Glambot-Get your bronze on // לגונה ברונזר של נארס - גלאמבוט

21.5.15

היי לכולם!
אם אתן חברות בקבוצות הפייסבוק השונות שעוסקות בקניות איפור באינטרנט, או באיפור בכלל - בטוח שמעתם על האתר החדש וההיסטרי והוא כמובן - גלאמבוט. Glambot הוא אתר שמציע איפור יד שנייה (כן, כן) במצבי שימוש שונים לאחר שעברו בדיקה וחיטוי קפדני של צוות האתר.
למי שמכירה את קבוצות החלפות האיפור השונות בפייסבוק הקונספט אינו זר לה, האתר מציע מגוון היסטרי של איפור שלרוב נמצא מעבר למידת ההשגה שלנו ומחיר המשלוח אינו בשמיים (10$ ואינו תלוי במשקל) על הזמנה מעל 90$ תקבלו גם משלוח חינם. בונוס נוסף באתר הוא שהוא אינו רושם את מחיר החבילות על האריזה ולכן אפשר להתפרע מבלי לחשוש מתשלומים נוספים כשהחבילה תגיע לארץ.

אז למה בעצם לרכוש איפור משומש במקום חדש?
קודם כל, למחמירים שבינינו האתר הזה כמובן לא מתאים - המוצרים אכן עוברים חיטוי וניקיון אך למרות הכל עדיין מדובר בדברים שהולכים להיות על הפרצוף שלנו, מי ששומעת על כך ועוברת בה חלחלה, כנראה שהאתר הזה לא בשבילה.
שנית, האתר מציע המון מותגים שרב המכורות יכולות רק לחלום עליהם, בגלל שהאתר הוא אמריקאי המוצרים שמגיעים עליו הם מגוונים ומהמותגים הכי שווים, אנסטסיה בוורלי הילס, נארס, הוורגלאס, לוראק, טארט, אורבן דיקיי, לורה מרסייה ועוד רבים וטובים אחרים גם יותר עממיים וגם יוקרתיים כמו YSL, ג'ורג'יו ארמני, ושאנל.  מי מאיתנו שלא התברכה בדודים מאמריקה או הזדמנות לפקוד את הספורה הקרוב קרוב לוודאי שתשתגע ממגוון המותגים.
בנוסף - מאחר והמוצרים מגיעים ברמות שימוש שונות, רובם יהיו כמעט חדשים או חדשים לחלוטין, האתר מסמן מאד בבירור כל מוצר ברמת שימוש שונה- 30%,50%,80%,100%. כאשר 100% זה כמובן מוצר חדש באריזה, אז למרות שמדובר באיפור שהוא יד שנייה, יכול מאד להיות שהוא כמעט ולא היה בשימוש.

איפה הקאצ'?
האתר עובד על עיקרון הראשון זוכה, first come first served. מה שמביא אותי לעוד מוטו לחיים שאני דוגלת בו- You Snooze You Lose. אם מגיע משהו שווה לאתר, הוא ייחטף מהר- לכן צריך לפקוד את האתר באופן תכוף (ועדיף מאוחר בלילה או לפנות בוקר למטורפות בינינו כי אז לרב נכנסים מוצרים חדשים). האתר מתאים למהירות החלטה בלבד, שכן אם ראית מוצר שאת רוצה והוא במלאי - כמעט תמיד יש רק אחד ממנו ואם לא תמהרי להזמין הוא כנראה ייחטף על ידי אחרת, מצד אחד זה נחמד כי אין זמן להרבה התלבטויות ומצד שני זה מציק כי אין זמן להסתכל ברוגע למשך שעות באתר ולראות אם רוצים להוסיף משהו לסל.

למה כן?
כי האתר מציע מגוון מטורף של מותגים שהמכורה הישראלית יכולה רק לחלום עליהם, כי תמיד יש הנחות או מבצעים לרגל יום או חג כזה או אחר ובהזמנה הראשונה תקבלו הנחה של 20% על כל הקנייה! עם הקוד LUSH20, בעבר היה גם קוד שנתן 30% (lush30) אך להבנתי בזמן האחרון הוא הפסיק לעבוד.
כדי לתת את החותמת האחרונה לאתר, לפני כמה ימים עלו לאתר כמה דברים שנחטפו מיד, אבל תארו לעצמכן שהייתה לכן את ההזמנות לשים עליהם יד- פלטת קונטור של אנסטסיה, פלטות נייקד של אורבן דיקיי, פלטות לוראק פרו!, פודרות וסמקים של הווארגלס.

וואו, לא דמיינתי לעצמי שזו תהיה כזו הקדמה ארוכה.
אז מה אני הזמנתי: הרבה פעמים 'כמעט' הזמנתי משהו באתר, וסופסוף נשברתי (ושברתי את העוצר) עם הברונזר לגונה של נארס בקומפט המיוחד שהוציא לתקופת החגים של 2014. מוצר זה של נארס הוא ברונזר האלוגוריתם על שם האריזה המהממת, הוא מכיל כמות נכבדת של חומר כשהברונזר עצמו בתוך האריזה הוא המפורסם ביותר שלהם - לגונה. לברונזר יש מעט שימר בתוכו - משהו שכמעט לא שמים לב אליו, אבל נותן ברק יפה לעור. טרם התנסיתי איתו הרבה (ניסיתי לשמור אותו חדש לצילומים) אבל מההתנסות הראשונית נראה כי הוא יהיה מוצר נפלא לחמם איתו את כל הפנים.
ברונזרים מהסוג הזה, עם תת גוון יחסית חם ולא קר ואפרורי, אני אוהבת להניח עם מברשת יחסית פלאפית אך בעלת זווית (tapered) להנחה מדויקת אך מטושטשת- לזה מושלמת המברשת של מאק (היקרה להחריד) מס' 139, הקומפקט מגיע עם מראה ענקית שיכולה להיות נחמדה אם לוקחים את המוצר מחוץ לבית.

המוצר הגיע ארוז היטב ועד הבית! לא בטוחה האם זה בגלל שמדובר באריזה קטנה יחסית או מאחר וככה עושים את זה באתר. המוצר הגיע ללא המברשת, יכול להיות שהפרט הזה היה מצויין בפירוט המוצר באתר אך אני לא שמתי לב לזה, בפועל זה היה נחמד לקבל מברשת אבל לא עניין קריטי. דרגת השימוש של מוצר זה הייתה 80%, לי זה נראה כמו מוצר חדש - במיוחד שמדובר במוצרי אבקה כאלו, שמאד קשה לסיים.
















זהו להפעם!
אשמח לשמוע מה אתן חושבות על האתר בתגובות ואם יצא לכן להזמין ממנו.
מוזמנים לעקוב אחריי בפייסבוק ובאינסטגרם - שם צפויה הפתעה נחמדה בקרוב... :)

אלינור

You Might Also Like

13 תגובות

  1. רק את יכולה לשכנע אותי להזמין מגלאמבוט, נו מה יהיה?
    אני באמת צריכה איפור יד שניה של מישהי?
    ואם התשובה היא, לא, את צריכה אשפוז, למה אני עדיין רוצה?

    השבמחק
    תשובות
    1. כשמדובר בך, מישהי בעלת דודים מאמריקה התשובה היא בהחלט אשפוז מיידי!
      אבל שמחה לשמוע שהצלחתי לשכנע את הבלתי משוכנעים ;)

      מחק
  2. ממש הייתי צריכה עוד ברונזר בווישליסט שלי... NOT!
    פוסט מהמם! אין ספק שעם הבלונד החדש ולגונה את לגמרי קליפורניה גירל :)

    השבמחק
    תשובות
    1. חח קליפורניה גירל,
      ווישליטס שאינו נגמר...מוכר לי!

      מחק
  3. האתר הזה הוא מכה... פעמיים ביום נכנסת לבדוק מה חדש ולרוב זה נגמר בנזק.
    הלגונה משגעת! וגם התמונות שלך

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה :)
      מכה רצינית, חייבת להפסיק להיכנס אליו לפני השינה!

      מחק
  4. הברונזר נראה נהדר!! קשה לי נפשית עם מוצרים יד 2, במיוחד כשזה איפור. אני מציצה שם כל תקופה אולי אמצע משהו ממש ממש שווה שיגרום לי לקנות. פוסט נהדר

    השבמחק
    תשובות
    1. כשמדובר במוצרי אבקה כאלו יש לי פחות סייגים, לא הייתי קונה שם מוצרי שפתיים וקרם וכו'.
      תודה רבה 3>

      מחק
  5. רק עכשיו קראתי! תתחדשי בובי

    השבמחק
  6. זה ממש לא בסדר שאת כותבת על דברים כאלה בבלוג. כשאכנס לחובות בגללך את תעזרי לי עם זה ;) לאב יו

    השבמחק

Labels

אביב אווטפיט אוסף איפור אופנה אורבניקה איפור אסנס אפייה ארגון בגדים בובי בראון בושם בישול בשמים גיבאווי דורית בר אור הגרלה הלבשה תחתונה השקה חו"ל חורף טאג טיולים טיפוח טלוויזיה יוטיוב יומולדת ירין שחף לוקפנטסטיק מאק מהדורה מוגבלת מועדפים מועדפים 2014 מייבלין מייקאפ מייקאפגיק נסיעות סבון של פעם סטורי סטייל סמאשבוקס ספורט סקירה עיצוב עמנואל צלליות קופסאת הפתעות קוקטית קניות רבלון שיער שלומית אופיר שלל תיוג תיק איפור תכשיטים Adika Asos AUSSIE barcelona Bath And Body Works Being the scenes Benefit Birthday Bobbi Brown boohoo bourjois Castro Clarins Clinique Collabarations Collection ColourPop design Dior ebay ecsentric molecules Eleanor Bakes EOS essence Estee Lauder FAB Fashion Favorites Feelunique FIX Food foresta forever21 Forever21 Active fragrance Gerard Cosmetics Geurlain giveaway Glambot glamglow GOLF GOLFDODOBAROR H&M Haul home stuff homewear Instagram its skin Jeffery Campbell Jewellery Jewelry JIMMY CHOO KARL LAGERFELD KAT VON D kielh's Kiko L'occitane la prairie Lancom Lifestyle Lipstick lookfantastic LORAC LUSH luxury mac MACxCinderella MACXZACPOZEN Make up Makeup makeup geek Mango MARC JACOBS mark jacobs Maybelline medusabrand Milani mineralz missoni nars nastygal NIKE NYX Online Shopping origins outfit paper goods perfume Pioo Pioo primark RealTechniques revlon Rimmel Rockglam ruby star sale salon skincare soap and glory Sparkle stradivarious sugar mama boutique summer Tanya Burr The Balm the body shop Tony&Guy TOPSHOP Topshop beauty Travel wet n wild Winter wishlist youtube Z palette zara

רשומות פופולריות