גולף ועוד קצת \\ GOLF X DODOBAROR

18.3.15

זה לא סוד שבשנים האחרונות כשחושבים על גולף סטייל ושיק הם לא בדיוק הדברים הראשונים שקופצים לראש.
לאחרונה גולף עשו תפנית והחלו לתחבר יותר ויותר אל הקהל הישראלי שעם הזמן נודד לקניות מהאינטרנט וטרנדים מחו"ל.
אם נכנסתם לאחרונה לחנות גולף בטח חשתם בהבדל, הבגדים מעניינים יותר, הגזרות עדכניות ויש יותר מבחר שמתאים לכולם.
לא סתם גולף גייסו את הבחורות הכי מגניבות באינסטגרם ועשו מהפך של 180 מעלות, כמו למשל את השפנפנה המהממת. אם תציצו על החשבונות של גולף וגולף & קו באינסטגרם אפשר לגמרי להתבלבל ולחשוב שמדובר בחברה מחו"ל.
על הרומן שמתפתח ביני לבין גולף & קו אני אפילו לא אתחיל לדבר, אבל אין ספק שגולף לקחו יד ביד את האופנה ואת המוצרים לבית וגם אותם עדכנו והפכו להכי מגניבים או כמו שאני קוראת לזה - הכי אורבן אווטפיטרס, הנה, הוכחה.
הצעד האחרון של גולף היה לשתף פעולה עם מעצבת אחת מעניינת במיוחד, הלוא היא דורית בר אור AKA דודו.
בעבר דודו לא פנתה כלל לאותו קהל יעד אליו פונים גולף, היא הייתה נחלתם של המי ומי כדוגמאת בר רפאלי ושות'. דודו החליטה לרדת אל העם ולצאת בקולקצייה שפונה לכולם ולא רק לאליטה ושנושאת את שמה.
אני הייתי בהצגה של הקולקצייה ואני חייבת להגיד שהתרשמתי, נתנו למעצבת יד חופשית והיא עיצבה הכל החל ממגנים לאייפון דרך שמלות, תיקים, נעליים ועד טקסטיל בדוגמאת מגבות ומצעים. הכל בטוב טעם ובסגנון מיוחד, הצבעים ששולטים בקולקצייה הם שחור, לבן וזהב עם נגיעות של אדום ותכלת. אני מאד התחברתי כי מצידי אפשר ללבוש רק שחור כל היום, הקולקצייה רחבה ומציגה מגוון רחב של פריטים וגזרות עם דגש על גזרות רחבות וקלילות.

יש פריט אחד שמצא חן בעיניי במיוחד, אבל אני מתכננת לשמור אותו בסוד ולהציג אותו בפוסט מיוחד כמו שצריך :)

הקולקצייה היא קולקציית קפסולה, כלומר היא קולקצייה סגנון מהדורה מוגבלת ותוצג במעל מאה חנויות ברחבי הארץ, עד גמר המלאי. אם הייתי אתן הייתי הולכת להציץ, מספיק אפילו פריט אחד בשביל לתת נגיעת סטייל מיוחדת לכמה אווטפיטים.
עכשיו לאותיות הקטנות - המחירים: המחירים הם נשארים אטקרטיביים אך עולים מעט, כלומר מחירים של גולף אבל עם תוספת.

אלו הפייבוריטים שלי מהקולקצייה (כלומר, בא לי הכל.... מי מממן?)






הקולקצייה נמצאת בחנויות מיום שישי! ניתן להירשם למכירה מוקדמת דרך הפייסבוק של גולף,
מה מצא חן בעיניכן מהקולקצייה? אשמח לשמוע ממכן בתגובות כאן או בפייסבוק,

זהו להפעם,
אלינור

You Might Also Like

8 תגובות

  1. שמלת התחרה השחורה הורסת! הגיע הזמן לממש את הגיפט קארד של גולף ששוכב מיותם בארנק :)

    השבמחק
    תשובות
    1. יא!!! אני באה איתך, name the time and place

      מחק
  2. השמלה הלבנה - מושלמת כשמלת כלה

    השבמחק
    תשובות
    1. לא צריך חתונה בשביל שמלה כזאת! רוצה אותה ליומיום.

      מחק
  3. ת'כלס בחרת דברים שאני ממש ממש אוהבת...
    מצטרפת אליכן לרכישות עם הגיפט של גלוסי

    השבמחק
  4. אני גם רוצה הכל. כל כך קשה ולא כזה זול..
    שיהיה שבוע מלא בבגדים וטיפוח! נשיקות

    השבמחק
    תשובות
    1. נכון, המחירים לא זולים - אבל בהחלט יותר זולים מאם היו בקולקצייה עצמאית משלה
      שבוע מצויין!

      מחק

Labels

אביב אווטפיט אוסף איפור אופנה אורבניקה איפור אסנס אפייה ארגון בגדים בובי בראון בושם בישול בשמים גיבאווי דורית בר אור הגרלה הלבשה תחתונה השקה חו"ל חורף טאג טיולים טיפוח טלוויזיה יוטיוב יומולדת ירין שחף לוקפנטסטיק מאק מהדורה מוגבלת מועדפים מועדפים 2014 מייבלין מייקאפ מייקאפגיק נסיעות סבון של פעם סטורי סטייל סמאשבוקס ספורט סקירה עיצוב עמנואל צלליות קופסאת הפתעות קוקטית קניות רבלון שיער שלומית אופיר שלל תיוג תיק איפור תכשיטים Adika Asos AUSSIE barcelona Bath And Body Works Being the scenes Benefit Birthday Bobbi Brown boohoo bourjois Castro Clarins Clinique Collabarations Collection ColourPop design Dior ebay ecsentric molecules Eleanor Bakes EOS essence Estee Lauder FAB Fashion Favorites Feelunique FIX Food foresta forever21 Forever21 Active fragrance Gerard Cosmetics Geurlain giveaway Glambot glamglow GOLF GOLFDODOBAROR H&M Haul home stuff homewear Instagram its skin Jeffery Campbell Jewellery Jewelry JIMMY CHOO KARL LAGERFELD KAT VON D kielh's Kiko L'occitane la prairie Lancom Lifestyle Lipstick lookfantastic LORAC LUSH luxury mac MACxCinderella MACXZACPOZEN Make up Makeup makeup geek Mango MARC JACOBS mark jacobs Maybelline medusabrand Milani mineralz missoni nars nastygal NIKE NYX Online Shopping origins outfit paper goods perfume Pioo Pioo primark RealTechniques revlon Rimmel Rockglam ruby star sale salon skincare soap and glory Sparkle stradivarious sugar mama boutique summer Tanya Burr The Balm the body shop Tony&Guy TOPSHOP Topshop beauty Travel wet n wild Winter wishlist youtube Z palette zara

רשומות פופולריות