J'adore Dior \\ סיבוב במחלקת היוקרה

21.7.15


לפני כמה שבועות קיבלתי את אחת ההזמנות היותר מרגשות - דיור!
מעולם לא דמיינתי שאדרוך בבית שכולו דיור, אז נכון - הדרך הייתה לא פשוטה ומלאת מכשולים -ולא, אני לא מדברת בצורה תיאורטית, אבל למי אם לא למען דיור נטפס 9 קומות ברגל? מזל שגלוסברי הייתה שם לתמיכה נפשית.

אין ספק שביקור בבית דיור היה שווה את המאמצים, היוקרה נוזלת מכל הצדדים, הבשמים, הטיפוח, הספרים...הכל מוקפד עד האגרטל האחרון. במלוא הדרו עומד סטנד עמוס באיפור, רק מבקש שתבוא למשש ולשחק איתו.
שאני אסרב?
הרבה דברים ראינו שם, חלקם כבר הושקו - חלקם יושקו בשנה הקרובה אז בינתיים אספר לכם על ההשקה האחרונה מבית דיור.
לפני שנתחיל אספר לכם משהו מעניין, דיור החליטו לנקוט בצעד די מרעיש - הם הפכו את מחירי המוצרים לאחידים בכל העולם, כלומר המחיר שלנו פה בארצנו הקטנטונת זהה למחיר בספורה בפריז, האמינו או לא. מצד אחד זה נפלא, אין ממש סיבה לקנות באינטרנט או לחפש בחו'"ל אבל מצד שני- אין מבצעים, המחיר הנקוב הוא המחיר הסופי אבל (!), המחירים כעת יותר זולים, ישנם מוצרים שאף יותר זולים ממוצרי מאק למשל.


לדיור יש כמה מייקאפים מפורסמים, ביניהם ה - Dior Skin Nude, בחידוש האחרון שלהם הם ניסו ליצור מייקאפ שיתאים לתנאי סטודיו בעמידות ובמראה אך יוכל לשמש נשים ביומיום. DiorSkin Star* הוא המייקאפ הזה. המייקאפ בעל SPF30 מה שמתאים מאד לקיץ הישראלי הבא עלינו לטובה (?), הוא בעל עמידות גבוהה ואמור להעניק מראה זוהר וקליל.
עם המייקאפ הושקה גם ספוגית חדשנית שמזכירה את הBeautyBlender האגדי אבל לא יכולה להיות יותר שונה ממנו, הספוגית השחורה והאלגנטית (Backstage blender) קשיחה יחסית ולא צריך להרטיב אותה. עם הספוגית אמורים להניח את המייקאפ ראשית בטפיחות ולאחר מכן בתנועות סיבוביות על מנת להטמיע את המייקאפ חלוטין לתוך עור הפנים.
מחיר הספוגית 84 ש"ח.



כמה דברים חשובים על הבסיס הזה - הצבע שמתקבל על היד הוא בדיוק הצבע שיתקבל על הפנים, הוא אינו מתחמצן או משנה גוון ולכן התאמת הצבע חשובה מאד. דיור ציידו את הדיילות והדוכנים שלהם בדוגמיות מהמייקאפ כך שניתן להתנסות בגוון לפני הרכישה כדי להיות בטוחים שאכן זה הגוון המתאים. לרב בסופרפארם אור הפלורנסט מאד מבלבל, עדיף לקחת דוגמית ולראות איך הגוון נראה באור יום.
הגוון שאני בחרתי הוא מס' 30, ישנם 12 גוונים במייקאפ וכולם קיימים בישראל! איזה יופי לנו, בנוסף דיור הוסיפו שני גוונים חדשים שלא היו קיימים בעבר שמאד יתאימו לאישה הישראלית הממוצעת (גוונים 30 ו-31 הצהבהב יותר).
הגוון הזה מתאים לצבע שלי בקיץ, שכן בחורף כנראה יהיה לי כהה מידי - אבל בגלל שזה מייקאפ עמיד ובעל SPF30 הוא גם ככה מתאים יותר לעונה החמה.

כשניגשתי לראשונה להניח את המייקאפ מעט חששתי, דיור זה דיור אבל להניח עם ספוגית? ועוד בלי להרטיב אותה קודם?
אבל אם דיור אומרים אז צריך לנסות. ההנחה עם הספוגית הייתה יחסית נעימה והצלחתי להשיג מראה אחיד ומלוטש. למרות זאת ואף על פי כן ספוגיות מעולם לא היו הפייבוריטיות שלי ותמיד אעדיף להניח בסיס עם מברשת, אבל במקרה הזה אני מנסה להיות ילדה טובה ולהישמע להוראות ועוד לא ניסיתי להניח את המייקאפ עם מברשת, כשאנסה - אדווח.
מחיר המייקאפ - 242 ש"ח.





ההשקה הנוספת מדיור הוא קונסילר* משלים למייקאפ מאותה סדרה, הקונסילר קרמי ובעל גוון כתמתם שעוזר לנטרל כהויות (גוון 002), ניתן להשתמש בקונסילר גם כדי לעשות הארות בפנים והוא אמור לעבוד מצויין יחד עם המייקאפ, הקונסילר אמור לעזור להפחית שקיות, כהויות ואדמומיות. 

כשזה נוגע לקונסילרים אני די בעייתית, יש לי המון ואף אחד מהם לבדו לא יכול לבצע את העבודה באופן מושלם (גם לכסות את הכהויות, גם לא להיכנס לקמטוטים, וגם להעניק הארה) אבל שילוב הקונסילר הזה יחד עם אחרים בהחלט עבד. ישנם 4 גוונים במגוון ומחירו 163 ש"ח.

אם הייתי צריכה לבחור רק מוצר אחד בהחלט הייתי בוחרת במייקאפ: הוא נותן כיסוי בינוני שניתן לבנייה אבל לא מרגיש כבד על העור, הגימור הוא סאטני זוהר ועמיד למשך שעות בלי צורך בפידור (לפחות עליי, בעלת עור רגיל-יבש).





לבסוף, ניתן לתמונות לדבר בפני עצמן - איך המייקאפ והקונסילר נראים לכן?


זהו להפעם,
מוזנים לבקר אותי בפייסבוק, יוטיוב ואינסטגרם ולהראות לי מלא אהבה ;)
עד הפעם הבאה

אלינור 

*המוצרים התקבלו לסקירה

You Might Also Like

19 תגובות

  1. הוא נראה נהדר! עשית לי חשק :)

    השבמחק
  2. הוא נראה נהדר! עשית לי חשק :)

    השבמחק
  3. וואי הוא נראה עלייך נהדר!

    האמת שאני מחפשת מייק אפ קליל (מעולם לא השתמשתי והבנתי שאין ברירה וצריך להתחיל כדי לקבל מראה אחיד), העור שלי רגיל-מעורב קצת כהה עם תת גוון צהוב, את חושבת שיש להם גוון שיכול להתאים לי ?


    לגבי הקונסילר, האם הוא באמת מסתיר את הכהויות מתחת לעיניים (כהות-שחרחרה-כחולה) ? האם צריך להוסיף מתחת לקונסילר קורטור לניטרול הכהות ?
    תודה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. יש להם מגוון רחב של גוונים, גם לתתי גוון ורוד וגם לצהוב, כמו שכתבתי אפשר לבקש דוגמית ולנסות בבית כדי להיות בטוחים שזה באמת מתאים לך. אם זה המייקאפ הראשון שלך אולי עדיף להתחיל עם משהו קצת יותר זול כדי להתרגל להרגשה :)
      לגבי הכוהיות זה תלוי בכהויות שיש לך, לי זה לא מספיק אבל לי שאף קוסנילר לא מסתיר לבדו, צריך לנסות ולראות :)

      מחק
  4. תמיד יהיה לנו מורק לספר לנכדים, איך טיפסנו 9 קומות, כמעט התעלפתי שם.
    המייקאפ הזה ממש נפלא בינתיים, מאוד מרוצה! :)
    את הקונסילר טרם ניסיתי..

    השבמחק
    תשובות
    1. הכי מורק! הכי קרבי שלי, בכל מקרה.
      איזה כיף שגם את נהנית ממנו, מחכה לשמוע רשמים! :)

      מחק
  5. אם הקונסילר כל כך טוב למה את מוכרת אותו מהר כל כך אחרי שכתבת עליו המלצה חמה?

    השבמחק
    תשובות
    1. כשתעיזי לא להסתתר מאחורי "אנונימי" אולי אענה לך על השאלה :)

      מחק
  6. יותר מאשר המייקאפ, את נראית נהדר :-)

    השבמחק
  7. מבקרת אצלך בבלוג לא מעט וקוראת בשקט מבלי להגיב. היום חייבת להעיר לך שהפרת את האמון שנתתי בך, עפת על הקונסילר וכבר מוכרת אותו?

    השבמחק
    תשובות
    1. היי טלי, קודם כל אני שמחה שאת מבקרת הרבה בבלוג.
      לגבי המכירה של המוצר- כפי שאת בטח יכולה לנחש, אוסף האיפור שלי די גדול, במיוחד כשמדובר בקונסילרים כי הכהויות שלי מתחת לעיניים הן חמורות ולא הרבה מכסה אותן. אם תקראי שוב מה שכתבתי על הקונסילר תראי שתיארתי את הגוון ואת המרקם שלו וציינתי כי יש לי עוד הרבה קונסילרים שעושים עבודה דומה, מה שכתבתי הוא ש- "שילוב הקונסילר הזה יחד עם אחרים בהחלט עבד", הוספתי וכתבתי שאם הבחירה הייתה בין המייקאפ לקונסילר הייתי בוחרת במייקאפ ומוותרת על הקונסילר.
      המוצר (קונסילר) כשלעצמו מצויין, בגלל שהמבחר שלי במוצרים דומים מאד רחב (יש לי כשישה קונסילרים פתוחים) לא היה לי צורך בעוד אחד שיישכב אצלי ויתקלקל והעדפתי להעמיד אותו למכירה. האם זה עונה לך על השאלה?
      מקווה שהתשובה עזרה להחזיר בי את האמון, אם לא - מוזמנת כמובן לדבר איתי עוד.
      תודה על התגובה בכל מקרה.

      מחק
  8. נראה עלייך מעולה! טבעי ומקסים. אבל את מסוג הנשים שיהיו יפות גם עם בטון על המצח.

    השבמחק
    תשובות
    1. המייקאפ ממש מוצלח :)
      איך אני אוהבת מחמאות מנותקות מהמציאות ;) תודה! :*

      מחק
  9. טוב תמליצי על משהו ואז תמכרי אותו בקבוצה. הגיוני מאוד.

    השבמחק
    תשובות
    1. היי....? אנונימי? מוזמן\ת לקרוא את התשובה שלי לטלי למעלה.

      מחק
  10. המייקאפ נראה עלייך נהדר!

    השבמחק

Labels

אביב אווטפיט אוסף איפור אופנה אורבניקה איפור אסנס אפייה ארגון בגדים בובי בראון בושם בישול בשמים גיבאווי דורית בר אור הגרלה הלבשה תחתונה השקה חו"ל חורף טאג טיולים טיפוח טלוויזיה יוטיוב יומולדת ירין שחף לוקפנטסטיק מאק מהדורה מוגבלת מועדפים מועדפים 2014 מייבלין מייקאפ מייקאפגיק נסיעות סבון של פעם סטורי סטייל סמאשבוקס ספורט סקירה עיצוב עמנואל צלליות קופסאת הפתעות קוקטית קניות רבלון שיער שלומית אופיר שלל תיוג תיק איפור תכשיטים Adika Asos AUSSIE barcelona Bath And Body Works Being the scenes Benefit Birthday Bobbi Brown boohoo bourjois Castro Clarins Clinique Collabarations Collection ColourPop design Dior ebay ecsentric molecules Eleanor Bakes EOS essence Estee Lauder FAB Fashion Favorites Feelunique FIX Food foresta forever21 Forever21 Active fragrance Gerard Cosmetics Geurlain giveaway Glambot glamglow GOLF GOLFDODOBAROR H&M Haul home stuff homewear Instagram its skin Jeffery Campbell Jewellery Jewelry JIMMY CHOO KARL LAGERFELD KAT VON D kielh's Kiko L'occitane la prairie Lancom Lifestyle Lipstick lookfantastic LORAC LUSH luxury mac MACxCinderella MACXZACPOZEN Make up Makeup makeup geek Mango MARC JACOBS mark jacobs Maybelline medusabrand Milani mineralz missoni nars nastygal NIKE NYX Online Shopping origins outfit paper goods perfume Pioo Pioo primark RealTechniques revlon Rimmel Rockglam ruby star sale salon skincare soap and glory Sparkle stradivarious sugar mama boutique summer Tanya Burr The Balm the body shop Tony&Guy TOPSHOP Topshop beauty Travel wet n wild Winter wishlist youtube Z palette zara

רשומות פופולריות