LONDON SHOPPING SPREE NO.1 - MAKEUP // קניות בלונדון - איפור

7.9.14

היי חברות
אז לפני כמה ימים חזרתי מכמעט שבוע שלם בלונדון,
עשינו הרבה דברים גם חוץ משופינג, כמו להסתובב בעיר, מסעדות, אתרי תיירות וכל מיני איזורים מגניבים כמו קמדן או בריק ליין.
אני אתחיל עם השופינג ובסוף אפרט גם על שאר הדברים שעשיתי שם :)
יחסית אליי אני חושבת שדווקא הייתי מאופקת!
לא קניתי המון,
וכשחזרתי והתחלתי לשים את כל הדברים במקום, הבנתי שבעצם השלל שלי לא אדיר - אבל הפעם הדגש היה על איכות ולא על כמות!
בכל מקרה,
 here we go

Bloggers Made Me Do It
שלא תבינו אותי לא נכון,
השלל הזה יכל להיות הרבה יותר מוגזם אבל החלטתי, איכשהו - להראות איפוק מסוים!
הייתה לי רשימה ארוכה מאד של כל הדברים שחשקתי לעצמי, ואפילו כתבתי פוסט על עשרה דברים שאני לא מתכוונת לחזור בלעדיהם,
אבל
במהלך שיטוטיי השונים החלטתי לעשות שינויים וקיצוצים ברשימת ה''חייבת'' ובסופו של דבר אני ממש מרוצה ממש שקניתי,
למרות שכמובן - תמיד אפשר עוד :)


החנות שללא ספק אפשר לשוטט בה שעות היא BOOTS, לא יודעת כמה פעמים במהלך השבוע שהייתי שם נכנסתי ויצאתי ממנה, יש בה כל כך הרבה מותגים, עממיים יותר ועממיים פחות. למזלי, המלון ששהינו בו היה במרחק עשר שניות מאוסקפורד, ועוד חצי דקה מסניף בוטס ענקי. היה קשה לנו לעמוד בפניו כל פעם שעברנו על פנים בדרך לרכבת התחתית.
למי שלא יודעת, Boots זה כמו הסופר פארם שלנו, על סטרואידים.
 
אז נתחיל עם קונסילרים,
 Collection Lasting Perfection Concealer - על הקונסילר של Collection (בעבר - collection2000) כל ולוגרית\בלוגרית בריטית חפרה, אז ישר שראיתי את הסטנד שלהם חיפשתי את הקונסילר. פייר - כמעט בכל מקום הוא היה סולד אווט, למזלי - אין לי עור בהיר כמו רוב הבריטיות אז לאחר כמה נסיונות הבנתי שגם ככה הגוון הכהה יותר הוא זה שמתאים לי, הגוון שקניתי הוא 3 warm medium והוא מתאים בול, אפילו טיפונת בהיר מידי בשבילי עם שיזוף. על הקונסילר שעולה פחות (!) מ30 ש"ח (4.19 פאונד) כתוב שהוא עמיד ל16 שעות, הצהרה אמיצה בשביל מוצר דראגסטור "זול" אבל הוא מפתיע - הוא באמת מחזיק עידנים, התחלתי להשתמש בו כבר בלונדון, מהבוקר תוך כדי כל הסיבובים ועד הערב החזיק מעמד ממש יפה! בקיצור, גניבה - חבל שלא קניתי עוד אחד. המרקם שלו הוא מן מוקצף מוס שכזה, מביני עניין אומרים שהוא דיופ לקונסילר המפורסם של נארס, ואני נוטה להאמין להם בגלל שהוא באמת מצויין, כיסוי גבוה ועמיד במחיר לכל כיס :)
Maybelline Instant Anti -Age the eraser eye יש מוצרים שיש להם מוצרים עם שמות קצת שונים באנגליה ובארה"ב, הקונסילר הזה זה בעצם ה- dark circle eraser age rewind של מייבילן, גם אותו מהללים בכל הרשת. הגוון שלקחתי הוא NUDE, מקווה שזה נכון מאחר ועוד לא ניסיתי אותו. כמעט שכחתי לקנות אותו! למרות ששמתי אותו ברשימה שלי, ובסוף נזכרתי ביום האחרון וישר חטפתי אותו.

Soap and Glory™ Archery™ Brow Tint And Pencil - בין המוצרים שקניתי של סאופ אנד גלורי היו גם שני מוצרי איפור, לא יכולתי לעמוד בפני המבצעים והאריזות המוצעצעות והמתוקות שלהם. העיפרון\טוש גבות הדו צדדי שלהם נראה כמו פיתרון מצויין למי שרוצה 'לסדר' גבות בלי הרבה מאמץ, בדיוק אני :). הגוון שלקחתי הוא Love is blonde (לא באמת, איך אפשר לעמוד בפניהם? אפילו השמות מתוקים). גם אותו ניסיתי כבר בטיול ונשביתי. מצטערת שלא קניתי עוד ארבעה!!! ניסיתי על אמא שלי וגם היא התלהבה. אם מישהי טסה ללונדון, שתגיד לי ;)

NARS tinted moisturizer -  אם אתן זוכרות מהפוסט הקודם את התכנוני קנייה שלי, העדפתי את המייקאפ (foundation) של נארס על פני הסוג של BB creme שלהם, אבל במחשבה שנייה מול הסטנד שלהם החלטתי שבשבילי, בחורה שלא ממש משתמשת במייק אפ על כל הפנים ואם כן אז כבר והלכת על Face and Body של מאק כי הוא כמעט ולא מורגש.. 
המוכרת עזרה לי להתאים גוון שיהיה יותר לחודשים הקרירים וללא שיזוף, אז זה חצי הימור - אבל אין המון גוונים למוצר הזה אז אני לא חוששת שזה לא יתאים. לדעתי על המוצר נצטרך לחכות לסתיו\חורף :)

 האמת היא, שלא תכננתי בכלל להיכנס לקיקו (Gasp!) אבל ביום האחרון עברנו על פני חנות שלהם אז לא יכולתי להתאפק. בשלב הזה כבר די מיקסמתי את ההוצאות שלי, אז החלטתי להתמקד בעפרונות עיניים שלהם. אם זה היה היום הראשון או השני של הטיול.. כנראה שהייתי גם נוטה לכיוון הצלליות קרם בטוש שלהם, שנראו ממש מדהים. 
בחרתי בשני גוונים - 800,802. 800 זה גוון שמפנייה מנצנץ שתכננתי להתשמש בקו המים כמו עפרונות ניודים כדי להגדיל את העין. השתמשתי בו כמה פעמים והוא לא מאד בולט, אבל אני עוד לא החלטתי אם הוא מספיק בולט או לא...
העפרון השני 802 הוא גוון סגלגל\חום\טאופי שכזה, שנראה ממש מקסים בסווטץ', אבל עוד לא השתמשתי בו.


בבודי שופ התכוונתי להתרכז בטיפוח שלהם, אבל לא יכולתי להתעלם מהאיפור אחרי שכל היוטיוב ואחותו חפרו על Honey Bronzer שלהם, אז ניגשתי ישר ולקחתי רק אותו. הגוון שנבחר הוא 02, עוד לא ניסיתי אותו כי האמת שיש לי ברונזר מצויין של מאק בשימוש ואני אוהבת להשאיר אותו חדש ויפה :)

על האיפור של Soap & Glory היה מבצע, ומאחר ובחרתי כבר את העיפרון גבות שלהם התלבטתי מה עוד לבחור. המוצר שתפס את העין שלי הוא הפודרה שלהם שקיבלה ביקורות מהללות מ Essie button ביוטיוב, 
One Hack Of A Blot - בעלת גוון בהיר יותר מאשר הפודרה שיש לי (שוב, של מאק) ויש לי הרגשה שהיא תתאים מתחת לעיניים. האריזה מתוקה מתמיד, ובאה עם 'פאף' ומראה. וגם העיצוב של החומר עצמו, מתוק!
 
מוצר שאמור להגיע לארץ בחודשים הקרובים למיטב הבנתי הוא ה Revlon colorburst matte balm, האמת שחשבתי שאני ייטה לכייון הצבעים הבוהקים יותר שלו, אבל כשהוסווצ'ו על היד נראו לי שלא יתאימו לגוון עור שלי. אבל - כמובן שהצלחתי למצוא גוונים שכן מוצאים חן בעייני :) הגוונים מתאימים יותר לסתיו\חורף. 
240 - Striking אדום קר וקרמי, מצויין ליומיום.
225 - Sultry סגלגל חום שהתאהבתי בו, מצויין ליומיום בחודשים היותר קרירים או בערב.
כל הטושים באים עם ריח מנטה מרענן והרגשה קרירה על השפתיים, נמרחים בקלות ובנעימות. הם אכן מאט אז כדי לשים על שפתיים שאינן יבשות, אבל הטוש עצמו מרגיש על השפתיים נעים ולא מייבש.



מבנפיט ידעתי שאני אקנה את המסקרה, והשתעשעתי עם הרעיון של עוד מוצרים, כמו Hoola, Wahtsup ועוד..
בסוף החלטתי להסתפק רק במסקרה, למזלי - בגלל שלא מזמן יצא הליינר ג'ל המעניין שלהם בנפיט יצאו במארז חמוד וזול יותר של השניים, מסקרה בגודל מלא יחד עם ליינר בגודל מוקטן ומגבון קטן (ודי מיותר, אבל הקונספט חמוד) להורדת האיפור. ברגיל המסקרה עולה 20 ומשהו פאונד, והמחיר מבצע עלה 19.90 פאונד, הבדל משמעותי אם מתרגמים לשקלים. ככה או ככה תכננתי לרכוש אותה, אז שמחתי לגלות את המבצע הקטן :). את המסקרה ניסיתי רק בחנות ולא בעצמי כי כבר יש לי יותר מידי פתוחות, אז גם איתה אני מחכה - אבל בהחלט נראית מבטיחה!

זהו לחלק א',
מה חשבתן?
אשמח לשמוע אתכן פה או בדף הפייסבוק, אפילו לפרגן בלייק אפשר :)
אלינור

You Might Also Like

3 תגובות

  1. איזה דברים חמודים ושווים!!!! בהחלט השקעת את כספך במקומות מעניינים! אשמח לראות את הפרצופים מדוגמנים על פרצופך!

    השבמחק
    תשובות
    1. ניסיתי להדגים עליי וכל התמונות יצאו מעוותות! אז הסתפקתי רק במוצרים...אבל אולי בהמשך :)

      מחק
  2. וואי! אהבתי את הפוסט! אהבתי אפילו כמה מהתמונות ! נהנתי מלקרוא את הבלוג :)
    אשמח אם תכנסי לבלוג שלי גם ותרשמי ותתרשמי :)
    https://talimintsblog.wordpress.com/
    סקירות, פוסטים, טאגים ועוד המון דברים ! היום הועלה פוסט על מוצרי לוריאל ואפילו סקירה על אחד מהם! הולכים להיות פוסטים על טרנדים של 2016 לוק איפור לסתיו ועוד המוןןן דברים!!
    בהצלחה מהממת ♥

    השבמחק

Labels

אביב אווטפיט אוסף איפור אופנה אורבניקה איפור אסנס אפייה ארגון בגדים בובי בראון בושם בישול בשמים גיבאווי דורית בר אור הגרלה הלבשה תחתונה השקה חו"ל חורף טאג טיולים טיפוח טלוויזיה יוטיוב יומולדת ירין שחף לוקפנטסטיק מאק מהדורה מוגבלת מועדפים מועדפים 2014 מייבלין מייקאפ מייקאפגיק נסיעות סבון של פעם סטורי סטייל סמאשבוקס ספורט סקירה עיצוב עמנואל צלליות קופסאת הפתעות קוקטית קניות רבלון שיער שלומית אופיר שלל תיוג תיק איפור תכשיטים Adika Asos AUSSIE barcelona Bath And Body Works Being the scenes Benefit Birthday Bobbi Brown boohoo bourjois Castro Clarins Clinique Collabarations Collection ColourPop design Dior ebay ecsentric molecules Eleanor Bakes EOS essence Estee Lauder FAB Fashion Favorites Feelunique FIX Food foresta forever21 Forever21 Active fragrance Gerard Cosmetics Geurlain giveaway Glambot glamglow GOLF GOLFDODOBAROR H&M Haul home stuff homewear Instagram its skin Jeffery Campbell Jewellery Jewelry JIMMY CHOO KARL LAGERFELD KAT VON D kielh's Kiko L'occitane la prairie Lancom Lifestyle Lipstick lookfantastic LORAC LUSH luxury mac MACxCinderella MACXZACPOZEN Make up Makeup makeup geek Mango MARC JACOBS mark jacobs Maybelline medusabrand Milani mineralz missoni nars nastygal NIKE NYX Online Shopping origins outfit paper goods perfume Pioo Pioo primark RealTechniques revlon Rimmel Rockglam ruby star sale salon skincare soap and glory Sparkle stradivarious sugar mama boutique summer Tanya Burr The Balm the body shop Tony&Guy TOPSHOP Topshop beauty Travel wet n wild Winter wishlist youtube Z palette zara

רשומות פופולריות