What The Future Holds // תחזיות טרנדים ל ..2015-2016.. // INSPIRATION

15.9.14

מה לי ולטרנדים?
לא הרבה,
כשאומרים טרנדים לרוב מדובר על איזה שיגעון חולף זמני או קצת יותר מזה, 
לרב כשזה נוגע לטרנדים אני נוטה להימנע מהם - לא ממש אוהבת לקפוץ על הגל במיוחד שמדובר באופנה - בעייני ברגע שכולם עושים את זה , אין בזה שום דבר אופנתי או מעניין. 
עם זאת, יש טרנדים שאי אפשר להתעלם מהם וחייבים להצטרף ולהנות מהעובדה שאת עושה את הדבר הנכון בזמן הנכון.



לאחרונה הוזמנתי להשתתף בתחזית הטרנדים של אחד המאפרים המובילים בארץ (אם לא ה..) ירין שחף. אם להיות כנה לחלוטין - אני יודעת שיש כמה מאפרי על ישראלים מובילים, אבל בגלל שאני לא מתעסקת בזה באופן מקצועי אז אני לא ממש מקדישה לזה מחשבה רבה, אבל אחרי שהקשבתי לירין מדבר כמה דקות על הדברים שהוא מבין בהם הבנתי למה הוא הטוב ביותר בתחום שלו. 



בחזרה לטרנדים, כשמדובר בתחזיות טרנדים של שחף לשנתיים הקרובות לא מדובר על טרנדים חולפים או עם איזה אודם נלך, מדובר על סגנון מתמשך, הלך רוח ואם תרצו - State of mind מסוים שהולך לתפוס חזק בתקופה.



 
כפי שהסביר ירין, הטרנדים השונים הם לא נקודתיים לפה או לשם אלא שזורים זה בזה ורק מושכים לקצוות שונים,
אם להיות כנה לחלוטין (2), לא ציפיתי להיות כל כך מסוקרנת מהדברים האלו - אבל ישבתי והקשבתי טוב טוב כי מה שכיף בטרנדים האלו זה שהם לא צצים סתם, כי ככה נראה לו - אלא יש פה עבודת חקר אמיתית ורציונאלית (נשמע ממש משעשע, כולה אופנות חולפות! אבל לא.) מאחורי כל טרנד - מה שנותן לו משמעות.




אחד הטרנדים שמצאו חן בעייני הוא הטרנד הרוסי\צבאי, התחברתי לצבעים הכהים והמעושנים והכל מאד מתאים לחורף, העונה האהובה עליי. אני אוהבת מעילים גדולים והאיפור שעשו לדוגמנית היה פשוט משגע.



הטרנדים השונים ממש מעניינים, מאחר ו,שוב, אני אינני מתעסקת בזה באופן מקצועי ניסיתי לחשוב תוך כדי איך אני לוקחת את זה למקום שלי, היומיומי הפשוט יותר. אני עוד חושבת על זה, אבל בינתיים אני אציג בפניכם את הטרנד האהוב עליי שאני בהחלט מאמצת גם ככה בתקופה האחרונה אז אשמח לקחת את זה צעד אחד קדימה.
La nouveau minimaliste

סגנון ששאב השראה מהסיקסטיז, עם האיילנר האייקוני והפנים המושלמות, אבל בניגוד לעבר הפעם הן בוהקות ולא מפודרות לעייפה, האיילנר לא בשחור אלא בירוק זית (מעניין!) והבגדים רכים ופסטליים.
אם זו הייתי אני - הייתי לוקחת את האיפור כמו שהוא ומנסה כמה שיותר לשחזר אותו כראוי, אולי עם איילנר בגוון נייבי או אפור ולא ירוק זית, את הבגדים הייתי לוקחת למקום יותר אדג'י, משלבת את צבעי הפסטל עם משהו גראנג'י, אולי מעיל עור בצבע פסטל (ועכשיו אני צריכה לקנות אחד.....המממ..תכלת בייבי או ורוד בהיר??) והשאר נקי ופשוט.

אז עכשיו כשהתמונות האלו נותנות כל כך הרבה השראה, מה הכי מוצא חן בעיניכן?

אלינור
נ.ב
כבר עשיתן לייק לעמוד הפייסבוק? :)

You Might Also Like

6 תגובות

  1. אוי כ"כ נהנתי בחיזוי הטרנדים ^_^ פוסט מקסים!

    השבמחק
  2. ממש נהנית לקרוא את הכתבות הענייניות:)

    השבמחק
  3. הטרנד הצבאי באמת אהוב עליי מאוד. אשמח לראות אינטרפטציה שלך לנושא

    השבמחק
    תשובות
    1. אשמח להיענות! אתחיל לחשוב על זה..

      מחק

Labels

אביב אווטפיט אוסף איפור אופנה אורבניקה איפור אסנס אפייה ארגון בגדים בובי בראון בושם בישול בשמים גיבאווי דורית בר אור הגרלה הלבשה תחתונה השקה חו"ל חורף טאג טיולים טיפוח טלוויזיה יוטיוב יומולדת ירין שחף לוקפנטסטיק מאק מהדורה מוגבלת מועדפים מועדפים 2014 מייבלין מייקאפ מייקאפגיק נסיעות סבון של פעם סטורי סטייל סמאשבוקס ספורט סקירה עיצוב עמנואל צלליות קופסאת הפתעות קוקטית קניות רבלון שיער שלומית אופיר שלל תיוג תיק איפור תכשיטים Adika Asos AUSSIE barcelona Bath And Body Works Being the scenes Benefit Birthday Bobbi Brown boohoo bourjois Castro Clarins Clinique Collabarations Collection ColourPop design Dior ebay ecsentric molecules Eleanor Bakes EOS essence Estee Lauder FAB Fashion Favorites Feelunique FIX Food foresta forever21 Forever21 Active fragrance Gerard Cosmetics Geurlain giveaway Glambot glamglow GOLF GOLFDODOBAROR H&M Haul home stuff homewear Instagram its skin Jeffery Campbell Jewellery Jewelry JIMMY CHOO KARL LAGERFELD KAT VON D kielh's Kiko L'occitane la prairie Lancom Lifestyle Lipstick lookfantastic LORAC LUSH luxury mac MACxCinderella MACXZACPOZEN Make up Makeup makeup geek Mango MARC JACOBS mark jacobs Maybelline medusabrand Milani mineralz missoni nars nastygal NIKE NYX Online Shopping origins outfit paper goods perfume Pioo Pioo primark RealTechniques revlon Rimmel Rockglam ruby star sale salon skincare soap and glory Sparkle stradivarious sugar mama boutique summer Tanya Burr The Balm the body shop Tony&Guy TOPSHOP Topshop beauty Travel wet n wild Winter wishlist youtube Z palette zara

רשומות פופולריות