Smells Like Spring \\ אביב הגיע ואיתו... ממתקים חדשים

22.3.15

כשחושבים על אביב הדבר הראשון שקופץ לי לראש זה פרחים, או יותר נכון שדה פרחים פראי עם רוח נעימה מנשבת, שמלה לבנה מתנפנת ואם כבר אז כבר, איזה פיקניק קליל ונחמד על כר דשא רך.
מותר גם לחלום לא?
בכל מקרה בעולם שלנו אביב גם אומר השקות אביביות חדשות, במיוחד בעולם הבישום. אצלנו זה מתאים בול, אביב, פסח, חג, מתנות לחג......(אהמ), אז בהשקה האביבית (במיוחד!) לאחרונה עשו כל מה שאפשר כדי לגרום לנו להרגיש באווירת חג האביב. כדים מלאים בפרחי בר מהממים ואפילו סיכות וצמידים שזורים פרחי פרא שמשתלבים בכיף ומוסיפים טאצ' מיוחד לאחרת ערב די רגיל.



אז אחרי ההשקה שהייתה באמת כיף רצוף, במיוחד הודות לשיקסע ולגלוסברי שהנעימו את זמני, הגיע הזמן לדבר על מה היה שם. אז תנו לי לספר לכם על המועדפים שלי מהערב הזה...

אתחיל בפייבוריטים שלי; קרל לאגרפלד, מי לא מכיר? האיש והקוקו. הוציא בושם חדש בשם PARADISE BAY שמאד מאד קיוויתי למצוא בשקית ההפתעות שניתנה לנו בסוף, החצי השני, מאד אוהב את הבושם (הישן) של לאגרפלד וגם אני מאד אוהבת את הריח שלו עליו. הבושם החדש לא נופל ממנו, ואולי אף יותר טוב! הוא נעים ונקי, אבל עם ריח "גברי" כזה שפשוט, יש בו גם משהו מתוק אבל לא חזק מידי ואכן התיאור של הבושם הוא:"מנטה ירוקה עם שילוב של תווים פירותיים בתיבול ניחוח עצי דומיננטי", האמת - בול. אם אתן שוקלות לקנות מתנה לבחור כלשהו בזמן הקרוב - זה לגמרי זה.
הגרסא הנשית היא מתוקה ונעימה, מתקתקה אך לא חזקה מידי ופשוט מריחה נפלא, אם להיות מדויקת אז "ניחוח רענן, ניצוצות פירותיים של ליצ'י,אננס ואפרסק" ריחות הפרי משולבים עם תווים עדינים של פרחים שמשאירים ריח מאד נעים ודי ממכר. אם אחליט להוסיף עוד בושם לאוסף שלי זה בהחלט יהיה באחד המקומות הראשונים.
לאגרפלד לאישה 85 מ"ל 279 ש"ח
לאגרפלד לגבר 100 מ"ל 229 ש"ח



אני חובבת גדולה של ריחות מתקתקים שמזכירים לי חנות ממתקים, לכל אחת העדפה: פירותיים, פרחוניים, נקיים... או מתוקים, ואני פשוט אוהבת ריחות מתוקים. יש כאלו שאולי הבושם הבא יהיה יותר מידי בשבילהן, אבל בשביל בחורות כמוני שמצהירות שאוהבות ריח מתוק - זה הבושם. הבקבוק עצמו משגע ויקשט כל שידה שיונח עליה, הצבע הורוד והפקק היוקרתי מתאימים בדיוק לג'ימי צ'ו, וגם יש נגיעה של מעצב יוקרה, לא רע בסך הכל.
הבושם מתואר כריח סקסי ותוסס "קוקטייל של פירות יער אדומים ומתיקות מרוככת של הדרים" הריח נפלא, והתזה קטנה ממנו תספיק לכן.
ג'ימי צ'ו BLOSSOM: לבקבוק של 100 מ"ל תיפרדו מ-619 ש"ח אבל מחיר ההשקה עומד על 495 ש"ח.

על מארק ג'ייקובס לא צריך להכביר במילים. כל בושם שיוצא מידיו של המעצב הוא כמעט יצירת אומנות בפני עצמה. אני מתכננת להוסיף עוד בשמים לאוסף שלי (בינתיים יש לי אחד ויחיד, ומשגע). הבקבוק של הדייזי הוא לא פחות ממעלף. הפרחים שמעטרים את המכסה, התחרה בצורת פרחים שעוטפת את הבקבוק והצבע עצמו של הבושם הכל ביחד פשוט נפלא. כמו כל בשמיו של מארק ג'ייקובס גם לזה ניחוח נפלא, "בושם נשי, פרחוני ומלא חיים.ניחוח קליל ואוורירי בשילוב אוכמניות, אשכולית ואגס", בבושם יש גם תווי לב של פרח היסמין, שהוא הפרח עם הריח הכי טוב בעולם. ותכלס- הוא פשוט ממש ממש יפה.
450 ש"ח  בשביל 50 מ"ל
605 ש"ח ל100 מ"ל



וכעת ולהפתעה הקטנה שהגיע איתי הביתה...
אם להיות כנה לחלוטין, מעולם לא שמעתי על מרינה דה בורבון. מסתבר שהבית הצרפתי נחשב מאד יוקרתי ומוכר מאד, וכעת החליטו להשיק ניחוח חדש בסגנון מלכותי במיוחד. לבושם קוראים ROYAL MARINA RUBIS והוא מתואר כנשי וחלומי עם ריח הפריחה מגן הארמון המלכותי.
גם הבושם הזה לא יבייש אף שידת איפור, הבקבוק מעוצב כמו בקבוק לבת מלוכה אמיתית, הצבע הורדרד של הבושם עצמו מרמז על המתיקות שבו והלוק כולו נותן באמת הרגשה יוקרתית. הריח מתאים גם הפעם לאוהבות המתוק, כמוני, אך הוא לא מאד חזק ולכן יכול להתאים גם לאלו שפחות נמשכות אך ורק למתוק. "הניחוח נפתח ברעננות פירותית של גוייבה, תפוז ולימון. תווי האמצע פרחוניים ואלגנטיים:מימוסה, אדמונית, ורדים ויסמין, נחתם בתווי אמבר עצים ומושק."







זהו להפעם,
מה חשבתן? מה הכי מצא חן בעיניכן?
אשמח לשמוע מכן כאן בתגובות או בדף בפייסבוק.

שיהיה לכולם שבוע מקסים
אלינור

You Might Also Like

10 תגובות

  1. היה כל כך כיף לבלות איתכן בהשקה! כמה שיק נטף ממך אלינור, נערת הפרחים הבלתי נשכחת! :)
    חיבבתי מאוד את הריח של לאגרפלד, וגם הריח המתקתק של מרינה דה בורבון חביב עלי מאוד!

    השבמחק
    תשובות
    1. נערת פרחים זה תואר נפלא :)
      גם אני נהניתי מאד! חייבים לקבוע שוב

      מחק
  2. איפה אני הייתי? אה! בפארק!

    השבמחק
  3. מהממת!! פוסט נהדר ומהמם!!!

    השבמחק
  4. מהממת. אני גיליתי שיש לי מחלת בשמים קשה ורוצה שיהיה לי מבחר גם בזה! מתה להריח את הבושם של מרינה דה בורבון!
    נשיקות, אוליביה

    השבמחק
    תשובות
    1. אני לאט לאט מפתחת מחלה כזאת...בעיה אמיתית!!

      מחק
  5. התמונות נהדרות!
    וורדים ויסמין, השילוב החביב עליי.

    השבמחק
  6. יפיפייה, היה כל כך כיף לפגוש אותך! 3>

    השבמחק

Labels

אביב אווטפיט אוסף איפור אופנה אורבניקה איפור אסנס אפייה ארגון בגדים בובי בראון בושם בישול בשמים גיבאווי דורית בר אור הגרלה הלבשה תחתונה השקה חו"ל חורף טאג טיולים טיפוח טלוויזיה יוטיוב יומולדת ירין שחף לוקפנטסטיק מאק מהדורה מוגבלת מועדפים מועדפים 2014 מייבלין מייקאפ מייקאפגיק נסיעות סבון של פעם סטורי סטייל סמאשבוקס ספורט סקירה עיצוב עמנואל צלליות קופסאת הפתעות קוקטית קניות רבלון שיער שלומית אופיר שלל תיוג תיק איפור תכשיטים Adika Asos AUSSIE barcelona Bath And Body Works Being the scenes Benefit Birthday Bobbi Brown boohoo bourjois Castro Clarins Clinique Collabarations Collection ColourPop design Dior ebay ecsentric molecules Eleanor Bakes EOS essence Estee Lauder FAB Fashion Favorites Feelunique FIX Food foresta forever21 Forever21 Active fragrance Gerard Cosmetics Geurlain giveaway Glambot glamglow GOLF GOLFDODOBAROR H&M Haul home stuff homewear Instagram its skin Jeffery Campbell Jewellery Jewelry JIMMY CHOO KARL LAGERFELD KAT VON D kielh's Kiko L'occitane la prairie Lancom Lifestyle Lipstick lookfantastic LORAC LUSH luxury mac MACxCinderella MACXZACPOZEN Make up Makeup makeup geek Mango MARC JACOBS mark jacobs Maybelline medusabrand Milani mineralz missoni nars nastygal NIKE NYX Online Shopping origins outfit paper goods perfume Pioo Pioo primark RealTechniques revlon Rimmel Rockglam ruby star sale salon skincare soap and glory Sparkle stradivarious sugar mama boutique summer Tanya Burr The Balm the body shop Tony&Guy TOPSHOP Topshop beauty Travel wet n wild Winter wishlist youtube Z palette zara

רשומות פופולריות