שפתוני אסנס - משהו קטן וטוב \\ Cheap and good - Essence

25.5.15

להיום יש לנו טעימה מאסנס,
מאז הגעת המותג לארץ בנות ישראל השתגעו, ובצדק - אסנס הוא המותג הראשון עם טווח מחירים כזה בפארמים.
כיום טרפת האסנס כבר נרגעה אבל רב הסטנדים עדיין עומדים די מרוטים ולרב אינם מלאים מבחינת סחורה.
אסנס מציעים מגוון רחב של מוצרים, מבסיס דרך צלליות וסמקים ועד ללקים ומוצרי ציפורניים שונים. הסטנדים צבעוניים וכיפיים ועל המחיר אין מה לחשוב יותר מידי, זיל הזול בהשוואה לשאר הסטנדים בפארמים.



עברתי כמה וכמה פעמים ליד הסטנד של אסנס אבל לא דגמתי כלום, למעט מברשת קטנה שנראתה לי מתוקה וזולה מידי מכדי להשאיר. לפני כמה ימים עברתי בסופר פארם הקרוב והסטנד של אסנס עמד די מסכן וריק - לא היו אודמים (חתומים וסגורים) בכלל ושאר המוצרים לא ריגשו אותי. מאוחר יותר באותו שבוע נסעתי לקניון אחר, יותר גדול ובמקרה נכנסתי לסופר פארם - פתאום אני רואה מולי סטנד אסנס גאה ונוצץ - רוב הדברים היו במלאי וניגשתי ישר לאודמים. בגלל שהיו הרבה אודמים לא חששתי שמישהי פתחה אותם (בדקתי, כמובן) ודגמתי את שלושת הגוונים היותר נייטרלים בחבורה.


הגוונים שבחרתי הם Coral Calling (01), Dare to be nude (05) & Natural beauty(07)l.
האריזה מפלסטיק אבל לא מרגישה זולה, במיוחד כשחושבים על המחיר- 13 ש"ח לשפתון. על האריזה יש פס צבעוני שמדמה את גוון השפתון די בהצלחה, על השפתון עצמו מוטבע e קטן שמוסיף עוד לתחושת ה"איזו השקעה ביחס למחיר".


את השפתונים הנחתי ישר ללא תיחום, החומר אינו מבושם ואין לו ריח מסוים- בעייני זה יתרון.


הייתי מופתעת מכמה שאהבתי את השפתונים האלו, הם מאד קרמיים ונעימים על השפתיים, ישר עם הנחה ראשונה החומר מחליק על השפתיים בקלות ולא "מושך", אפשר לבנות את האטימות של השפתון עם כמה שכבות ועל ידי כך לשלוט על רמת הפיגמנט, מה שבאמת קנה אותי הוא המרקם ומבחר הגוונים.


לא בדקתי בעצמי את העמידות, למרות שלשפתון קוראים long lasting, לא פיתחתי ציפיות גבוהות. גלוסברי מדווחת על עמידות של כ-4 שעות אך זה ללא אכילה, שכן השפתונים האלו לא ישרדו ארוחות.



הגוון הראשון הוא 01, הקורלי מביניהם. אין ספר שהשם מדויק, קורל ורדרד מושלם לקיץ, מספיק דומיננטי לתת הזרקת צבע ליומיום אבל עדיין לא רועש מידי ומתאים ליומיום.



הגוון השני הוא הנייטרלי ביותר, סוג של YLBB. שמו של גוון 07 גם הולם אותו, הוא אכן טיבעי אך מקסים ויתאים ליומיום. הצבע הוא מעין ורוד עתיק אך לא חזק מידי כך שנראה טיבעי על השפתיים.



הגוון השלישי הוא התשובה של אסנס לטרנד הניינטיז שתקף אותנו. אסנס טובים בשמות וגם פה קולעים - השפתון הניוד נוטה לחום אך יחסית בהיר, משתלב בקלות בכל איפור ויש בו נגיעה של כתמתמות ככה שאינו נותן מראה עייף לשפתיים.



אם לסכם בכמה מילים: לגמרי שווים את ה13 ש"ח, בהחלט אוסיף עוד גוונים ואחזור לדווח לכם, השפתונים לא מבושמים, מחליקים על השפתיים ומלאים בפיגמנט בדיוק במידה הנכונה.


ולקינוח - סרטון דמו קצרצר של הסווטצ'ים, אם לא נרשמתם לערוץ שלי, עכשיו זה זמן מצויין :)

זהו להפעם!
השתכנעתם? כבר יש לכן אסנס באוסף ויש לכן המלצות והארות? אשמח לשמוע!
מוזמנים לעקוב אחריי בפייסבוק ובאינסטגרם - שם צפויה הפתעה נחמדה ממש בקרוב... :)

אלינור

You Might Also Like

16 תגובות

  1. יפיפייה! סקירה נהדרת והסרטון מוסיף המון

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה סתיו ! כיף לדעת שהוא מוסיף :)

      מחק
  2. פוסט כיפי!
    כשאני הלכתי לשופינג אסנס לא היה אף שפתון מאלו שברשימה שלך, אבל הם נראים damn good!
    הצילומים משגעים :)

    השבמחק
    תשובות
    1. אז זה הזמן להרחיב את האוסף לא?
      תודה גלוסי 3>

      מחק
  3. לדעתי שפתונים הם נקודת אור במוצרים שלהם. חבל שלא מביאים אלינו את כל המבחר שיש להם :(

    השבמחק
    תשובות
    1. בגלל שלא חקרתי עליהם יותר מידי אז אני לא יודעת מה אנחנו מפספסות, לפחות הביאו לפה משהו חדש! ומה שלא אפשר להשיג בקוסמטיקס4לס.

      מחק
  4. מעלפת! אהבתי מאוד את השיק הבריטי. את נטורל ביוטי אני מחפשת כבר הרבה זמן (אבל הוא תמיד פתוח)... ממליצה לך לנסות גם את Barely There! שהוא חום-סגלגל, יותר עמוק ממה שיש לך. גם הwear berries מהמם, למרות שכשהייתי בלונדינית סגולים פחות החמיאו. אני מאווווווד אוהבת את סרטון הסווטצ'ים - כן ירבו!

    השבמחק
    תשובות
    1. שיק בריטי 3>
      פעם הבאה שאני אעבור באסנס המדובר אאסוף לך אחד וגם את הגוון שאת מדברת עליו, או שאפשר פשוט לקפוץ לשם יחדיו ;)
      תודה שיקסוש , אשתדל לעשות עוד סרטונים כאלו

      מחק
  5. מאוד אהבתי את הצילומים שלך, גם הסרטון יצא מושקע ויפה!
    בדיוק קניתי את ה07 לפני כמה ימים.. הצבע שלו מהמם אבל העמידות פחות. בכל זאת שווה את ה13 שקל :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה!
      כן עם המחיר הזול אין ספק שעמידות היא לא הדאגה הראשונה, במחיר הזה אפשר לא להתקמצן על החידושים :)

      מחק
  6. סקירה נהדרת ותמונות מהממות!!! :)

    השבמחק
  7. סקירה מהממת, התמונות ממש יפות והסרטון אכן מוסיף המון!

    השבמחק
  8. סרירה מהממת!! אלנורי :)

    השבמחק

Labels

אביב אווטפיט אוסף איפור אופנה אורבניקה איפור אסנס אפייה ארגון בגדים בובי בראון בושם בישול בשמים גיבאווי דורית בר אור הגרלה הלבשה תחתונה השקה חו"ל חורף טאג טיולים טיפוח טלוויזיה יוטיוב יומולדת ירין שחף לוקפנטסטיק מאק מהדורה מוגבלת מועדפים מועדפים 2014 מייבלין מייקאפ מייקאפגיק נסיעות סבון של פעם סטורי סטייל סמאשבוקס ספורט סקירה עיצוב עמנואל צלליות קופסאת הפתעות קוקטית קניות רבלון שיער שלומית אופיר שלל תיוג תיק איפור תכשיטים Adika Asos AUSSIE barcelona Bath And Body Works Being the scenes Benefit Birthday Bobbi Brown boohoo bourjois Castro Clarins Clinique Collabarations Collection ColourPop design Dior ebay ecsentric molecules Eleanor Bakes EOS essence Estee Lauder FAB Fashion Favorites Feelunique FIX Food foresta forever21 Forever21 Active fragrance Gerard Cosmetics Geurlain giveaway Glambot glamglow GOLF GOLFDODOBAROR H&M Haul home stuff homewear Instagram its skin Jeffery Campbell Jewellery Jewelry JIMMY CHOO KARL LAGERFELD KAT VON D kielh's Kiko L'occitane la prairie Lancom Lifestyle Lipstick lookfantastic LORAC LUSH luxury mac MACxCinderella MACXZACPOZEN Make up Makeup makeup geek Mango MARC JACOBS mark jacobs Maybelline medusabrand Milani mineralz missoni nars nastygal NIKE NYX Online Shopping origins outfit paper goods perfume Pioo Pioo primark RealTechniques revlon Rimmel Rockglam ruby star sale salon skincare soap and glory Sparkle stradivarious sugar mama boutique summer Tanya Burr The Balm the body shop Tony&Guy TOPSHOP Topshop beauty Travel wet n wild Winter wishlist youtube Z palette zara

רשומות פופולריות