2015 Beauty Favourites \\ מועדפי יופי לשנת 2015

26.12.15


אז גם אני אפתח ואגיד שלא יאמן ש2015 כבר עוד מעט מעבר לפינה, גם בשבילי היא טסה.
מועדפים זה משהו שקהילת הביוטי מתאספת כמעט כל חודש לעשות, וגם לי היו הרבה מועדפים השנה (רובם בערוץ היוטיוב). אבל בבחירת המועדפים לשנת 2015 התרכזתי באלו שממש התמכרתי אליהם ולא הצלחתי לשחרר, וגם אלו שגם אם לאחרונה הנחתי בצד זכרתי כי הייתי חורשת עליהם במהלך השנה.
אז הנה הנבחרת של 2015 -



השתדלתי להיצמד לאחד מכל קטגוריה, ולא להתפזר יותר מידי כדי שזו תהיה נבחרת כוכבים של ממש...


 ☆ LORAC PRO 
הראשונה שהתברגה למועדפים היא פלטת לוראק פרו שהוזמנה בציד עיקש מ-גלאמבוט (אתר למכירת איפור יד שניה, למרות שיכול להיות גם חדש, כל הפרטים עליו פה) הפלטה הייתה במצב 80% על פי האתר אבל בפועל הגיעה כמו חדשה.
אם היו אומרים לי שאני יכולה לקחת רק פלטה אחת (לחופשה או אי בודד) אז בלי שאלה הייתי בוחרת בה. יש בה 16 צלליות סך הכל, שורה עליונה בגימור מאט והתחתונה בגימור נוצץ מטאלי, יש בה גוונים נייטרלים וזהובים עם נגיעות אדומות וסגולות - ובעצם כל מה שאת יכולה לרצות בפלטת צלליות חמה (לאוהבי הגוונים הקרים יש את אחותה, הלוראק פרו 2) בנוסף לכל האריזה שלה מוצלחת, דקה וקומפקטית.
הצלליות פיגמנטיות, חמאתיות ומטשטשות בקלות, חלקן כמובן יותר מוצלחות מאחרות; האהובות עליי הן espresso, lt.bronze. היא פלטה נהדרת, נמכרת רק בULTA בארצות הברית, אך אפשר להזמין אותה עם עזרתה של חברת שילוח.



 ☆ NARS LAGUNA BRONZER 
השנה נכנעתי לטרנד הקונטור, זה התחיל בקטן.. נארס לגונה! ברונזר שיכול לשמש לחימום הפנים ולקונטור עדין של הפנים. נארס ניתן לעיתים להזמין מהרשת (lookfantastic) אבל את המוצר הספציפי הזה מהקולקציה המיוחדת לחגים צדתי גם כן בגלאמבוט. האריזה היא מה שתפס את המבט שלי ברגע הראשון, והברונזר שיש בתוכה ידוע כאחד המוצלחים בשוק ומוצר קאלט בפני עצמו - אז לא חששתי שהוא יאכזב אותי. מאז שקיבלתי אותו אני מושיטה אליו יד באופן כמעט יומיומי, הוא ה-go to שלי, מוצר כזה שלא צריך לחשוב עליו יותר כי הוא תמיד מתאים, מטשטש בקלות, בגוון המושלם חורף\קיץ\סתיו\אביב, פיגמנטי במידה הנכונה (לא יותר מידי) ופשוט מעולה.
 ☆ KAT VON D SHADE AND LIGHT CONTOUR 
בטיול האחרון שלי לספרד הגעתי בתזמון מושלם, בדיוק השיקו שם את המותג של קאט וון די. הייתי מהבנות הבודדות (אבל לא לבד!) שעמדו וחיכו לסניף ספורה שייפתח רק כדי ללכת בצעידה מהירה לדוכן ולקטוף לי פלטת קונטור אחת, בקו של קאט וון די יש עוד כמה דברים מעניינים, פלטות צלליות משגעות וליקווידים מהממים - אבל אותי עניינה רק פלטת הקונטור.  כשהגעתי הביתה התחלתי לשחק איתה והיא עלתה על כל הציפיות, הפלטה מורכבת משישה גוונים, אני מוצאת שימוש בעיקר בארבעה הבהירים יותר - אבל אפשר להשתמש בכל הגוונים כצלליות ולכולם הצלחתי למצוא שימוש בדרך כזו או אחרת. הפלטה אכן נהדרת ומשמשת אותי בעיקר כשאני רוצה לעשות קונטור מדויק ואיכותי - כזה שרואים, ולא עדין במיוחד - בעיקר לאירועים וצילומים. האבקות מטשטשות בקלות וחמאתיות אבל מאד פיגמנטיות ולא מתאימות ליד לא מיומנת. עם זאת, הפלטה הזו נהדרת והתאהבתי בה מיד, אני גם מאד אוהבת את הפודרות הבהירות כדי לקבע קונסילר ולהאיר.



 כשזה נוגע לסמקים יש לי אוסף רחב, רחב מידי.. בסופו של דבר הכל נראה *כמעט* אותו דבר על הלחיים אז לא ברור למה אני מתפתת לעוד ועוד גוונים וגימורים. בגלל כמות הסמקים שיש לי הרשיתי לעצמי לבחור שני מצטיינים, כי באמת בשניהם השתמשתי נונ-סטופ ואם אני לא לובשת אחד זה כנראה כי אני עם האחר.

 ☆ MAC MELBA BLUSH 
מלבה הוא הסומק הראשון והיחידי שלי ממאק, אני לא זוכרת מתי ולמה קניתי אותו (כנראה בגלל נופר) אבל התאהבתי בו מיד. הוא בגימור מאט אבל הגוון שלו משגע וחי, הוא מתאים  לכל לוק ועונה ומשתלב בטבעיות על הפנים, הוא מטשטש כמו חלום והגוון שלו מושלם! אין לי מספיק מילים טובות להגיד עליו, זה הסומק שאני מושיטה אליו יד כשאין לי כוח לחשוב, וגם כשיש לי - הגוון הורדרד -פיצ'י שלו מתאים להכל ומבחינתי ללבוש אותו כל יום, לא יימאס לי.

☆ IL MAKIAGE POCKER FACE BLUSH 
הסמקים שהעזו לקרוא תיגר על מלבה השנה הם הסמקים החדשים האפויים של איל מקאיג'. קשת הגוונים רחבה וצבעונית ואפשר למצוא שם סמקים לבהירות ועד כהות, מגוונים חורפיים עד לבועטים וקייציים. השניים האהובים עליי (ביותר, כי כמעט כולם אהובים עליי) הם בגוון ווג ופוקר פייס, כאשר פוקר פייס בהובלה. הסומק הפיצ'י הוא בגימור כאילו מאט, כאשר בעצם נראה כגימור סאטני על העור. יש בו בדיוק מספיק ברק אך לא יותר מידי, הגוון משגע לחורף ומתאים כשרוצים משהו שהוא יומיומי אבל לא רגיל לחלוטין, כי יש בו מעט כתמתמות. הפורמולה המינרלית משגעת אך מאד פיגמנטית ולכן יש להיזהר בהנחה, אבל מטשטשת בקלות אז לא נורא אם הנחתן מעט יותר מידי.

☆ IL MAKIAGE HALO HIGHLIGHTER 
בין ההשקות השונות והמוצלחות של איל מקאיג' הגיע אליי גם ההיילייטר החדש שלהם, halo, במרקם אפוי ועדין שממש "נמס" על העור. ההיילייטר, שמתאים לבהירות בלבד, נראה זוהר על העור ונותן מראה של קרינה מבפנים ולא נצנצים בולטים. הוא נותן אפקט מאד עדין של זוהר וזה בדיוק מה שחיפשתי ברגע שעברנו את חודש ספטמבר, בקיץ המוצר פחות מתאים לי אם אני שזופה אבל ברגע שהלובן של החורף נכנס לפעולה הוא פשוט מושלם! עצם העובדה שהוא כל כך עדין אומרת שאפשר להניח אותו בחופשיות בלי לפחד ממראה גס או נוצץ, וכשבא לי להוסיף עוד משהו אקסטרה אבל לא להתפזר - עליו אני הולכת. 

☆ MINERALZ HALO POWDER 
לא, זו לא טעות. לשני מוצרים שונים יש שם דומה, ולשניהם הוא מתאים בדיוק. הפודרה המקבעת של מינרלז אמורה להיות בעיקר מתחת לעיניים אבל אני מזמן החלטתי שהיא מספיק טובה לכל הפנים! הפודרה עצמה בתפזורת אבל עם פקק מחורר ככה שהיא לא מתפרזת לכל מקום והשימוש נוח. יש לה גוון ורדרד שעוזר להאיר והאבקה גרוסה דק דק ככה שהיא ממש מחליקה על הפנים. לאחרונה אני נהנית לשחק איתה ולעשות "בייקינג" או טכניקת אפייה מתחת לעיניים כדי לקבע ולהאיר את האיזור ואני מאד נהנית ממנה! היא פודרה שלא מוסיפה כיסוי אלא רק מקבעת באופן עדין ולפעמים - זה כל מה שצריך!



אני אקדים ואומר שלא היה לי פשוט לבחור רק מוצר אחד בקטגוריה הזו, אבל התאמצתי והצלחתי בסופו של דבר. בקטגוריית הבסיס היו הרבה מוצלחים אחרים, הCC של בורז'ואה, born this way של טו פייסד, face & body המוכר והטוב של מאק והמייקאפ פוטורדי בסטיק החדש של רבלון ששבה את ליבי בשבועות האחרונים, אבל ההפתעה הגדולה מכולן היא בובי בראון.


☆ BOBBY BROWN INTENSIVE SKIN SERUM FOINDATION 
המייקאפ החדש של בובי בראון הוא כלל לא מייקאפ, הוא בכלל סרום עם פיגמנט. אז נכון, אף אחת לא תמרח אותו על פניה לפני השינה - אבל מוצר הטיפוח הזה הורכב קודם כל ממרכיבי הטיפוח ורק לאחר מכן הוסף לו הפיגמנט. כנראה שזה מה שגורם לו להיראות כל כך טוב על העור.  
המייקאפ מגיע בבקבוק שחור יוקרתי עם טפטפת, וטיפה או שתיים לגמרי מספיקות כדי לכסות את כל הפנים, הגימור טבעי אך לא שקוף ולכן הכיסוי בינוני ונראה מדהים על העור. המייקאפ גם מרגיש מאד נעים על העור ועובד עם שאר הדברים בקלות (פודרות, ברונזר וכו'). אני לגמרי התאהבתי בו - למרות שבאתי עם חששות, בעיקר מהריח ומהטפטפת ושניהם במהרה התחבבו עליי. 

☆ MAYBELLINE FITME CONCEALER 

אם אתן צופות בסרטונים שלי אתן לא זרות למוצר הזה. את הקונסילר של מייבילין קניתי בפיליוניק ומהרגע שהשתמשתי בו לראשונה לא הנחתי אותו. הוא לגמרי ה-go to שלי, בין אם אני עם מייקאפ או בלי, בין אם אני עושה לוק קליל או כבד - הוא תמיד במיקס. לרב אני משתמשת בו כקונסילר אבל גם לעיתים כמעין מייקאפ-שהוא-לא-על-כל-הפנים. המרקם שלו חלומי והוא מטשטש בקלות על הפנים והכיסוי שלו בינוני-גבוה מה שעוזר לשימושים השונים שלו. הגוון 15 הוא מעט ורדרד אך עובד ואני ממש רוצה להתנסות בגוונים אחרים. הוא פשוט ה-קונסילר בשבילי, ולגמרי החליף את הטוש הארה של מאק (למרות שלא אשקר, אני כן מתגעגעת אליו לפעמים). 


☆ MAC STUDIO FIX BOLDBLACK LASH MASCARA 
מסקרה זו לא בחירה פשוטה, במיוחד כשיש כל כך הרבה אופציות. אבל אני מוצאת את עצמי חוזרת שוב ושוב למסקרה של מאק - ולמרות שיש טובות וזולות ממנה בשוק, בשבילי היא האחת. היא גורסת לריסים להיראות כמעט "פרוותיים", היא מאריכה, מחזיקה עיגול ועדיין מפרידה ומגדירה. אין לי מה להגיד עלי מעבר, אני מאוהבת.
(באה במקום שני די קרוב, lash princess של אסנס, ולו בגלל המחיר).

☆ SMASHBOX PHOTO ANGLE PURE PIGMENT GEL LINER 
האיליינר של סמאשבוקס שינה את כללי המשחק בשבילי. לכל אחת יש את הדרך שלה לשרטט איילנר (לפקשש) ואצלי לאחרונה כמות הפקשושים ירדה באופן דרסטי, תודות לאיילנר הזה. עם הקצה הזוויתי והפלסטיקי מאד קל לשרטט את זווית היציאה\כנף באופן סימטרי(!) בשתי העיניים. בין אם הולכים על לוק עדין או מאד דרמטי, הפורמולה של הג'ל עוזרת לו להחזיק מעמד לאורך כל היום ובשילוב עם הstila stay all day liquid liner משורטט לו איילינר מושלם שלא מאכזב וסוחט מחמאות (באמת!). תמיד הייתי מאלו שמשרטטות איילינר מהפינה הפנימית החוצה, אבל המוצר הזה לגמרי גרם לי להפך ואין מרוצה ממני.
☆ ESSENCE EYEBROW STUDIO SET 
גבות זה משהו שאף פעם לא התעסקתי בו, אבל בשלב מסוים צריך להבין שגבות עבות ומוגדרות הן כאן להישאר ואין מנוס מלמלא אותן בדרך כזו או אחרת. בטיול בספרד נתקלתי בסטנד עצום של אסנס, בו גם הקיט ה"פושטי" הזה, אריזת פלסטיק זולה, בתוכה אריזת פלסטיק עוד יותר זולה שמכילה שתי צלליות ומברשות. הצלליות במרקם מספיק "יבש" אבל מספיק רך בדיוק כדי למלא את הגבה והגוונים מותאמים לבלונדיניות, יש גוון בהיר למלא את כל גבה בלי יותר מידי מאמץ לדייק אלא רק כדי לתת יותר "גוף" והגוון הכהה למי שרוצה לעשות את הצעד הנוסף ולהעניק עוד עומק או להגדיר את זנב הגבה. המוצר הזה הוא הכי טוב שניסיתי, אפילו המברשת הקטנה מצויינת ואני משתמשת רק בה, בשילוב עם מסקרה שקופה לגבות של אסנס קיבלתן גבות מוגדרות ומושלמות ברגע, בלי מאמץ ובגרושים. הקיט לצערי עוד לא נראה בארץ, אבל תמיד אפשר להזמין מחו"ל ולקוות שגם הוא יימצא את דרכו אלינו ומהר!



בקטגוריית השפתיים והשפתונים יש באמת אינסוף אפשרויות, והחלטתי לבחור בשני המוצרים שבהחלט היו המשומשים ביותר שלי בשנה הזו, גם אם מקיומו של אחד מהם קצת שכחתי (אבל לפני זה חרשתי עליו באופן יומיומי).
☆ MAYBELLINE COLORDRAMA INTENSIVE VELVET LIP PENCIL 
העיפרון צ'אבי של מייבילין הוא אחד השיחוקים הגדולים של השנה. המרקם שלו חלומי, הגימור מאט אבל לא מייבש, והצבע נייטרלי אבל שמח. הצבע הוא מעין פיצ'י ניודי שמתאים באמת לכל לוק ונמרח על השפתיים בקלות ובנעימות. זה הצבע היחידי שיש לי מהמגוון אבל בהחלט בא לי להתנסות בעוד גוון (למרות שאין ספק שאין לי צורך בעוד..) העיפרון קטן ומתחדד ונוח לנשיאה בתיק לתיקונים או חידושים. עצם העובדה שהוא בא בצורת עיפרון מקלה על המריחה והדיוק, בקיצור מוצר מנצח. 630 NUDE PERFECTION, אינדיד.
☆ MAC VELVET TEDDY LIPSTICK 
השפתון הבא לא אמור להפתיע אתכן, שכן הוא כיכב כמעט בכל סרטון שלי. Velvt Teddy של מאק, איפה היית כל חיי? האודם בגימור מאט, מחזיק נצח והגוון מושלם, ניוד לא ניודי מידי, לא חם ולא קר מידי. בדיוק נכון. ממש השפתון של זהבה, הוא גורם לי לזנוח את כל האחרים וכשאני מושיטה את ידי לעבר שפתון זה 99% אליו. הוא מתאים לכולן, כהות עד בהירות ונעים על השפתיים למרות הגימור המאט, ממליצה ללכת ולדגום בחנויות.


☆ +MAC FIX 
המוצר האחרון לאהוביי לשנת 2015 הוא בכלל לא איפור, לא בדיוק בכל אופן. לאחרונה דיברתי עם חברה (היי סתיו!) שעד שלא מנסים פיקס+ לא מבינים מה הקסם שלו. אז עשו לי טובה - לכו, קנו ותנסו. כי באמת קשה להסביר מה הוא בדיוק. בגדול זה ספריי ריענון שמכיל הרבה דברים טובים וגורם לכל מה ששמתם על הפנים להיראות הרבה יותר טוב וטבעי. הנחתן קצת יותר מידי פודרה? המייקאפ לא יושב הכי טוב? כמה שפריצים של זה וכנראה שהכל בסדר. בנוסף לזה שהוא מריח נהדר הוא מבחינתי מאסט, כבוסט של לחות לפני האיפור ולגימור טבעי ורענן אחרי.



זהו להפעם!
אשמח לשמוע מי הצליח להשאיר עליכן חותם ב2015, ואם יש מוצר שיש לנו במשותף,
דברו איתי בתגובות :)
אל תשכחו שעכשיו רצה הגרלה ענקית ביוטיוב שלי, מוזמנים!
https://www.youtube.com/watch?v=FsIMc9a5B6o

אלינור

You Might Also Like

14 תגובות

  1. אחלה סיכום ��
    אלינור נתקלת בעטד מוצר שלא עולה הון כמו הסרום של בובי בראון??

    השבמחק
    תשובות
    1. האמת שלא נתקלתי בשום דבר דומה לו...
      תודה!

      מחק
  2. כמו תמיד נהנית מהכתיבה שלך
    אני לא יודעת מה לכתוב עוד חוץ מזה שבגללך אני הולכת לקנות סופית את הFix+

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה מתוקה!
      אני בטוחה שתהני ממנו, הוא נהדר!

      מחק
  3. אני באמת באמת אוהבת את הכתיבה שלך!
    האמת שבא לי כבר המון זמן על הסרום של בובי בראון יש מצב שאחרי זה אני אצעד לחנות הקרובה ואקנה אותו :-) + עשית לי חשק לפיקס+ של מאק.
    אחלה סיכום שנה בובה!

    השבמחק
    תשובות
    1. אהובה איזה כיף לשמוע :)
      הסרום של בובי משגע, וגם הפיקס+, ביחד זו חגיגה!
      תודה :*

      מחק
  4. מקסים! תמיד כיף לי לראות את הבחירות של כולן בסוף השנה:)

    השבמחק
  5. בחיי שזו תעלומה הפיקס של מאק, אני עדיין מנסה להבין מה המטרה שלו. ממה הוא עשוי בכלל שככה הוא הופך את כל האיפור למושלם?

    השבמחק
    תשובות
    1. זו באמת תעלומה! הוא בעיקר נועד לתת טאצ' סופי לאיפור ולהפחית את המראה האבקתי, להוסיף לחות.
      בכללי זה 90% מים, יחד עם כל מיני תמציות וקצת גליצרין - רק דברים טובים ;)

      מחק
  6. יופי של סקירה. עשית לי חשק לנסות את השפתון של mac

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה אהובה! זה באמת שפתון משגע שהולם כל אחת :)

      מחק
  7. כבר מזמן הדלקת אותי על הלוראק פרו, לגונה ו-וולווט טדי... שנה טובה מהממת!

    השבמחק
    תשובות
    1. אווו וולווט טדי ייראה נפלא עלייך! שנה טובה מתוקה!

      מחק

Labels

אביב אווטפיט אוסף איפור אופנה אורבניקה איפור אסנס אפייה ארגון בגדים בובי בראון בושם בישול בשמים גיבאווי דורית בר אור הגרלה הלבשה תחתונה השקה חו"ל חורף טאג טיולים טיפוח טלוויזיה יוטיוב יומולדת ירין שחף לוקפנטסטיק מאק מהדורה מוגבלת מועדפים מועדפים 2014 מייבלין מייקאפ מייקאפגיק נסיעות סבון של פעם סטורי סטייל סמאשבוקס ספורט סקירה עיצוב עמנואל צלליות קופסאת הפתעות קוקטית קניות רבלון שיער שלומית אופיר שלל תיוג תיק איפור תכשיטים Adika Asos AUSSIE barcelona Bath And Body Works Being the scenes Benefit Birthday Bobbi Brown boohoo bourjois Castro Clarins Clinique Collabarations Collection ColourPop design Dior ebay ecsentric molecules Eleanor Bakes EOS essence Estee Lauder FAB Fashion Favorites Feelunique FIX Food foresta forever21 Forever21 Active fragrance Gerard Cosmetics Geurlain giveaway Glambot glamglow GOLF GOLFDODOBAROR H&M Haul home stuff homewear Instagram its skin Jeffery Campbell Jewellery Jewelry JIMMY CHOO KARL LAGERFELD KAT VON D kielh's Kiko L'occitane la prairie Lancom Lifestyle Lipstick lookfantastic LORAC LUSH luxury mac MACxCinderella MACXZACPOZEN Make up Makeup makeup geek Mango MARC JACOBS mark jacobs Maybelline medusabrand Milani mineralz missoni nars nastygal NIKE NYX Online Shopping origins outfit paper goods perfume Pioo Pioo primark RealTechniques revlon Rimmel Rockglam ruby star sale salon skincare soap and glory Sparkle stradivarious sugar mama boutique summer Tanya Burr The Balm the body shop Tony&Guy TOPSHOP Topshop beauty Travel wet n wild Winter wishlist youtube Z palette zara

רשומות פופולריות