LONDON SHOPPING SPREE NO.2 // קניות בלונדון -טיפוח ועוד

12.9.14

היי לכולן,
הגיע הזמן לחלק השני בקניות שלי בלונדון :)
הפעם מדובר במוצרי טיפוח ויופי שהם לא איפור,
אף פעם לא הייתי בחורה של קרמים וחמאות גוף, אבל ככל ששמעתי עליהם יותר ויותר נעשה לי חשק לנסות אותם ולהתפנק.
הופתעתי מכמה ששמחתי שהם סופסוף היו באמתחתי

Collective Haul

אז בגזרת ה'שונות' יש לנו לקים ומוצרי טיפוח לשיער.
לקים זה משהו שאף פעם אי אפשר שיהיה מספיק ממנו, אבל בטיול הזה החלטתי להראות איפוק (שוב!) היה מבחר ממש גדול ומפתה, אבל בפועל יש לי מספיק לקים בכל קשת הגוונים אז החלטתי לא להוציא על זה הרבה כסף.
את הלקים של BarryM אני מאד אוהבת והיה מבצע של 2+1 אז חלקתי עם חברה ולקחתי לי לק במרקם גימור 'סוכר', האמת שמצד אחד זה ממש קורץ לי כי הלקים האלו מתייבשים ממש מהר ולא רואים אם הם נשברים, אבל מצד שני אני שונאת את ההרגשה שלהם מתחככים בבגדים או בדברים אחרים שמעבירה בי צמרמורת. הגוון ממש יפה Duchess 349, ושמחתי לגלות שאחרי יום יומיים מהמריחה הסוכר קצת 'משתייף' ופחות מציק.
את הלק השני של מייבילין - Color Show מקולקציית Acid Wash קניתי גם בגזרת שני מוצרים ממייבילין בעקבות לק ממש יפה של טופשופ שניסיתי (ולא קניתי בסוף) הוא בטקסטורת קונפטי לבן כזה, הוא לא הכי נוח למריחה ולייבוש אבל המראה שמתקבל על הציפורניים הוא מאד מגניב בלי הרבה מאמץ. הגוון - Lilac Rebel.
בגזרת השיער - 
Batiste Dry Shampoo לשיער חום, שמפו יבש, מוצר מדהים שגם לא מצא את דרכו לארץ. הייתה תקופה שנתקלתי במוקטנים שלו בסופר פארם והייתי ממש שמחה, אבל זה נעלם ולא ברור לי למה לא מביאים את הגודל המלא :(. השתמשתי כמה פעמים, מצויין ! לי יש שיער שאחרי 24 שעות צריך שטיפה, מה שמבאס כי עדיף למשוך יותר זמן בין חפיפות (לא מקלחות ;)) אז ישר שמתי לעצמי שניים בעגלה.
Bumble & Bumble Surf Spray מוצר שכל היוטיוב טחן למוות בקטע טוב. אמור להעניק לה טקסטורה לשיער כאילו הרגע קיפצת מחוץ לחוף כמו אחת מאלו במשמר המפרץ, לקחתי את הגרסא המוקטנת ואני עוד מתנסה איתה, אבל בתור מישהי שהשיער שלה חלק וכל ניסיון עיצוב פשוט מחליק ונעלם ממנו, הספריי הזה ממש עוזר להאריך את עיצוב ולתת לשיער טקסטורה.
 


SOAP & GLORY איזה יפה הסטנד שלהם, נמשכתי אליו ישר בסניף הבוטס הראשון. כולו ורוד ופינ-אפי, נשי ויפה. והכל נראה כל כך טוב ! עמדתי שם איזה עשרים דקות טובות להחליט מה אני לוקחת במסגרת המבצע, גם שם היה 2+1.
The Righteous Butter body lotion זה אחד המוצרים שלא תכננתי עליהם ופשוט לא היה לי משהו אחר לקחת כי לא רציתי עוד סקראב לגוף או חמאת גוף אז 'התפשרתי' על קרם גוף עצום, בסופו של דבר זה מוצר מצויין, שהכי הרבה השתמשתי בו בינתיים. יש לו ריח נקי ומתוק וקצת מבושם סטייל 'זקנות' אבל לא באמת! אני הלחטתי שאני אוהבת את הריח על העור, זה נספג מהר ומשאיר על העור ריח מתקתק ונקי.
Flake Away body scrub הסקראבים שאני לקחתי מריחים כמו עוגיות. המרכיבים זה שיבולת שועל, סוכר חום, מייפל ועוד דברים שנשמעים ממש מגרים. הסקראב הזה הוא יחסית דליל ואתמול השתמשתי בו לראשונה, מ ד ה י ם. המרקם בדיוק, החלקיקים של הסקראב נעימים על העור והדבר הכי טוב - הריח. פשוט מתוק ומדהים ואני מטורפת על ריחות כאלו. אחרי הסקראב השלמתי עם הקרם גוף וקצת לא יכולתי להפסיק ללטף את עצמי :)
 Smoothie Star The Breakfast Scrub בסקראב הזה יש שיבולת שועל, חמאת שיאה וסוכר ועוד כמה דברים טעימים, עוד לא ניסיתי אותו. המרקם שלו הרבה יותר סמיך ועבה אבל גם הוא, מריח משגע.
 


Indian Night Jasmine body wash את הסבון הלא קטן בכלל קיבלתי במתנה! עשיתי כרטיס חבר בחינם, וקיבלתי אותו ומתנת יומולדת לניצול בחודש היומולדת , למזלי יום ההולדת שלי הוא בספמטמבר ואנחנו היינו שם גם בתחילת ספטמבר אז יכולתי לנצל אותו :).
Tea Tree Cool & Creamy face wash את המוצר הזה רכשתי רק בגלל EssieButton מיוטיוב, שהמליצה עליו מלא. אני בעד כל דבר שיכול להרחיק פצעים מהפנים, וסבון פנים עם שמן עת התה נשמע כמו מוצר מצויין.
Vitamine E Aqua Boost Sorbet הסורבה הזה הוא בעצם קרם פנים שמיועד לעור מעורב אך מתאים לכל הסוגים. יש לו ריח נעים והוא נספג במהירות שיא בפנים. הוא מותיר הרגשה נעימה בטירוף על העור ומשמש גם בתור פריימר כי הוא נותן גימור מאט לפנים. לא תכננתי לקנות קרם, אבל גם שם היה מבצע :) מאז אני משתמשת בו כל בוקר והלוואי שיכולנו להצטייד בקלות במוצרים שלהם בארץ!
 חמאות גוף של בודי שופ, שמעתי עליהן מכולם, missglamorazzi, Essiebutton ובעצם כל יוטיוברית בריטית אחרת כמעט. אז איך אפשר שלא? האמת שחשבתי שהן יהיו קצת יותר גדולות, אבל בהתחשב בעובדה שזאת חמאת גוף וצריך פחות חומר אני מניחה שזה יהיה מספיק :). הריחות שבחרתי בהם הם פירותיים - אפרסקים ותותים. ברגע שפותחים את המכסה מוצפים בריח של פרישייק מטורף!
Vineyard peach
Strawberry




זהו להפעם :)
אשמח לשמוע ממכן פה או בדף הפייסבוק,
שיהיה לכן סוף שבוע נהדר !
אלינור

You Might Also Like

6 תגובות

  1. פינוקים שווים!!! וגם את חתלתולה מתלטפת! איזה כיף של ניחוחות 3>

    השבמחק
    תשובות
    1. 3>, איזה כיף לך שכל אלו במרחק נגיעה ממך!!!

      מחק
  2. ואי כמה דברים שווים!! חבל שאי אפשר להריח דרך המסך ;)

    השבמחק
    תשובות
    1. לגמרי, חייבים להתקדם לעידן הsmellavision (;

      מחק
  3. בהחלט הפגנת איפוק, מצד שני - כל מוצר נפלא! תתחדשי ותהני יפיופה

    השבמחק
    תשובות
    1. כן נכון שהייתי ילדה ממש טובה? תודה מתוקה 3>

      מחק

Labels

אביב אווטפיט אוסף איפור אופנה אורבניקה איפור אסנס אפייה ארגון בגדים בובי בראון בושם בישול בשמים גיבאווי דורית בר אור הגרלה הלבשה תחתונה השקה חו"ל חורף טאג טיולים טיפוח טלוויזיה יוטיוב יומולדת ירין שחף לוקפנטסטיק מאק מהדורה מוגבלת מועדפים מועדפים 2014 מייבלין מייקאפ מייקאפגיק נסיעות סבון של פעם סטורי סטייל סמאשבוקס ספורט סקירה עיצוב עמנואל צלליות קופסאת הפתעות קוקטית קניות רבלון שיער שלומית אופיר שלל תיוג תיק איפור תכשיטים Adika Asos AUSSIE barcelona Bath And Body Works Being the scenes Benefit Birthday Bobbi Brown boohoo bourjois Castro Clarins Clinique Collabarations Collection ColourPop design Dior ebay ecsentric molecules Eleanor Bakes EOS essence Estee Lauder FAB Fashion Favorites Feelunique FIX Food foresta forever21 Forever21 Active fragrance Gerard Cosmetics Geurlain giveaway Glambot glamglow GOLF GOLFDODOBAROR H&M Haul home stuff homewear Instagram its skin Jeffery Campbell Jewellery Jewelry JIMMY CHOO KARL LAGERFELD KAT VON D kielh's Kiko L'occitane la prairie Lancom Lifestyle Lipstick lookfantastic LORAC LUSH luxury mac MACxCinderella MACXZACPOZEN Make up Makeup makeup geek Mango MARC JACOBS mark jacobs Maybelline medusabrand Milani mineralz missoni nars nastygal NIKE NYX Online Shopping origins outfit paper goods perfume Pioo Pioo primark RealTechniques revlon Rimmel Rockglam ruby star sale salon skincare soap and glory Sparkle stradivarious sugar mama boutique summer Tanya Burr The Balm the body shop Tony&Guy TOPSHOP Topshop beauty Travel wet n wild Winter wishlist youtube Z palette zara

רשומות פופולריות