THE TV ADDICTC TAG

12.11.14

אני תוייגתי ע"י החתלתולה הכי מנצנת בבלוגספירה, אז הפעם יהיה פוסט שונה
אולי אוסיף איזו שאלה או שתיים כדי להחזיר אותנו לענייננו :)

  1. סיינפלד או חברים? אין פה שאלה בכלל. חברים All the way. אני לא זוכרת בת כמה הייתי כשהתחלתי לראות חברים בפעם הראשונה, אבל חזרתי לראות את זה בתיכון, ומאז לא הפסקתי. האובססיה שלי כלפי חברים היא די קיצונית, כבר הפסקתי לספור כמה פעמים ראיתי את כל העונות אבל המספר נודד לקראת תלת ספרתי (באמת.) אני יודעת לצטט כל פרק מה שקצת עצוב, אבל בעיני זה רגיל :) 
    מכור אמיתי יזהה הכל
  2. הסדרה המפחידה ביותר? אני לא חובבת סדרות מפחידות בכלל! אבל כשהייתי יור קטנה משום מה ראיתי הרבה סדרה בשם מחשבות פליליות\  Criminal minds והיו שם סיפורים ממש זוועתיים, זה היה משודר מאוחר ומשום מה אני החלטתי שהכי טוב לראות את זה לפני השינה.   

  3. הסדרה המצחיקה ביותר? שאלה קשה. אני לא ממש רואה סדרות "מצחיקות", אבל אם יורשה לי להיות ציונית תכלס הסדרה הכי מצחיקה שראיתי בזמן האחרון זה מצב האומה, גורי אלפי במיוחד. תראו תראו -> https://www.youtube.com/watch?v=PWmd1BGEPKo. נזכרתי בעוד אחת! המפץ הגדול! אחת הסדרות המצחיקות יותר. 

  4. סדרות שהן לגמרי אובר-רייטד? וואי, יש לי המון שאף פעם לא הצלחתי להיתפס עליהן ולא הבנתי את ההיסטריה סביבן. סימפסונז, פאמלי גאי, מהאנטומיה של גריי התעייפתי בעונה השישית. ו..גם שובר שורות AKA breaking bad לא התחלתי אפילו.
  5. סדרות שראיתי בהן רק פרק אחד? הממ... לא יודעת.
  6. סדרות שאהיה חייבת לחזור אליהן? אני מאלו שיכולים לראות את אותה סדרה מההתחלה בלי בעיה, אחת מהסדרות היא קאסל שהיא השילוב המושלם בין סדרת "פשע" לקיטצ'. 
  7. סדרת ילדות אהובה? מי פה ראה הרקולס הצעיר? כן כן! הסדרה בה שיחק ריאן גוסלינג כשהיה צעיר. אם לא הרקולס אז בנות גילמור באה במקום שני צמוד.  
    התאהבות מגיל צעיר
  8. סדרות binge watching אהובות? תכלס הסדרות שאני רואה שוב ושוב ושוב הן חברים, קאסל ובנות גילמור.  
     
  9. הסדרה שאני אובססיבית לגביה? לא יודעת אם אובססיבית זו המילה הנכונה, אבל אלמנטרי היא אחת האהובות עליי כרגע - העונה החדשה כבר התחילה ומאחר ואני רואה את זה עם מישהו (ה-מישהו) אז אני צריכה להתאפק וזה מאד קשה!!!
  10. סדרות שאני צופה בהן כעת? סוטס, אלמנטרי, גרייסלנד, קאסל, הוחלפו בלידתן (כן,כן)
  11. שחקן\ שחקנית אהובים? הממממ. שחקן ג'וני לי מילר (אלמנטרי)\ גבריאל מצ'ט (הארווי ספקטור *ריר*) שחקנית אהובה - ללא ספק אמיליה קלארק, הלוא היא קאליסי! 
  12. גילטי פלז'ר? אני לא מתביישת ! בעיקר כי אין לי במה, אני שונאת ריאליטי באשר הוא ותוכניות מטופשות פשוט גורמות לי להתעצבן, אז אפשר להגיד ש"הוחלפו בלידתן" זה התוכנית שהכי נופלת בקטגוריה הזאת.
  13. משפט טלוויזיוני אהוב? יש המון איך אפשר לבחור? מכל הסדרות שציינתי פה יש אפשרויות בלי סוף אז אני אלך על הקלאסי. 

  14. סוף טלוויזיוני שנוא? איך פגשתי את אמא.  SPOILER ALERT                                                      אני כבר הבנתי כמה פרקים לפני הסוף שהאישה שהוא יפגוש בסופו של דבר תפגוש באיזה סוף טרגי , אבל הפרק האחרון שעשו היה פשוט.......סתמי. כאילו ממש ממש סתם, הרסו את כל הסדרה בערך.
  15. זוג טלוויזיוני שנוא? לא פשוט..הזוג היחידי שעולה לי לראש זה הארווי ספקטור וסקוטי - היא פשוט לא מלהיבה...
  16. סוף טלוויזיוני אהוב? חברים, הצליחו לסגור עשר עונות אדירות בפרק שהשאיר את כולם מרוצים מבלי להיות קיצ' על יתר המידה (לטעמי). 
  17. סדרה שמביאה לידי דמעות? אנטומיה של גריי, אחת הסיבות שהפסקתי לצפות בה. די כמה אפשר למרר בבכי כל פרק.
  18. ה - bad guy האהוב? סרסיי לניסטר. you just love hating her. 
  19. הסדרה האהובה עליי בכל הזמנים? חברים, ראו חפירה למעלה. 

אז זהו להפעם, 
כל מי שרוצה מתוייג!
חוץ מזה,
מתייגת את נועם, עם הבלוג הכי מעורר ריר (וצחוק) בסביבה, כנסו ולא תצטערו (אולי כן בעצם)
ואת ה-גלוסברי, שרק תתנער מהתיוג בטח ;)

יום טוב לכולם
אלינור
:)

You Might Also Like

3 תגובות

  1. קאליסי והארווי ספקטור! את מעולה! קודם כל אני מרגישה שהכרתי אותך הרבה יותר טוב עכשיו... קאסל זה אהבה שלי ואת יודעת את זה... איזה כיף :) :) :)

    השבמחק
    תשובות
    1. הייתה לי הרגשה שתאהבי את קאליסי ;) ספר לי במי אתה צופה ואספר לך מי אתה! כיף להכיר אחת את השנייה יותר טוב :)

      מחק

Labels

אביב אווטפיט אוסף איפור אופנה אורבניקה איפור אסנס אפייה ארגון בגדים בובי בראון בושם בישול בשמים גיבאווי דורית בר אור הגרלה הלבשה תחתונה השקה חו"ל חורף טאג טיולים טיפוח טלוויזיה יוטיוב יומולדת ירין שחף לוקפנטסטיק מאק מהדורה מוגבלת מועדפים מועדפים 2014 מייבלין מייקאפ מייקאפגיק נסיעות סבון של פעם סטורי סטייל סמאשבוקס ספורט סקירה עיצוב עמנואל צלליות קופסאת הפתעות קוקטית קניות רבלון שיער שלומית אופיר שלל תיוג תיק איפור תכשיטים Adika Asos AUSSIE barcelona Bath And Body Works Being the scenes Benefit Birthday Bobbi Brown boohoo bourjois Castro Clarins Clinique Collabarations Collection ColourPop design Dior ebay ecsentric molecules Eleanor Bakes EOS essence Estee Lauder FAB Fashion Favorites Feelunique FIX Food foresta forever21 Forever21 Active fragrance Gerard Cosmetics Geurlain giveaway Glambot glamglow GOLF GOLFDODOBAROR H&M Haul home stuff homewear Instagram its skin Jeffery Campbell Jewellery Jewelry JIMMY CHOO KARL LAGERFELD KAT VON D kielh's Kiko L'occitane la prairie Lancom Lifestyle Lipstick lookfantastic LORAC LUSH luxury mac MACxCinderella MACXZACPOZEN Make up Makeup makeup geek Mango MARC JACOBS mark jacobs Maybelline medusabrand Milani mineralz missoni nars nastygal NIKE NYX Online Shopping origins outfit paper goods perfume Pioo Pioo primark RealTechniques revlon Rimmel Rockglam ruby star sale salon skincare soap and glory Sparkle stradivarious sugar mama boutique summer Tanya Burr The Balm the body shop Tony&Guy TOPSHOP Topshop beauty Travel wet n wild Winter wishlist youtube Z palette zara

רשומות פופולריות