2014 Beauty Fav's \\ מועדפי יופי לשנת 2014

1.1.15

אז חלפה לה עוד שנה,
אני חייבת להגיד שאני לא אוהבת לסכם תקופות כאלו, 
ראיתי שמישהי כתבה שתמיד מתייחסים לסוף שנה אזרחית כמו ספר שנגמר ובשנה החדשה פותחים דף חלק בספר אחר, היא כתבה שהיא מסתכלת על שנה שעוברת כמו עוד דף שסיימנו לקרוא ועכשיו ממשיכים לדף הבא. 
משהו במטאפורה הזאת נשמע לי מאד הגיוני.

אז פחות לפילוסופיה ויותר מועדפים-
מה היה לנו ב2014?


PREP AND PRIME
Vitamin E Aqua Boost Sorbet - קרם הפנים של בודי שופ בפורמולת הסורבה הוא פשוט מעולה. ריח נפלא, מחליק על הפנים ונותן בוסט של לחות בלי להיות שומני בכלל! הוא נספג ממש בזריזות ומשאיר את העור חלק ונעים כמעט כמו להשתמש בפריימר. 
את שלי רכשתי בבודי שופ בלונדון, ממליצה לכל מי שבסביבת חנות כזאת לרכוש!
אני כבר קניתי עוד אחד בביקור בברצלונה


CONCEAL DON'T FEEL
בגזרת הפנים אני תמיד מעדיפה משהו בעל כיסוי קליל שלא מרגיש כבד על העור, מצד שני כשזה נוגע לקונסילר יש לי כהויות שמאד קשה לכסות - אז אני צריכה למצוא קונסילר עם מספיק כיסוי אבל שלא ייראה "שכפטלי" ביחס לפנים.
MAC Face & Body - המייק אפ במרקם נוזלי ומימי שנדמה כאילו לא יעשה כלום אבל הוא נותן כיסוי קליל, מטשטש פגמים קטנים ומאזן את גוון העור. בשבילי זה הפייבוריט היומימי מאחר ואני לא אוהבת מראה "אטום" מידי, אם מחפשים עוד כיסוי אפשר להוסיף איפה שצריך עוד שכבה ולטשטש. אפשר להזמין פה
MAC Prep + Prime - בגדול זה בכלל טוש ההארה, אבל אני משתמשת בו בתור קונסילר, לעיתים אני משלבת אותו עם עוד קונסילר אבל הוא תמיד שם. המרקם שלו מספיק קליל כדי להתמזג עם העור ולא להיראות כבד והגוון הכתמתם פיצ' עוזר להסתיר את הכהויות. אפשר להזמין פה
Collection Lasting Perfection Concealer - מוצר שמתיימר להיות דיופ לקונסילר המדהים של נארס, את של נארס עוד לא יצא לי לנסות אז אני לא יודעת להגיד אבל לפי השמועות זה מוצר דומה מאד. את הקונסילר קניתי בלונדון ואני מצטערת שלא קניתי עוד חמישה. הוא נמכר בפארמים במחיר בדיחתי יחסית למה שמקבלים. הוא בעל כיסוי גבוה אבל עדיין אפשר לטשטש ככה שלא ייראה כבד על העור, מתאים גם להסתרת פגמים וגם מתחת לעיניים. מושלם.


THE SMALL THINGS
Maybelline BROWdrama - אני לא אוהבת להשקיע הרבה בגבות אבל אין ספק שהשנה הן לקחו צעד קדימה ולא הייתה דרך להתחמק מלהתמודד איתן :).
 בשבילי הפיתרון המהיר זה מסקרה לגבות של מייבילין, הגוון מצויין לי והפורמולה נוחה. את שלי רכשתי מבלה, ניתן להשיג פה (עכשיו ב50% הנחה).
Soap and glory ARCHERY - כשאני כן בוחרת לעשות עוד מאמץ, ה"טוש" גבות של סאופ אנד גלורי מאנגליה מעולה, קל להשתמש בו, קצה הטוש מספיק דקיק אבל חזק כדי לשרטט שיערות קטנות שנראות טבעיות. החיסרון - העיפרון בקצה השני די מיותר (זה מוצר דו-צדדי) הוא עובד אבל צריך להתאמץ. לדעתי המוצר עצמו שווה רק בשביל הקצה של הטוש בצד השני. אפשר להשיג בספורה או באנגליה.




POWDER MY NOSE
Soap and glory - One Hack Of A Blot - זה יהיה קצר- פודרה מושלמת. טחונה דק דק דק, מרגישה יוקרתית בטירוף, עושה את העבודה בלי להכביד על העור וכמעט בלתי נראית. מצויינת, מצטערת שלא קניתי עוד. האריזות של סאופ של גלורי זה סיפור שלם בפני עצמו, מוצרים משגעים לדעתי. 
MAC blush in - Melba - הסומק של מאק היה הסומק הראשון שקניתי יחד עם תחילת טרפת האיפור שלי. הוא בגוון ורדרד פיצ'י, נותן סומק טיבעי ללחיים, מושלם לקיץ ולחורף. מושיטה אליו יד בלי לחשוב פעמיים, פיגמנטי בדיוק במידה הנכונה. ניתן להשיג פה.



PALLETTE PASSION
כשהתחילה אובססיית האיפור שלי החלום שלי היה פלטת צלליות של מאק. עם חפירות אין סוף בשילוב עם חברות נפלאות ומתנות יום הולדת -  i got my wish! ישר ניגשתי למלאכה, עשיתי הזמנה מ- makeupgeek עם השלמה של קצת צלליות ממאק והופ - היא כמעט מלאה. 
אז לאחרונה באמת התחלתי לשחק איתן באופן יותר אמיץ וזו פשוט הנאה רצופה :)
חסרות לי רק שתי צלליות; המלצות?
מה בפלטה:
מאק
satin taupe,brule, broze, amber lights, scene, sable, all that glitters.
מייקאפ גיק
beaches and cream, latte, cocoa bear, bitten, hipster


FINAL TOUCH
Mark Jacobs Daisy Delight - בטיול האחרון שלי לברצלונה החלטתי סופסוף להוסיף בושם חדש לאוסף שלי, הפייבוריט שלי מכל הזמנים הוא היפנוטיק פויזן של דיור ואני משתמשת בו בערך מהתיכון (אני סאקרית של ריחות מתוקים).
בין כל הרחרוחים  בלט  הבושם של מארק ג'ייקובס; דייזי דילייט. מעבר לעובדה שזה פשוט הדבר הכי יפה שיש, הריח רענן ופרחוני עם טיפה מתקתקות, הוא ריח "בוגר" כזה, זה הדרך היחידה שיש לי לתאר אותו.
MAC lipstick in Cosmo - טוב אני קצת מרמה, קניתי את האודם הזה רק לפני כמה ימים אבל הוא פשוט מושלם. הוא בדיוק בגוון של השפתיים שלי עם תת גוון ורדרד חום ונותן את האפקט ההו - כה נחשק Your Lips But Better, הוא אטום, מחליק על השפתיים ופיגמנטי.
למי שתוהה - הפורמולה היא Amplified.  התאהבתי. 



EYES TO KILL
אז לא, לא ג'ורג'יו ארמני - אבל לוויתי את שם המסקרה שלו בשביל הכותרת.
Clinique High Impact Mascara - את המסקרה הקטנטונת של קליניק קיבלתי בהחלפה בקבוצת גלוס בפייסבוק. לא ציפיתי ממנה ליותר מידי, ואני בכלל מעדיפה מברשות סיליקניות בדרך כלל אבל המסקרה הזאת הפתיעה בגדול. לא יודעת מה יש בה, היא שחורה בטירוף, מאריכה והכי חשוב בעייני - אין גושים! גם אם ננסה עם עוד שכבה ועוד אחת.
פשוט מעולה.
אפשר למצוא פה בבלה, בגוון שחור חום.



 ולמקרה שפספסתן - העלתי עוד סרטון לערוץ היוטיוב שלי (שעכשיו נושא את שמו של הבלוג)
מוזמנות להציץ!
זהו להפעם,
אשמח לשמוע מה חשבתן ומה המוצר שהיה האהוב עליכן השנה.
אל תשכחו לעשות לי לייק בפייסבוק לעוד עדכונים ובקרוב - הפתעה , אפשר ממש פה בצד הפוסט :)

אלינור

You Might Also Like

14 תגובות

  1. הדלקת אותי על ה-COSMO! אנסה ללא ספק.
    מועדפים מקסימים, את מקסימה, מה יש לא לאהוב?

    השבמחק
    תשובות
    1. הוא ייראה נפלא עלייך לדעתי,
      תודה גלוסי מתוקה 3>

      מחק
  2. אהבתי את הבחירות וגם את הצילומים. שנה טובה! 3>

    השבמחק
    תשובות
    1. שנה טוב בובי! מנסה להגיע לרמה שלך ;)

      מחק
  3. אפשר להכניס אותך למועדפים שלי?

    השבמחק
  4. אני מאוהבת בכל מוצרי בודי שופ העולמית :)
    כל הבשמים של מארק ג'ייקובס מדהימים בעיניי, ושמתי עיניי כבר על הדייזי עם הפרחים הלבנים, ועל "האני" המשוגע ;)
    הצלליות all that glitters ו- satin taup הן האהובות עליי.
    שתהיה שנה מצויינת!

    השבמחק
    תשובות
    1. מוצרי בודי שופ פשוט מעולים, לא פגשתי אחד שלא אהבתי.
      דוט והאני מקסימים ביופיים! הכי יצירתי שראיתי, הלכתי על הקלאסי הפעם :)
      שנה טובה מתוקה!

      מחק
  5. צילומים משגעים! שנה מוצלחת

    השבמחק
  6. רפרנס לfrozen?! עכשיו את אפילו יותר מגניבה... חיפשתי בגללך מוצרי Soap&glory בשלוש ספורות שונות, וכלום - רק טיפוח :( אבל בהחלט עשית לי חשק להמון דברים. אולי אפילו אוציא הזמנה ממייקאפ גיק 8D
    שנה מקסימה ומלאת חוויות!

    השבמחק
    תשובות
    1. פרוזן פרוזן, חכי לפורים.... :)
      באתר של ספורה מופיעים מוצרים שלהם ): אולי זה רק באינטרנט? שימי פעמייך ללונדון!
      שנה מעולה בובה, מלאה בכיף!

      מחק
  7. יש לי את השמן פנים ויטמין e של בודי שופ, הוא מעולה. יצא לי גם לנסות את הקרם פנים מאותה סדרה וללא ספק היא מוצלחת בטירוף. באסה שאין בארץ והיא קשה להשגה ( ועוד יותר באסה שלא קניתי עוד בביקר האחרון בחו"ל)

    השבמחק
    תשובות
    1. כן שמעתי שהשמן מצויין! אני מתכננת לרכוש אותי אם\מתי כשאהיה בחו"ל. באמת חבל שהיא כל כך קשה להשגה, כמו הכל פה בארצנו הקטנטונת!

      מחק

Labels

אביב אווטפיט אוסף איפור אופנה אורבניקה איפור אסנס אפייה ארגון בגדים בובי בראון בושם בישול בשמים גיבאווי דורית בר אור הגרלה הלבשה תחתונה השקה חו"ל חורף טאג טיולים טיפוח טלוויזיה יוטיוב יומולדת ירין שחף לוקפנטסטיק מאק מהדורה מוגבלת מועדפים מועדפים 2014 מייבלין מייקאפ מייקאפגיק נסיעות סבון של פעם סטורי סטייל סמאשבוקס ספורט סקירה עיצוב עמנואל צלליות קופסאת הפתעות קוקטית קניות רבלון שיער שלומית אופיר שלל תיוג תיק איפור תכשיטים Adika Asos AUSSIE barcelona Bath And Body Works Being the scenes Benefit Birthday Bobbi Brown boohoo bourjois Castro Clarins Clinique Collabarations Collection ColourPop design Dior ebay ecsentric molecules Eleanor Bakes EOS essence Estee Lauder FAB Fashion Favorites Feelunique FIX Food foresta forever21 Forever21 Active fragrance Gerard Cosmetics Geurlain giveaway Glambot glamglow GOLF GOLFDODOBAROR H&M Haul home stuff homewear Instagram its skin Jeffery Campbell Jewellery Jewelry JIMMY CHOO KARL LAGERFELD KAT VON D kielh's Kiko L'occitane la prairie Lancom Lifestyle Lipstick lookfantastic LORAC LUSH luxury mac MACxCinderella MACXZACPOZEN Make up Makeup makeup geek Mango MARC JACOBS mark jacobs Maybelline medusabrand Milani mineralz missoni nars nastygal NIKE NYX Online Shopping origins outfit paper goods perfume Pioo Pioo primark RealTechniques revlon Rimmel Rockglam ruby star sale salon skincare soap and glory Sparkle stradivarious sugar mama boutique summer Tanya Burr The Balm the body shop Tony&Guy TOPSHOP Topshop beauty Travel wet n wild Winter wishlist youtube Z palette zara

רשומות פופולריות