האוסף הצנוע שלי \\ Make-up Stash & Organisation

7.3.15

מרגיש כאילו עבר לפחות חודש מאז שכתבתי פוסט בבלוג, ואני מתארת לעצמי שזה בערך הזמן שעבר. תקופת המבחנים עשתה את שלה ומעבר לסרטון או שניים שהצלחתי להעלות ליוטיוב לא הספקתי לעשות הרבה מעבר.

החלטתי לנצל את העובדה שהמצלמה של אח שלי עדיין אצלי לצלם קצת את אוסף האיפור הבאמת לא כזה גדול שלי ולהציג לכן אותו.
יש לי המון רעיונות לאיך שולחן העבודה\איפור האופטימלי שלי ייראה בפינטרסט, אבל עד שאגשים את החזון ההוא - את הפינה שלי שלאט לאט תופסת לי יותר מקום בחדר (לא מתלוננת).

פאשלה קטנה: שכחתי להציג את מעמד הייבוש למברשות ופלטת המאק המושלמת שלי שמונחת לה מצד שמאל של המגירות, היא תיאלץ לקבל פוסט משלה :)


אז הפינה הנחמדה שלי מורכבת מבעיקר שלושה דברים: המגירות המהממות של מוג'י, יחד עם מעמד אקריליק לאודמים (מאיביי, שעלה בערך 12 ש"ח), שתי כוסות זכוכית כמעמדים למברשות ועוד פינה של "שונות".


על המגירות מונח הסטנד לאודמים ועוד שני דברים יפים: בושם דייזי של מארק ג'ייקובס ודוב גריזלי בצבע ורוד זוהר (שהוא בכלל מחק, אבל בינתיים משמש כשומר לאודמים).


יש לי חיבה עמוקה למגזינים, בעיקר כאלו של אופנה; חלק מהמגזינים הם כבר בני 15 שנה, והועברו אליי מאחותי. אני ממשיכה לאסוף ולאט לאט מוסיפה לי עוד, נראה עד איזה גובה תגיע הערימה הזו. על העיתונים מונח ספר סגנון coffee table book של הכלב החמוד (כמעט) בעולם, "בו" ומחברת שקניתי באחת החנויות המושלמות ביותר Papier בת"א שנושאת את המשפט Dream Every Day.


את המגירות המושלמות של מוג'י הרווחתי ביושר, סחבתי אותן כל הדרך מלונדון (שני סטים של זוג מגירות), כמעט נאלצתי לקנות להן מושב בטיסה. קיצר, הרווחתי אותן. מגירות מוג'י הן לא ללא חסרונות: הסוג שאני קניתי הוא כזה שהמכסה של המגירה העליונה מתרומם, בפועל זה אומר שאי אפשר לשים זוג מגירות מעל זוג אחר כי המשקל מהמגירה העליונה מקשה על הפתיחה של המגירה התחתונה, משהו שם לוחץ על המכסה וכמעט בלתי אפשרי לפתוח את המגירה הלפני תחתונה. מעצבן.
המסקנה: בפעם הבאה לקנות מגירות שהמכסה בהן לא מתרומם.
עדיין עדיף עם מוג'י מעט תקול מאשר ללא מוג'י בכלל.


המגירה התחתונה היא הכי פחות פוטוגנית, אז היא מוחבאת למטה. היא מכילה את המייקאפים והקונסילרים (ברבים, מלא רבים). יש שם עוד קצת שונות כמו פריימר בודד וריסים בודדים של מאק. לא אפרט מה יש בכל מגירה כי ניתן לראות אז אציין רק כמה מוצרים מצטיינים: Face & Body ממאק, וטוש הארה גם הוא ממאק, מסקרה לגבות של מייבלין.


המגירה השנייה מכילה בעיקר דברים שאני לא מושיטה אליהם יד הרבה כי כמו שניסיתי להסביר קודם, היא לא ממש נפתחת בקלות. יש בה פלטת זי סגלגלה ומושלמת שעוד מחכה לצלליות בודדות ולזה שלי יהיה כסף לממן אותן, פלטה מתוקה של דה באלם שעוד לא מצאתי לה שימוש ביומיום, ופלטת נייקד מזויפת מאלי אקספרס.


המגירה עם הכי הרבה פריטים היא באופן מפתיע לא זו שנפתחת הכי הרבה, היא מכילה צלליות בודדות, פלטות קטנות, היילטרים ועוד כל מיני למשל פיינט פוט של מאק ואיילנר ג'ל. מוצרים יוצאי דופן מהמגירה: 'ברונזר' שמשמש גם כהיילטר "פירמידה" של עופרה, מתחתיו מתחבא גם המרי לומנייזר של דה באלם, ופיינט פוט של מאק בגוון Groundwork שלא נגעתי בו יותר מידי זמן.


אני חושבת שזו המגירה האהובה עליי, אין בה הרבה מוצרים ורובם לא נדירים או מרגשים אבל היא הכי כיפית. היא מכילה את כל ה"פודרות" לפנים, מברונזר דרך סומק ועד פודרות קיבוע. אני יכולה להגיד בפה מלא שכל אחד מהמוצרים במגירה הזו הוא פייבוריט ולכן אפרט את כולם: סמקים של ניקס בגוון Pinched ו Glow (האחרון קרמי), סומק Melba של מאק, ברונזר להצללות של הבודי שופ (The honey bronzer), פודרה מינרלית של מאק (שהתנפצה לי על הרצפה בפעם השנייה בפורים) בגוון medium deep שמשמשת אותי כברונזר לכל הפנים, היא השילוב המדויק בין כתום ללא כתום. פודרה Studio fix של מאק שנותנת כיסוי טוב אך עדין לימים בהם אין צורך במייקאפ או שאני רוצה להוסיף כיסוי לאזורים מסוימים, ואולי (and it's a big maybe, כי קשה לבחור) המוצר האהוב עליי בכל המגירה הזו: פודרת קיבוע של סואפ אנד גלורי One Heck Of A Blot, טחונה דק דק דק אבל מקבעת מצויין ובאה באריזה הכי מתוקה שיש (יחד עם מראה ופאף!)


מברשות מברשות, גם מלוכלכות וגם נקיות, שוכנות להן בשלווה בכוסות זכוכית מאיקאה. אני לא סופר מרוצה מסידור הנוכחי כי הכוסות די כבדות ופחות אטרקטיביות ממה שהן נראו לי בחנות, ובא לי משהו קצת יותר יפה (ואף מילה על העציצים הלבנים ממחלקת הגן באיקאה). החלוקה היא די פשוטה: כוס אחת למברשות גדולות לפנים, כוס שניים למברשות עיניים. המסקנה: לא משנה כמה מברשות יש לך, זה אף פעם לא מספיק.


מברשות ששווה לציין: Expert Face Brush של ריל טכניקס, מברשת זוויתית רכה רכה של ירין שחף ומברשת דואו פייבר של סיגמא שמשמשת אותי דווקא להנחת ברונזר (כן!).


מברשות עינים זה ה-דבר, באמת לא משנה כמה יש לך זה לא מספיק. אני מצאתי את הפייבוריטית שלי, ולא, זו לא ה217 של מאק כי אם הדיופ שלה מסיגמא - E25.


אודמים, גם זה משהו שלא משנה כמה יש לך זה ממש לא מספיק, ואני תמיד מוצאת את עצמי חומדת עוד ועוד. למרות שביומיום אני אף פעם לא מוצאת את עצמי באמת משתמשת בהם מספיק (פויה). בשורה הראשונה יש אודמים מוצלחים (ופוטוגניים) במיוחד (1995 של ג'ררד, רובי וו של מאק, רבל וקוסמו ועוד), בשורה השניה יש אודם כתום כתום של טופשופ, שלושה באטר גלוס של ניקס ו"ליפסטיק" נוזלי של ניקס בגוון כתום אדום, שממש ממש ממש רוצה עוד חברים.
בשורה השלישית יש צ'אבים למיניהם, מאט וגלוס (כולם מרבלון) וגם אודם נוזלי אחד של בורז'וואה, השורה האחרונה מחכה בסבלנות לארח. לינק לסטנד.


בכוס לבנה אך די סתמית מאיקאה אני מניחה את כל הדברים שבייסקילי, לא מצאתי להם מקום אחר. יש פה בעיקר עפרונות: עיניים, שפתיים. כמה צלליות סטיק (קליניק, קיקו, ניקס) איילנרים, ומסקרה מוקטנת של קליניק. הבעיה - אני לא באמת זוכרת מה יש בכוסית הזאת וכמו שאומרים: רחוק מהעין רחוב מהלב, ובאמת שכחתי כמה יפה הצללית סטיק הזו של קיקו, וממש יכולתי להשתמש בסטיק של קליניק שלא עשיתי בו אף שימוש אחר במדריך של פרוזן, אבל שכחתי שהוא קיים.


עוד כוס פלסטיק, הפעם מגולף (דווקא ממש יפה, והיה גם בוורוד!) מכילה את המסקרות שלי, יש לי יותר מידי ואני גם ככה משתמשת כרגע רק בשתיים, אבל משום מה לא מביאה את עצמי לזרוק את האחרות. בכוס הזאת אני גם מניחה את ביוטי בלנדר שלי והמעגל ריסים. מחכה לי: המסקרה המהוללת של בנפיט, עם הזמן שלוקח לי לנסות מסקרה שקניתי כבר לפני שנה, בנפיט הצליחו להוציא עוד אחת שבטח גם תצליח לשבור את השוק, והיא נראית מאד מעניינת.


בצלחת די מכוערת שאני מחפשת לה תחליף אני שמה כל מידי דברים שימושיים אך לא קשורים: פיקס+ המשגע, קרם ידיים, עיניים ולקוטיקולות, פצירה, פינצטה ומקרון אחד סגלגל שמכיל באלם (balm/ מה המילה בעברית?) בריח ענבים היסטרי.


מתחבאת לה שם קופסאת נוי מדהימה מH&M HOME שגם סחבתי איתי מלונדון, למרות שהיא מזכוכית, לא יכולתי להשאיר אותה שם. היא גם כסופה, וגם מכוסה בניטים, יש גבול. כרכע היא מכילה צמר גפן - אבל האמת שאני לעולם לא פותחת אותה. היא יפה וזהו.


עוד הצצה לפינה נוספת: הלקים, סטנד הלקים המעולה (!!) נקנה באיביי בפחות מ100שקלים, נדמה לי שהוא עלה 60 וקצת. הוא מכיל את כל הלקים שלי, ויש מקום לעוד. פריקית שאני - כמובן שסידרתי אותם לפי צבעים ובקופסא למטה מונחים כל הלקים של בסיס, טופ, מחזק וכו'.
לא מצליחה למצוא את זה שאני הזמנתי, אבל זה די דומה.


תמונת אווירה אחרונה לסוף,
זהו,

עכשיו יש גם סרטון תואם ביוטיוב!
מוזמנות להציץ אם אתן מעוניינות במבט מעמיק יותר לאוסף....

מה חשבתן? מה חמדתן? מה אתן חושבות שממש מיותר?
אשמח לשמוע ממכן בתגובות :)


אל תשכחו שאני קיימת גם בפייסבוק וגם ביוטיוב, אשמח אם תצטרפו אליי גם שם.

אלינור

You Might Also Like

15 תגובות

  1. איזה פוסט כיפי! צילמת גם סרטון? (מקווה שכן *u*)
    מחכה לפוסט על הפלטה ממאק! 3>

    השבמחק
    תשובות
    1. מקווה שאצליח לצלם את הסרטון השבוע!
      גם פוסט על הפלטה יהיה :)

      מחק
  2. פוסט מעולה בובה. אני אוהבת להציץ לתוך תיקים\מגירות של קולגות - תמיד כייף ומסקרן ^_^

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה בובית :) זה באמת כיף וחטטני!

      מחק
  3. תמיד כיף לעשות סיבוב בחדר של מישהו!
    אולי כשאני סוף סוף אסדר אעשה גם אצלי :)
    יש לי המון מגרות אקריליות + שידה.. מאוד אוהבת את האקריליות אך הן גם מצריכות ניקוי אבק תדיר :)

    השבמחק
    תשובות
    1. כןןןן גלוסי, חייבת לראות את האוסף שלך. זה בטח חלום!
      יעורר מלא קנאה, קדימה.

      אה ו,ניקיון? לא מוכר לי המונח הזה :)

      מחק
  4. מקסים בובית!! אני מתה על אחסון אקרילי, אבל לא יכולה שלא להשתגע מכל הצבעוניות הזו על השידה! אז הכל עמוק בתוך המגירות :) אבל אצלך זה ממש מקסים!! ועשית לי חשק אמיתי! חח אעדכן מה קרה עם זה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. חח צבעוניות מתונה הייתי קוראת לזה! העובדה שהן שקופות לפי דעתי זה יתרון, ככה זוכרים מה יש לך והרבה יותר קל לשלוף
      יאללה תעדכני :)

      מחק
  5. הו נפלא! אני רוצה עוד הצצות לחייך!
    אמרי לי מה באוסף שלך ואומר לך מי את

    השבמחק
    תשובות
    1. לחלוטין צודקת,
      אולי תראי את האוסף שלך? עוד כשאת בסביבה ניו יורקית פוטוגנית במיוחד ;)

      מחק
  6. אהבתי ממש!! אני גם חובבת תצוגה עמוסה מכל טוב, למרות שאצלי האיפור מוחבא בארון, והתצוגה שלך מקסימה!
    אהבתי את הפוסט החטטני ומבחינתי the more the merrier! :-)
    xoxo, Chen
    http://streetchicgeek.com

    השבמחק
    תשובות
    1. מהצצות לבית שלך מהאינסטגרם אני יכולה רק לחשוב את התצוגה יכולה להיראות...!
      תודה 3>

      מחק
  7. הקופסאות מקסימות ונתת לי כמה רעיונות!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, שמחה לשמוע! אשמח לשמוע מה עשית עם הרעיונות האלו :)

      מחק
  8. אוסף צנוע, אח משובח!
    הכל מאוחסן כ"כ יפה ופרקטי

    השבמחק

Labels

אביב אווטפיט אוסף איפור אופנה אורבניקה איפור אסנס אפייה ארגון בגדים בובי בראון בושם בישול בשמים גיבאווי דורית בר אור הגרלה הלבשה תחתונה השקה חו"ל חורף טאג טיולים טיפוח טלוויזיה יוטיוב יומולדת ירין שחף לוקפנטסטיק מאק מהדורה מוגבלת מועדפים מועדפים 2014 מייבלין מייקאפ מייקאפגיק נסיעות סבון של פעם סטורי סטייל סמאשבוקס ספורט סקירה עיצוב עמנואל צלליות קופסאת הפתעות קוקטית קניות רבלון שיער שלומית אופיר שלל תיוג תיק איפור תכשיטים Adika Asos AUSSIE barcelona Bath And Body Works Being the scenes Benefit Birthday Bobbi Brown boohoo bourjois Castro Clarins Clinique Collabarations Collection ColourPop design Dior ebay ecsentric molecules Eleanor Bakes EOS essence Estee Lauder FAB Fashion Favorites Feelunique FIX Food foresta forever21 Forever21 Active fragrance Gerard Cosmetics Geurlain giveaway Glambot glamglow GOLF GOLFDODOBAROR H&M Haul home stuff homewear Instagram its skin Jeffery Campbell Jewellery Jewelry JIMMY CHOO KARL LAGERFELD KAT VON D kielh's Kiko L'occitane la prairie Lancom Lifestyle Lipstick lookfantastic LORAC LUSH luxury mac MACxCinderella MACXZACPOZEN Make up Makeup makeup geek Mango MARC JACOBS mark jacobs Maybelline medusabrand Milani mineralz missoni nars nastygal NIKE NYX Online Shopping origins outfit paper goods perfume Pioo Pioo primark RealTechniques revlon Rimmel Rockglam ruby star sale salon skincare soap and glory Sparkle stradivarious sugar mama boutique summer Tanya Burr The Balm the body shop Tony&Guy TOPSHOP Topshop beauty Travel wet n wild Winter wishlist youtube Z palette zara

רשומות פופולריות