Travel Make-up Bag \\ תיק איפור לנסיעות

29.9.15

ממש בקרוב אני מתעופפת לחופשה בת 10 ימים שהיא way overdue, אני כבר לא יכולה לחכות להיות באווירה אחרת ולצאת קצת מהשגרה.
מתוכננים ולוגים מהטיול לערוץ היוטיוב, אז זה זמן מצויין להירשם אם עדיין לא נרשמתם.
החלטתי לתעד את תיק האיפור המתוכנן שלי לנסיעה, יכול להיות שיש בו קצת יותר מידי אבל הכל נכנס בתיק איפור אחד (כמעט) אז זו בעצם כמות סבירה, לא?
מאד יכול להיות שלא אתאפר רב הימים, אבל החלטתי לארוז תיק שיהיה לי למקרה שיתחשק לי להשקיע קצת יותר.
בסוף הפוסט גם מופיעים כמה טיפים לאריזת איפור לנסיעות, שווה להציץ :)




EYES


שלושה מוצרים בלבד, הייתכן?
אל התיק נכנסו מסקרה של מאק, שלישיית צלליות של ווט אנד ווילד ומעגל ריסים של מאק.
MAC STUDIO FIX BOLD BLACK LASH - זו מסקרת היומיום שלי, היא מפרידה בין הריסים ומאריכה ויוצרת מראה מלא ומעט "פרוותי", אני מאד אוהבת את האפקט המלא אך עדין שהיא נותנת ולא נוצרים איתה גושים. היא עמידה יחסית ועליי לא מתפוררת או נמרחת.
MAC EYELASH CURLER - המעגל היחידי שברשותי, וגם אם אני מוותרת על המסקרה - עיגול הריסים פותח את העיניים ומוסיף למראה העירני.
WET & WILD TRIO WALKING ON EGGSHELLS- סווטצ'ים של השלישייה הקטנה והמתוקה ניתן לראות פה. בפלטה הזו יש את כל מה שאני צריכה, הגוונים כולם שימרים, חמאתיים ומטשטשים בקלות ובהחלט לא נראים כמו מוצר דראגסטור ממוצע. הצלליות הן שמנת, חום בהיר וורוד שמפניה שניתן ליצור איתם כמה לוקים והיא פלטה נהדרת ליומיום. היא נכנסה לתיק בעיקר בגלל גודלה הקומפקטי והמגוון שניתן ליצור איתה וגם בגלל שמידה ותינזק האבדה לא תהיה קשה.

BASICS - FOUNDATION & CONCEALER


MAC STUDIO FIX POWDER - הפודרה של מאק משמשת בתור מייקאפ-פודרה בעל גוון, היא מאחדת את גוון העור ומנטרלת אדמומיות כל זאת בלי להיות כבדה על העור. היא נותנת גימור עדין וטבעי וההנחה שלה לוקחת שניות, לאחרונה ממש התמכרתי אליה ואף השתמשתי בה באיפור היומולדת שלי. היא מצוידת במראה ככה שאפשר לקחת אותה on the go ומבחינתי היא מושלמת לנסיעה.
MAC MINERALIZE CONCEALER - אני יודעת ששני קונסילרים יכול להיראות מעט יותר מידי, אבל הקונסילר הזה משמש אותי בעיקר כדי לנטרל כהויות (ויש לי הרבה מהן) מתחת לעיניים, הוא כתמתם ואני מניחה אותו בעיקר בפינות הפנימיות של העיניים ולא מעבר. הוא נעים וקליל ונספג במהירות.
MAYBELLINE FIT ME CONCEALER - פיט מי של מייבלין, במהרה נהפך לקונסילר האהוב עליי. אני משתמשת בו על כל הפנים להארות - מתחת לעיניים, על האף והמצח ומעל השפה. הוא נותן עוד מעט כיסוי באיזורים האלו והמרקם שלו פשוט חלומי, מטשטש בקלות ולא נכנס לקמטוטים.

FACE - COLOR


בכל המוצרים האלו אפשר להשתמש גם בלי בסיס בכלל, ולתת זריקת צבע לפנים למראה ער ובריא.
MAC MINERALIZE SKINFINISH - בפודרה הזו בגוון כהה אני משתמשת כברונזר, מאחר וזה לא באמת ברונזר אלא פודרה הגימור שלה מאד טבעי והיא נראית נפלא על הפנים. הגוון בדיוק בין חום לכתמתם ככה שאפשר לחמם איתו את הפנים מבלי לדאוג למראה "שיזוף בהתזה" שכזה. הברונזר מאט ולכן יכול לשמש גם כצבע מעבר בשקע העין.
SMASHBOX L.A LIGHTS BEVELY HILLS BLUSH - סומק סטיק של סמאשבוקס שהתאהבתי בו הרבה יותר ממה שציפיתי. הוא מגיע בסטיק שניתן להניח ישירות על הלחיים או על המברשת והגוון ורוד עם נגיעות זהב שנותן גם הסמקה וגם היילטר בנגיעה אחת. זה מוצר מצויין להניח ישירות על העור בלי בסיס לזריקת צבע ללחיים. אני מניחה אותו עם מברשת נפרדת אבל יש לו ספוג בקצה שמתאים מצויין למוצר לנסיעות.
ESSNCE SILKY TOUCH BLUSH - סומק זהה הענקתי בGIVEAWAY בגלל שבאמת אהבתי אותו מאד. הוא פיגמנטי מאאאאד, עד לרמה שצריך ממש להיזהר איתו אבל הגוון שלו משגע  - ורדרד פיצ'י שמשתלב בקלות עם כל לוק ולכן מתאים ליומיום. הסמקים של אסנס די עמידים באופן מפתיע ומאחר ומדובר אחרי הכל במוצר של אסנס שהוא זול וזמין אני לא חוששת לקחת אותו איתי.

LIPS

החלטתי להביא לי שתי אופציות לשפתיים (ולא יותר!) ולקחת מוצרים שאני לא מאד מפחדת עליהם (לא רוצה לאבד שוב את שפתון ולווט טדי האהוב ממאק).
MAYBELLINE COLOR DRAMA  - השפתון הניוד של מייבלין שבה את ליבי. הוא רך, נעים וקרמי על השפתיים ובעל גימור מאט שהוא המועדף עליי. הוא לא מייבש למרות הגימור והצבע שלו ניוד - פיצ'י שמח שמתאים ליומיום גם בלי הרבה איפור.
ESSENCE LIP LINE + XXXL LONGLASTING LIPGLOSS - אל תתנו לשם להטעות אתכם, לא מדובר בליפגלוס כי אם בשפתון נוזלי. אני חושבת שהשפתונים הנוזליים של אסנס מצויינים. ראשית יש את נק' המחיר הנמוכה מאד, שנית - המרקם שלהם דומה למרקם של השפתונים הנוזליים של NYX, משהו בין משחה לצבע גואש. כן - אני יודעת שהתיאור נשמע מוזר, אבל העובדה שהמקרם איננו נוזלי מידי והוא יותר משחתי עוזר במריחה של השפתון וממש מקל על מלאכת הדיוק שדורש שפתון נוזלי. הבעיה היחידה עם השפתונים האלו זה שהם אינם מתקבעים לבדם. על מנת לקבע אותם אני לוקחת מטלית נייר ומניחה מעליה פודרה כלשהי (למשל הסטודיו פיקס של מאק) על השפתיים, זה מקבע את השפתון. החומר נעים על השפתיים ולא מייבש גם אם לא מאד עמיד - לי הוא מספיק.
עפרונות השפתיים של אסנס מצוינים גם הם, זולים, רכים ופגמנטיים מאד!
לסקירה על מוצרים אלו ועוד של אסנס  - פה.

BRUSHES








ניסיתי לקחת כמה שפחות מברשות, ולכן גם ויתרתי על מברשת סטיפלינג שמיועדת לסומק הסטיק של סמאשבוקס והחלטתי שבטיול איעזר באצבעות כדי לטשטש.
המברשות שבלעדיהן החלטתי שלא אוכל להסתדר -
REAL TECHNIQUES - BLUSH BRUSH & COUNTOUR BRUSH אם אתם רשומים לערוץ היוטיוב אתם כבר מודעים לרומן של עם מברשת הקונטור של ריל טכניקס. לא -אני לא משתמשת בה לקונטור אלא לטשטוש קונסילר. היא מושלמת לכך, רכה ונעימה ומפזרת את החומר נהדר על הפנים.
מברשת הסומק של ריל טכניקס היא גם פייבוריטית שלי ונארזה במחשבה שהיא תשמש גם לסומק וגם לברונזר. הגודל הבינוני שלי הופך אותה למושלמת לשתי הפעולות האלו.
E.L.F POWDER BRUSH - הופתעתי מכמה אני אוהבת את המברשת הזו, היא קטנה ודי דחוסה אך רכה ונעימה וכמובן - לא עולה יותר מ3$ בהתאם לשאר מוצרי אלף. נלקחה כמברשת פודרה נקודתית, מתחת לעיניים ולהפיכת השפתון של אסנס למאט באמת.
SIGME - E55, E25 - המברשות המושלמות מסיגמא, אחת מוקטנת ורודה וחדשה, להנחת צלליות על העיניים. השנייה דיופ ל217 של מאק ומתעלה עליה, לטשטוש בשקע או הנחה חופשית של צללית על העין. לפי דעתי לא צריך הרבה מעבר לשתי המברשות האלו ללוק שלם.
ESSENCE POWDER BRUSH - האמת היא שלא התלהבתי ממברשות הפנים של אסנס, אבל הגודל שלהן הופך אותן למושלמות לנסיעות (וזה עוד בלי לדבר על הצבעים הפסטליים...). המברשת תשמש אותי לפודרה לכל הפנים ואולי טשטוש של ברונזר\סומק אם יש צורך במברשת נוספת.

כעת לכמה טיפים לגבי אריזת איפור לנסיעות:
♥ התשדלו לקחת איתכם מוצרי איפור עמידים, כלומר אריזות שהן לא שבירות מידי ומוצרים שאינם רכים מידי. אם אפשר - עדיף לקחת איפור מהצד הזול יותר של הספקטרום כדי שגם אם יינזק לא ייכאב יותר מידי בלב (או בכיס).
♥ את האיפור תמיד תשימו בתיק היד שעולה איתכם למטוס, טיפ די ברור מאליו - אבל חשבתי לציין.
♥ פודרות למינהן בין אם מדובר בסומק, ברונזר, מייקאפ וכו' תארזו יחד עם רפידות צמר גפן; קחו עיגול צמר גפן ותניחו בין הפודרה לבין המכסה (אפילו שניים או שלושה אם יש מקום), הצמר גפן יישמור על הפודרה במקומה ויגן עליה ממכות.
♥ תנסו לבחור מוצרים שמשמשים כמה מטרות בו זמנית כדי להימנע מאובר-אריזה, צללית שיכולה לשמש גם כהייליטר, סומק שיש בו היילייטר בילט אין כדוגמאת הסטיק של סמאשבוקס, עיפרון לקו המים אך גם כאיילנר, אתן מבינות את העניין, ככל שתקחו איתכם מוצרים יותר רב שימושיים כך תצטרו לארוז פחות. ראיתי אפילו באחד מסרטוני היוטיוב מישהי משתמשת במסקרה בתור איילנר, בעזרת מברשת זוויתית שהיא העבירה על זיפי המברשת.
♥ הכי חשוב - תהנו! , אל תתנו לאריזות איפור ותכנונים להטריד אתכן, אפשר גם בלי ;)

זהו להפעם, יש לכם גם טיפים לנסיעות? תחלקו אותם בתגובות!


אלינור

You Might Also Like

6 תגובות

  1. קצת שונאת אותך! לארוז כמה שפחות חחחח

    השבמחק
  2. עשית לי חשק לחזור לסטודיו פיקס פאודר שלי! תיהני 3>

    השבמחק
  3. איזה תיק כיפי! תהני המון!

    השבמחק
  4. את אורזת נכון וחכם:)
    תעשי חיים

    השבמחק

Labels

אביב אווטפיט אוסף איפור אופנה אורבניקה איפור אסנס אפייה ארגון בגדים בובי בראון בושם בישול בשמים גיבאווי דורית בר אור הגרלה הלבשה תחתונה השקה חו"ל חורף טאג טיולים טיפוח טלוויזיה יוטיוב יומולדת ירין שחף לוקפנטסטיק מאק מהדורה מוגבלת מועדפים מועדפים 2014 מייבלין מייקאפ מייקאפגיק נסיעות סבון של פעם סטורי סטייל סמאשבוקס ספורט סקירה עיצוב עמנואל צלליות קופסאת הפתעות קוקטית קניות רבלון שיער שלומית אופיר שלל תיוג תיק איפור תכשיטים Adika Asos AUSSIE barcelona Bath And Body Works Being the scenes Benefit Birthday Bobbi Brown boohoo bourjois Castro Clarins Clinique Collabarations Collection ColourPop design Dior ebay ecsentric molecules Eleanor Bakes EOS essence Estee Lauder FAB Fashion Favorites Feelunique FIX Food foresta forever21 Forever21 Active fragrance Gerard Cosmetics Geurlain giveaway Glambot glamglow GOLF GOLFDODOBAROR H&M Haul home stuff homewear Instagram its skin Jeffery Campbell Jewellery Jewelry JIMMY CHOO KARL LAGERFELD KAT VON D kielh's Kiko L'occitane la prairie Lancom Lifestyle Lipstick lookfantastic LORAC LUSH luxury mac MACxCinderella MACXZACPOZEN Make up Makeup makeup geek Mango MARC JACOBS mark jacobs Maybelline medusabrand Milani mineralz missoni nars nastygal NIKE NYX Online Shopping origins outfit paper goods perfume Pioo Pioo primark RealTechniques revlon Rimmel Rockglam ruby star sale salon skincare soap and glory Sparkle stradivarious sugar mama boutique summer Tanya Burr The Balm the body shop Tony&Guy TOPSHOP Topshop beauty Travel wet n wild Winter wishlist youtube Z palette zara

רשומות פופולריות