Make Up Geek \\ או: הצלליות הכי טובות בשוק?

5.11.15

אני יודעת, אני יודעת
ה מ ו ן זמן עבר בלי שפורסם פה פוסט, חלק מהאשמה אפשר להפיל על היוטיוב שקצת השתלט על חיי, וחלק כי חיכיתי שהבלוג ייראה כמו שהוא עכשיו!
אז מה דעתכם על האתר החדש? אם אתם מתבלבלים ונכנסים בטעות לכתובת הישנה ומגיעים להודעת שגיאה - פשוט תשמרו במועדפים את הכתובת הזו: www.eleanorwears.com , פשוט וקל :)

אז בלי עיכובים נוספים, בואו נדבר על הצלליות שהשתלטו על השוק.
מייקאפגיק נכנסו לחיי לפני מעל לשנה (אולי שנתיים) יחד עם צפייה אובססיבית בענקי יוטיוב כמו ג'קלין היל, קת'לין לייטס ועוד רבים וטובים. כולם דיברו על הצלליות שהן דיופ לצלליות מאק רק בשליש מהמחיר (צללית מאק נמכרת ב70 ש"ח בעוד צללית מייקאפגיק תעלה לכן פחות מ-24 ש"ח, תלוי בשער הדולר), הרבה אמרו שהצלליות מתעלות על אלו של מאק מבחינת המגוון והמחיר והפורמולה עצמה של הצלליות. להפעם אני אשים את ההשוואה בצד ואגיד שכבודן של צלליות מאק במקומן מונח - אבל כשזה נוגע למחיר אין בכלל ויכוח, מייקאפגיק לוקחת את כל הצלליות הבודדות בסיבוב.

ה"בעיה" שצצה היא שמייקאפגיק היא חנות אינטרנטית ואת הצלליות מזמינים מאתר בלי יכולת למשש, לגעת ולהסוויץ' אבל בימינו של יוטיוב, בלוגים ומצלמות HD, לא באמת צריך להיות שם כדי לדעת בדיוק איך הצללית נראית,מרגישה, מטשטשת ואפילו מריחה.
חשוב לציין שהתמונות של הצלליות בפאן באתר לא משקפות אותן באופן מדויק, אז עדיף ורצוי להיעזר גם בתמונות הסווטצ'ים באתר עצמו וגם באינספור הסרטונים ברשת בהם עושים בהן שימוש.
את הצלליות ניתן לרכוש באתר מייקאפגיק בעלות (מצחיקה כבר אמרנו) של 6$\10$ לצללית, כאשר היקרות שבהן בעלות פורמולה מיוחדת, עליהן ארחיב בהמשך.
המשלוח באתר הוא לצערנו לא בחינם, אבל גם לא יקר מאד - מתחיל ב9$ (8.99, עיגלתי) ועולה עם המשקל של החבילה, נדמה לי שבעבר המשלוח התחיל מ6$ וכיום מעט התייקר אבל עדיין סביל.
במייקאפגיק ניתן גם למצוא סמקים נהדרים, מברשות (גם כן של המותג) ועוד שונות כדוגמאת ביוטי בלנדר, מוצרי NYX וקונסילרים מצוינים של LA GIRL. באתר ניתן לרכוש גם פלטות זי ( z palette) יפייפיות שיכילו את כל הצלליות שלכן, אבל מחיר המשלוח קופץ ברגע שמוסיפים פלטה אז הייתי ממליצה להזמין מאתרים אחרים או אפילו פלטות מגנטיות מצוינות שנמכרות באיביי.
מייקאפגיק נוטים להפתיע לאחרונה במבצעים של משלוח ב50%, משלוח חינם או סיילים מיוחדים כאלו ואחרים, שווה לעקוב אחריהם בפייסבוק או אינסטגרם או הכי פשוט - להצטרף לקבוצת הפייסבוק הכי שווה של קניות איפור אונליין :)

אז אחרי כל הבירוקטיה, בואו נעבר לצלליות.


כמו שכבר הזכרנו הצלליות התחילו בתור דיופ למאק, כך שהן זהות בגודלן לצלליות מאק ואפשר להניח אותן בפלטה מגנטית של מאק אם יש לכן אחת כזו.
טרם יצא לי להיתקל בצללית לא טובה מהמותג, יכול להיות כי ההזמנות שלי היו על בסיס המלצות והדגמות רבות או כי באמת רב הצלליות שלהן טובות (נראה לי שילוב של השניים). בכל מקרה יש רק צללית אחת שהיא סבירה בעייני ולא יותר וגם אותה למדתי לחבב עם הזמן.
אפשר לראות שהאוסף שלי מתבסס על טהרת הגוונים הטבעיים והחמים - מה לעשות, ככה אני. אבל בהזמנות הבאות אני בהחלט מתכננת לקחת צעד קדימה לכיוון (קצת) יותר צבעוני.


אז בואו נתחיל מהבייסיקס, האמת שהגעתי למקום שאני חושבת שכל הצלליות שיש לי כרגע ממייקאפגיק למעט אחת (אולי שתיים) הן בגדר חובה לכל מתאפרת חובבת אז אני אתחיל מהבסיס שבסיס ונתקדם משם.


צבעי בסיס טרום מעבר - אם מתחילים ממש מההתחלה זה אלו, שתיים מהצלליות האלו נועדו להכין את איזור הקפל בעין עוד לפני שמניחים בו גוון טשטוש, זה בכדי ליצור בסיס מושלם להנחה ובכך לעזור לצללית שמניחים מעליה להטשטש באופן מושלם.
Beaches And Cream - הצללית (השמאלית) היא הבהירה היותר בחבורה וצבעה כשל צבע "עור",היא בגימור מאט ומושלמת כדי לטשטש צבע מעבר בשקע בין עם בערבוב בין צלליות או בהנחה בשקע לפני. חמאתית, נוחה, נייטרלית ופשוט עושה את העבודה.
לקניה
Peach Smoothie - זו הצללית היחידה של מייקאפגיק איתה היו לי יחסי אהבה-שנאה, ועדיין יש לי כלפיה רגשות מעורבים. הצלליות של מייקאפגיק מאד חמאתיות וכנראה שזו יותר מכולן, כי מבחינתי כמות האבק שעולה כשטובלים את המברשת היא לא נעימה. הצללית מאד מתפזרת ומתפוררת אבל מבחינת הפורמולה כאשר מניחים אותה על העור היא כשל כל הצלליות האחרות, היא מטשטשת בקלות וחמאתית. הצללית הזו יותר כתמתמה ואכן פיצ'ית כמו שמה ותתאים למי שגון העור שלה מעט יותר כהה כצללית מעבר מושלמת כמו הקודמת לה, גימור מאט.
לקניה
Chikadee - הצללית הבאה לא בדיוק נכנסת לבייסיקס אבל היא בהחלט ממשיכה את קו הגוונים האלו אז צירפתי אותה פה. הצללית הזו קיבלה את שמה מגרגרי חומוס (כך נראה לי לפחות) ובאמת יש בה גוון של גרגרי חומוס צהובים מבושלים (אגב, אני שונאת שונאת חומוס) היא בכלל לא קיבלה את שמה מגרגירי חומוס, אלא מציפור שיר (תודה לחוכמת ההמונים בפייסבוק :) ). היא יותר עמוקה וכתמתמה והגוון שלה חרדלי וצהבהב ובגימור מאט, היא משגעת (!) בקפל או מתחת לעיניים וללא ספק מה שטוב לג'קלין טוב גם לי. היא תוסיף יותר עומק ומשהו מעניין לאיפור שאחרת יומיומי. מומלצת בחום.
לקניה


החומות שבחבורה,
שלושת הצלליות האלו נהדרות, וחובה חובה באמתחתה של כל אחת - הן אהובות עליי מאד.

Latte - הבסיסית ביותר, צבע חום נייטרלי מאט - בין חם לקר באופן מושלם שמתאימה לטשטוש בקפל כדי לתת עומק או בסיס לצבע כהה יותר. פשוט צללית חומה נהדרת, חמאתית ופיגמנטית, בשימוש יומיומי אצלי.
לקניה
Cocoa Bear - וואו כמה שאני אוהבת את הצללית הזו, הצללית החומה החמה הזו היא פשוט הכל. היא נהדרת ליצור שקע חום וחם כמו שאני אוהבת, מעמיקה לוקים בשנייה ויוצרת את צבע המעבר שבעייני הכי מחמיא. היא צללית חומה חמה אמיתית (גם כן מאט), עם נגיעת אדמדמות אבל עדיין נראית טבעית ולא חמה מידיי. היא משדרגת כל לוק (במיוחד חורפי) ומהממת על קו הריסים התחתון למראה מעושן וחמים. צללית חובה (נראה לי שכבר הבהרתי את זה).
לקניה
Bitten - אני מצטערת, אבל זו עוד צללית חובה לאוסף. צללית בורדו אמיתית, נ פ ל א ה למראות חורפיים ועמוקים ומשתלמת נהדר עם שפתון חורפי ועמוק או ניוד פשוט. גם היא בגימור מאט, נהדרת לטשטוש בשקע להעמקת הצבע או לטשטוש מתחת לעיינים, אני מאוהבת בה.
לקניה


טוב, הגענו לחלק שנותרו כמה בלי שיוך אז שמתי אותן ביחד, סולחים לי נכון? יופי.
Corrupt - צללית שחורה משחור, פיגמנטית ברמות מסוכנות, מספיק טבילה קטנה של המברשת וטפיחה עליה כדי לספק פיגמנט רווי. כדאי להיזהר איתה כי היא יכולה מעט להנשיר אז יש להניח אותה ביתר זהירות. אם אין לכן צללית שחורה פיגמנטית זו נהדרת.
לקניה.
Mango Tango - עוד צללית שבלעדיי המלצתה של ג'קלין היל לא הייתי ממש פוזלת לכיוונה. הצללית קצת מפחידה בפאן, ורודה כתמתמה ובאמת נראית יותר כמו צבע של קוקטייל קיצי טעים מאשר משהו שייראה טוב על העין, אבל כן! היא כן צללית שיש לשלב עם צלליות אחרות מאחר ולבד היא די קורלית ורדרדה אבל בשילוב עם צבעים אחרים היא מצליחה לתת זריקת צבע מאד מעניינת וכיף לשחק איתה בלוקים שונים, היא תתאים למישהי שמאסה בנייטרלים הרגילים ומחפשת קצת ריגוש, הצללית בגימור סאטן - מאט.
לקניה.
Shimma Shimma - עוד צללית מהוללת של מייקאפגיק, את הצללית הזו לא רצתי לקנות עד שהבנתי שבעצם אין לי צללית שימרית בהירה שאני אוהבת. התאהבתי בה מאד מהר, היא פיגמנטית בטירוף, שימרית ובוהקת ומעוררת כל לוק על ידי הנחה שלה בפינה הפנימית של העין. אני אוהבת להניח אותה בפינה הפנימית ולמשוך אותה פנימה וליצור הדרגתיות ככה, היא באמת מצויינת.
לקניה.


צלליות פוילד של מייקאפגיק, בואו נדבר עליהן לרגע.
לפני כחצי שנה מייקאפגיק הכריזו על פורמולה חדשה של צלליות שהרבה ציפו להן בגימור מתכתי (foiled), מטאלי, זועק ופיגמנטי ב ט י ר ו ף. כשקיבלתי את הצלליות טבלתי אצבע מאד עדינה בהן (או לפחות מה שחשבתי לעדינה) ועשיתי מעט שקע בפאן, הסווצ'טי את הצללית ולא האמנתי למראה עייני, זה נשמע מאד דרמטי אבל באמת שזה מה שקרה. הפיגמנט של הצלליות האלו לא דומה לשומדבר שראיתי! אולי קולורפופ, אבל אלו אינן מתייבשות והן יותר חמאתיות ופיגמנטיות. המרקם שלהן מרגש אפילו מעט רטוב אבל הן לגמרי צלליות אבקה. יש לי רק שתיים מהן אבל זוהי רק תחילתו של רומן ושמתי עיניים על נוספות. הצלליות האלו הן קפיצה במחיר ביחס לצלליות הרגילות ועולות 10$ לאחת, and let me tell you - they are worth every penny.
הצללית האהובה עליי ממייקאפגיק היא צללית פוילד-
GrandStand - צלליות בגוון נחושת\רוז גולד נהדרת, ממש קשה לתאר את הגוון שלה בדיוק, היא מתקבלת יותר בהירה מאשר בפאן אבל היא מהממת. מושלמת לחולי טרפת הנחושת שמתחוללת פה בשנה האחרונה. מושלמת, חובה, מאוהבת בה וכו'.
לקניה
טובה לא פחות היא Starry Eyed - צללית בהירה, עם תת גוון ורדרד קר שלא ציפיתי לאהוב כמו שאני אוהבת. גם היא פיגמנטית בטירוף ועם גוון משגע.
לקניה.
את צלליות הפוילד אין טעם להניח עם מברשת כי לא תקבלו את התוצאה הרצויה - הכי טוב להניח עם האצבעות! כן כן, להניח עם האצבע בטפיחות או מריחות עדינות ולטשטש עם מברשת בקצוות - ככה תקבלו את מירב הפיגמנט (ועוד יישאר לכם הרבה על האצבע).
אפשר לראות הדגמה של starry eyed בסרטון היומולדת שלי בערוץ היוטיוב






זה הכל להפעם!
צפו לסרטון מעמיק עם הדגמה ולוק עם הצלליות בערוץ היוטיוב, אם עוד לא נרשמתם עכשיו זה הזמן.


אלינור

You Might Also Like

8 תגובות

  1. אני מחכה לבלק פריידיי כמו ילדה טובה

    השבמחק
  2. grandstand חלומית! גם הפורמולה של המאטיות מהממת! :) יאיי מייקאפגיק

    השבמחק
    תשובות
    1. כן במקרה הזה המאטיות לא נופלות באיכות בכלל! מחכה לפוסט שלך בשקיקה

      מחק
  3. הלוואי שבבלאק פריידי יהיה משלוח חינם!

    השבמחק
    תשובות
    1. אחרי כתיבת הפוסט שמעתי שהם אמרו שבבלאק פריידי לא יהיו מבצעים אבל כן בתקופת החגים לאחר מכן

      מחק
  4. איזה כיף עם העיצוב החדש :) הרקע של השיש מהמם.
    נראה שלא תהיה לי ברירה אלא לקנות גם את bitten... אוף איתך :P

    השבמחק

Labels

אביב אווטפיט אוסף איפור אופנה אורבניקה איפור אסנס אפייה ארגון בגדים בובי בראון בושם בישול בשמים גיבאווי דורית בר אור הגרלה הלבשה תחתונה השקה חו"ל חורף טאג טיולים טיפוח טלוויזיה יוטיוב יומולדת ירין שחף לוקפנטסטיק מאק מהדורה מוגבלת מועדפים מועדפים 2014 מייבלין מייקאפ מייקאפגיק נסיעות סבון של פעם סטורי סטייל סמאשבוקס ספורט סקירה עיצוב עמנואל צלליות קופסאת הפתעות קוקטית קניות רבלון שיער שלומית אופיר שלל תיוג תיק איפור תכשיטים Adika Asos AUSSIE barcelona Bath And Body Works Being the scenes Benefit Birthday Bobbi Brown boohoo bourjois Castro Clarins Clinique Collabarations Collection ColourPop design Dior ebay ecsentric molecules Eleanor Bakes EOS essence Estee Lauder FAB Fashion Favorites Feelunique FIX Food foresta forever21 Forever21 Active fragrance Gerard Cosmetics Geurlain giveaway Glambot glamglow GOLF GOLFDODOBAROR H&M Haul home stuff homewear Instagram its skin Jeffery Campbell Jewellery Jewelry JIMMY CHOO KARL LAGERFELD KAT VON D kielh's Kiko L'occitane la prairie Lancom Lifestyle Lipstick lookfantastic LORAC LUSH luxury mac MACxCinderella MACXZACPOZEN Make up Makeup makeup geek Mango MARC JACOBS mark jacobs Maybelline medusabrand Milani mineralz missoni nars nastygal NIKE NYX Online Shopping origins outfit paper goods perfume Pioo Pioo primark RealTechniques revlon Rimmel Rockglam ruby star sale salon skincare soap and glory Sparkle stradivarious sugar mama boutique summer Tanya Burr The Balm the body shop Tony&Guy TOPSHOP Topshop beauty Travel wet n wild Winter wishlist youtube Z palette zara

רשומות פופולריות