Summer Daze ♥

16.6.14

קיץ
אחת מארבע עונות השנה, החמה מביניהן.
כשמדובר בישראל,
החמההההה מביניהן, אש, לחות, חום אימים
חום של יולי אוגוסט


לא מתיימרת להבין במוצרים עמידים,
אז לקחתי מוצרים שהיו לי וניסיתי את מזלי
ארזתי הכל 
ושמתי פעמיי לבריכה ולשמש 
:)


חומרי אבקה כמו סומק \ברונזר\ שימר יורדים במים ישר,
לא ניסיתי אפילו ליצור משהו עמיד
זה סתם היה ליופי שלפני


לעומת זאת,
מוצרים אחרים הפתיעו; ביניהם ג'ל לגבות של Ofra העולמית וטוש הארה של מאק
גם הברונזר השימרי של Ofra מרסק ביופיו, בעיקר כי אפשר לשחק עם הגוונים השונים,
ההעדפה שלי - הארות עם השימר הורדרד והבזי' הבהיר במקומות הנכונים, מתאים בדיוק לקיץ,
לא חזק מידי ולא חלש מידי.
אוף טופיק קטן - המברשת הקטנה שמציצה של ריל טכניקס, מ צ ו י נ ת להיילטרים\הארות, 
פחות רכה מהמברשות הרגילות שלהן אבל נהדרת, בדיוק בגודל הנכון. 


ג'ל הגבות של Ofra (גוון light brown) עמיד בטירוף, לא יורד בחום וזיעה, לא יורד בבריכה. נשאר בדיוק כמו שהנחת אותו. אני רק לאחרונה התחלתי לקחת ברצינות את העובדההשהגבות הגדולות פה כדי להישאר, עשו עליה בחורף ונשארו, ובעייני גבות חזקות שממסגרות את העיניים זה פשוט יפייפה.
אבל מה לעשות, לא כולם אניה בוקשטיין ויש כאלה שצריכים שחקני חיזוק. אז הג'ל הזה עושה את העבודה, בעזרת המברשת הזוויתית של מיקיילה וטיפטיפונת מהחומר אפשר להשיג גבות עבות ללא מאמץ.
הקונסילר של מאק - שילוב של Select moisturecover NW25 ו - Prep+Prime in bright forecast 
אני לא יודעת אם הוא אמור להיות עמיד, או כמה עמיד הוא אמור להיות, אבל הוא די נשאר במקום, הכיסוי נותר די מלא, אני הייתי מרוצה :)
המסקרה של מייבילין Volum' Express The Colossal  אולי המסקרה עמידה בדמעות וגשם קל, אבל שהייה של יותר מחצי שעה במים כבר גורמת לה לנזול, אז לא משהו בסך הכל.


 כן.... לא יצאו תמונות ממש טובות באותו יום ;)

חוץ מזאת, זאת בסדר :)
ולסיום - קצת אווירה
אז שיהיה לכולנו שבוע קייצי ונעים


אשמח ממש לשמוע ממכן פה בתגובות או בעמוד הפייסבוק של הבלוג
אלינור

גילוי נאות- מוצרי ofra התקבלו מהחברה

You Might Also Like

2 תגובות

Labels

אביב אווטפיט אוסף איפור אופנה אורבניקה איפור אסנס אפייה ארגון בגדים בובי בראון בושם בישול בשמים גיבאווי דורית בר אור הגרלה הלבשה תחתונה השקה חו"ל חורף טאג טיולים טיפוח טלוויזיה יוטיוב יומולדת ירין שחף לוקפנטסטיק מאק מהדורה מוגבלת מועדפים מועדפים 2014 מייבלין מייקאפ מייקאפגיק נסיעות סבון של פעם סטורי סטייל סמאשבוקס ספורט סקירה עיצוב עמנואל צלליות קופסאת הפתעות קוקטית קניות רבלון שיער שלומית אופיר שלל תיוג תיק איפור תכשיטים Adika Asos AUSSIE barcelona Bath And Body Works Being the scenes Benefit Birthday Bobbi Brown boohoo bourjois Castro Clarins Clinique Collabarations Collection ColourPop design Dior ebay ecsentric molecules Eleanor Bakes EOS essence Estee Lauder FAB Fashion Favorites Feelunique FIX Food foresta forever21 Forever21 Active fragrance Gerard Cosmetics Geurlain giveaway Glambot glamglow GOLF GOLFDODOBAROR H&M Haul home stuff homewear Instagram its skin Jeffery Campbell Jewellery Jewelry JIMMY CHOO KARL LAGERFELD KAT VON D kielh's Kiko L'occitane la prairie Lancom Lifestyle Lipstick lookfantastic LORAC LUSH luxury mac MACxCinderella MACXZACPOZEN Make up Makeup makeup geek Mango MARC JACOBS mark jacobs Maybelline medusabrand Milani mineralz missoni nars nastygal NIKE NYX Online Shopping origins outfit paper goods perfume Pioo Pioo primark RealTechniques revlon Rimmel Rockglam ruby star sale salon skincare soap and glory Sparkle stradivarious sugar mama boutique summer Tanya Burr The Balm the body shop Tony&Guy TOPSHOP Topshop beauty Travel wet n wild Winter wishlist youtube Z palette zara

רשומות פופולריות