סינדרלה במרחק נגיעה \\ The Cinderella Effect

8.4.15

אני מתלבטת אם לוותר על הפוסט,
ולתת לתמונות לדבר בפני עצמן...



אבל בכל זאת, אני אוסיף קצת.
כשמאק הודיעו על קולקציית סינדרלה אני הייתי מאלו שמאד נרגשו לשמוע. שילוב של איפור ודיסני? כן בבקשה!
האריזות פשוט משגעות, לא יכולתי לתת לכל התכלת והזהב הזה לחמוק ממני.
החלטתי להראות איפוק ולרכוש רק את הפלטה, עכשיו אני יודעת מה תגידו - אבל פה יש שתי אריזות! נכון, החלטתי להראות איפוק, אבל כשלתי במבחן האמיתי, ונכנעתי גם לפודרה ההו-כה-יפה.


מה שכל כך יפה באריזות האלו זה שהן לא סתם תכולות, התכלת הוא בעצם תכלת סגלגל מטאלי עם נצנצים דואו-כרומים סגלגלים ורודים, כששיחקתי עם המוצרים בשמש ממש ראו את הנצנוצים וזה היה ממש משגע!




הפודרה שהתגנבה אליי היא הבהירה מבין השתיים ושמה Mystery Princess Beauty Powder, היא אמורה להיות מעין פודרה מאירה ספק סומק ספק שימר, בפועל היא מתפקדת כהיילייטר מאד עדין עם נצנצים גרוסים דק וצבע עדין מאד שבקושי נראה על העור.


למישהי שמעוניינת בהיילטר מאד מאד עדין או פודרה זוהרת עדינה להוסיף על גבי סומק היא תתאים, אבל לכל מישהי שמחפשת משהו קצת יותר חזק זה ממש לא הכיוון. בעיקר לא יכולתי לוותר עלייה כי הפודרה עצמה באמת משגעת, יש לה מראה, ואני לא חובבת גדולה של היילטרים אז נצנוץ עדין מעל הסומק זה מספיק בשבילי.




הפלטה היא הדבר הראשון שידעתי שאני הולכת לרכוש, גם צבעים נייטרלים שאפשר לעשות איתם שימוש ביומיום וגם אריזה משגעת - אין בכלל מה לחשוב.
חמש משש הצלליות בפלטה הן צלליות קבועות וקיימות במאק, מה שטיפה מבאס כי הייתי מצפה שהם ישקיעו מעט יותר ויפנקו עם עוד צללית או שתיים שמיוחדות רק לה.
במגע ראשון עם הצלליות קצת התבאסתי, הן הרגישו לי מאד "יבשות", לא חמאתיות ונמרחות אלא כאלו שדורשות קצת יותר מאמץ.
בפועל הצלליות עובדות, אבל הן לא משהו יוצא דופן, עם שימוש בספריי כמו פיקס+ או דומיו תקבלו תוצאה הרבה יותר דומיננטית מבחינת הפיגמנט.
למזלי מבין כל הצלליות יש לי רק אחת מהן והיא satin taupe, צללית משגעת שלא נורא שיש עוד קצת ממנה. השחור המנצנץ סגלגל בפלטה גם מאד נחמד, וצללית האומגה הרב שימושית היא תוספת ממש נחמדה לאוסף!
הכי אהבתי דווקא את הצלליות הבהירות, כי יש לי מעט צלליות בהירות ושימריות באוסף.


התקשיתי מאד לצלם סווטצ'ים טובים של הצלליות אז אני מפנה אתכן לאחת והיחידה, טמפטליה עם סווטצ'ים מדויקים ומוארים (לה יש חוות דעת קצת יותר מחמיאה על הצלליות).


וזה לא נגמר כאן,
בערוץ היוטיוב שלי (יוצאת מנקודת הנחה שאתן כבר רשומות ;) ) יש סרטון עם הדרכה בשילוב הפלטה,
מוזמנות לצפות!

זהו לפעם
מוזמנים לבקר אותי בפייסבוק או באינסטגרם
אשמח לשמוע ממכם כאן בתגובות

אלינור

You Might Also Like

18 תגובות

  1. צר לי שפחות התלהבת.. אבל הן אכן מקסימות והגוונים נראים כאילו יתאימו תמיד לכל זמן וכל עונה. והאריזות חלומיות

    השבמחק
    תשובות
    1. האריזות כמעט שוות את החוסר פיגמנטיות, כמעט.

      מחק
  2. אחלה פוסט!! מחפשת בנרות את פלטת הצלליות. האמת שאחרי הפוסט שלך נשמע שעדיף להשקיע בצלליות אחרות..
    האריזות מהממות

    השבמחק
    תשובות
    1. אני הייתי מוותרת ומשקיעה באחרות
      תודה :)

      מחק
  3. את יודעת אני לא מופתעת שהתבאסת מהצלליות אני במקרה עשיתי יום אחד הסווצ'ה של צללית אהובה עליי של מאק ובמקביל של מייקאפ גיק ולראשונה הבנתי את ההבדל הממש גדול באיכות. הפודרה נשמעת ממש מעניינת.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני לא חושבת שכל הצלליות של מאק לא טובות, יש צלליות של מאק שהן מעולות - הבעיה זה בפלטה הקבועה מראש שאתה מקבל את הטוב עם הרע. אני אוהבת גם את מייקאפ גיק וגם את מאק באותה מידה עם הבדל של מחיר, בו מייקאפגיק לוקחות בגדול.

      מחק
  4. אני דווקא ממש אוהבת את הפלטה הזו! ולא צריכה את הפיקס בשבילה... אפילו הצלליות הבהירות יותר זורמות לי בגבות, כהצללה ממש עדינה איפה שיש חור קטן. בטח יתאימו גם לך :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. הצלליות בסך הכל טובות, במיוחד אומגה וסאטין טואפ. אבל השאר לא סופר פיגמנטיות כמו צלליות אחרות (של מאק או לא). הכי חשוב שאת נהנית ממנה :)

      מחק
  5. כפי שאת כבר יודעת, אני לא התלהבתי במיוחד מהקולקציה (וכנראה שבצדק). אבל אם למישהי מגיע להיות סינדרלה - זו את! פשוט נסיכה (ומהדור החדש, כמו אלסה. kicking some ass). יפיפייה כתמיד בסרטון, והתמונות? To die for.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה אהובה,
      צדקת עם האינסטינקטים שלך, אבל כנראה שעדיין הייתי רוכשת משהו (כאילו, הן כל כך יפות!!!11)
      3>

      מחק
  6. תתחדשי! שלוש מתוך שש הצלליות בפאלטה יש לי, כך שלא ישר אצתי-רצתי לרכוש.. חשבתי על לרכוש את הפודרה, כשחשבתי שהיא סומק.. ואז גיליתי שהיא פודרה עם שימר.. אז ויתרתי :/
    האריזות יפות מאוד בעיניי ובחלט לא הייתי מתנגדת לקשט בהן את שידת האיפור שלי.. אבל יופי ופרקטיקה חשובים לי.
    תמונות מקסימות יקירתי :)

    השבמחק
    תשובות
    1. פרקטיקה היא בהחלט דבר חשוב, אבל כשזה מגיע לאריזות כאלו לפעמים היא נשכחת קצת מאחור.
      שמעתי שיש בנות (למשל שנטי) שמרוצות ממש מהפלטה, אז אולי עוד יש פה מקום להעדפה אישית אבל שיש לך 3\6 הצלליות זה באמת לא נחוץ

      מחק
  7. הקולקציה הזאת כזאת קסומה וכיפית ! מתה להתנסות בה !

    השבמחק
  8. מאוד אהבתי את המדריך, ההסברים ובעיקר הכנות :)
    אני לא אחת ששמה צלליות באופן קבוע, אבל האריזה כה מהממת

    נשיקות

    השבמחק
    תשובות
    1. שמחה לשמוע שנהנית :)
      האריזה היא באמת הפלוס העיקרי במוצרים האלו

      מחק
  9. הקולקציה הזו פשוט מהממת... היא כאילו סתמית, אבל דווקא זה מה שמושך אותי בה, כי היא כל כך יומיומית ושימושית. והעיצוב... מאק יודעים לעשות את זה הכי טוב כנראה :)
    תתחדשי

    השבמחק

Labels

אביב אווטפיט אוסף איפור אופנה אורבניקה איפור אסנס אפייה ארגון בגדים בובי בראון בושם בישול בשמים גיבאווי דורית בר אור הגרלה הלבשה תחתונה השקה חו"ל חורף טאג טיולים טיפוח טלוויזיה יוטיוב יומולדת ירין שחף לוקפנטסטיק מאק מהדורה מוגבלת מועדפים מועדפים 2014 מייבלין מייקאפ מייקאפגיק נסיעות סבון של פעם סטורי סטייל סמאשבוקס ספורט סקירה עיצוב עמנואל צלליות קופסאת הפתעות קוקטית קניות רבלון שיער שלומית אופיר שלל תיוג תיק איפור תכשיטים Adika Asos AUSSIE barcelona Bath And Body Works Being the scenes Benefit Birthday Bobbi Brown boohoo bourjois Castro Clarins Clinique Collabarations Collection ColourPop design Dior ebay ecsentric molecules Eleanor Bakes EOS essence Estee Lauder FAB Fashion Favorites Feelunique FIX Food foresta forever21 Forever21 Active fragrance Gerard Cosmetics Geurlain giveaway Glambot glamglow GOLF GOLFDODOBAROR H&M Haul home stuff homewear Instagram its skin Jeffery Campbell Jewellery Jewelry JIMMY CHOO KARL LAGERFELD KAT VON D kielh's Kiko L'occitane la prairie Lancom Lifestyle Lipstick lookfantastic LORAC LUSH luxury mac MACxCinderella MACXZACPOZEN Make up Makeup makeup geek Mango MARC JACOBS mark jacobs Maybelline medusabrand Milani mineralz missoni nars nastygal NIKE NYX Online Shopping origins outfit paper goods perfume Pioo Pioo primark RealTechniques revlon Rimmel Rockglam ruby star sale salon skincare soap and glory Sparkle stradivarious sugar mama boutique summer Tanya Burr The Balm the body shop Tony&Guy TOPSHOP Topshop beauty Travel wet n wild Winter wishlist youtube Z palette zara

רשומות פופולריות