20.1.14

10 דברים שלא ידעתם עליי
1. לכלב שלי קוראים טולוז, בגלל חתולים בצמרת, אבל הוא כלב ולא חתול. אימצתי אותו בעיקר כי הוא היה חמוד בטירוף, ו - כי הרגשתי שאולי עם כלב אני אהיה חייבת לזוז קצת ולהפסיק להיות פדלאה. אילו רק ידעתי...שהוא מופרע לחלוטין :) יום אחד אני אכתוב פוסט שלם עליו ותבינו. 



טולוז ואני לפני כמה שנים טובות
2.שברתי את הרגל בצורה הכי מגוכחת שקיימת, כאילו - ה.כ.י פשוטה(!) ודבילית שקיימת. ירדתי משרפרף- כן כן, פשוט נעמדתי ומשהו שם החליט להישבר. כאב נורא, התנפח לגודל של כדור טניס על הרגל שלי - אבל הלכתי לישון ונהגתי הביתה מחברה כי חשבתי שהכל בסדר, ואז נסעתי עם אבא למיון בשבת בבוקר. זה היה כיף. 
בטוב וברע
3. אני שונאת חומוס. וחצילים. וכוסברה ופטרוזיליה.
4.אני ממחזרת נייר על כל מוצריו, מסיכומים שהדפסתי משני הצדדים, דרך גלילי נייר טואלט ועד קבלות ותגיות של בגדים. שריטה שהתחילה מתישהו ורק גדלה.
5.הייתי מאבחנת פסיכוטכנית בצבא, משהו שנהנתי ממנו בטירוף, הייתי גם סמלת (רס"פית) בקורס של מאבחנים פסיכוטכניים וזאת הייתה אחת החוויות הכי טובות שהיו לי בחיים - לא היה ומשערת שלא יהיה שום דבר דומה לכך. עוד יתרון - זכיתי לנעול נעליים גבוהות ולהרגיש קרבית למרות שהייתי סתם בחורה עם שרוך חום :). כשחושבים על זה, הכרתי ככה את אחת החברות הכי טובות שלי (מושקו,אהבה).
מהזווית הזאת הן נראות כמו נעלי ליצנים. אבל הייתי מאד גאה בהן באותו רגע.אז הנצחתי.
6. יש לי אחיינים, שניים- פיצ ופיצית ואני מטורפת עליהם. 
BLISS

7. בזמן האחרון ממש בא לי לפתוח ערוץ יוטיוב. התמכרתי לערוצים של כל מיני בריטים ואמריקאים חמודים שפשוט יושבים ומדברים למצלמה וחשבתי לעצמי שזה יכול להיות ממש מגניב. כי אין הרבה ישראלים שעושים את זה באופן הזה. במיוחד לא כאלו מעל גיל 12.. טרם אזרתי את האומץ.

8. אני סטודנטית, לתקשורת. בעיקר כי לא רציתי ללמוד שום דבר אחר, אבל דווקא מרוצה מהבחירה.

9. יש לי התמכרות בלתי נשלטת לשופינג. 

10. החלטתי לפתוח בלוג באמצע תקופת מבחנים, מה שאומר בעצם - שאני רק מחפשת עוד סיבות לבזבז את הזמן.
אז בנימה זאת
אני אחזור לסיכומים ולמאמרים
על ההיסטוריה של אמצעי התקשורת,
כי זה פשוט  מ ר ת ק.

שיהיה יום נפלא,
אלינור

You Might Also Like

2 תגובות

Labels

אביב אווטפיט אוסף איפור אופנה אורבניקה איפור אסנס אפייה ארגון בגדים בובי בראון בושם בישול בשמים גיבאווי דורית בר אור הגרלה הלבשה תחתונה השקה חו"ל חורף טאג טיולים טיפוח טלוויזיה יוטיוב יומולדת ירין שחף לוקפנטסטיק מאק מהדורה מוגבלת מועדפים מועדפים 2014 מייבלין מייקאפ מייקאפגיק נסיעות סבון של פעם סטורי סטייל סמאשבוקס ספורט סקירה עיצוב עמנואל צלליות קופסאת הפתעות קוקטית קניות רבלון שיער שלומית אופיר שלל תיוג תיק איפור תכשיטים Adika Asos AUSSIE barcelona Bath And Body Works Being the scenes Benefit Birthday Bobbi Brown boohoo bourjois Castro Clarins Clinique Collabarations Collection ColourPop design Dior ebay ecsentric molecules Eleanor Bakes EOS essence Estee Lauder FAB Fashion Favorites Feelunique FIX Food foresta forever21 Forever21 Active fragrance Gerard Cosmetics Geurlain giveaway Glambot glamglow GOLF GOLFDODOBAROR H&M Haul home stuff homewear Instagram its skin Jeffery Campbell Jewellery Jewelry JIMMY CHOO KARL LAGERFELD KAT VON D kielh's Kiko L'occitane la prairie Lancom Lifestyle Lipstick lookfantastic LORAC LUSH luxury mac MACxCinderella MACXZACPOZEN Make up Makeup makeup geek Mango MARC JACOBS mark jacobs Maybelline medusabrand Milani mineralz missoni nars nastygal NIKE NYX Online Shopping origins outfit paper goods perfume Pioo Pioo primark RealTechniques revlon Rimmel Rockglam ruby star sale salon skincare soap and glory Sparkle stradivarious sugar mama boutique summer Tanya Burr The Balm the body shop Tony&Guy TOPSHOP Topshop beauty Travel wet n wild Winter wishlist youtube Z palette zara

רשומות פופולריות