מועדפים של תחילת הסתיו \\ Autumn Favorites

25.10.14


עוד שבוע כבר הגענו לנובמבר, איך עבר כזה מהר?
מתקרבים לחודשים הקרירים ואהובים עליי - ולצערי, גם לתחילת הלימודים ):
אבל שתדעו שבחודשים הקרובים, אם הכל יתקדם כמתוכנן... צפויה לכן הפתעה :)

אז בינתיים החלטתי לחלוק איתכן את המועדפים שלי מהתקופה האחרונה
יש פה כמה פנינים של ממש!

FYI - את המגש הכנתי בעצמי :)
 

אז מה יש לנו?
קצת איפור, קצת טיפוח ועוד קצת מסביב 


נתחיל מאיפור,
הסומק של ניקס בגוון Pinched הוא סומק נהדר ליומיום, ההתלבטות היומיומית שלי הוא בינו לבין Melba של מאק, ואם בא לי משהו יותר זוהר ונוצץ אז ניקס הוא הבחירה. הוא סומק מצויין ליומיום בגוון ורוד עם שימר זהוב שנותן זוהר טיבעי ועדין ללחיים.
ובאשר להצללות - BodyShop Honey Bronzer בגוון 02, הוא טיפה בהיר לי לצערי, לכן צריך לבנות אותו - אבל הוא יפיפה על העור ונותן הצללה טיבעית ויפה מאחר והוא בעל תת גוון קר. הוא יהיה עוד יותר טוב בחודשים הקרים כשאני אלבין :)
ובגולת הכותרת - המברשת מס' 23 של ירין שחף, שהפתיעה אותי ברמות. היא מושלמת להצללות כי היא נכנסת בדיוק בשקע של הלחיים והיא הדבר הכי נעים שתשימו על הפרצוף שלכם בזמן הקרוב. היא מרגישה יוקרתית בטירוף, רכה ומחליקה על העור. לכו תשיגו לעצמכן עכשיו אחת כזאת עכשיו ולא תתחרטו, היא גרמה לי לנטוש את המברשת היקרה להחריד שלי ממאק שמשמשת לאותה פעולה.

 
בואו נתעלם מהחבר על הסנטר.

Revlon colorburst matte balm - Sultry, גוון סגלגל ורוד עם תת גוון קר ואפילו קצת חום. הוא מושלם לתקופת המעבר ובגלל שהוא מגיע בצורת סטיק נוחה הוא מושלם למריחה ואז לזרוק בתיק. כמו כל ה'טושים' של רבלון הוא עם ריח מנטה מרענן ולמרות שהוא מאט על השפתיים הוא לא מייבש ועדיין נותן תחושה של משי.
ליום ההולדת קיבלתי סט ממהדורה מוגבלת של NARS (התגובה שלי לקבלת המתנה הייתה למלמל אומגדאומגדאומגד במשך חמש דקות) השוס האמיתי של הסט הוא גלוס בגודל מלא בגוון Dolce Vita (יאס!) בגוון שדי תואם את הסטיק של רבלון אבל עם תת גוון יותר חם ואדמדם, הוא משגע ואני אוהבת אותו, ויש לי גלוס של נארס, יאי לי !

תמונה עם הגלוס עצמו אין לי, כי הן כולם יצאו מכוערות :)


מתנות היומולדת שלי השנה היו נפלאות, אין ספק.
קיבלתי שתי מתנות משוגעות מהחברות הנפלאות שלי, שבמקרה שתיהן קנו לי אותו דבר ופינקו אותי בפלטות מדהימות ממאק, אז אחת מהן החזרתי וקניתי במקומן צלליות למלא את הפלטה :), באותו יום כבר התיישבתי על המחשב מול האתר של Makeup Geek ובחרתי לי צלליות על פי המלצותיה של האחת והיחידה, ג׳קלין היל וחיכיתי בקוצר רוח להגעתן :) ושלשום - הן הגיעו! חמש צלליות מקסימות בגוונים נייטרלים וסתיווים שנכנסו ישר לפלטה כאילו מאז ומתמיד מקומן היה שם :) (קצת מלודרמטי, אני יודעת.)
ועכשיו לפירוט?
קודם כל אני חייבת להתוודות שאחת מהצלליות הכי מהוללות, ממש איכזבה אותי.
Beaches & Cream אמורה להיות צלליות מעבר אפרסקית מושלמת וחמאתית, אבל בפועל לעומת הצלליות האחרות היא הייתה מאד מתפוררת ו"גירית", בגלל שהיא בהירה אז הנשורת זה פחות בעיה אבל בסך הכל די התאכזבתי, אולי זה רק השכבה העליונה וצריך לעבוד איתה קצת, וגם ככה היא עדיין עושה את המטרה שלה יועדה - אבל חבל שהיא לא נמרחת בשלמות כמו האחרות.
Latte - צבע חום חמים וחמאתי, נמרח ומטשטש ללא מאמץ.
Cocoa Bear - חום יותר עמוק עם תת גוון יותר כתום, חמאתי עשיר ונמרח בקלות.
Bitten - צלליות שגברת היל היללה מפה ועד הודעה חדשה, ותכלס - בצדק. צללית מושלמת לחודשים הקרים עם שילוב מושלם בין חום לבורדו, גם היא מטשטשת ונמרחת כמו חלום.
Hipster - בהתחלה חשבתי שמדובר בצללית סטאנית שימרית חומה, אבל לפעמים היא נראית כאילו היא נוטה לירקרק או אפור, היא על הסקאלה הזאת בכל מקרה. חמאתית כמו השאר.
חוץ מזה רכשתי עוד שתי צלליות ממאק בעקבות סרטון של זואי הידועה כ-זואלה, היוטבריות הבריטית הכי מפורסמת בעולם בערך. הגוונים הם Bronze, Amber Lights. צבעים משגעים וזהובים אבל לצערי נראים יותר טוב על זואלה, לא נורא we'll make it work.

הצבעים משמאל לימין - hipster, bitten, cocoa bear, latte, peach smoothie, amber lights, bronze.


וקצת על טיפוח
בסוכות עבדתי הרבה במהלך היום, אז לשם שינוי לא ויתרתי לעצמי וכל פעם לפני שיצאתי לעבודה   שמתי קרם הגנה לפנים של סבון של פעם, הקרם הוא בעצם ג'ל שקוף חסר ריח שנספג בשניות על הפנים ומשאיר תחושה של משי - ממש כמו טובי הפריימרים. קניתי אותו אחרי המלצה מהשפנפנה ולא התאכזבתי :)
אחרי קרם ההגנה אני משלימה עם קרם הפנים של בודי שופ עם ויטמין E, יש לו ריח מטריף והוא בפורמולה של סורבה מה שאומר שגם הוא נספג ממש מהר על הפנים ומשאיר הרגשה נעימה, אם יש משהו שאני שונאת זה קרמים שנשארים דביקים לכן הקרם הזה מושלם ליומיום.
ו- מה עושים כשמגיעים לסוף היום? האמת שאני משתמשת בסבון פנים של בודי שופ גם בבוקר וגם בערב, Tea Tree oil cool & creamy facewash  הוא משאיר את הפנים נקיות ורכות בלי לייבש אותן.
לא הצלחתי למצוא לינק שלו באתר של בודי שופ, מדאיג ): 


וקצת לאוף-טופיק; לפני כמה חודשים השתתפתי באירוע אופנה שההכנסות ממנו נתרמו לעמותות שעוזרות לנוער בסיכון. אחד מנותני החסות של האירוע היו Glitter & Gold, שאחראים לבקבוקי שתייה מעוצבים וחמודים שמתאימים לכל אירוע שרוצה לקשט את עמדות השתייה במשהו קצת יותר מיוחד מעוד בקבוק שתייה רגיל. שמחתי להיתקל שוב במשקאות המקסימים כאשר נשלחו אליי, הבקבוקים המעוצבים הם של יין תוסס ומתקתק (נוסח הקאווה) ומתאימים בול לכל אירוע אופנתי מבפנים או מבחוץ :)
 בעמוד הפייסבוק תוכלו לראות עוד עיצובים (וטעמים! התות נראה לי מרגש) וליצור איתם קשר אם אתם רוצים קצת נצנוץ אצלכם במסיבה..

 זהו להפעם,
בהצלחה לכל מי שמתחיל מחר שנת לימודים !
אני מתחילה שנה ג' ואחרונה :)
אל תשכחו לבקר אותי בפייסבוק,אינסטגרם או טוויטר
אשמח לשמוע מכם
אלינור


*מוצרי גליטר & גולד וירין שחף התקבלו מהחברות*

You Might Also Like

10 תגובות

  1. טוב לגמריי עשית לי חשק לעוד צלליות, ובעיקר לקרם פנים המושלם הזה של דה בודי שופ! התיאור שלך טוב מידי והריח נשמע מושלם!

    השבמחק
    תשובות
    1. הבוקר שמתי לב שכבר הגעתי לחצי והתחלתי לחשוב איך אני מצליחה להביא לי עוד שתי צנצנות כאלו כבק-אפ!

      מחק
  2. תתחדשי נסיכה! פוסט מעניין ועושה חשק כתמיד! והפלטה של ברוק עוד מחכה לנו..

    השבמחק
    תשובות
    1. כפי שאמרתי באינסטוש... brooke who? אני חושבת שאסתפק בפלטה שלי בינתיים חח

      מחק
  3. יופי של פוסט מתוקה! התגעגעתי

    השבמחק
  4. תתחדשי על הכל! :)
    אם את אוהבת את הנייטרלים, אני ממליצה בחום על patina של מאק.. ועל satin taupe שתיים מהצלליות האהובות עליי :)

    השבמחק
    תשובות
    1. את satin taupe כבר יש לי, אפילו בפלטה! נראה אם תוכלי לזהות איפה היא... אבל patina לגמרי בתכנונים, תודה על ההמלצות!

      מחק
  5. שמחה שאת מרוצה מסבון ש פעם
    כי אתמול בסוף קניתי קרם לחות שלהם
    עד שאני אקנה את ה"body shop" שהמלצת לייי
    כי זה בטח יקח זמן חחח

    השבמחק
    תשובות
    1. הוא מושלם מושלם!! חייבת להשיג לעצמי עוד אחד כזה. הסדרה של סבון של פעם אמורה להיות מוצלחת, תעדכני :)

      מחק

Labels

אביב אווטפיט אוסף איפור אופנה אורבניקה איפור אסנס אפייה ארגון בגדים בובי בראון בושם בישול בשמים גיבאווי דורית בר אור הגרלה הלבשה תחתונה השקה חו"ל חורף טאג טיולים טיפוח טלוויזיה יוטיוב יומולדת ירין שחף לוקפנטסטיק מאק מהדורה מוגבלת מועדפים מועדפים 2014 מייבלין מייקאפ מייקאפגיק נסיעות סבון של פעם סטורי סטייל סמאשבוקס ספורט סקירה עיצוב עמנואל צלליות קופסאת הפתעות קוקטית קניות רבלון שיער שלומית אופיר שלל תיוג תיק איפור תכשיטים Adika Asos AUSSIE barcelona Bath And Body Works Being the scenes Benefit Birthday Bobbi Brown boohoo bourjois Castro Clarins Clinique Collabarations Collection ColourPop design Dior ebay ecsentric molecules Eleanor Bakes EOS essence Estee Lauder FAB Fashion Favorites Feelunique FIX Food foresta forever21 Forever21 Active fragrance Gerard Cosmetics Geurlain giveaway Glambot glamglow GOLF GOLFDODOBAROR H&M Haul home stuff homewear Instagram its skin Jeffery Campbell Jewellery Jewelry JIMMY CHOO KARL LAGERFELD KAT VON D kielh's Kiko L'occitane la prairie Lancom Lifestyle Lipstick lookfantastic LORAC LUSH luxury mac MACxCinderella MACXZACPOZEN Make up Makeup makeup geek Mango MARC JACOBS mark jacobs Maybelline medusabrand Milani mineralz missoni nars nastygal NIKE NYX Online Shopping origins outfit paper goods perfume Pioo Pioo primark RealTechniques revlon Rimmel Rockglam ruby star sale salon skincare soap and glory Sparkle stradivarious sugar mama boutique summer Tanya Burr The Balm the body shop Tony&Guy TOPSHOP Topshop beauty Travel wet n wild Winter wishlist youtube Z palette zara

רשומות פופולריות