שלל אינטרנטי ענקי \\ Huge online shopping haul

6.2.15

אני חייבת להודות - שנסחפתי.
ולא סתם עכשיו מולי מתנדנד לו השלט "NO MORE INTERNET SHOPPING",
נסחפתי.
קניות באינטרנט זה משהו ממכר, קודם כל בשבילי החיפוש עצמו - המעבר על כל הדפים (כולם, מהראשון ועד האחרון בלי לדלג על אחד) נותן תחושת סיפוק מאד משונה, שרק מכורה אמיתית תבין. הבעיה השנייה נעוצה בהבדלי המחירים העצומים בין הקוסמטיקה והאיפור פה בארץ לעומת אותם מוצרים ברשת שהם כמובן זולים בהרבה.
והבעיה השלישית, והחמורה ביותר לדעתי - הסיילים.
כי בנוסף לעובדה שאני נהנית להוציא כסף על קניות, ושגם ככה זה יותר זול מבארץ (אם זה בכלל קיים בארץ!) אז זה עוד במבצע! ואפשר "לחסוך" עוד!
אבל מה קורה בפועל?
אני, ישובה מול המחשב, מוציאה הזמנה אחר הזמנה ללא הכרה ובסופו של דבר - נסחפת.
אז הגענו עכשיו למה שנקרא בעגה של המכורים 'עוצר'. בחודשים האחרונים אספתי כל כך הרבה חבילות מהדואר שהכרטיסי אשראי שלי כמעט גזרו את עצמם.
אי לכך ובהתאם לזאת - אין אני אוציא הזמנות (או כסף) בזמן הקרוב (שנה שנתיים ככה) על פינוקים לעצמי, חבל אבל הכרחי כי כמו שאמרתי בהתחלה...
נסחפתי.

אבל אם כבר הזמנתי, לא נשתף? :)

היזהרו! פוסט חופר לפניכם. 

נתחיל בקניות הקטנות מאיביי, בעקבות המלצות בקבוצה הכי שווה בפייסבוק (אולי אני משוחדת) קניתי את המתקן הזה לייבוש מברשות, בעיקרון ברגע שחופפים מברשת הכי טוב להניח אותה תלוייה הפוך כדי שהמים לא יינזלו לתוך ראש המברשת וימיסו עם הזמן את הדבק. אני בדרך כלל פשוט מניחה אותן בשכיבה בצורה מאולתרת באמבטיה אבל כשראיתי את זה החלטתי לקפוץ על המציאה. בפחות מ50 ש"ח תקבלו מעמד שיכול להכיל עד 26 מברשות בגדלים שונים.
הבונוסים הגדולים מבחינתי: המחיר, הוא מתקפל (ניתן לפרק ולהניח בצד בסוף השימוש) והוא קומפקטי גם כאשר פתוח ולא תופס הרבה מקום.
החסרונות: יש מעט מקום למברשות גדולות (4), וכאשר מניחים מברשות קטנות מאד הן ייטו הצידה או לא ייתפסו בכלל.
בסך הכל - לגמרי שווה את המחיר.
לינק למוצר



אז עד שסיגמא יחליטו לתת לי במתנה כפפת ספא או את השטיח המטורף החדש הזה (איפה מייבשים אותו? על החבל?) התספקתי במברשת סיליקונית למברשות שעלתה פחות מ7 שקלים! גם עליה קיבלתי המלצה ביחד עם מתקן הייבוש. המברשת נקראת brush egg כיאה לצורתה הביצתית ובאה בצבעים שונים וחמודים (אני ישר בחרתי בסגול). בקצה הפתוח שלה ניתן להחזיק אותה עם האצבעות וככה להימנע מהתחושה המעצבנת הזאת של שפשוף המברשות ביד וגם להנות מניקיון הרבה יותר מהיר ויעיל של המברשת.
יתרונות: קטנטנה, זולה ועושה את העבודה.
חסרונות: למברשות גדולות+ היא תהיה קטנה מידי, אז תוכל לעזור אבל לא להשלים את המלאכה בעצמה.
לינק למוצר




ובינתיים בגזרת האיפור והטיפוח...


על FAD: First Aid Beauty שמעתי המון ביוטיוב, מאינגריד ועד פלר דה פורס והאמת שהיו מוצרים שלהם כמו המסכות (זו וזו) שעניינו אותי הרבה יותר מהקרם הזה. כמו שכולן יודעים בחורף העור שלנו מתייבש ושינויי מזג האוויר לא עוזרים. העור שלי אינו יבש אבל יש לי כמה אזורים (האף למשל) שתמיד נותרים יבשים גם אם אני שמה עליהם קרם. הקרם הזה אינו מיועד לאיזור מסוים והוא לחלוטין "מכף רגל ועד ראש" כך שהוא יכול להתאים גם למרפקים סדוקים, כפות רגליים יבשות ושאר חלקים בגוף שצריכים עוד בוסט. אני השתמשתי בו עד כה רק פעמים בודדות והוא באמת קרם סמיך שנספג יפה ועוזר להתמודד עם יובש, בעלות של רק 9 פאונד.
לינק למוצר




את המוצר הבא הוספתי לעגלה אחרי המון המלצות ברשת, ביניהן אחת שאני סומכת עליה במיוחד - גלוסברי. המייקאפ הזה מהולל ברחבי הרשת בין השאר גם על ידי זואלה המשגעת שגם עליה אני נוטה לסמוך. יש לו ריח נעים ולא חזק, ומחליק על העור ומטשטש בקלות. אני מניחה אותו עם האקספרט של ריל טכניקס או הF80 של סיגמא.
הבעיה - זהו הגוון הכי בהיר שיש (100,ivory) והוא מעט כהה לי, מהתייעצות עם אחרות (בהירות ממני) כנראה שהבעיה היא בתת גוון והוא מתאים לתת גוון ורוד ולא צהוב - כמוני. זה לא כזה נורא כי הוא באמת רק מעט יותר כהה אז ברגע שאקבל קצת צבע בעור נראה לי שזה יתאזן - בתמונות בכלל לא רואים את זה...
לינק למוצר



עם המייקאפ - הטשטוש הוא רק על הרקע למקרה שתהיתן

מה שלא תעשו, אל תיכנסו לביוטיג'וינט כשאתן בעוצר. המותגים האמריקאיים הכיפיים קורצים כל כך ומאד, מאד קשה לעמוד בפניהם. את המוצרים האלו הזמנתי לסרטון שאני רוצה לצלם בקרוב (ניחושים? :) ) והייתי צריכה צלליות סגולות ובסיס לבן. האמת, שיש לי את הג'מבו של ניקס בקוטג' צ'יז (לבן פנינה) וכנראה שלא באמת הייתי צריכה גם את מילק אבל.. אבל... אין לי הסברים.
על הצלליות של L.A COLORS לא שמעתי יותר מידי אבל הן היו כל כך זולות (2$) שהחלטתי לנסות, הצלליות הנוספת שהזמנתי היא צלליות של MILANI - הצלליות נראות מאד מפתות באתר וממש רציתי לנסות גם את BELLA CHAMPGNE אבל היא הייתה חסרה במלאי. הצלליות של מילאני נקראות צלליות ג'ל, אז ציפיתי למעין קפיציות, במיוחד לאור הצורה שלהם אבל... לא, פשוט צללית אבן רגילה בצורה שונה.
בפועל בפעמים הראשונות שהסווצ'טי את הצלליות התאכזבתי, במיוחד מהצללית של מילאני ששמעתי עליהן דברים טובים. הפיגמנט היה די חלש, ודרש כמה שכבות כדי להיראות כמו בפן עצמו. לעומת זאת מעל הג'מבו מילק של ניקס הן נראות מעולה והוא בהחלט עוזר לפיגמנט להיתפס ולהיראות. אפשר לראות סווטצ'ים בתמונה למטה.
לינק למילאני, ל.א קולורס, וניקס.


אבל כמה שהן יפות.

מימין בלי הבסיס, משמאל עם הג'מבו של ניקס. מימין LA COLOR, שמאל MILANI
מוצרי שפתיים זה משהו שתמיד צריך עוד באוסף, לא משנה כמה יש לך. את האודם של ג'ררד קוסמטיקס בגוון 1995 (color your smile לשעבר) קניתי כשהיה מבצע מעולה על האתר של הנחה גדולה + משלוח חינם. כשהנחתי אותו בפעם הראשונה התאכזבתי, אבל בפעמים האחרות שניסיתי אותו ממש אהבתי. כנראה שהשכבה הראשונה הייתה פחות פיגמנטית או איזשהו משהו כזה. בכל מקרה - הוא מאד יפה על השפתיים, מאט ומתאים לטרנד הניינטיז שעכשיו בכל פינה וכבונוס - עכשיו יש לי אודם זהב שיישב ליד האודם rose gold שלי ממאק :) .
לינק למוצר
את שני המוצרים האחרים קניתי בסופר פארם במבצע ולא ברשת (אל(!) תקנו אותם במחירם המלא כי המחיר שלהם ברשת כל כך הרבה יותר משתלם, כנראה שגם במחיר מבצע כאן יותר יקר)
בקצרה - אין לי הרבה מוצרים גלוסיים לשפתיים, אני בחורה של גימורי מאט וסאטן - אבל הצבע המשגע של האריזה של רבלון לא השאירה אותי אדישה והייתי חייבת להוסיף אותו לאוסף. הוא מוסיף גוון ורוד כיפי לשפתיים שבעייני לגמרי מתאים גם לחורף וגם לקיץ.
השפתונים הנוזליים של ברוז'ואה כבר מדוברים בכל מקום, משום מה אף פעם לא חשבתי לרכוש אותם עד שנעמדתי מול הסטנד הכמעט ריק שלהם בסופר פארם והגוון הורוד עשה לי עיניים.
המרקם שלהם זהה לשפתונים המאט של ניקס שאני מאד אוהבת ורוצה עוד מהם (יש לי רק אחד בעצם) ולמרות שאומרים שיש להם ריח לא טוב - לגוון הספציפי הזה כנראה אין. רחרחתי כמה בסטנד ואכן יש להם ריח לא נעים - אבל זה דווקא היה בסדר גמור. הגוון שיש לי הוא OLE FLAMINGO והוא משגע. ורוד פוקסיה דובדבן, כיפי. אפשר לראות תמונות שלו על השפתיים בפוסט קודם, פה.
לינק לרבלון, בורז'ואה. שניהם עכשיו במבצע באסוס, אם לא אפשר למצוא אותם גם בפיליוניק.


מלמעלה למטה - ג'ררד, בורז'ואה, רבלון

מוצר נוסף שעליו לא אכביר במילים הוא פלטה קטנה ומטריפה (!) של דה באלם, על אחותה התאומה אפשר לקרוא אצל גלוסי - המאפשרת הלאומית והסיבה שרכשתי את הקטנה הזאת. היא מעט פחות מולטיטסקרית מאחותה כי אין צבע מעבר שאפשר להשתמש בו גם לגבות, אבל אני אעשה פוסט מתוק עליה אז לא ארחיב מעבר, אסכם בזה שהיא מוצלחת, ותמתינו :)
לינק למוצר


הבאה היא מברשת סינטטית של ריל טכניקס לעיניים, את  מברשות הבסיס והסומק של המותג ניסיתי ואהבתי מאד, והחלטתי לנסות גם את המברשת לעיניים. זו מברשת סינטטית להנחת צללית אבל היא מספיק פלאפית גם כדי לטשטש. למרות שמאד מפתה לקנות את הסט כולו לא רציתי ישר להוציא את כל הסכום אז הספקתי באחת, טרם השתמשתי בה אז רשמים בהמשך.
יתרון ענקי: היא סגולה ומטאלית. 



צלליות חדשות ומקום לשים אותן: האמת, ראיתי את הפלטות המשגעות האלו אצל קרן ארן, ונצבט לי הלב שאין לי כאלו (יש גם בתכלת, אווטצ'). הפלטה בגוון לבנדר משגע ופסטלי הייתה חייבת להיות שלי, וברגע שחזרה למלאי לא יכולתי להתכחש לה. אה, ואין לי מה לשים בה - אופסי.
את הזי פלאט הזמנתי ממייקאפגיק ויחד איתה הזמנתי שלוש צלליות: beaches and cream, grandstand (foiled), corrput. יש לי צללית נוספת בגוון אפרסקי ממייקאפגיק (peach smoothie) והיא לא כל כך מוצלחת, מאד גירית ומתפוררת. אז הזמנתי את הגוון הבהיר יותר כדי לראות איך הוא.
beaches & cream: צללית מעבר טובה בגוון נייטרלי גוף שתעזור לטשטש כל צללית אחרת, חמאתית ומטשטשת בקלות ואיננה גירית בכלל בניגוד לנ"ל.
Corrupt: צללית שחורה מאט פיגמנטית מאד ושחורה מאד. בינתיים השתמשתי בה רק כדי לתחום את קו הריסים אבל היא מצויינת, צללית שכל אחת צריכה באוסף - ולי לא הייתה צללית שחורה עדיין.
 Grandstand: אני מאוהבת. בגלל שהמצלמה שלי לא מתוחכמת במיוחד קשה לתאר כמה הצללית הזאת יפה, אבל אני אנסה: לא זכיתם לראות אותה חדשה ויפה כי ברגע שהסתכלתי עליה הייתי חייבת לגעת בה, זה בכלל לא היה בשליטתי! היא פשוט עם טקסטורה כזאת משוגעת ומטאלית שלא יכולתי לא להעביר עליה אצבע. עם האצבע הכי קלילה יצא לי סווטצ' מ ש ו ג ע. קשה להסביר במילים כמה היא פיגמנטית ומשגעת - אז פשוט תצטרכו להאמין לי. המרקם שלה היסטרי- כמעט רטוב ונמרח כמו חמאה וכה יפה, צבע rose gold יפייפה. פשוט תזמינו אותה ואחר כך תודו לי. הבעיה: עכשיו בא לי כל צללית פוילד שיש, כן, כולל הירוקה.



התמונות לא עושה עימה צדק


גם לא הסווטצ'
בתמונה נראה כאילו בסך הכל לא קניתי הרבה, אבל בנוסף לכך שיש עוד כמה מוצרים שלא צילמתי - לי זה מרגיש המון, ואני חייבת להפסיק, לפחות לאיזו תקופה :)

זהו להפעם, 
אשמח לשמוע ממכן כאן בתגובות או בדף הפייסבוק
אם במקרה עוד לא נרשמתן להגרלה (או לערוץ היוטיוב שלי! דברים מרגשים בדרך...) עכשיו זה הזמן.


סופ"ש נעים לכולם!
אלינור

You Might Also Like

13 תגובות

  1. איזה פוסט כיפי! למרות שאת לגמרי סוררת... משוגעת אחת.
    יש לי טיפ בשבילך שיהפוך את העוצר ליותר קל - מכירה את הקונספט של shopping my stash? לכל מכורות האיפור יש אחלה מוצרים שיושבים בחלק האחורי של המגירה וננטשו עקב עודף מוצרים. נסי לגלות מחדש את האוצרות הבלומים שבאוסף שלך!

    השבמחק
    תשובות
    1. את צודקת לחלוטין, אני לגמרי סוררת!
      העניין הוא, שהסטאש שלי תכלס לא כזה גדול! יש לי רק ארבע מגירות של מוג'י, והן לא מפוצצות.
      אבל אני צריכה פשוט להשתמש במה שיש לי ולהתאפק!
      :)

      מחק
    2. אני צריכה לעשות shopping my stash! אלוהים יודע שאין סוף לעומק המגרות שלי..

      מחק
    3. אני מוכנה לגמרי לקבל hand me down ממך אם את קורסת תחת העומס. P:

      מחק
  2. לדעתי זה הפוסט הכי ארוך שכתבת, ומאוד נהניתי לקרוא אותו!
    אוסיף את המתקן לייבוש מברשות במיידי וכנראה אצטרך to cave in למייקאפ גיק :(
    מדרדרת למדרדרת - מדרדרת.

    השבמחק
    תשובות
    1. חח זה מן מעגל כזה אינסופי נראה לי...
      נדונו לכישלון!
      שמחה לשמוע שנהנית לקרוא :)

      מחק
  3. איזה פוסט נדיר, יקירה! אני גם כן מכורה וחייבת להתחיל להרגיע את עצמי אחרת אזדקק למכולה רק כדי לעבור בשערי ארץ הקודש!

    השבמחק
    תשובות
    1. אני דווקא לגמרי בעד שתגיעי עם איזו מכולה או שתיים לארץ, אספקה D:
      תודה רבה בובי :)

      מחק
  4. פוסט מעולה!! נהנתי לקרוא!!
    גם אני בדיוק הולכת לנסות את הביצה הסגולה שהגיעה אתמול ולחפוף את המברשות.. מעניין איך היא..

    השבמחק
  5. איזה תיאור מדויק של השיטוט האינטרנטי, צחקתי לעצמי.
    הצלליות של מילאני מעולות ומוזר שלא קיבלת הרבה פיגמנט מהסגולה - יש לי שמנת פנינתית וחום ברונזה ושתיהן קאבום! אדירות.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני גם הופתעתי, אולי זה בגוון הזה ספציפית - גם אני שמעתי ביקורות מהללות על הגוונים החומים נייטרלים שלהם.

      מחק
  6. אני מתה על המייק אפ הזה! הוא אחד האהובים עליי!
    תתחדשי על כל הרכישות! במיוחד סיקרנת אותי עם הפלטת צלליות!

    השבמחק

Labels

אביב אווטפיט אוסף איפור אופנה אורבניקה איפור אסנס אפייה ארגון בגדים בובי בראון בושם בישול בשמים גיבאווי דורית בר אור הגרלה הלבשה תחתונה השקה חו"ל חורף טאג טיולים טיפוח טלוויזיה יוטיוב יומולדת ירין שחף לוקפנטסטיק מאק מהדורה מוגבלת מועדפים מועדפים 2014 מייבלין מייקאפ מייקאפגיק נסיעות סבון של פעם סטורי סטייל סמאשבוקס ספורט סקירה עיצוב עמנואל צלליות קופסאת הפתעות קוקטית קניות רבלון שיער שלומית אופיר שלל תיוג תיק איפור תכשיטים Adika Asos AUSSIE barcelona Bath And Body Works Being the scenes Benefit Birthday Bobbi Brown boohoo bourjois Castro Clarins Clinique Collabarations Collection ColourPop design Dior ebay ecsentric molecules Eleanor Bakes EOS essence Estee Lauder FAB Fashion Favorites Feelunique FIX Food foresta forever21 Forever21 Active fragrance Gerard Cosmetics Geurlain giveaway Glambot glamglow GOLF GOLFDODOBAROR H&M Haul home stuff homewear Instagram its skin Jeffery Campbell Jewellery Jewelry JIMMY CHOO KARL LAGERFELD KAT VON D kielh's Kiko L'occitane la prairie Lancom Lifestyle Lipstick lookfantastic LORAC LUSH luxury mac MACxCinderella MACXZACPOZEN Make up Makeup makeup geek Mango MARC JACOBS mark jacobs Maybelline medusabrand Milani mineralz missoni nars nastygal NIKE NYX Online Shopping origins outfit paper goods perfume Pioo Pioo primark RealTechniques revlon Rimmel Rockglam ruby star sale salon skincare soap and glory Sparkle stradivarious sugar mama boutique summer Tanya Burr The Balm the body shop Tony&Guy TOPSHOP Topshop beauty Travel wet n wild Winter wishlist youtube Z palette zara

רשומות פופולריות