים של לאחר 4 שבועות העור ייראה קורן יותר, מלא יותר מבפנים ( אני מניחה שהכוונה היא ל- plump) ורענן יותר, גוון העור ייראה אחיד ומואר יותר.

השתדלתי להשתמש בצמד כמה שבועות ברציפות, אך מאחר ולא השתמשתי רק בהם אקסלוסיבית קשה לי להעיד על אפקט ארבעת השבועות אבל בהחלט הצלחתי להתרשם מהשניים.


הפייבוריטית היא בהחלט מסיכת ההידרה זן, הדבר היחידי שפוגם בחווית השימוש היא העובדה שהיא מגיעה בצנצנת ולא באיזו משאבה ולכן השימוש בה פחות סטרילי, ויותר מכך - פחות נוח. עם זאת, עם ידיים נקיות לאחר שגרת הלילה הרגילה שלי הנחתי את המסיכה, אני בחרתי להשתמש במסיכה כקרם לילה עשיר, לנקום ממליצים למרוח שכבה נדיבה עד 3 פעמים שבוע או בכל ערב כקרם לילה כמו שעשיתי.


הרושם הראשוני מהמסיכה הוא קודם כל הריח, הניחוח אמור להיות עדין ומרגיע והוא אכן כזה, פרחוני ונעים אם כי מעט מזכיר קרמים של "פעם". אולם אני חייבת להודות שעם כל שימוש נהניתי יותר ויותר מהריח. ההרגשה של המסיכה מאד נעימה על העור ואכן מזינה את העור ונותנת לו בוסט של לחות, היא נספגת יחסית במהירות אך משאירה מרקם מעין דביק על העור, תחילה המרקם שהיא הותירה אחריה די הפריע לי אך התוצאה הסופית היא שבבוקר העור היה מאד נעים ונראה כי "שתה" את המסיכה כך שהתרגלתי אל האספקט המעט מציק הזה.


לא צריך הרבה ממנה כדי למרוח שכבה אחידה ונעימה על העור, ולכן תספיק לתקופה ממושכת.
הצנצנת מפלסטיק, והאריזה הורודה והיוקרתית נעימה לעין על שידת הלילה :)


עם קרם הלילה החוויה הייתה מעט שונה, הקרם הוא בעצם "תמצית יופי", מעין סרום שאמור להרגיע את העור באופן מיידי ולתת לחות ובכך להפיע מתחים בעור ולתת נוחות,רעננות ורכות מיידית. התמצית אכן עושה זאת ונספגת בשניות בעור, ויכולה להתאים למי שזקוקה זריקת לחות שהיא גם מעשירה וגם קלילה בו זמנית. הריח זהה לריח המסיכה המרגיע.


הנקודה בה התקשיתי עם הסרום הוא המרקם, נראה כי המרכיב העיקרי הוא מים והמרקם של הסרום דומה. הסרום יוצא מהמשאבה במרקם ג'ל אך במגע עם העור הופך מימי, לכן צריך לעבוד במהירות אחרת המרקם הנוזלי מקשה בהנחה של הסרום כי הוא ממש מחליק מבין האצבעות ומטפטף - יחד עם זאת הוא עושה בדיוק מה שהוא אומר, נותן בוסט לחות והרגעה מיידית לעור ומכין אותו לקרם לילה יותר עשיר או נותן נגיעת לחות בבוקר. 


הסרום בא במה שאני יכולה לתאר רק כ-בקבוק, מאד נדיב שמכיל 200 מ"ל של חומר, יחד עם משאבה נלחצת נוחה לשימוש. שימו לב שאתן לא לוחצות חזק מידי על המשאבה מאחר והסרום מאד נוזלי הוא יכול פשוט לפרוץ החוצה ואולי להגיע למקומות אחרים מלבד היד שלכן (כן, זה על בסיס תקרית אישית ;).

ניסיתי להמחיש לכן את המרקמים בתמונה הבאה, שהיה מאד קשה לתפוס מאחר והסרום פשוט החליק לו מצד לצד, אבל אולי תצליחו להבחין בכל מקרה.


לסיכום, הצמד בהחלט מוצלח, אך אם הייתי צריכה לבחור באחד זו ללא ספק הייתה המסיכה, שאמשיך להשתמש בה ואדווח לגבי השימוש בה לטווח הארוך.
הקרמים מתאימים לכל סוגי העור לרבות רגיש, ונבדקו דרמטולוגית.
מוצרי לנקום מיוצרים בצרפת ובהחלט מרגישים את זה במרקם ובאיכות, והמחיר תואם: הסרום 315 ש"ח, המסיכה 420 ש"ח לפני הנחות.
ניתן להשיג בסופר פארם, ניו פארם, אפריל ובמשביר לצרכן

אלינור

You Might Also Like

4 תגובות

  1. איזו סקירה מעולה! גם אני לא אוהבת קרמים בצנצנות אבל מצאתי לזה פתרון נוח ואפקטיבי - באחד הסטים של ריל טכניקס ישנה מברשת שהם קוראים לה מברשת מייקאפ, אבל היא קטנה ביותר למטרה הזו, אז הוצאתי אותה ממיכל המברשות והעברתי לחדר האמבטיה, שם אני משתמשת בה כדי לאסוף את החומר ולהניח בנקודות על הפנים, ולאחר מכן מעסה את הקרם על הפנים. עובד מעולה ואין לי שאריות קרם מתחת לציפורניים :)

    השבמחק
    תשובות
    1. נכון! אני מניחה עם המברשות הזו מסיכות באמת אבל לא חשבתי לעשות בה שימוש יומיומי... זה רעיון לא רע, תודה!

      מחק
  2. הורוד הזה עושה לי נעים בעין עם האפור! הטיפ של שירי ממש מוצלח בעיניי :)

    השבמחק

Labels

אביב אווטפיט אוסף איפור אופנה אורבניקה איפור אסנס אפייה ארגון בגדים בובי בראון בושם בישול בשמים גיבאווי דורית בר אור הגרלה הלבשה תחתונה השקה חו"ל חורף טאג טיולים טיפוח טלוויזיה יוטיוב יומולדת ירין שחף לוקפנטסטיק מאק מהדורה מוגבלת מועדפים מועדפים 2014 מייבלין מייקאפ מייקאפגיק נסיעות סבון של פעם סטורי סטייל סמאשבוקס ספורט סקירה עיצוב עמנואל צלליות קופסאת הפתעות קוקטית קניות רבלון שיער שלומית אופיר שלל תיוג תיק איפור תכשיטים Adika Asos AUSSIE barcelona Bath And Body Works Being the scenes Benefit Birthday Bobbi Brown boohoo bourjois Castro Clarins Clinique Collabarations Collection ColourPop design Dior ebay ecsentric molecules Eleanor Bakes EOS essence Estee Lauder FAB Fashion Favorites Feelunique FIX Food foresta forever21 Forever21 Active fragrance Gerard Cosmetics Geurlain giveaway Glambot glamglow GOLF GOLFDODOBAROR H&M Haul home stuff homewear Instagram its skin Jeffery Campbell Jewellery Jewelry JIMMY CHOO KARL LAGERFELD KAT VON D kielh's Kiko L'occitane la prairie Lancom Lifestyle Lipstick lookfantastic LORAC LUSH luxury mac MACxCinderella MACXZACPOZEN Make up Makeup makeup geek Mango MARC JACOBS mark jacobs Maybelline medusabrand Milani mineralz missoni nars nastygal NIKE NYX Online Shopping origins outfit paper goods perfume Pioo Pioo primark RealTechniques revlon Rimmel Rockglam ruby star sale salon skincare soap and glory Sparkle stradivarious sugar mama boutique summer Tanya Burr The Balm the body shop Tony&Guy TOPSHOP Topshop beauty Travel wet n wild Winter wishlist youtube Z palette zara

רשומות פופולריות