Mini Vacation Make Up Bag // מה יש בתיק האיפור שלי לאילת

27.3.15


ביום ראשון אני יוצאת לחופשה קצרה באילת,
החופשה תהיה ההפך מרוגע ושלווה בעיקר כי אלו יהיו שלושה ימים שלמים של מסיבות, מוזיקה, חברים ושמש (בבקשה שתהיה שמש!)
אם הייתם שואלים אותי לפני שנתיים בפעם הראשונה בה נסעתי לאילת באירוע כזה אם אני אקח איתי תיק איפור התשובה האוטומטית שלי הייתה "לא!", מאז עברו שנתיים וההתמכרות גדלה וגדלה.
כמובן שבמהלך היום אין לי שום כוונה להתאפר בכלל, יחד עם החום, הבריכה והבלאגן איפור זה הדבר האחרון שאחשוב עליו.
יכול מאד להיות, שלא אשתמש בכלל במה שיחכה לי בתיק איפור. האיפור הוא בעיקר לערבים למקרה שיתחשק לי קצת להתגנדר למסיבות.
קצת על התיק איפור עצמו המשגע הזה; בפתיחה של הסניף המטורף של FOREVER21 קניתי המון דברים, בין השאר, שני תיקי איפור. לא יכולתי להתאפק ולוותר על אחד מהם, תאמינו לי - אפילו שניים היו פסגת האיפוק. כמעט לקחתי עוד ארבעה, כל התיקים והאביזרים שיש להם במעבר הקטן ליד הקופות פשוט מהממים, וצריך מאד להיזהר שלא לקחת את כולם.






כל מה שהתחיל את אריזת התיק הזה הוא הקרם הגנה לפנים של סבון של פעם, את הג'ל הגנה קניתי בקיץ שעבר והוא בעל SPF30, הייתי שמחה אם ההגנה הייתה אפילו גבוהה יותר ויכול להיות שאקח איתי גם קרם הגנה לפנים של ד"ר פישר עם מקדם הגנה 70. הג'ל של סבון נספג בשנייה לעור ומשאיר הרגשה סופר נעימה, הוא כמעט מרגיש כמו פריימר סיליקוני של איפור, מחליק את העור ומשאיר אותו אפילו די מט.
לבושם אני לוקחת איתי את בושם הנסיעות הקבוע שלי, ספריי בריח מתוק (והאמת, די סתיוי אבל אני לא מתחשבת בעונות) הספריי עם הריח הנעים והמתוק הוא מחנות החלומות- BATH AND BODY WORKS. האריזה מפלסטיק ויש מכסה ככה שאין צורך לחשוש שיישבר או יישפך במזוודה.
בזמן האחרון עם כל השינויים שמביאות איתן עונות המעבר השפתיים שלי סובלות מיובש רציני, אני הכי שכחנית ועצלנית כשזה נוגע ללחות לשפתיים אבל אני ממש משתדלת לזכור, לשם כך אני אקח איתי את הקרם הקטן של EOS החמוד בריח קוקוס וניל מתקתק.



את הסומק הראשון שלי ממאק קניתי שנה שעברה באילת! החלטתי לקחת אותו איתי כדי לסגור מעגל וגם כי הוא הסומק האהוב עליי. הוא נראה נפלא על גוון קצת יותר שזוף ופשוט אחד הסמקים האהובים עליי - מדובר כמובן ב-MAC MELBA.
נכון לעכשיו החלטתי לקחת איתי גם ברונזר, לא בטוחה אם אני בסוף באמת אארוז אותו או לא, כי אני די בטוחה שהוא יזנח בצד אז יכול להיות שיישאר בבית, אבל אם ברונזר אז הבחירה היא תמיד בminaralize skinfinish natural של MAC בגוון medium deep.
מתוך כל טרפת האסנס אני לא רכשתי כלום, בין השאר כי לא מצאתי משהו מספיק מעניין. המסקרות שלהם מסקרנות אותי אבל יש לי הרבה מסקרות פתוחות כרגע אז לא דחוף לי, מה שכן קניתי מהסטנד שלהם הוא שתי מברשות, שתיהן פשוט מקסימות! אחת בצבע לוונדר סגלגל בהיר שמשמשת אותי לפודרה והשניה היא מברשת סומק ורודה ומתוקה. מה שנחמד במברשות שלהם ועושה אותן מושלמות לתיק איפור זה העובדה שהן קטנות בעל ידית קצרה.




איך אפשר לדעת שלמישהי יש בעיה עם קוונסילרים? גם כשהיא מנסה לצמצם איפור היא עדיין תישאר עם שני קונסילרים מינימום. בכנות, רציתי להוסיף עוד אחד אבל עצרתי את עצמי. בחרתי אחד נייטרלי ואחד פיצ'י כתמתם לניטרול כהויות. הנבחרים הם MAC PREP+PRIME בגוון bright forecast והשני הוא של Collection בגוון 3, מדיום. קונסילר זה משהו שהוא בגדר חובה בשבילי, כנראה שזה הדבר היחידי שאולי אשתמש בו גם במהלך היום.
עוד מוצר שלקחתי ואני לא בטוחה אם אשתמש בו הוא מסקרה לגבות של מייבלין BROWDRAMA בגוון dark blond.




לא יכולתי שלא לקחת מסקרה, בטוח שלא אניח מסקרה במהלך היום, עם השמש והבריכה אין שום טעם ומאד יכול להיות שמשקפי השמש יהפכו את כל עניין העיניים ללא רלוונטי :) בכל מקרה החלטתי לארוז את האובססיה החדשה שלי, They're real by BENEFIT.
שני מוצרי שפתיים, מאד high maintenance. לקחתי שפתון קטן של נארס בגוון DOLCE VITA זה גוון נייטרלי ושקפקף שמוסיף שכבה קלה של צבע ולחות.
הוספתי לתיק גם את NYX BUTTER GLOSS בגוון טירמיסו למקרה שיתחשק לי משהו שונה (למרות שתכלס, גם ביומיום אני לעיתים נדירות משתמשת בגלוס). הגוון של הגלוס הוא נייטרלי ומחמיא ולא צריך לחשוב יותר מידי כשמניחים אותו, במיוחד כי הוא לא דביק.




זהו להפעם,
חושבות ששכחתי משהו או שארזתי יותר מידי?
אם תרצו לראות עדכונים "בלייב" מהחופשה אתן יותר ממוזמנות לעקוב אחריי באינסטגרם,
אשמח לשמוע ממכן בתגובות פה או בפייסבוק.

שיהיה לכן סופ"ש רגוע וכיף!
אלינור

You Might Also Like

14 תגובות

  1. לסבון יש קרם פנים עם מקדם הגנה 50 שאומנם הוא לא במרקם ג'ל אך נראה שהוא עושה את אותה פעולת החלקת פנים כפריימר, ממליצה לבדוק במיוחד לאור המבצעים השווים שיש עכשיו.
    איך עשית אותי מאושרת עם המברשות של אסנס, במיוחד שהן קצרות ונכנסות לתיק בקלות! אולי תכתבי עליהן חוות דעת בעתיד?:)

    השבמחק
    תשובות
    1. נחמד לשמוע שיש להם אופצייה עם מקדם הגנה יותר גבוה!
      שמחה ששימחתי אותך ;) אשתדל לזכור לציין מה אני חושבת עליהן בפוסט הבא :)

      מחק
  2. הספריי לגוף של Bath and Body Works נראה פשוט נפלא!
    תעשי חיים יפהפיה באילת, מחכה לראות תמונות מעוררת קנאה באינסטוש בעודי נרקבת במשרד.

    השבמחק
    תשובות
    1. הוא אכן נפלא!
      מקווה לספק את הסחורה P:

      מחק
  3. התיק משגע!! תעשי חיים

    השבמחק
  4. פוסט נהדר...תעשי חיים באילת!!

    השבמחק
  5. איזה כיף אני עוד מעט באילת ממש עזרת לי עם המחשבה מה לקחת !
    אולי אעשה גם פוסט על העניין הזה חח :)

    השבמחק
    תשובות
    1. עוד רעיונות לפוסטים זה תמיד טוב :)
      תהני!

      מחק
  6. ואוו צילומים מהממים, איזה מצלמה זאת?
    לא מאמינה שעוד לא ראיתי את הבלוג שלך, מהממת, תהני באילת!
    ואיזה כיף הרבה מוצרים שאני אוהבת פה בפוסט♡

    השבמחק
    תשובות
    1. עדיף מאוחר מאשר לעולם לא! תודה מתוקה :)
      המצלמה היא מצלמת פוקט לא מתוחכמת של קאנון - Power shot sx260 HS
      טעם טוב יש לך ;)

      מחק
  7. אני מתה על פוסטים כאלה! מראים בתכלס, איזה מוצרים הכי צריך :)
    בא לי על לא מעט ממה שהצגת כאן, החל מהליפגלוס של NYX ועד לטוש הארה של מאק. סקרנת אותי עם ה-MSF נטורל בגוון הכהה - אף פעם לא חשבתי להשתמש באחד מהם כברונזר, אבל הטקסטורה שלהם עדינה ולמען האמת זה נשמע סופר חכם!
    תיהני מלא <3

    השבמחק
    תשובות
    1. הטוש הארה של מאק זה בגדר חובה אצלי, והברונזר זה פשוט הדבר הראשון שנתנו לי במאק בלי בכלל שהייתי צריכה להפעיל מחשבה, וזה גאוני!
      מיותר לציין שמעבר להשתמש בקונסילר ובסומק פעם אחת...... לא היה שימוש נרחב במוצרים ;)
      3>

      מחק

Labels

אביב אווטפיט אוסף איפור אופנה אורבניקה איפור אסנס אפייה ארגון בגדים בובי בראון בושם בישול בשמים גיבאווי דורית בר אור הגרלה הלבשה תחתונה השקה חו"ל חורף טאג טיולים טיפוח טלוויזיה יוטיוב יומולדת ירין שחף לוקפנטסטיק מאק מהדורה מוגבלת מועדפים מועדפים 2014 מייבלין מייקאפ מייקאפגיק נסיעות סבון של פעם סטורי סטייל סמאשבוקס ספורט סקירה עיצוב עמנואל צלליות קופסאת הפתעות קוקטית קניות רבלון שיער שלומית אופיר שלל תיוג תיק איפור תכשיטים Adika Asos AUSSIE barcelona Bath And Body Works Being the scenes Benefit Birthday Bobbi Brown boohoo bourjois Castro Clarins Clinique Collabarations Collection ColourPop design Dior ebay ecsentric molecules Eleanor Bakes EOS essence Estee Lauder FAB Fashion Favorites Feelunique FIX Food foresta forever21 Forever21 Active fragrance Gerard Cosmetics Geurlain giveaway Glambot glamglow GOLF GOLFDODOBAROR H&M Haul home stuff homewear Instagram its skin Jeffery Campbell Jewellery Jewelry JIMMY CHOO KARL LAGERFELD KAT VON D kielh's Kiko L'occitane la prairie Lancom Lifestyle Lipstick lookfantastic LORAC LUSH luxury mac MACxCinderella MACXZACPOZEN Make up Makeup makeup geek Mango MARC JACOBS mark jacobs Maybelline medusabrand Milani mineralz missoni nars nastygal NIKE NYX Online Shopping origins outfit paper goods perfume Pioo Pioo primark RealTechniques revlon Rimmel Rockglam ruby star sale salon skincare soap and glory Sparkle stradivarious sugar mama boutique summer Tanya Burr The Balm the body shop Tony&Guy TOPSHOP Topshop beauty Travel wet n wild Winter wishlist youtube Z palette zara

רשומות פופולריות