Cheap and.... Essence Vol.3 \\ הפתעות חדשות מאסנס

1.8.15

לא ציפיתי לכתוב עוד פוסט על אסנס כל כך מהר, אבל כשהוזמנתי לאירוע בו הוצגו לי כל המוצרים החדשים העומדים להגיע לסטנד והקולקציות שאמורות לבקר אותנו, לא יכולתי להתאפק.
באירוע ניתנו לנו הרבה מוצרים להתנסות בהם, ושוב - להפתעתי הרבה, כמעט כולם הצלחה מסחררת. אולי הגיע הזמן להפסיק להיות מופתעת מביצועים של מוצרים שהם גם זולים וגם טובים?

Long Lasting Eye Pencil



כמעט תמיד בסטנדים של אסנס איזור העפרונות שומם, הם תמיד נגמרים ואלו שנשארו לרוב פתוחים והסווטצ'ו לעייפה, אז ממש לא יכולתי לעמוד בפיתוי של מגוון עפרונות בצבעים מעניינים חדשים וסגורים :)
העפרונות האלו מתחדדים (Twist up) ככה שהם תמיד מוכנים לפעולה ואמורים להיות עמידים לאורך זמן ובעל פיגמנט אינטנסיבי, הפיגמנט אכן חזק אבל בתוך קו המים העמידות שנרשמה לא מיוחדת במיוחד אך נאה. בליין יש 11 גוונים מתוכם 3 גוונים חדשים.
המחיר - 9 ש"ח.
הגוונים שדגמתי:
02 HOT CHOCOLATE - גוון חום כהה ששמו הולם אותו, מצויין לאפקט עדין של מסגור העין במקום עיפרון שחור, מאד מצא חן בעיני.
22 MS MONEYPENNY - האריזה של העיפרון ישר משכה את עייני, רוז גולד! יאס פליז! ברגע שקראתי את השם חייכתי לעצמי, הגוון שמפניה ורדרד נעים ורך, מצויין לקו המים להארה ופתיחה של העין.
Gel Eye Pencil Waterproof



מוצר חדש של אסנס הוא עפרונות ג'ל עמידים במים שאמורים להחזיק לאורך זמן אך בעלי מרקם רך ונוח. הפעם אסנס עומדים בכל ההבטחות, העפרון פיגמנטי, רך ועמיד! את הסווטצ'ים על היד שפשפתי ושפשפתי והופתעתי מהעמידות. העפרונות אמורים לבוא במגוון צבעים אינטסיבי וצבעוני.
המחיר - 16 ש"ח, לכיוון הגבוה בסקאלה של אסנס, אבל עדיין נמוך משמעותית לעומת המתחרים, ושווה את הכסף.
הגוונים שברשותי:
01 BLACK BLAZE - עיפרון שחור שחור (אפשר לראות אותו בהשוואה לעיפרון החום), פיגמנטי ודרמטי.
04 BLUE LAGOON - גוון שמחזיר אותי ישר ללגונה הכחולה, אולי אני לא ברוק שילדס אבל זה בהחלט מקרב אותי אליה. זה גוון שאין לי באוסף שלי ואני סקרנית לראות איך אצליח לשלב אותו, הגוון הכחול-טורכיז דורש תשומת לב ויחס!


Lash Princess Volume Mascara, Essence lash base mascara




מוצר שמאד התרגשתי לראות הוא הפריימר למסקרה, לא ראיתי כזה באף מותג בפארמים בארצנו (פספסתי או שאני צודקת?) ובחו"ל אלו שמוכרים הם היקרים (אורבן דיקיי, דיור). הקונספט של פריימר לריסים הוא מסקרה לבנה שאמורה להיות בסיס למסקרה הרגילה שמושחים אחריה, היא אמורה לעבות ולהאריך את הריסים וכמובן להעניק נפח משמעותי.
המחיר - 18 ש"ח.
את הבסיס ניסיתי בינתיים פעמים ספורות, הוא יחסית רטוב ואני הרגשתי שצריך לחכות שיתייבש כדי להניח מעליו מסקרה שחורה שבאמת תכסה את הלבן, אני עדיין לומדת איך לעבוד עם הבסיס אבל מהתנסות ראשונית הוא בהחלט מעניק נפח ואורך - אך מצריך המתנה של כמה דקות לייבוש מלא לפני שאפשר להמשיך למסקרה.

השקה נוספת היא מסקרה חדשה, מבין 3 חדשות שאסנס משיקה בארץ.
המסקרה אמורה ליצור מראה נסיכתי (בהתאם לשמה כמובן) ואמורה להיות מפרידה, לכסות כל ריס וריס וליצור מראה דרמנטי, טרם דגמתי את המסקרה אבל ההבטחות הן גבוהות, נראה אם היא תצליח לעמוד בהן, אעדכן.
המחיר - 21 ש"ח, כמעט בפסגת המחירים באסנס (אך נמוך מאד בהשוואה לשאר בפארמים...)

Eyeshadows - limited edition and permanent line 




ממגוון הצלליות והקולקציות שהוצגו לנו דגמתי כמה מקולקציות מוגבלות ו"רגילות".
METAL GLAM - 18 CHOCO CHIC - אני מאד אוהבת את שמות הגוונים באסנס, לי יצא להתנסות עם גוון חום-בורדו-סגלגל, הצללית תואמת את טרנד המטאליות- פוילד שהולך סביבנו ומציעה אלטרנטיבה זולה. לא כל הצלליות של אסנס מוצלחות ובחלקן ניכר חוסר הפיגמנטיות. בליין צלליות זה, ובגוון הזה בפרט זה לא המקרה. הצללית פיגמנטית ומשתווה לצלליות יקרות ממנה והגוון נהדר - במיוחד למישהי כמוני שאוהבת גוונים נייטרלים, חמים ונוצצים. המרקם רך ונעים ונראה על העפעף. ישנם 9 גוונים כאשר 5 מהם חדשים.
המחיר - 15 ש"ח.

LOVE & SOUND - 02 MAKE LIFE A FESTIVAL צללית מקולקצייה מוגבלת ומקסימה שתגיע אלינו בקרוב, בחרתי בגוון ורוד אך ישנו גם גוון טאופי-חום-סגלגל שמאד מעניין. הצללית בעלת פיגמנט נאה, אך לא כמו המטאלית שכתבתי כאן למעלה. הגוון לעומת זאת משגע, ורדרד עם מעט זהב שמתרגם מאד יפה ועדין על העפעף.
מאחר ומדובר בקולקצייה מוגבלת, אין כרגע מחירים.

ALL EYES ON ME - 08 APRICOTTA קולקצייה מוגבלת מאד כיפית ומעניינת שכולה צלליות, 7 צלליות במהדורה מוגבלת בצבעים פסטליים רכים שמגיעים עם צמיד\גומייה תואמת :) בהחלט מתאים לילדה שבכן שבוחרת את הצללית לפי צבע הגומייה (כן, זה מה שאני עשיתי - מודה).
הצללית נקראת אפרסקית אבל הגוון האפרסק מאד עדין ובהיר, היא צללית טובה להארת הגבה והפינות הפנימיות בעלת פיגמנט סביר, למטרות הארות כאלו היא בהחלט מספקת.
מהדורה מוגבלת ולכן אין כרגע מחיר.

יושקו גם גוונים חדשים לצללית 3D בליין הגבוה, דגמתי צללית אחת ולא מאד התרשמתי ממנה, אז עדיף לבדוק את הפגמנטיות בסטנדים (כן- יש טסטרים!)



LIPS - matte, cream and in between




לאחרונה הבנתי שיש לי בעיה, ואני מכורה למוצרי שפתיים. אני לא מתאפרת המון ביומיום, אבל איכשהו חייבת עדיין לאגור ולהוסיף עוד ועוד גוונים אל תוך האוסף - לא ממש ברור לי למה. גם עם מוצרי השפתיים של אסנס לא יכולתי להתאפק - במיוחד כי בסטנדים הם תמיד הראשונים להיחטף או להיפתח.
LIKE AN UNFORGETTABLE KISS 



באתי,ראיתי, לקחתי. זה בערך היה תהליך המחשבה שלי עם השפתון הזה, הגוון אדום דובדבן והשם כמובן היסטרי - KEEP CALM AND KISS ME 03', בהחלט צורת הרגעה רצויה. הקולקצייה המוגבלת הזא מאד מעניינת ותופיע בה גם מברשת לבבית מהממת וסמקי לבבות שמזכירים מאד את אלו של TOO FACED. השפתון לחותי ומבריק ומשאיר סטיין נחמד על השפתיים, למרות שהוא לחותי ואיננו מאט אני הרגשתי צורך לחדש אותו עם מעט EOS במהלך היום לבוסט נוסף של לחות.
מהדורה מוגבלת ולכן אין כרגע מחיר.

Longlasting lipstick


על האודמים של אסנס דיברתי כבר בעבר, ההתנסות שלי איתם הייתה מוצלחת ביותר. הם נעימים ולחותיים אבל לא גלוסיים מידי, עמידים יחסים ובעל פיגמנט מרשים, וכל זה במחיר המצחיק של 14 ש"ח. לקו מצטרפים 5 גוונים חדשים ואני מאמינה ש- 14 ADORABLE MATT! הוא אחד מהם, אדום דובדבני עם פיגמנט חזק.
אחת מהמהדורות המוגבלות שעומדות להגיע אלינו היא I <3 NUDE קולקציית ניוד מתוקה שבאה עם 4 אודמים שיתאימו למגוון צבעי עור לדעתי, אני דגמתי את הניוד האפרסקי הבהיר בחבורה והוא POCALAIN DOLL 02, מהסווטצ' מרגיש נעים ועם פיגמנט מלא.

XXXL Longlastin lipgloss - THE MATT


בהתאם לטרנד הטירופי העולמי של השפתונים הנוזליים בפורמולה מאט אסנס לא נשארים מאחור וישנם מספר גוונים, חלקים מוצלחים יותר וחלקים פחות. מההתנסות הראשונית אני יכולה להגיד שמעל עיפרון שפתיים (גם של אסנס, מצויין!) השפתון נמרח בקלות ולא משאיר סימנים, העניין הוא שהוא לא באמת מתייבש לחלוטין ולכן לא עמיד מאד. הוא כן נותן גימור סאטן-מאט אבל לא מתייבש לגמרי, מצד אחד זה נחמד כי זה לא מייבש את השפתיים וגורם לתחושה לא נוחה אבל מצד שני הוא לא עמיד. הפורמולה של החומר הזכירה לי את השפתונים הנוזליים של NYX, הרגשה של צבע גואש - פחות נוזלי ויותר משחתי (לי באופן אישי זה לא מפריע).
הגוונים שדגמתי הם SOFT NUDE 06 ו- SILKY RED 07, שני הגוונים מאד מחמיאים והפייבוריט שלי הוא האדום, בשילוב הם עיפרון השפתיים של אסנס בגוון אדום הם נראים נפלא.

עפרונות השפתיים של אסנס ידועים בכך שהם תמורה מצוינת למחיר, הוספתי לאוסף שלי את הגוון האדום והוא קרמי, נמרח ומעולה למילוי כל השפה. לקו מצטרפים 3 גוונים חדשים כאשר אחד מהם הוא שקוף (!) המתאים לשימוש עם כל גווני השפתונים. המחיר הפעם באמת מצחיק - 6 ש"ח. תמורה מצוינת למחיר. 



Unforgettable kiss,  MATT soft nude, MATT silke red, Porcelain doll lipstick, Adorable matt lipstick, Lip pencil 
לסיום,
לוק עם חלק מהמוצרים בפוסט- צלליות, פריימר למסקרה ושפתון.




זהו להפעם, אשמח לשמוע ממכם בתגובות,
אם עוד לא צפיתם בסרטון ההיסטרי שצילמתי עם השפתונים של איל מקאיג' פשוט תקליקו כאן, ואם עדיין לא נרשמתם לערוץ עכשיו זה הזמן :)


אלינור

You Might Also Like

12 תגובות

  1. הממתקים החדשים נראים כה מפתים!! במיוחד מוצרי השפתיים

    השבמחק
    תשובות
    1. לגמרי, את עוד יש לך מקום אצלך? *מצחקקת*

      מחק
  2. הצללית המטאלית של אסנס פשוט מדהימה בעיניי!
    את שאר הדברים עדיין לא יצא לי לנסות כמו שצריך... ועכשיו עשית לי חשק לנסות את הקיס מי :)
    ועכשיו כשאני חושבת על זה... באמת לא נתקלתי כאן בפארמים באיזשהו פריימר לריסים. שזה מוזר, כי לחברות זולות בחו"ל יש כאלה [למשל של elf, שממש לא אהבתי, אגב]

    השבמחק
    תשובות
    1. אנחנו תמיד שנות אור מאחורה בהשוואה לפארמים בחו"ל וגם כן המותגים בארץ, אז לא כזה מפתיע תכלס.
      מזל שיש לנו את החלוצה האירופאית אסנס ;)

      מחק
  3. מתי כבר מגיע לסניפים?

    השבמחק
    תשובות
    1. חלק מהמוצרים כבר נמצאים בסטנדים וחלקם בדרכם, אין תאריכים מדויקים לצערי

      מחק
  4. אוף, ניסיתי להגיב מלא פעמים :/ אני ממש אוהבת את העיפרון החום, מתה לנסות את הזהוב! את נראית נהדר בתמונה בסוף, הייתי שמחה לסרטון על המראה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. אולי הבאג שלי עבר אלייך ;)
      החום באמת מצויין, הזהוב מאד מאד עדין.
      תודה קוקי!
      כשיהיה לי יותר זמן אתיישב לצלם סרטוני הדרכה :)

      מחק
  5. אני כ"כ מתחרטת שלא לקחתי לי גם מגווני המאט, אוף באסוש שאין לי סניף פארם עם אנסנס בעירי :\

    השבמחק
  6. סוף סוף חברה טובה וזולה..איזה כיף שהביאו אותה לארץ!

    השבמחק

Labels

אביב אווטפיט אוסף איפור אופנה אורבניקה איפור אסנס אפייה ארגון בגדים בובי בראון בושם בישול בשמים גיבאווי דורית בר אור הגרלה הלבשה תחתונה השקה חו"ל חורף טאג טיולים טיפוח טלוויזיה יוטיוב יומולדת ירין שחף לוקפנטסטיק מאק מהדורה מוגבלת מועדפים מועדפים 2014 מייבלין מייקאפ מייקאפגיק נסיעות סבון של פעם סטורי סטייל סמאשבוקס ספורט סקירה עיצוב עמנואל צלליות קופסאת הפתעות קוקטית קניות רבלון שיער שלומית אופיר שלל תיוג תיק איפור תכשיטים Adika Asos AUSSIE barcelona Bath And Body Works Being the scenes Benefit Birthday Bobbi Brown boohoo bourjois Castro Clarins Clinique Collabarations Collection ColourPop design Dior ebay ecsentric molecules Eleanor Bakes EOS essence Estee Lauder FAB Fashion Favorites Feelunique FIX Food foresta forever21 Forever21 Active fragrance Gerard Cosmetics Geurlain giveaway Glambot glamglow GOLF GOLFDODOBAROR H&M Haul home stuff homewear Instagram its skin Jeffery Campbell Jewellery Jewelry JIMMY CHOO KARL LAGERFELD KAT VON D kielh's Kiko L'occitane la prairie Lancom Lifestyle Lipstick lookfantastic LORAC LUSH luxury mac MACxCinderella MACXZACPOZEN Make up Makeup makeup geek Mango MARC JACOBS mark jacobs Maybelline medusabrand Milani mineralz missoni nars nastygal NIKE NYX Online Shopping origins outfit paper goods perfume Pioo Pioo primark RealTechniques revlon Rimmel Rockglam ruby star sale salon skincare soap and glory Sparkle stradivarious sugar mama boutique summer Tanya Burr The Balm the body shop Tony&Guy TOPSHOP Topshop beauty Travel wet n wild Winter wishlist youtube Z palette zara

רשומות פופולריות